Tanrıverdi, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2010 yılının ilk 10 ayında Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne toplam 994 başvuru yapıldığını ve bunun 540'nın bankacılık işlemleri ile ilgili yaşanan sıkıntılar olduğunu ifade etti. Yine bavuruların 216'sını kapıdan satış, 192'ni ayıplı mal ve 46'nı da mesafeli sözleşmeler oluşturduğunu hatırlatan Tanrıverdi, ''Başvuru oranlarında öne çıkan bankacılık işlemlerinde 531 kararın tüketici lehine çıkarken 9 karar da tüketici aleyhine çıktı. Toplam başvuru oranlarında bankacılık işlemleri yüzde 54 ila en önde yer aldı'' dedi. Türkiye genelinde tüketici lehine alınan kararlarda Kahramanmaraş'ın üst seviyelerinde olduğunu kaydeden Tanrıverdi şöyle konuştu: ''Kararların tüketici lehine oranı yüzde 95 civarındadır. 2009 yılında Türkiye genelinde tüm hakem heyetlerinin tüketici lehine aldıkları karar oranının yüzde 84 olduğu göz önüne alındığında ilimizdeki bu oranın çok iyi olduğu söylenebilir. Bu tespit kuşkusuz heyetlerimizin iyi niyetli bir çaba içerisinde olduklarını gösteriyor.''