Belediyeden yapılan açıklamaya göre, vatandaşın ihbarı ve taleplerini değerlendirmeye alan Zabıta Daire Başkanlığı, otogarda ses kirliğini önlemek, müşteri kapma yarışının önüne geçmek amacıyla çalışma yaptı.

Yapılan çalışmaya çok sayıda zabıta personeliyle, Gaziantep Emniyet Müdürlüğü personeli katıldı. Otogar içinde tüm iş yerleri de çalışma kapsamında denetlenerek düzen konusunda bilgi verildi.

Zabıta Daire Başkanı Ömer Yalım, otogarda simsar ve kahya olarak adlandırılan kişilerin vatandaşları rahatsız ettikleri konusunda ciddi şikayetler aldıklarını belirterek "Biz de Emniyet Müdürlüğü ile ortak bir çalışma yaparak, konuyu araştırdık ve bu konuda vatandaşları rahatlatıcı bir çalışma yaptık.Bundan sonra otogarda yolcular artık rahatsız edilmeyecek ve gürültü kirliliği de ortadan kalkmış olacak" ifadelerini kullandı.