Kahramanmaraş'ı bırak Gaziantep'e bak

"Aşağı Fırat Havzası" olarak adlandırılan Fırat Nehri'nin çevresindeki bölgede yer alan tarihi yerleşke ve köyleri turizme kazandırmak için çalışma başlatılacak.

Kahramanmaraş'ı bırak Gaziantep'e bak

"Aşağı Fırat Havzası" olarak adlandırılan Fırat Nehri'nin çevresindeki bölgede yer alan tarihi yerleşke ve köyleri turizme kazandırmak için çalışma başlatılacak.

06 Eylül 2014 Cumartesi 22:05
Kahramanmaraş'ı bırak Gaziantep'e bak
Rumkale ile Zeugma harabelerinde incelemede bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, turizmde önemli potansiyele sahip Gaziantep'in yapılan çalışmalarla turizm pastasından daha fazla pay alabileceğini belirtti.

Bu anlamda Aşağı Fırat Havzası'nın önemli bir koz olduğunu ifade eden Şahin, yıllardır değerlendirilemeyen bölgedeki tarihi köy ve beldelerin turizme kazandırılması gerektiğini vurguladı.

Zeugma, Rumkale, Kamışlı, Gümüşgün, Aşağı Çardak ve Eren köylerini kapsayan Aşağı Fırat Havzası'ndan turizmde önemli beklentilerinin olduğunu aktaran Şahin, bunu karşılamak için çalışmalara başladıklarını kaydetti.

Bölgenin turizme kazandırılması için konunun uzmanlarıyla görüşüp projeyi biran önce hayata geçireceklerine dile getiren Şahin, "Projenin hayata geçmesiyle Gaziantep'in yanı sıra Şanlıurfa ve Adıyaman da turizm hamlesi gerçekleştirecek" dedi.

Bölgedeki vatandaşlarla sohbet edip sorunlarını dinleyen Şahin'e, Nizip Kaymakamı Yaşar Karadeniz, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Yavuzeli Belediye Başkanı Kemal Sakaroğlu ile İl Kültür ve Turizm Müdürü Ergün Özuslu da eşlik etti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih Başkan 2014-09-08 15:21:34

Maraşın yöneticileri arsa ve ihale kovalamaktan fırsat bulurlarsa çalışmaya başlayacaklarmış . Yazık ettiniz güzel memleketimize ey AKP ye oy veren kardeşlerimiz !!

Avatar
metin 2014-09-08 10:59:56

fatih başkan teşekkür tebrik törenın biterde fırsat bulursan maraşda ilgilen

Avatar
Hep Doğrusöyler 2014-09-08 10:57:53

Kadın çalışıyor.Helal olsun.Bizimkiler ne yapıyor?Habire bilboardlarda dini bayram ve resmi bayram kutluyorlar.

Avatar
Hep Doğrusöyler 2014-09-08 10:56:12

Layık olduğunuz şekilde yönetilirsiniz (Hadis-i Şerif)

Avatar
Muhalefete iktidar 2014-09-07 22:58:29

Arkadaşlar istanbulada Denizaltından geçen metro yaptılar vallahi bak yalan söylemiyorum. Buraya niye yapmadılar bir istanbul kadar yokmuyuz. Bırakın boş konuşmayıda bi Antepe bakın bide memlekete bakın. Memlekette esnaf yok iş adamı yok vatandaş yok sonrada vay efendim antep şunu yaptı maraş niye yapamadı.

Avatar
Seyfi 2014-09-07 18:58:44

Beyler kafanızı yormayın 2 paça, 2 kuşbaşı yiyip yatın . Maraş'ın yemeği gibi varmı ,Maraş büyürse fiyatlar artar, ucuz ucuz yaşıyoz ne güzel işte. Başka şehirler ateş pahası burada yaşam ucuz

Avatar
kmaraşlı 2014-09-07 11:56:50

geçende yazmıştım şehrimizin adı gaziantep veya kayseri olursa birşeyler değişir hükümet proğramı okundu kmaraş hızlı tren projesinde yok nasılsa oyları aldılar sekiz ay sonra seçim var gene aynı taktik hızlı tren kmaraştan geçecek hemde trabzon caddesinden günaydın...

Avatar
Özen 2014-09-07 10:56:34

Türkiye'nin en büyük köyüdür Kahramanmaraş...

Avatar
maraş 2014-09-07 09:59:15

beter ol maraş halkı siz buna layıksınız

Avatar
midilli 2014-09-07 09:57:51

arkadaşlar fatma şahin nin gitiği yeri fatih erkoç bile bilmiyordu.helal fatma bacı bizinkiler hep yemek yesin.ora senin bura benim. ben bunlara yakın biriyim.birgün gün yüzüne çıkarım...................................

Avatar
gormez gozler 2014-09-07 07:36:58

Bizde 8 uyur ve birde b.baskaninin gözleri gormuyo da onun için.maraş in diğer illerde esamesi bile okunmuyo.şahidin buna.

Avatar
Kahramanmaraş Sevdalısı 2014-09-07 03:05:33

F.Şahini cerit ve helete de misafir eden suyumuzu peşkeş çeken siyasetciler bir yorumlasın evri,kartalkaya,mizmilli nin suyu yetmiyormuş araban K.Maraş sınırına yapılan barajın suyuda yetmeyecekmiş bizde inekli gölbaşı arasındaki barajdan su alacak ova köylerine getirecekmişiz nasıl bir akılsa bu sene kuraklık ve su sıkıntısı yaşamak tehlikesini görmüş olmamıza rağmen helete cerit civarına yapılan baraş antebe peşkeş çekiliyor tarih onları affetmiyecek antebin su ihtiyacı yok sadece kot yüksek olduğundan enerji harcamadan beleş su peşinde 7 uyurları birdaha uyanamaz edeceğiz and olsun.

Avatar
adı yok 2014-09-06 23:31:12

Bizim belediye başkanlarının koltukları çok rahat anlaşılan..

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126