Kahramanmaraş’ta 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla düzenlenen kortej yürüyüşü, şehrin milli birlik ve vefa duygusunu yansıtan bir tabloya dönüştü. Yürüyüş, Alparslan Türkeş Bulvarı’ndan başlayarak NFK Kültür Merkezi’nde son buldu.

2 (1)-15

Etkinliğe Vali Vekili İbrahim Şenkon, milletvekilleri, komutanlar, belediye başkanları, sivil toplum temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

6-42

Türk bayraklarıyla yürüyen gaziler, yol boyunca vatandaşların alkışlarıyla onurlandırıldı. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Mehteran Takımı’nın marşları ise yürüyüşe ayrı bir coşku kattı.