Bahattin Karakoç'un eşi vefat etti

Kahramanmaraşlı şair-yazar Bahattin Karakoç'un eşi ve Milli Eğitim Müdürlüğü Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörü Oğuz Karakoç'un annesi Hatice Karakoç vefat etti.

Bahattin Karakoç'un eşi vefat etti

Kahramanmaraşlı şair-yazar Bahattin Karakoç'un eşi ve Milli Eğitim Müdürlüğü Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörü Oğuz Karakoç'un annesi Hatice Karakoç vefat etti.

06 Ekim 2010 Çarşamba 09:19
Bahattin Karakoç'un eşi vefat etti

Kahramanmaraş'ın önemli değerlerinden ve dünyaca tanınmış şair ve yazar Bahattin Karakoç'un eşi ve illi Eğitim Müdürlüğü Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörü Oğuz Karakoç'un annesi Hatice Karakoç (78) vefat etti. Merhume Karakoç'un cenazesi dün öğle namazından sonra kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildi. HABER46 ailesi olarak Karakoç ailesine sabırlar, merhumeye Allah'tan rahmet diliyoruz. NOT: Aile taziyeleri Yunus Emre taziye evinde kabul edecektir. Oğuz Karakoç'un cep telefonu: 0506 700 17 17

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Bahattin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
olca dilara karakoç 2010-10-29 11:59:30

sen çok seviyordu.Artık onunla cennete buluşacağız inşallah

Avatar
Sinan EL 2010-10-07 20:57:18

Merhumeye Allah rahmet etsin. Kalanlarına ise sağlık ve selamet versin.

Avatar
efkan korkmaz 2010-10-07 13:07:50

Merhumeye Cenab-ı Allahtan rahmet dilerim.Kederli Ailesine allahtan sabır diler,Karakoç ailesinin başısağolsun

Avatar
Metin BULDUM(Döngele Ç.P.L) 2010-10-07 09:58:00

Hatice Teyzemizin Hakka irtikalini üzüntüyle öğrenmiş bulunuyorum Merhumeye Allahtan Rahmet Oğuz Karakoç'un şahsında tüm Aileye başsağlığı diliyorum.

Avatar
fahri PEHLİVAN 2010-10-07 09:02:26

Ölüm güzel şey budur perde ardından haber. Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber.Hatice teyzemize allahtan rahmet dileyerek karakoç ailesine sabır dilerim.

Avatar
çetin özberk 2010-10-06 21:20:52

Sonsuzluğa uğurladığımız merhumeye rahmet ailesine sabır diliyorum.

Avatar
mustafa eroğlu 2010-10-06 18:06:26

merhume annemize cenabı Allahtan rahmet Oğuz kardeşime ve tüm Karakoç ailesine sabrı cemil dilerim.

Avatar
Mustafa ZİNCİRKIRAN 2010-10-06 16:38:23

Saygı değer Bahaattin bey başta olmak üzere Oğuz bey ve diğer evlatları ile yakınlarına baş sağlığı, merhumeye de rahmetler diliyorum.

Avatar
O.ÇAPAR 2010-10-06 14:50:24

merhumeye allahtan rahmet karakoç ailesine sabır diliyorum

Avatar
TAYLAN 2010-10-06 13:33:38

Merhumeye Yüce Allahtan rahmet,Saygıdeğer büyüğümüz Bahattin amcama ve tüm KARAKOÇ ailesine sabırlar dilerim.MEKANI CENNET OLSUN

Avatar
Mehmet koç 2010-10-06 11:35:18

Merhumeye ALLAH'tan rahmet, kalanlara sabır ve başsağlığı diliyorum.

Avatar
Mustafa KÜÇÜKÖNDER 2010-10-06 11:19:02

Merhumeye Cenab-ı Allahtan rahmet dilerim.Kederli Ailesine allahtan sabır diler,Karakoç ailesinin başısağolsun

Avatar
Ömer GÜNER 2010-10-06 09:45:58

Merhumeye Allahtan rahmet, kederli ailesine sabr-ı cemil niyaz ederim,cenab-ı hak kabrini purnur eylesin.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126