Emine Şenlikoğlu'ndan İstiklâl Marşı hakkında şok sözler

Yazar Emine Şenlikoğlu'nun İstaiklal Marşı ile ilglili söylediği sözler tepki topladı.

Emine Şenlikoğlu'ndan İstiklâl Marşı hakkında şok sözler

Yazar Emine Şenlikoğlu'nun İstaiklal Marşı ile ilglili söylediği sözler tepki topladı.

27 Ağustos 2014 Çarşamba 16:56
Emine Şenlikoğlu'ndan İstiklâl Marşı hakkında şok sözler
Yazar Emine Şenlikoğlu, İstiklal Marşı okunurken ayakta durmanın hoş olmadığını, bestesinin tuhaf olduğunu, İstiklal Marşına saygıyı ise dinsizlerin çıkardığı bir saygı olduğunu söyleyerek, marş okunurken oturulmasını önerdi.

Sözcü'den Cengiz Aldemir'in haberine göre; Dinci Yazar Şenlikoğlu, sosyal medya aracılığı ile İstiklal Marşını dinsizlerin çıkardığını ve herkesin mecburiyetten durduğunu söyleyerek takipçilerine, “Ya şu İstiklal Marşı'nda saygı duruşunda durmak hiç hoşuma gitmiyor, zaten bestesi bir tuhaf, yetmezmiş gibi bir de ayakta dur,ne bu ya?

Zaten herkes mecburiyette duruyor.. saygı göstermek için illa ayakta mi durmak lazım
Ben de severim ama o beste ne, duruş ne. Oturduğumuz yerden dinlesek ne var?
O saygı dinsizlerin çıkardığı bir şey, kime saygı duruşunda bulunuyoruz öyle yaparak, bana onu söyle canım, ben anlayamıyorum” diye tweet attı.
 
YAZIKTIR GÜNAHTIR

Emine Şenlikoğlu'nun attığı twettlere tepki gösteren CHP İstanbul Milletvekili Aykut Erdoğdu ise Şenlikoğlu'nun twetinin altına, “Hiçbir kadına kem söz etmedim”¦ Ama bu söylenmez”¦ Söylenemez”¦ Yazıktır”¦ Günahtır”¦” sözleri ile tepkisini paylaştı.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hep Doğrusöyler 2014-08-29 11:52:43

Ama yeter artık.Bir yerde frene basmak lazım

Avatar
can can 2014-08-29 08:44:36

ben anlayamıyorum yazmış ya anlayışın kıt o zaman orda ki birlik beraberlik ruhunu anlamıyorsan sen bir hiçsin demektir..

Avatar
deren 2014-08-29 08:43:25

saygısız bir de yazar diye geçiniyor..bundan sonra adını duyduğum her yerde gerçek yüzünü nasıl vatan haini olduğunu anlatacağım..sizin gibileri sürmek lazım bu ülkeden..hak etmiyorsunuz güzel ülkemde yaşamayı..

Avatar
cahil 2014-08-28 22:21:53

Kuran ayakta okunmaz cahil insan her şeyin bir edebi var istklal marşı'na da bu şekilde olmuş yani her şeyi bu kadar kin tutmayın. Ama size sorsak müslümansınız

Avatar
GG 2014-08-28 14:05:26

Yeter sabrınızı daha fazla zorlamayın kusun artık içinizdekileri,o bastırdığınız duygu ve kinleriniz bu daha başlangıç bekleyin neler çıkacak öyle şaşıracaksınızki aklınızla iştigal etmeyecek dercede küçük dilinizi yutacaksınız.Bunun tek bir adı var oda TC ye olan kin ve öfkeleridir.

Avatar
Herhangibiri 2014-08-28 13:28:21

Yİnemi Şenlikoğlu yazar diye geçinen çizer =) Sen önerilerini kendine sakla zehrini içeri kus =)

Avatar
46 2014-08-28 12:34:15

DOĞRU SÖYLÜYOR KADIN.bir kuran okunrken ayakta saygı duruşunamı geçiyorsunuz.gayet güzel oturarak dinliyorsunuz edeple.istiklal marşını duydumu millet aboo neyse puta kesiliyor

Avatar
Susss! 2014-08-28 10:58:17

Birileri İstiklal Marşını seçim malzemesi yaparak reytingleri toplamıştı. Ülkemizi seçim öncesi ve seçim sonrası diye ayırsak bu gibi densizlerin seçim sonrasında kendince cesur söylemeleri gayet doğal. İstiklal Marşımıza sahip çıkmak yine ülkücülere kalacaktır. Gerisi tamamen hikaye.

Avatar
xsxs 2014-08-28 10:18:18

bu ne terbiyesizlik ya saygısız terbiyesiz..sizin gibi Atatürk vatan millet istiklal marşı düşmanlarına haram olsun bu ülkede aldığı her nefes inş..TERBİYESİZ..git başka yerde yaşa..

Avatar
mustafa 2014-08-27 23:43:09

sen Rahmetli Mehmet Akif Ersoy kadar dini bütün olamamışın bu gidişle olamayacaksında daha ne konuştuğunu bilmiyorsun müslümanlıkta herkes kendisinden sorumludur kimseye karışamassın...

Avatar
RAMAZAN P. 2014-08-27 23:37:12

Dün dondurma için saçmaladın,bu gün istiklal marşı için saçmalıyorsun.Yağında herhalde TÜRKÜM demek günah diyeceksin. Hadi hadi utanma .Gaflette olan bu millet yine sesini çıkarmaz.Kouynun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler misali bizde yüreğimize su serpiyorsun zannederek senin ( siz demeye dilim varmadı) yazını okumuşuz.Yazıklar olsun.

Avatar
ali 2014-08-27 22:33:57

Bu hanım yazar falan değil,şişirilmiş bir balon.Edebiyata ne katkısı olmuş acaba?

Avatar
ömer fıstık 2014-08-27 18:15:02

ey ablası sen yazar olmuşun ama bence daha neyin ne olduğunu anlayamamışsın Ne demişti Mehmet Akif bir daha bana ve milletime Allah'ım istiklal marşı yazdırmasın yazık sana yazık bu kelimeleri sarf edeceğine tarihine bir bak ta öğren bu millet ne şartlarda istiklaline kavuştu ve o marşı yazdı .....................

Avatar