Kahramanmaraş'ta seçim sonuçları protesto edildi

Kahramanmaraş'ta sosyal medya üzerinden örgütlenerek biraraya gelen bir grup vatandaş, seçim sonuçlarını protesto etti

Kahramanmaraş'ta seçim sonuçları protesto edildi

Kahramanmaraş'ta sosyal medya üzerinden örgütlenerek biraraya gelen bir grup vatandaş, seçim sonuçlarını protesto etti

11 Haziran 2015 Perşembe 19:50
Kahramanmaraş'ta seçim sonuçları protesto edildi

  7 Haziran'da yapılan genel seçimin ardından Kahramanmaraş'ta sosyal medya üzerinden örgütlenen bir grup vatandaş, seçim sonuçlarına tepki gösterdi.

Sosyal medya üzerinden örgütlenen bir grup, Hacı Bayram Veli Mahallesi Afşinbey Caddesi'nde bir araya geldi.

Buradan yürüyüşe geçen grup bir süre yürüdükten sonra açıklama yaptı.

Grup adına konuşan Hacı Bayram Veli Mahallesi Muhtarı Mehmet Işık, 7 Haziran'da yapılan genel seçimlerde HDP'nin yüzde 10 barajını içerden ve dışardan yedi düvelin yardımıyla geçmeyi başarı saydığını söyledi.

CHP'nin de bir önceki seçime göre puan kaybetmesini zafer olarak değerlendirdiğini ifade eden Işık, şunları kaydetti:

"Hale bakın ki yüzde 41 oy alan AK Parti seçmeni kan ağlıyor. Davası ümmet olanın derdi de büyük oluyor. Sakın birkaç puanlık oy için ağladığımızı düşünmeyin. Çünkü bizi ağlatan bir seçimin kaybı değil, bizler yenilgi yenilgi büyüyen zafere inanmış bir davanın fertleriyiz. Bizi oy için ağlayanlar diye küçümserseniz yanılgıya düşersiniz. Çünkü, Gazze, Filistin, Kudüs, Suriye, Mısır, Irak ve Arakan kan ağlıyor. Tüm dünya Müslümanları Türkiye'de istikrar bekliyor."

Siyasi parti liderlerinin seçmenin sesine kulak vererek Türkiye için en hayırlı tercihi yapması gerektiğini ifade eden Işık, "Yaptığımız herşey yeni Türkiyemiz içindi. Toplanın, dirilin ve kalkıp erken seçime hazırlanın. Allah yar ve yardımcımız olsun" dedi.

Grup açıklamanın ardından olaysız şekilde dağıldı.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 11.06.2015 19:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ökkeş46 2015-06-15 21:51:20

hemşerim ben bu şehire hizmet istiyorum.neden diyarbakıra batmana hakkariye yapılan stadyum kmaraşa yapılmıyor.neden hava limanı kmaraşa yapılmıyor.ak paretiyi hükümeti seviyoruaz Allah aşkına Türkiyede şehir merkezi gecekondu olan bir şehir varmı.Lütfen seven arkadaşlar hizmet istesin vekillerden

Avatar
Milli İrade 2015-06-14 22:41:52

Milli İrade Akp"ye ilk tokatını vurdu.Bundan sonrada her seçimde tokatlayarak aşagı dogru indirir oyları.Dış borç 450 milyar dolar olmuş,işsizlik patlamış,enflasyon patlamış,cari açık inanılmaz,doları tutamıyorsun.Elde avuçta ne kadar tesis varsa satılmış.Bitirdiniz ülkeyi..

Avatar
Sedat Kazcı 2015-06-14 22:37:59

Küçük Emrah filmlerinden çıkmış gibiler.İnsan bunları incelerken gülsemmi,acısammı yoksa bu kadar cahillgige kahrolsammı diye düşünüyor.

Avatar
hayaldi 2015-06-14 19:20:15

islam aleminin neden kepazelik içinde bulunduğunun göstergesi bunlar. yapın bakalım erken seçim ne yapacaksınız gökten oy mu indireceksiniz.haburda,diyarbakırda,osloda yapılanları alkışlarken aklınız nerdeydi.şimdi büyüttüğünüz yavru oyunuzu elinizden alınca cıyak cıyak bağrıyorsunuz. açın artık şu gözlerinizi bakın bu ülkeye neler yaptığınıza

Avatar
harun aslan 2015-06-14 11:37:53

gazze filistin kudüs mısır suriye ırak arakan kan ağlıyorda hükümet ne yaptı israilin yanında oldu muhtar.abd nin gavur askerleri liman ve hava limanlarımızdan 1.5 milyon müslümanı katletti,yaralı ve tecavüze uğrayanların sayısı belli değil muhtar.abd savaş uçakları 4990 sorti yaptı diyen savunma bakanınız vecdi gönüldür muhtar.resmi gazete resmen yayınladı muhtar

Avatar
akparti 2015-06-14 07:59:27

k maraş ta ak partiye çıkan oylar bence fazla oldu ne vekillerimiz nede belediyemiz bu oyları haketmiyor bana göre karneleri zayıflarla dolu

Avatar
A.TÜRKOĞLU 2015-06-14 00:02:13

Allah size akıl fikir versin sizler hangi dünyada, hangi boyutta yaşıyorsunuz ya. Kuzey ilçelerinin azıcık aklı varsa, bir araya gelir Maraş'tan ayrılır. Şu adamlarla aynı ilden olmak artık zül gelse gerek...

Avatar
hüseyin 2015-06-13 19:44:33

siz dini siyasete alet ettikçe kaybetmeye mahkumsunuz. diğer partilere oy verenler gavur mu yani ?

Avatar
sakin 2015-06-13 12:22:45

muhtar işine bak sen senin işin siyasi partiye uşaklık yapmak değil tarafsız ol mahallenle ilgilen bu millet yaptıgın hatayı 20 yılda geçsede unutmaz..

Avatar
tolga 2015-06-13 11:27:20

Ya bir git işine muhtar ya! Cahil herif!

Avatar
ry 2015-06-12 23:33:22

hani milli irade diyordunuz. saygı nerede kaldı.

Avatar
beymen 2015-06-12 18:07:16

senin desteklediğin parti, cumhurbaşkanı, başbakan,devlet kanalı trt, vali, kaymakam, emniyet müdürü, okul müdürleri vb.. her türlü devlet imkanları ile bu oy oranını aldı. söylediklerini bir daha düşün istersen. MİLLİ İRADEYE saygı göster yada terk et bu toprakları.

Avatar
Vatandaş 2015-06-12 16:23:43

Bunları gördükçe "Fener ağlama" tezahüratı geliyo aklıma!

Hem %40 alıyonuz hem ağlıyonuz, ne iş?

Gerçi o kadar seferber edilen devlet imkanı + medya desteği + karalamalar + reklamlar + flamalar-bayraklar ile %40 başarı mı? Tabiki değil! Yeni hükümetten ilk beklentimiz yüklü miktarda kelepçe siparişi :) (malum önceki hükümet TOMA alıyodu)

Avatar
kahraman 2015-06-12 16:02:38

demokrasi kardeşim boş boş şeylerle uğraşmayı bırakın, sadece sizin dediğiniz mi olacak, geçmese iyiydi ama geçti ne yapalım, elimize silah alıp doğuya mı gidelim.

Avatar
Ahmet ÇABUK 2015-06-12 15:40:18

Muhtar sen kendi işine bak.Boyundan büyük işlere girişme anlamadığın konulara girme o ülkeleri bu hale kim getirmiş biraz araştır derim.

Avatar
YORUMSUZ 2015-06-12 14:10:57

ULKEYİ BU HALE GETİRMEDEN ÖNCE DÜŞÜNSEYDİNİZ

Avatar
hamit demir 2015-06-12 14:09:05

gazze filistin ırak arakan 7 haziranda kan ağlamaya başlamadı yıllardır ağlıyor üstelik uygur tüklerini unutmuşsun bahsettiğin partinin unuttuğu gibi.Vazife çıkarmana gerek yok yersen bu.

Avatar
a.k. 2015-06-12 13:36:08

mıhtar işte... ne deyecen...

Avatar
GG 2015-06-12 12:22:29

BİR MUHTARIN İŞGÜZARLIĞINDAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİLDİR, MUHTAR DEMEK ORADA YAŞAYAN HERKESE EŞİT MESAFEDE DURMASI GEREKENDİR AMA RESMEN AKP'NİN SESİ OLUYOR NEDE OLSA ALIŞKANLIK VAR BAZI OLAYLARA KARŞI ALIŞMANIZ GEREKİR.BİR EYLEM YAPIYORSANIZDA KENDİ ADINIZA YAPIN TEMSİLİ OLARAK YAPMAYIN BENDE AYNI YERDE YAŞIYORUM YAPTIĞIN HAREKETİ BEN TASVİP ETMİYORUM.

Avatar
MURATHAN GÜL 2015-06-12 11:37:02

AK PARTİİİ LİYİZ AK PARTİLİİİ :) :)

Avatar
ÖMER 2015-06-12 11:36:10

HDP MUTLULUKTUR

Avatar
ökkeş46 2015-06-12 11:34:10

Milli irada saygı göstereceksin. Hep sizin milli iradenizmi olacak! Ha hdp yi bizmi meclise soktuk? zaten vardılar. sayenizde kapılar daha iyi açıldı. % 10 barajı kaldırmayı akıl edebilseydi üst akıllarınız emin olun hdp bu kadar vekil çıkartamazdı.

Avatar
Vatandaş 2015-06-12 11:21:20

Muhtar AKP'den aday olma hevesinde anlaşılan :)

Avatar
asılkahramanmararaşlı 2015-06-12 11:17:44

neyin protestosunu yapıyorsunuz kardeşim.Tayyip erdoğanın hala kendini başbakan zannederek ortalıklarda fink atmasını mı,ali kıran baş kesen gibi ben ne dersem o olacak demesini mi,ben bu milleti çözdüm onlardan istediğim her şekilde oy alırım diye düşünmesini mi, yoksa tayyipin yanında kendinin başbakan olduğunu zanneden bir kuklayımı, terör yandaşlarına verilen toleranslarımı,onların bu toleranslar sayesindeki şımarıklığını mı,akp lilerin veya onlara tepki olarak oylarını bu teröristlere vermelerini mi neyi protesto ediyorsun.kusura bakmayın ama protesto edilecekler varsa, şu an cumhurbaşkanlığı koltuğunda oturan tayyip ve tayfasıdır.Şimdi mazlumu oynamanın anlamı yok.Bundan 5-6 yıl önce ben de tayyibin arkasında ve yolundaydım.Ama artık o iş geçti.Adam kontrollden çıktı...

Avatar
ceket 2015-06-12 10:53:38

Maraş gibi iktidara en fazla oyu verip en az hizmet alan 2. bir şehir var mıdır acaba ? Hala çıkmış yalaka AKP nin oyları düşmüş diye höykürüyor ... AKP nin bu kafayla, bu hizmetle maraştan vekil bile çıkaramaması lazım ! Ceketini koysa seçtirecek adamlar !!!

Avatar
ry 2015-06-12 10:07:11

seçim sonuçlarına saygılı olun. yaptıklarınızın karşılığını halk verdi. kim sosyal medya üzerinden bir araya gelmiş söyliyeyeim: Ak troller...

Avatar
RAMAZAN ÇAM 2015-06-12 09:50:12

HELAL SANA MUHTARIM BÜYÜK DAVANIN BÜYÜK NEFERLERİ HELAL SİZE

Avatar
çetin 2015-06-12 09:44:44

aklınızla hareket etmez, yukarıdan söylenen her lafa inanırsanız çok ağlarsınız.

Avatar
muhtara 2015-06-12 09:33:36

senin gibi cahillerin elinde bu ülke bu hale geldi ortadogu kan gölüne döndü sizin kılavuzunuz sizlere ırgat diyen kendini dinadanı sanan hayrettin karaman olunca yaptıgınız eylem normal karşılamak lazım....

Avatar
Yusuf ŞİRİKCİ 2015-06-12 09:17:28

Zavallılar, size acıyorum.Sizin derdiniz ne müslümanlar ne filistin ne memleket.Bunlar paralı şakşakcılar.Muhtara nasıl açıklama yaptın bir cümlesini söyle desen söyleyemez.Biri eline tutuşturmuş o da okumuş.Yani bindirilmiş kıtalar.13 yıldan beri K.Maraş'a Göksun K.maraş arası tünelin dışında ne yapıldı.Halk böyle istedi hazmedeceksin.Saygı duyacaksın.Millet unutmadı, Yüce kutsal kitabımızı siyasi malzeme yaptığınızı, islamın içini sistemli bir biçimde boşalttıağınızı, aponun önünde diz çöktüğünüzü, ayakkabı kutularını, bakan çocuklarının yatak odasında çıkan para kasalarını, 700 milyarlık kol saatini.iktidar gücüyle bunları o zaman üzerini örttün.Şimdi nereye kaçacaksın.Zaman herşeyi görecek.

Avatar
ismet gedikli 2015-06-12 08:49:23

akparti yüzde 49 dan yüzde 41 e düştüğüne göre parti içinde yüzde 8 küskün seçmeni vardır bunu iyi okumalıdırlar bu küskün seçmenin çoğunluğu emeklilikte yaşa takılanlar ve asgari ücretlilerdir

Avatar
ede 2015-06-12 08:42:44

lan gazze dediniz filistin dediniz kudus dediniz cukkayı hep götürdünüz rantınız kesilincede seçim protosto ediyorsunuz Allah için bu güne kadar ümmet için neyaptınız akp nin tayibin egoalrını tatmin etmek için bir hır için memleket bu halde utanın ortalıga çıkıp nara atacagınıza başınızı elinizin arasına alp Allah için bir nefsinizi kontrol edin akp yalakaları

Avatar
yavuz 2015-06-12 07:06:13

ağlasınlar bırak , ne zaman akıllalanaklar bilmiyorum :d cahillik zor bişey Allah cahil etmesin meenfaatçi etmesin

Avatar
Adem 2015-06-12 02:10:12

Yav sen ne Gazze filistin kudüs saydırıyon muhtar. Ben kndi memleketimde kan ağlıyrdum 13 yıldır. (bu arada Gazze filistin kudüs 3 de aynı yer çok görünsün diyemi bilmediğinde mi)

Misafir Avatar
canli 2015-06-12 13:08:19 @Adem

huzuru ve istikrari bozdunuz simdi mutlumusunuz.kina yakabalirsiniz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
cenk 2015-06-12 01:21:38

İşgüzar Muhtar efendi.Chp'nin oyları değişmemiş,Mhp'nin oyları neredeyse aynı,Hdp'nin oyları %100 artmiş. Akp'nin kaybettiği oyları, Hdp'nin bir önceki seçimdeki oylarına ekle...Sonuç: %13.

Misafir Avatar
ömero 2015-06-12 09:51:16 @cenk

MHp'nin iktidar hesabı gibi olmuş :)

Beğenmedim! (3)
Avatar
hayaldi 2015-06-11 23:31:05

dış güç iç güç değil kör gözünüzü açın yıllardır sizi destekleyenler hdp ye verdi yani siz akp liler aşırdınız hdp yi biraz dürüst olun

Avatar