Kahramanmaraş'ta Toplu taşıma ücretlerine zam yapıldı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma araçlarında tarife değişikliğine gidildiğini ve yeni tarifenin 1 Aralık 2017 Cuma gününden itibaren geçerli olacağı belirtildi.

Kahramanmaraş'ta Toplu taşıma ücretlerine zam yapıldı

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma araçlarında tarife değişikliğine gidildiğini ve yeni tarifenin 1 Aralık 2017 Cuma gününden itibaren geçerli olacağı belirtildi.

01 Aralık 2017 Cuma 08:53
Kahramanmaraş'ta Toplu taşıma ücretlerine zam yapıldı
banner208

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma araçlarında tarife değişikliğine gidildiğini ve yeni tarifenin 1 Aralık 2017 Cuma gününden itibaren geçerli olacağı belirtildi.

Konu ile ilgili olarak Ulaşım Hizmetleri Dairesi Başkanlığından yapılan açıklamada: “ Kent merkezinde ve ilçelerimizde hizmet veren Özel Halk Otobüsleri ve Belediyeye ait toplu ulaşım araçlarında, bir aracın ana harcama giderleri olan akaryakıt, madeni yağ, lastik, servis, sigorta, ruhsat, personel vb. işletme giderleri olan temel girdi maliyetlerinde % 19,31 oranında artış meydana gelmiştir.

Kamu hizmeti olarak görülen toplu taşıma hizmetinde, yatırım maliyetleri ve işletme maliyetlerindeki artışlar nedeni ve sürdürülebilir bir toplu taşıma hizmetinin sunulması noktasında tarife değişikliği yapılması zorunlu hale gelmiştir.

24.11.2017 tarihli UKOME Genel Kurulunun 2017/11-47, 2017/11-48, 2017/11-50 ve 2017/11-51 sayılı kararları doğrultusunda 01.12.2017 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere tam ve indirimli ücret tarifesi aşağıdaki gibi belirlenmiştir” denilerek bilgi verildi.

Buna göre yeni tarife şu şekilde oldu: 

MERKEZ TOPLU TAŞIMA ÜCRETLERİ

BİLET TİPLERİ

Ücret Tarifeleri

KAHRAMANKART Tam Kart

2.30 TL

KAHRAMANKART İndirimli Kart (Öğrenci)

1.50 TL

KAHRAMANKART İndirimli Kart (Öğretmen)

2.10 TL

ABONMAN 1-TARİFE TİPLERİ VE ÜCRETLERİ

60 Binişlik Abonman Tarife

İndirimli (Öğrenci)

66.00 TL

Tam

105.00 TL

ABONMAN 2-TARİFE TİPLERİ VE ÜCRETLERİ

90 Binişlik Abonman Tarife

İndirimli (Öğrenci)

99.00 TL

Tam

153.00 TL

ELBİSTAN TOPLU TAŞIMA ÜCRETLERİ

BİLET TİPLERİ

Ücret Tarifeleri

KAHRAMANKART Tam Kart

1.75 TL

KAHRAMANKART İndirimli Kart (Öğrenci)

1.35 TL

KAHRAMANKART Kullan-At Bilet (2 Binişlik)

5.00 TL

AFŞİN TOPLU TAŞIMA ÜCRETLERİ

BİLET TİPLERİ

Ücret Tarifeleri

KAHRAMANKART Tam Kart

1.75 TL

KAHRAMANKART İndirimli Kart (Öğrenci)

1.35 TL

Son Güncelleme: 01.12.2017 08:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
okan 2017-12-05 14:58:48

bu başkan herhalde başkanlıktan ümidini kesik

Avatar
FERHAT 2017-12-05 13:18:43

BRAVO TEBRIKLER BUYUKSEHIR OLDUK SIMDII

Avatar
Mezun öğrenci 2017-12-04 21:43:55

Ben üniversite ye hazırlanıyorum ve dershane ye gidiyorum öğrenci değilmişim sözde tam kart kullanıyorum her hafta yükleme yapmaktan iflahim kurudu. Ulaşım dairesi başkanlığı na kadar çıktım ve oradaki bir kadın beni azarladi süper bir şekilde sen öğrenci değilsin artık uç beş kuruşun lafıni yapma bu bizim sorunumuz değil ve daha fazla hakaretler bozuldum ve seslenmeden çıktım. Siz biraz o topalantilara yemekelre az gidin az yiyin ki millette biraz gününüzü görsün bidaha iy isterken bu vatandaşın yüzüne nasıl bakacaksiniz. rabbime havale ediyorum

Avatar
peşkeşe devam 2017-12-04 11:28:24

otobüscüleri kurtarayım derken milletin anasını aglatanlara yazıklar olsun.. bence dolar üzerinden alın ... ulaşım ödülünü teslim edin.

Avatar
ökkeş 2017-12-04 11:09:03

Mersinde kış öncesi ekmeğe gelen ikinci zam ulaşım hizmetlerine geldi. Mersin Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezinin 20 Eylül 2017 tarihinde yaptığı son toplantıda şehiriçinde ulaşım hizmeti sağlayan 232 belediye otobüsüne biniş ücretlerine 25 kuruş zam yapıldı. Mersin Büyükşehir belediyesi tarafından konuyla ilgili yapılan açıklamada belediye otobüslerinin yeni ücret tarifesinin 1 Ekim 2017 tarihinden itibaren uygulamaya başlanacağı bildirilirken UKOME'nin 20/09/2017 tarihli 2017/368 sayılı kararı ile 2016 yılından bu yana devam eden otobüslerimizdeki 1 lira olan indirimli ücret 1,25 lira, 1,5 lira olan tam olan ücret ise 1,75 lira olacak şekilde 01.10.2017 tarihinden itibaren uygulanması için revize edilmiştir. Ayrıca mesafeli tarifelerde belli oranda revize edilmiştir. Vatandaşlarımızın oluşabilecek durumlara karşı tedbirli olması rica olunur” cümleleri kullanıldı.

Avatar
ahmet 2017-12-04 11:05:04

Mersinde yeni zam yapıldıktan sonra Bilet fiyatları
İndirimli Bilet: 1.25
Tam Bilet: 1.75
Burasıda Büyükşehir Belediyesi

Avatar
46 2017-12-04 07:55:20

2019 daki seçimlerde belediye seçimlerinde akp ye oy vermeyeceğim.bir değişim olsun...3 km lik ulaşıma 2,30tl ödüyorum...

Avatar
mak 2017-12-03 20:56:13

dombıra çalsın maraşlı oynasın,böyle belediye başkanları seçenlere az bile%2019 zam olmalıydı.

Avatar
cemre 2017-12-02 23:23:55

galiba en pahalı toplu taşıma bizde yapilyor

Avatar
BİRİSİ 2017-12-02 09:14:34

Ben bu zihniyeti anlamıyorum. % 10 zam ne demek. Zaten toplu taşımayı kullananlar orta ve dar gelirli insanlar.Yeter artık bu insanların ceplerinde üç kuruş paralarına göz dikmeleri... Düşünsenize asgari ücretli - 1.404,06 maaşı var. Her gün işine toplu taşımayla gidip geliyor.26*4,60=119,60 TL yapıyor.Maaşının neredeyse % 10 nu ulaşıma gidiyor. Sadece kendisi işine giderken bu kadar ödüyor.Birde okula giden çocuğu varsa...Bence zam yapacaklarına ücretsiz binen yolcu kalemlerini azaltsınlar. 65 yaş uygulaması güzel bişey ama herkese olmamalı.Maddi durumu iyi olan bir sürü 65 yaşında insanlar var.Versin parasını binsin.Onun parasını neden dar gelirliden alıyorsunuz.Diğer ücretsiz binen kalemler içinde aynı şeyler geçerli.Ben başka diyecek bir söz bulamıyorum.Yazık bu insanlara yazık...:(

Avatar
İstanbullu 2017-12-01 21:59:59

İstanbul uda geçtik
İstanbul kart öğrenci 1.25 tl
İstanbul kart öğretmen 1.85 tl
İstanbul kart tam 2.60 tl

Avatar
BJK 2017-12-01 12:11:12

YA BIRAKIN BU İŞLERİ ANCA YALAN DOLAN İŞLER ÇEVİRİN VATANDAŞI NASIL EVİRİP ÇEVİRİP DÜŞÜRÜRÜZ DİYE UĞRAŞIN YETKİLİLERE SESLENİYORUM OTOBÜSLERİN DURUMLARI İÇLER ACISI SABAH LARI ÜST ÜSTE GİDİYOR MİLLET ONA Bİ ÇARE BULUN ÇIKMIŞ BİDE ZAM YAPIYORLAR TÜM HALKIMIZA SESLENİYORUM LÜTFEN TOPLU TAŞIMALARI ŞİKAYETLERDE BULUNALIM BELEDİYE BAŞKANINA KADAR ULAŞALIM YETERKİ ŞİKAYETLER ARTARSA O ZAMAN DÜZELİRLER ....

Avatar
Hep Doğrusöyler 2017-12-01 11:22:26

Sigorta ruhsat personel giderleri ne zaman arttı.Kimi kandırıyorsunuz?

Avatar
hasan 2017-12-01 10:48:11

cam filmi için ayağa kallkan vatandaşl yolcu taşıma ücretine,benzine,mazota,lpg ye v.s zamlara neden tepki göstermiyor anlamak mümkün değil

Avatar
bilim 2017-12-01 10:34:26

Eşşek olursan semer vuran çok olur

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-01 10:29:32

ekonomi süper diyen kardeşlerimiz ak ... kardeşlerimiz herhalde bu zamma çok sevinmişlerdir.Zaten ekonomisi süper olan devletlerde zam olur.Hadi koçum ver şimdi mehteri....

Avatar
Genel İzleyici 2017-12-01 10:04:06

Her şeye zam oldu bilmem ne gider fazla cart curt Kardeşim otobüsler de Sürekli ayakta yolculuk yapıyoruz o ne olacak zam mı aldınız görelim şimdi hizmet kalitenizi.Vatandaşlar duraklara oturup beklemiyor neden ? Çünkü oturursa gelen otobüse binemiyor ki binse de buradan Boğaziçi gidiyorsa gideceği yere kadar ayakta gidiyor neyin Kalitesi bu bırakın bu kazanmıyoruz mavallarını ...her türlü kazanç sağlıyorlar bazıları şimdi işine gelmeyen binmesin diyecek bende diyorum ki MADEM ZARAR EDİYORSUN YAPMA bu işi hiç kimse ZARAR ETTİĞİ işi yapmaz...

Avatar
Kahraman Kentli 2017-12-01 09:37:57

Ayak da Alkışlıyorum ! Durmak Yok... Yola Devam... Pardon "ZAMLARA DEVAM.."

Hadi Hayırlı olsun !!!

Avatar
Göksunlu Murat 2017-12-01 09:00:08

Hayırlı olsun hemşehrilerim:))

Avatar
sinan 2017-12-01 08:28:53

en güzeli kendi vasıtalarla işe gidip gelinmeli belirli süre.Ne kadar çok talep olursa halk otobüsüne kahramankartl kullanımlara artış oluyor ne kadar istek az indirim oluyor.

Avatar
sinan 2017-12-01 08:25:46

200 kişi bir seferde alıyor indir bindir yaparak masrafları fazlasıyla çıkıyor.En güzeli halk otobüsüne binilmemesi

Avatar
doğrusöyler 2017-12-01 08:17:45

büyükşehir çalıyor.....2017-2018 cumhuriyet tarihinin en büyük zam yılları olacak........

Avatar
Rezalet 2017-12-01 07:52:45

Böyle rezil bir toplu taşıma sistemi oluşturup vatandaşa eziyet edip sonra böyle bir ücret istenmesi vatandaşı soymaktır.

Avatar
sorgula 2017-11-30 23:22:51

sorarsan ekonomi iyi. peki maaşlarda %19 artış yapıldı mı?

Avatar
mustafa 2017-11-30 22:20:59

evet yetkilinin dediği gibi tüm giderlerimiz de ortalama olarak yüzde 15-20 arasında bir artış olduğu doğrudur bu yüzden sayın hükümet yetkililerinin iğneden ipliğe her şeye zam yaparken vatandaşlarının cebine girecek olan parayı da en azından biraz refah içerisinde yaşamak adına yüzde 15-20 oranında artırmalıdır...

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126

banner217