Kahramanmaraş'ta doğalgaz kesintisi vatandaşı perişan etti

Kahramanmaraş'ta bazı mahallelerde doğalgaz kesintisi yaşanıyor.

Kahramanmaraş'ta doğalgaz kesintisi vatandaşı perişan etti

Kahramanmaraş'ta bazı mahallelerde doğalgaz kesintisi yaşanıyor.

10 Ocak 2015 Cumartesi 15:50
Kahramanmaraş'ta doğalgaz kesintisi vatandaşı perişan etti
 Kahramanmaraş'ta arıza nedeniyle bazı mahallelerde doğalgaz kesnitisi yaşanmıştır. Sabahtan beri devam eden doğalgaz kesintisi arızanın giderilmesinin ardından sona erdi ve gaz verildi. Ancak alınan bilgiye göre binalar doğalgaz vanalarını kendilerini açamıyorlar. Armadaş yetkilileri kendileri gelerek gazı açıyor.

Konuyla ilgili Armadaş yetkilileri ise kamuoyuna herhangi bir açıklama yapmadı.

Saat 23.00 olmasına rağmen halâ pek çok yerden şikayetler geliyor. Yetkili firmanın web sitesinde ise konuyla ilgili tek kelime açıklama olmaması vatandaşı çileden çıkarmış durumda. 
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 10.01.2015 15:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nermin 2015-01-14 00:26:37

Armadaşa mahsus deyil doktorda fırça çekiyo oda bizden kazanıyoda

Avatar
hatice kirik 2015-01-13 16:14:42

187 acil gaz arıza 24 saat meşgul yok böyle bir şey bu şehir nasıl yönetiliyor hiç anlayamadım yöneticiler nerede

Avatar
volkan 2015-01-11 17:18:42

ceylin sitesinde oturuyoruz sabahtan beri 5. kesilişi geliyor gidiyor. 187 yi arıyorum sürekli meşgul. 100 bin abone var yada yok sıkıntıya bak ama istanbulda belki 10-12 milyon abone var sıkıntı yok bu ne ya.
bimere yazalım

Avatar
mustafa 2015-01-11 03:23:45

Denizkent sit c blok 18 saattir hala gaz yok telefona çıkan yok. Yok.yok..........

Avatar
KAYA 2015-01-11 02:32:42

bizler koyunuz armadaş zengin şirket olduğu bildiğimi yaparım kimse karışmaz diyerek hareket etmektedir

Avatar
tolga 2015-01-11 01:44:32

kimsenin şikayet etmeye hakkı yok. donun!!! müstehak size!!! donun!!!

Avatar
cenk 2015-01-11 01:42:28

sayın haber46 editörü bu haberi yayına hazırlayan eğer siz iseniz derhal haberciliği bırakınız. böyle bir anlatış ifadesi var mıdır? inanın size yakıştıramadım. türkçe böyle mi kullanılır?
not: büyük harflerle yazmam gereken yerleri sistem otomatik olarak küçük harf olarak yazıyor...

Avatar
vatan 2015-01-11 00:19:36

armadaş vatandaşa muhtaç değil..vatandaş armadaş a muhtaç olduğu için böyle vakaa lar olur..vatandaş olarak toplu tüketim alanların da ağırlığı koyarsa böyle olmaz..

Avatar
Doğalgaz 2015-01-10 23:55:14

fatura ödemeleri için mesaj atan bir kurum şu kış gününde ani gaz kesintisi için herhangi bir bildirimde bulunmuyor. yazık! tekel olmanın verdiği sıkıntıların yereldeki göstergesidir bu.

Avatar
eray 2015-01-10 23:29:47

maraşta hep böyle olur zaten....en soğuk günde doğalgaz kesilir bakım yapılır şimdiye kadar neden yapılmadı...trafiğin en sıkışık olduğu yerde kanalizasyon tamir ...vb yapılır...başbakanın, bakanın geçeceği yol güzargahının refüj bakımı asfaltlanması yapılır.....

Avatar
önemliiii 2015-01-10 23:28:51

herkes kombisinin kapatıp yeniden açsın düzelir

Avatar
mustaafaa 2015-01-10 23:06:23

Parayı almaya gelince alıyorlar. Destek vermeye gelince kimsenin sesi cikmiyor.Azcik vatandaşa hizmer verin

Avatar
şehri okuyan 2015-01-10 23:00:03

bir maraş klasiği başka ne beklenebilirdiki armadaşı ve belediyeyi kınıyoruz

Avatar
murat 2015-01-10 22:31:18

saatler 22:30'u gösteriyor dışarda kar yağıyor hava buz gibi evde küçük çocuğumuz var arıza giderilmesine rağmen hala ve hala gaz kullanamıyoruz ayıptır ya. yapamıyorsanız bu işi bırakın

Avatar
maraşlı 2015-01-10 22:20:21

açıklama yapmadıkları bir tarafa gazı açmaya gelen elemana soru soruyoruz sorun neydi diye adamın bizi bir dövmediği kaldı çocuk gibi adam azarlıyorlar armadaş bünyesinde çalıştırdıgı elemanlarına biraz halkla ilişkiler dersi verdirsin yada eleman alırken vatandaşla konuşmasını bilen eleman çalıştırsınlar... burdan armadaşı böyle elemanlar çalıştırdığı için şidetle kınıyorum....

Avatar
ali avşar 2015-01-10 21:20:36

arıza giderildi de biz niye gaz kullanamıyoruz.

Avatar
fatih 2015-01-10 19:10:55

Fatih mahallesi 33. Sokakta hala gelmedi donuyoruz

Avatar
Ali Bayazıt 2015-01-10 16:56:41

armadaş yetkilileri lütfen bir açıklama yaparmısınız donuyoruz.

Avatar
Ali Bayazıt 2015-01-10 16:54:39