Kahramanmaraş'ta Suriyeli genç bir kişiyi bıçakladı

Kahramanmaraş'ta çıkan kavgada 2 kişi birbirini yaraladı.

Kahramanmaraş'ta Suriyeli genç bir kişiyi bıçakladı

Kahramanmaraş'ta çıkan kavgada 2 kişi birbirini yaraladı.

27 Ağustos 2014 Çarşamba 02:01
Kahramanmaraş'ta Suriyeli genç bir kişiyi bıçakladı
Alınan bilgiye göre, Hacı Bayram Veli Mahallesi 19. Sokak'ta bulunan bir kahvehanede Gökhan Kirik ve ismi öğrenilemeyen bir Suriyeli arasında tartışma çıktı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi sonucu Suriyeli genç, Kirik'i sırtından bıçakladı. Suriyeli genç de başından hafif yaralandı. Kirik, 112 Acil Sağlık ekiplerince Necip Fazıl Şehir Hastanesi'ne kaldırılırken, Suriyeli genç gözaltına alındı. 

Daha sonra kahvehane çevresinde bir grup toplandı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Gerginliğin sürmesi üzerine polis ekipleri, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) ile irtibata geçerek mahallede ikamet eden, aralarında çocukların da bulunduğu 18 Suriyeliyi tedbir amaçlı olarak araçlarla kentteki çadırkente gönderdi.

Tahliye sırasında bazı Suriyeli kadınların gözyaşlarını tutamadığı görüldü.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Gökhan Kirik
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mücahit 2014-08-28 23:57:32

Bu nasıl bir iştir kardeşim.Kendi ülkemizde mülteci gibiyiz.bunlar adam olmazsa bizde elbet birgün patlayacagız.Allah sonumuzu hayr eylesin

Avatar
KRDŞLR HACI 2014-08-28 16:28:21

AYNEN KATILIYORUM.NERDESİNİZ MARAŞ SEVDALILARI .UYUYUN SAYIN ŞEHRİN MÜLKİ AMİRLERİ TATLI UYKULAR SAYIN BALADİYE BAŞKANLARIM.VE SİZLERİN UMRUNDA DEĞİL ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR.

Avatar
KRDŞLR HACI 2014-08-28 16:26:07

AYNEN KATILIYORUM.SÖZDE VEKİLLER NERDESİNİZ MARAŞ SEVDALILARI HANİİİ NERDESİNİZ.UYUYUNNN SAYINN VALİM,TATLI UYKULAR SAYIN BELEDİYE BAŞKANLARIM.

Avatar
Sahipsiz şehir 2014-08-28 10:59:25

Sahipsiz şehir Kahramanmaraş ama müstehak ! AKP ye 70% oy ver , RTE ye 80% oy ver ondan sonra mal gibi kal ortada ! Kendi düşen ağlamazmış ...

Avatar
hakan bekmez 2014-08-28 01:08:03

yani benim anlayamadığım hiçmi bir sorun yok haberi eksik veriyorsunuz çıkan sorun ne suriyeli neden bıçakladı ya da gökhan kiriş adlı şahıs mı bir şey dedi yoksa suriyeli bir şey yokken mi saldırdı...

Avatar
Ceyhun Alp 2014-08-27 16:28:45

Allah yardım etsin Suriyelilere... Evinizi 1000 TLye kiralarken hiç acımayın, dükkanınızdan marketinizden, pazarınızdan alışveriş yaparken hiç acımayın, günlüğüne 5-10-15 TLye çalıştırırken hiç acımayın... Rabbim kimseyi kendinden başkasına muhtaç etmesin. Amin

Avatar
mehmet 2014-08-27 12:50:05

büyük baş agır abiler şimdi çıkar onlar haklı der. adamlar ahlak yok memleketin huzurunu bozuyor işte. anlamıyırlar

Avatar
K@M 2014-08-27 12:38:12

ne duruyorsun o zaman işgalcisin gerçek sahiplerine terk edip gitsene hangi düşünceyle bunu söylüyorsun buna akıl erdiren varsa açıklayabilirse açıklasın bu yorumu

Avatar
mustafa 2014-08-27 12:31:52

kahramanmaraşın belediyeciklerinin belediye başkancıklarını göreve davet ediyoruz gerekiyorsa 3 tane daha 5 tane daha çadır kent yapıp bunları şehir merkezinden mümkün olduğunca uzaklaştırın...

Avatar
ALİ 2014-08-27 12:29:35

Bizler evimizde misafir olarak gelen Suriyelilerin ev halkına posta koymasından rahatsısız Misafir iseler adam gibi dursunlar durdukları yerde Hükümet te ADAM GİBİ BUNLARI ÇADIR KENTLERDE TOPLASIN DIŞARI GÖNDERMESİN

Avatar
KRDŞLR HACI 2014-08-27 10:01:53

ne oluyorsa masum Maraş halkına oluyor.ve ateş düştüğü yeri yakıyor.maraşın mülki amirlerinin umrunda bile değil.küçük bir protesto yu rahatsızlıklarını dile getiren maraşın gençlerine çok görmüşlerdi.ve en küçüğünden en büyüğüne maraşın geçlerine demediklerini bırakmayan maranşın mülki amirleri UYUYUN sayın VALİM ,UYUYUN SAYIN BELEDİYE BAŞKANIM UYUYUN TATLI RÜYALAR.

Avatar
ipek 2014-08-27 09:48:28

suriyeliler maraşın gerçek sahipleri onların dokunulmazlıgı var unutmayalım....ki

Avatar