Ekinözü ilçesinde yaşayan Hatice Çiçek, 2010 yılında bir bankadan 20 bin lira tüketici kredisi kullandı. Çiçek, yaklaşık bir yıl sonra Ekinözü Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurarak bankanın kendisinden haksız yere 870 lira dosya masrafı adı altında ücret aldığını iddia ederek şikayetçi oldu. Dosyayı inceleyen heyet, ilgili bankanın tüketici ile müzakere etmeden bahse konu ücreti aldığına karar vererek Çiçek'i haklı buldu. Bunun üzerine ilgili banka karara itiraz ederek Elbistan 2.Asliye Hukuk Mahkemesi'ne başvurdu. Dosyayı inceleyen Elbistan 2. Asliye Hukuk Mahkemesi, alınan ücretin hangi nedenlerle alındığına dair sözleşmede açıklayıcı bir hüküm bulunmadığı ve bankanın tüketici ile müzakere ettiğini ispatlayamadığından davanın reddine karar verdi. Mahkemenin kararının ardından 870 lirayı bankadan geri alan Hatice Çiçek, yaklaşık 1 yıldır sürdürdüğü hukuk mücadelesinin ardından çok mutlu olduğunu ifade etti. Konu ile ilgili çok araştırma yaptığını belirten Çiçek, ''İlk önce Tüketici Sorunları Hakem Heyeti benim lehime karar verdi, ardından ise Elbistan'daki mahkeme bu kararı onadı. Bir tüketici olarak hakkımı aramam gerektiğini düşündüğüm için mücadele ettim'' diye konuştu. Mahkemenin kararının duyulması üzerine bir çok kişinin kendisini aradığını ve bilgi aldığını kaydeden Çiçek, kendisi gibi bankalarla sorun yaşayan kişileri Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine yönlendirdiğini sözlerine ekledi.