Kahramanmaraş'ta neden yanık ünitesi yok?

Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü'nde dün yaşanan feci patlama olayından sonra vatandaş isyan ediyor. Kahramanmaraş'ta neden yanık ünitesi yok?

Kahramanmaraş'ta neden yanık ünitesi yok?

Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü'nde dün yaşanan feci patlama olayından sonra vatandaş isyan ediyor. Kahramanmaraş'ta neden yanık ünitesi yok?

07 Haziran 2014 Cumartesi 09:25
Kahramanmaraş'ta neden yanık ünitesi yok?
Kahramanmaraşlı siyasilerin her fırsatta Necip Fazıl Hastanesini ve KSÜ Tıp Fakultesini kastederek sağlıkta çağ atladığımızı söylemelerine rağmen dün görüldü ki, sağlıkta halâ çok çok gerideyiz.

Dün Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü'nde meydana gelen feci patlama olayından sonra 4 kişinin çok ağır yanık nedeniyle hayati tehlikelerinin olması ve çevre illere gönderilmesi vatandaşı isyan noktasına getirdi.

Türkiye ekonomisinin 15. büyük şehri olan Kahramanmaraş'ta neden yanık ünitesi yok?

Soru bu kadar kısa, bu kadar net...

Cevap verin beyler...

KAHRAMANMARAŞ'TA NEDEN YANIK ÜNİTESİ YOK?

EK:

SORUDAN RAHATSIZ OLANLAR DİYOR Kİ "YANIK ÜNİTESİ VAR, İLERİ DERECE YANIK MERKEZİ YOK! TARAFSIZ OLUN!"

İYİ DÜZELTELİM SORUYU...

KAHRAMANMARAŞ'TA NEDEN İLERİ DERECE YANIK MERKEZİ YOK?

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hakan yıldız 2014-06-11 16:09:45

herşey tam metromuz büyük şehir belediye otobuslerı avm ler duble yollar hepsi tamam yanık ünitesi eksik dorudur

Avatar
yönetici 2014-06-09 11:20:40

Sorumuzu sitemizi takip edenlere değil, hizmet yapması gerekenlere soruyoruz da ondan... Teşekkürler ilginiz için...

Avatar
gerçek 2014-06-09 10:46:04

malatya da ki hastane turkıyenin sayılı eğitim araştırma hastanelerindendir ikincisi şu an var olan hastaneler daha önceki devlet ve ssk hastanesine göre iyi degil mi yok öyle sağlık ocağı filanmış da yok daha neler önemli olan yanık ünitesinin olması değil orada görev alacak hoca ların ve yardımcı sağlık personelinin olmasıda gerekir. not bu haber sitesini sadece beyler mi takip ediyor haber başlığı o şekilde olmuşta saygılarımla.....

Avatar
maraşlı 2014-06-09 09:03:47

Çünkü Üniversitede bilim üretmesi gerekenler, film ürettiği için(hakkıyla çalışanlar hariç).

Avatar
FIRAT 2014-06-09 08:26:57

bölge hastanesi diye yola çıkan NECİP fazıl şehir hastanesi çevre illeri baskıları sonucu önce araştırma hastanesine daha sonra sıradan ilçelerdede bulunan devlet hastanesine dönüştürüldü maalesef bu sorunuzun cevabını açıklıyor sahipsiz ve ne olursa olsun durumundayız..

Avatar
realist 2014-06-08 23:55:41

şehrimizin en büyük sorunu insanlarımızın güdülmeye bayılıyor olmasıdır öncelikle zihniyet devrimine ihtiyacımız var bu koyun kafasından kurtulmamız gerekiyor en basiti şu ki rekabetin olduğu yerde hizmet olur...!

Avatar
delilalil 2014-06-08 01:46:28

hükümete yağ çeken yorumcular Allah tan korkun bu memleketin adamı ne yapsın yüzde 70 e yakın oy verdi. maraşta tam teşekküllü yanık ünitesi var ancak hastane yöneticilerinin döner sermaye ve kar kaygısı yüzünden çalışmıyor. sgk paket ödemesini aşan durumlarda maraşta hastane yöneticileri tedavi yapılmamasını emrediyor hastalar sevk ediliyor. dileyen araştırabilir, kalp anevrizma ameliyatını yasaklayan hastane yönetimi yüzünden bu işlemi gözü kapalı yapabilen kaliteli doktorlarımız bir bir kaçacak bu memleketi azıcık seven birinin bu duruma el atması lazım

Avatar
NE ÖNEMİ VAR 2014-06-07 23:43:58

12 YILDIR BAKANI OLMAYAN BİR İLİN YANIK ÜNİTESİ OLMAMASI ÇOK TA GARİPSENECEK BİR DURUM DEĞİL.

Avatar
ali 2014-06-07 23:41:41

maraş ta doğru dürüst doktor yokki ünite olsun...hepsi cebini düşünüyor bi şey oldumu hemen sevk başka bir şey yok...

Avatar
Sait KALLİ 2014-06-07 23:37:35

Kahramanmaraşta yanık ünitesi Doğalgazın şehrimize geldiğinde yanık ünitesi değil bence yanık hastanesi olmalıydı.

Avatar
misafir-46 2014-06-07 21:47:08

arkadaşlar hükümete de haksızlık yapmayalım 10 sene önce neyimiz vardı ki? bundan önceki hükümetler niye çalışmadı? eski hastaneler meydanda bir kıyaslayalım? eksikliklerimiz var inşallah onlarda tamamlanır. bizim talihsizliğimiz bu zamana kadar ankaraya gönderdiğimiz siyasiler çalışmadı bu son 5 yıllık dönemde biraz çalışıldı onun da meyvesi yeni yeni alınıyor şimdi bizlerin bunları hızlı bir şekilde hükümete iletilip olan eksikliklerin bir an önce tamamlanması için uğraşmamız lazım Maraşımızın ileri gelenleri bunu ankarada dillendirip milletvekillerimizi harekete geçirmesi lazım.

Avatar
apocan 2014-06-07 17:13:25

K.maraşta dogru düzgün hıç bır yer yokkı hastaneleri duzgun olsun...

Avatar
ibrahim 2014-06-07 16:38:36

Kahramanmaraş'ımıza malesef hiç kimse sahip çıkmıyor, yatırımlar var ama bana göre olması gerekenden ya eksik yapılıyor yada sırf yapıldı denmesi için yapılıyor. Öncelikle ulaşım ve diğer sosyal hayatta önem arzeden, geliştirilmesi gereken varsa kusurlarının giderileceği, mevcut imkanlar dahilinde değilde, ileriye yönetik olarak yapılması, güzelim memleketin dondurma dediniz Mado kesesini doldurdu, biber dediniz bir icraat yok markalaşma yaşanmadı, neyimiz var? Sanayi sitesinden Serinkente 30dk da zor gidiyoruz, trafik, yollar, alt yapı berbat, her yerde kavşak, her yerde ışık, her yerde kasis

Avatar
serkan 2014-06-07 16:34:29

ya kardeşim bu olay olmadan önce senin aklın nerdeydi niye sormadın bunu işte türkün başına bir nusibet gelecek sonra yok somadaki çalışanı hatırla yok yanık ünitesi hatırla aklın nerdeydi kardeşim bugün mü aklına geldi yanık ünitesi.

Avatar
TEKOCAN 2014-06-07 15:52:45

MEMLEKETİMİN NEYİ 4 4' LÜK BİLEN VARSA SÖYLESİN ACİL DURUMLARDA BİR ÇOK BÖLÜM YOK ... ADAM AKILLI AKLI SELİM İNSANLAR İRDELERSE MEMLEKETİMDE A DAN Z YE HİÇ BİR ŞEY YOK...

Avatar
muammer 2014-06-07 15:48:53

neden olsun ki, hiç bir şey istemeyen bir maraş var ne yapılırsa yapılsın her şekilde destekleyen bir maraş var, neden olsunki, bizim çağ atlamamız için maraşın büyüğüz diyenlerinin akıllanması yada maraştaki küçüklerin büyükleri yerinden etmesi lazım.

Avatar
MİSAFİR 2014-06-07 13:08:35

K.MARAŞ TÜM HEDEFİNİ DONDURMA, BİBER, TARHANAYA AYIRMIŞ BAŞKA HİÇ BİR ŞEYE İHTİYAÇ YOK, KOCAMAN İKİ HASTANE HER ZAMAN İLK MÜDAHALE SONRA BAŞKA İLLERE SEVK ACİL GÖREVİ YAPIYOR. TEDAVİ YOK, AYNEN DEVAM

Avatar
ali 2014-06-07 12:51:22

yandaşlara peşkeş çekmekle meşguller bir görüntüleme( tomografi emar) merkezini bile özele vererek insanları magdur eden zihniyet ileri derecede yanık ünütesinde özele versinler bari kendileri beceremiyorsa toplama personelle yapar iyi kötü

Avatar
doğrucu davut 2014-06-07 12:45:57

adana,antep,malatya ve kayseri sağlıkta çok ileri seviyedeler.maraş 1 milyon 50 bin nüfuslu ülkemizin 17.büyük ili.maalesef sağlıkta,eğitimde,ulaşımda,şehirleşmede durum içler acısı...siyasiler, bu siyasilere oy verenler ve şehrin önde gelenleri utanmalıdır...

Avatar
doğrucu davut 2014-06-07 12:28:25

bu soruya cevabı akp ye oy verenler cevaplasın...

Avatar
46 2014-06-07 12:08:53

Öncelikle yaralı polis kardeşlerimze abilerimize Allah'tan acil şifalar diliyorum.Şimdi sürekli hizmet anlayışıyla çalışıyoruz diyenlere hani Hastanemiz bölge hastanesiydi hiçbir hastamız diğer illere tedaviye gitmicekti sizin yaptığınız ancak göz boyama bunu son zamanlarda çok iyi anladım siz size yakın olanları zenginleştirmeye çalışıyorsunuz bunu da görüm bunu sallamıyorum içinde bulunduğum ortam dan dolayı gördüm...

Avatar
selami 2014-06-07 12:08:48

arkadaşlar bir platform oluşturalım,

herhafta birgün sanal ortamda meselelerimizi yetkili merciiler ile paylaşalım.sayın editör önayak olunuz lütfen.

Avatar
katılıyorum 2014-06-07 12:02:39

maraşta ne varrrr

Avatar
katılıyorum 2014-06-07 12:02:12

maraşta ne var?????

Avatar
asdsfdsf 2014-06-07 11:41:27

ney var ki buda olsun hastaneye iyileşmeye gidiyo insanlar kobay fare gibi kullanıyorlar bu böyle gitmez!!!

Avatar
YAZIKLAR OLSUN 2014-06-07 11:30:26

yaralı vatandaşlarımıza allahım acil şifalar versin.tez zamanda iyi olurlar inşallah.Ben oyumu erdoğana verecem demekle bu iş olmuyor beyler,bayanlar.Şu durumda bunları konuşmak doğru değil ama; neden hizmet alamadığımızın farkına canımız yanmadan maalesef farkına varamıyoruz.7 uyurlar nerede demeyin, gelirler geçmiş olsun; gereken yapılacak pozunu verip giderler.sonrası malum.....Maraş nasıl olsa koyun.Öyle de veriyor oyunu böyle de.Bu arada f.erkoçu seçimden sonra gören var mı...????????

Avatar
emre can 2014-06-07 11:18:14

onkolaji varmı

Avatar
emre can 2014-06-07 11:17:23

bir soruda benden maraşta ne var

Avatar
GABARBEY 2014-06-07 10:53:57

EVET BU KONUDA SİZLERİ SONUNA KADAR HAKLI GÖRÜYORUM BU KONUDA NE KADAR YAZI YAZSANIZ HABER YAPSANIZ SONUNA KADAR HAKLISINIZ .BU HABEREDE YER VERDİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKÜR EDERİM.SAYIN AK PARTİLİ SİYASETÇİLER HALEN TAM DONANIMLI BİR YANIK ÜNİTWESİNİN OLMAMASI BENCE UTANÇ VERİCİ....

Avatar
yönetici 2014-06-07 10:47:11

Zaten size değil, bu şehre hizmet etmesi gerekenlere sorduk. Muhatabımız vatandaş değil, vatandaşa hizmet etmesi gerekenler...

Avatar
m.bayr 2014-06-07 10:32:11

daha ne aksiklervar sağlıkta

Avatar
canlı yayında protokole sor. 2014-06-07 10:27:48

vatandaşı bilinçlendirmek iyi ve hoş admin ama bunu bir proğramla k.maraştaki vekillere belediye başkanına il protokoluna canlı yayında sormanız daha makul olacaktır ve cevabınıda orda halk olarak canlı yayında alacağız.....saygıyla iyi çalışmalar.

Avatar
mehmetcan 2014-06-07 10:25:45

bu şehirde beyler kadar bayanlarda yaşıyor sadece bize sormanıza gerek yok ayrıca millet vekillerine sorsanız daha iyi olur yeni 2 adet hastane açıldı

Avatar
m.burtaçkıray 2014-06-07 10:21:09

malesef ki K.MARAŞIMIZDA yanık ünitesi yok yok yok...bunu kabullenmemiz gerekiyor arkadaşlar 2004 yılı 9 nisan da yeni sanayi sitesinde bir tiner varili patlamasında 2i. derece yanık kazası geçirdim adana başken araş.uyg.hastanesinde tedavi oldum 36 gün yoğun bakımda kaldım...durumum ciddi idi şükürler olsun bu günüme am k.maraşd yanık ünitesi yok.yaralı kardeşlerimize allah dan acil şifalar dilerim inşallah k.maraşımıza en kısa sürede bir yanık ünitesi açılır gelir diyorum yetkililerden tek isteğim şu soruyu kendilerine bir sorsunlar haydi kendiniz yada yakın bir aileniz olsa idi yanan ne yap

Avatar
yusuf k. 2014-06-07 09:59:57

Böyle bir soru sorduğunuz ve soruyu tekrar yoruma karşılık değiştirip tekrar sormanız süper olmuş. Helal size, tebrik ediyorum. Sorunun cevabınıda bulamazsınız, çünkü millet hala reçete kuyruğu kalkmış o kafadalar. ve sizin dediğiniz gibi Allah korusun kendi yakınlarına birşey olmuş olsaydı reçete kuyruğu aklına gelmez benim hastam neden memleketimdeki Bölge hastanesi olacak düzeyde bir hastanede değilde Malatyada diye yakınırdı.

Avatar
yönetici 2014-06-07 09:51:06

Biz tarafsız değiliz ki sevgili okurumuz... Dün yanan 5 can'ımızın ve onlar için ağlayan sevenlerinin tarafındayız. Emin ol yanan sen de olsaydın aynı hassasiyeti gösterirdik. Sevgiyle ve bir süre vicdanınızla baş başa kalın lütfen...

Avatar