Ak Parti Onikişubat Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?

Ak Parti Onikişubat İlçesi Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?

Ak Parti Onikişubat Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?

Ak Parti Onikişubat İlçesi Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?

05 Kasım 2013 Salı 10:41
Ak Parti Onikişubat Belediye Başkan Adayı Kim Olsun?
2014 Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde Ak Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan Adayı kim olmalı?
Aşağıda isimleri yazılı aday adaylarından hangisinin aday gösterilmesini istiyorsanız ismini ve neden aday gösterilmesi gerektiğini yazınız, yayınlayalım.

FAHRİ YİĞİTOĞLU
GÖKHAN GÖKŞEN
ALAADDİN DEVLET ÜLGER
MEHMET SABANCI
MUSTAFA BULUNTU
NURETTİN ABACIOĞLU
MAHMUT NEDİM TEPEBAŞI
FİKRET MAZI
MEHMET KİŞİFLİ
ERAY  ŞENAY
CEVDET KABAKCI
TUNCAY ATAKAN
TUNCAY KAZANCI
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
seydihan AKTAŞ 2013-12-25 13:16:43

.HER KES , AK PARTİDEN ADAY ADAYI OLMAYA, ÇALIŞIYORLAR
.PEKİ HİÇ DÜSÜNDÜKMÜ.? O KADAR MİLLET VEKİLİ VERDİK AMA,, NEDEN BİR BAKAN BİZE ÇOK GÖRÜLDÜ

Avatar
seydihan AKTAŞ 2013-12-25 13:12:13

.12 ŞUBAT BELEDİYEMİZ İÇİN , GEÇMİŞTEKİ, HİZMETLERİNE BAKTIĞIMIZ ZAMAN , ELBETTE
MEHMET SABANCI BEYFENDİ, DİYORUZ..
SAYGILARIMLA

Avatar
Ahmet Bas 2013-12-03 08:51:53

KKahramanmarasin tarihini bilen memleketini seven halkla beraber olan Gökhan Göksen beye başarılar dilerim allah yardimcin yolun acik olsun Gökhan Göksen

Avatar
sutcunine 2013-11-29 17:59:46

Kesinlikle Mehmet Sabancı. Belediyecilik yüksek lisans yapmayla uzman olmayla değil halka hitap edebilen siyaset yapabilen insanlarla yürütülür..
Mustafa Buluntu böyle bir belediyede mutlaka değerlendirilecek bir beyin takıminın parçası olabilir ama asla bir belediyeyi idare edebilecek lider özelliği yok....

Avatar
muhammet nacaroğlu 2013-11-25 02:20:26

bence bu sorunun cevabını öğrenmek için, tüm aday adaylarına 12 şubat tarihinin önemi sorulmalı... en güzel ve en doğru seçim boyle bir munazaradan sonra ortaya çıkacaktır. adaylar arasında, bu tarihi günü en güzel şekilde anlatmayı başarmış gökhan gökşen'e başarılar diliyorum...

Avatar
İSMAİL YAPRAK 2013-11-12 11:46:06

FAHRİ YİĞİTOĞLU ABİMİZİ GÖNÜLDEN DESTEKLİYORUZ...

Avatar
Ahmet Akpınar 2013-11-12 11:07:11

Bakıyorumda adaylar arasında hepsi sonradan belediyenin problemlerine hassasiyet göstermiş bir anda ortaya çıkmış insanlar. Bir bakın google'a nurettin abacıoğlu yazın neler hangi yazıları çıkacak belediyeyle ilgili, özgeçmişini okuyun hatta K.Maraş imar planında ne kadar deneyimli olup olmadığına bir bakın, Kentsel dönüşümle ilgili o kadar dolu ki etrafımdaki insanlara kentsel dönüşümle ilgili telefonla danışmanlık bile yapıyor ve kentsel dönüşüm firması var, laf değil uygulamasını yapıyor ve yapı denetim firması var. Temayül yoklamasında çok yüksek oy aldı. İnsanları parayla satın alan değil tecrübesiyle ve teknik ekibiyle çok kaliteli ve Kahramanmaraşa çok güzel hizmetler yapacak bir isim Nurettin Abacıoğlu...

Avatar
garp miyim 2013-11-12 09:47:15

ülger olmasın hem tecrübesiz hemde önsende bile kendini sevdiremedi şimdide mahallesine güveniyor

Avatar
HASAN KAYA 2013-11-11 10:53:51

FAHRİ YİĞİTOĞLU OLMALI...

Avatar
Fatma Özdemir 2013-11-11 07:53:16

MUSTAFA BULUNTU Diyorum...

Avatar
Cengiz TÜTÜNCÜOĞLU 2013-11-10 17:43:03

Mehmet SABANCI
SAMİMİ VE DÜRÜST
DENEYİMLİ VE TEŞKİLATÇILIĞI İYİ BİLEN BİRİ

Avatar
Can Abi Can 2013-11-09 21:05:52

MEHMET SABANCI

Avatar
Songül Erayman 2013-11-08 23:05:00

ALİ YAKAR

Avatar
CUMA DARICI 2013-11-08 20:34:12

KESİNLİKLE ALİ YAKAR ADAY YAPILMALI.

Avatar
ahmet 06 2013-11-08 15:08:49

KESİNLİKLE FAHRİ YİĞİTOĞLU...

Avatar
Cüneyt 2013-11-08 10:33:00

ALİ YAKAR olmalı. İnşallah olur.

Avatar
Belgin 2013-11-08 08:04:40

onikişubat için en uygun ve en doğru FAHRİ YİĞİTOĞLU. Kahramanmaraş'a yapmış olduğu imar müdürlüğü, etüt plan proje müdürlüğü ve bu dönemlerde yapmış olduğu hizmetlerle, en doğru isim FAHRİ YİĞİTOĞLU.

Avatar
Garip ozan 2013-11-07 22:13:02

Maden suyu göndereceğim sana bir varil hazım proplemin var sanırım

Avatar
adem 2013-11-07 16:39:45

Mehmet sabanci

Avatar
adem 2013-11-07 16:38:57

Bence mehmet sabanci olmalidir tam hizmet istiyorsak gerisi hikaye

Avatar
ALİ BAŞKAN 2013-11-07 16:25:25

BANA GÖRE ADAY ADAYLARI ARASINDA EN GÜÇLÜ OLANI MUSTAFA BULUNTU MEMLEKETİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN...

Avatar
HÜSEYİN 2013-11-07 16:09:00

MUSTAFA BULUNTU olsun

Avatar
TUGRUL AHMET 2013-11-07 16:08:26

onikişubatta sonuna kadar mustafa buluntu.projeler çok başarılı hepsinde nokta atışı yapılmış.bu projeleri yapacak para elbette bütceden karşılanacaktır..teknik bir insan olması ise tartışılmaz.artık belediyelerimizde teknik elemanlar görmek istiyoruz.yukardan inme şehri bilmeyen rüyasında görüp aday olan insanlar bu memlekete bişey katamazlar.arkadaşlar gerçekci olalım.bu memleketin kentsel dönüşüm kadar önemli birçok sorunu var ve mustafa buluntu 21 yıllık bir mühendis.bu yükün altından kalksa kalksa mustafa buluntu kalkar.sonuna kadar MUSTAFA BULUNTU.....

Avatar
Nuri 2013-11-07 16:04:52

YAKAR olmalı

Avatar
KAYA 2013-11-07 15:15:47

ÜLGER OLMALI

Avatar
DR İSMET BOZKURT 2013-11-07 15:07:53

ALAADDİN DEVLET ÜLGER

Avatar
Bilal Kahraman 2013-11-07 11:09:21

Bizim K.Maraşlıların özünden bir İl Başkanı, bir ilçe Başkanı, bir Belediye Başkanı dahi çıkamıyorsa sözün bittiği yerdeyiz. K.Maraş'ı aynı Süreye'de olduğu gibi nüfusun 1'i dahi kendi geçmişinden olmayanlar yönetiyor. Herhalde bu her şeyi anlatıyor...

Avatar
Nergis Çalışır 2013-11-07 10:45:51

İnşallah MHP kazanır.

Avatar
Suat Yenipınar 2013-11-07 10:43:44

Ali Bey (Yakar) bu işi çok iyi yapar.

Avatar
Kadir EREN 2013-11-07 10:24:27

MHP henüz daha metropol ilçelerin belediye başkan adaylarını ilan etmedi. "Genç Siyasetçi" rumuzlu arkadaş birazcık araştır da ondan sonra yaz!!!

Avatar
Nurullah Alıç 2013-11-07 10:15:03

Fikret Mazı kim ya? Adam hocaymışşşş. Türkoğlu'nun bir köyünden gelmiş aday adayı olmuş. Türkoğlu nere, Onikişubat nereee? Adama Onikişubat'taki köylerin ve mahallelerin adını say desen sayamaz. Gelmiş belediye başkanı olmak istiyormuş. Kusura bakmasın Belediye Başkanlığı ısmarlama ile yapılacak iş değil. İl Başkanı Fatih Mehmet Erkoç aday adayı olmamı istedi ben de oldum demekle olunmaz belediye başkanı adayı. Fatih Mehmet Erkoç kendi geçmişinden olan insanlarla K.Maraş'ı yönetecekse yuh olsun biz K.Maraşlılara... Nerede sütçü imam ruhu???????????????????????????

Avatar
İdris Akarçeşme 2013-11-07 10:09:44

Mehmet Sabancı beni güldürüyor. Adam kendi işlerini idare edemiyor, gelmiş belediyeyi idare etmek istiyor. Avucunuzu yalarsınız...

Avatar
CAFER ERDOĞDU 2013-11-07 10:04:41

MUSTAFA BULUNTU YA SESLENİYORUM;
1) MAL VARLIĞINI AÇIKLAR MISIN?
2)MAL VARLIĞINI NASIL ELDE ETTİNİ AÇIKLAR MISIN?
3)SENİ KİMLER ADAY ADAYI YAPTI AÇIKLAR MISIN?
4)KENTSEL DÖNÜŞÜM UZMANI BELGENİ KAMUOYU İLE PAYLAŞIR MISIN?
5)OKAN ÜNİVERSİTESİNDE YÜKSEK LİSANS YAPTIĞINI SÖYLÜYORSUN, HANGİ ENSTİTÜDE VE KACINCI SINIFTASIN AÇIKLAR MISIN?
6)ÜNİVERSİTEYE KAYIT YAPTIRMAKLA HEMEN "KENTSEL DÖNÜŞÜM UZMANI" OLUNMADIĞINI SANIRIM BİLİYORSUNDUR?
7)PROJE OLARAK SUNDUĞUN ÇALIŞMALARIN HEPSİNİ OLMASADA AĞIRLIKLI BÖLÜMÜNÜ GOOGLE'DEN Mİ İNDİRDİN?
8)PROJELERİNİ HANGİ KAYNAKLA YAPACAKSIN AÇIKLAR MISIN?
9)BEKLİYORUZ!

Avatar
KÜRŞAT46 2013-11-07 08:19:25

Aldatma ve kandırmacı olmasında kim olursa olsun

Avatar
Genç Siyasetçi 2013-11-07 01:27:02

Birisi şu adama mhp nin adaylarını açıkladığını söylesin yoksa hayal kurmaya devam edecek :)

Avatar
Maraş sevdalısı 2013-11-07 01:07:41

Arkadaşlar burdaki 13 kişi de ak partinin aday adayları niye insanları rencide etmeye çalışıyorsunuz. Burda yapılan bazı yorumlar partimize ve şehrimize zarar verir. Bu düşüncelerimizden dolayı bir türlü hizmet gelmiyor şehrimize... Onu kötüle bunu kötüle nereye kadar.

Avatar
Mete 2013-11-06 22:55:24

İnşallah Fahri abi olur.

Avatar
Kadir EREN 2013-11-06 22:55:18

Göreceksiniz bu seçimlerde metropol ilçeleri MHP alacak. AKP'nin adaylarına göre strateji geliştirebilirse tabii. MHP K.Maraş'ta hiç bu kadar şanlı konuma gelmemişti. MHP'ye bol şans diliyorum. Aman ha her iki ilçede de rastgele adaylar göstermesinler! AKP'nin adaylarının hepsi sorunlu. Hiç birisinin halk nezdinde tutacağını sanmıyorum. Rantçı ve Şöhret peşinde koşan adaylar AKP'yi bu seçimde bitirebilir. MHP'liler hizipçilik yapmadan, kazanmaya çalışmalı. AKP'yi yere çalmanın tam fırsatı....

Avatar
Nuri Apaydın 2013-11-06 21:30:33

"garip ozan" rumuzlu vatandaş! Kendine güveniyorsan ki güvenmediğin ortada, adını soyadını gerçek olarak yaz ki biz de senin ne kadar satılmamış olduğunu bilelim!...

Avatar
Fatih Mehmet Ozanoğlu 2013-11-06 21:28:40

MHP K.Maraş İl Başkanı Sayın Mustafa Bastırmacı Bey'e çağrımdır! Lütfen bu uyarımı dikkate alınız. Bu seçimlerde özellikle de Metropol ilçelerde (Dulkadiroğlu ve Onikişubat ilçelerinde) AKP'yi duş edebilirsiniz. Her iki ilçede de AKP adayı açıklanmadan kesinlikle adayınızı ilan etmeyiniz. AKP her iki ilçe içinde sizlerin kolaylıkla duş edebileceği adayları gösterecek. Sakın acele etmeyiniz. Böyle bir şans ayağınıza zor gelir. AKP'yi K.Maraş'ın Merkezinden silmeniz için size mükemmel şans oluşacak. Lütfen, kim ne derse desin AKP adaylarını ilan etmeden siz sakın ola adayınızı ilan etmeyiniz...

Avatar
Misafir 2013-11-06 20:38:19

Kesinlikle sana katılıyorum.

Avatar
Nurullah Deveci 2013-11-06 19:57:33

Benim adayım Ali Yakar. Aksi halde MHP'ye oy vereceğim. Herkes gitsin kendi memleketini yönetsin. Burası bizim memleketimiz. Türkoğlu'nun bilmem hangi köyünden gelip de bizi yönetmeye kalkışanlar lütfen bizden uzak olsunlar....

Avatar
AYŞE ÇANAK 2013-11-06 19:57:23

Mustafa Buluntu Beyin olmasını istiyorum.Memleketimize hayırlı olsun.

Avatar
FAHRİ DOĞAN 2013-11-06 19:48:41

ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR OLMALI! ALİ YAKAR O

Avatar
boş 2013-11-06 19:01:42

İnş Mhp kazanır

Avatar
ak partili 2013-11-06 18:21:01

mustafa buluntu olsun

Avatar
harbiden 2013-11-06 18:00:39

Fahri yiğitoğlu olursa hapı yutarız :)

Avatar
garip ozan 2013-11-06 17:41:02

Bir gazeteci olarak bizler susturulmuşuz öyle yorumlar yazılıyor.haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.bizi susturacak adam anasından doğmadı kendi gibi satlık zannediyor bize susturuldu diyeenler.bakın 12 şubat adaylarına bir çoğu kütüphane müdürlüğü yada kültür müdürlüğü yapacak insanlar.projesi ve misyonu olan tek aday mustafa buluntu

Avatar
Cennet Sönmez 2013-11-06 17:40:03

Tek çare Ali YAKAR...

Avatar
lütfi karacalı 2013-11-06 17:39:26

Necati Okay olmalı dürüst ve halka davranışı olumlu adam gibi adam

Avatar
lütfi 2013-11-06 17:13:16

tatbikî Mehmet Sabancı tecrübeli ve en önemlisi dürüst

Avatar
Furkan Polat 2013-11-06 16:39:03

K.Maraşlı olan herkese tavsiyem şimdiden Ali Yakar ile iyi ilişki geliştirmesi. Bildiğim için yazıyorum Ali Yakar ileride kimsenin tahmin edemeyeceği bir noktaya gelebilir. Bu bir gerçek. K.Maraşlı olan herkese Ali Yakar'ı dikkatle takip etmesini şiddetle öneriyorum.

Avatar
SÜLEYMAN KANDEMİR 2013-11-06 16:12:53

TEK KELİME İLE ALİ YAKAR.

Avatar
Fatoş Uzun 2013-11-06 16:10:36

ali yakar haricinde akp den kimseye oy vermem.

Avatar
mevlüt 2013-11-06 15:41:32

gökhan gökşen olmalı. memleketin tanıtımı açısından yaptığı hizmetler ortada.

Avatar
ahmet 2013-11-06 14:21:15

ulan maraşlıyım hiç birini tanımıyom seçimden seçime adını duyuyom. inşallah tepeden biri gelir oturur.

Avatar
Kazim 2013-11-06 14:02:22

Mahmut Nedim Tepebaşı tek geçerim.

Avatar
doğan yaylacı 2013-11-06 13:42:19

MHP olacak. işte o kadar yeter artık hizmet görmek istiyoruz.

Avatar
Ahmet Konyalı 2013-11-06 13:37:31

Elbette Eray Şenay

Avatar
ali 2013-11-06 13:07:34

körler sağılar birbirini ağırlar.. bu şekilde de zannederler ki yorum yaptırarak, anket yaptırarark şehrin temayülünü belirleyecekler...peh!
not: bu aralar billboardlar pek bi şen, reklamdan ve bannerlardan haber sitelerinde haber okuyamaz olduk.

Avatar
Döne Sırlı 2013-11-06 12:43:59

Mevcut aday adaylarının içerisinde hiç birisini içime sindiremiyorum. Hepsi şan, şöhret ve rant peşindeler. Şöyle adam gibi hizmet edecek, peh diyeceğimiz bir aday adayı ne yazık ki çıkmadı. İnşalla diğer partiler iyi bir aday adayı bulurda bizlerde isteyerek oyumuzu ona kullanırız. Yine de halkımızın ve kendilerinin haklarında hayırlısı olsun.

Avatar
MUZAFFER ANDIRINLI 2013-11-06 12:38:08

ALİ YAKAR. ADAM GİBİ ADAM. K.MARAŞLI OLMAKTAN GURUR DUYAN BİR HEMŞEHRİMİZ. TAM BİR PARLAYAN YILDIZ. GELECEĞİN LİDERİ. YAKINDAN TANIYANLAR ÇOK İYİ BİLİR. CESUR MU CESUR, ZEKİ Mİ ZEKİ, ÇALIŞKAN MI ÇALIŞKAN, GİRİŞKEN Mİ GİRİŞKEN, DİNDAR MI DİNDAR. OLUMLU ANLAMDA NE ARARSANIZ HEPSİNİ BARINDIRIYOR. HİÇ BİR KÖTÜ ALIŞKANLIĞI OLMAYAN HEMŞEHRİMİZ. TAM BİR ALTIN.

Avatar
DRİSMET BOZKURT 2013-11-06 12:01:22

ALADDİN DEVLET ÜLGER .CESARET KABİLİYET SAĞLAM KİŞİLİK .BUNLAR SAYIN ÜLGERİ RAKİPSİZ KILIYOR

Avatar
adem 2013-11-06 12:00:29

tabiki gökhan gökşen olması lazım kahramanmaraş sevdalısı

Avatar
hakan 2013-11-06 11:47:40

mahmut bey mustafa buluntu size neden güven vermiyor ögrenebilirmiyiz.eğer ki bu aday adayının bir sıkıntısı varsa bunu burada paylaşınki bizde oyumuzu ona göre kullanalım.bu aday adayının bir yanlışı yada hatası yoksa bu lafı demeniz ne kadar doğru.

Avatar
fatih bingöl 2013-11-06 11:43:22

SN. MEHMET SABANCI'YI DESTEKLİYORUM

Avatar
Cüyent Özen 2013-11-06 11:37:04

Kesinlikle Ali YAKAR olmalıdır. Listede yok ama son dakika golü olabilir.......

Avatar
Recai Koca 2013-11-06 11:33:20

Ali YAKAR olmalıdır!...

Avatar
tugrul 2013-11-06 11:31:46

mustafa buluntu tek geçerim.daha bir çok adayın projesi bile yok.tecrübeli dediğimiz adaylar neden projelerini açıklamıyor.tecrübenin altına sıgınmak ne kadar dogru.artık vatandaş uyandı.tepeden inme başkan istemiyoruz.bazı arkadaşlarımız olayın farkında değil sanırım aday olmayan abilerimizin bile ismini yazıyorlar.gerçekci olalım.

Avatar
Mahmut 2013-11-06 11:25:22

Mustafa Buluntu olmasın. Hiç güven vermiyor.

Avatar
Kayhan 2013-11-06 11:08:02

Eray Şenay olmalıdır

Avatar
serdar 2013-11-06 11:07:21

sonuna kadar MUSTAFA BULUNTU............

Avatar
kazım 2013-11-06 11:04:01

kabakcı olmasın da....

Avatar
Kayhan 2013-11-06 10:50:52

ERAY ŞENAY olmalıdır

Avatar
kaluman 2013-11-06 10:50:37

mehmet kişifli en idealidir diye düşünüyorum. yıllardır egitim idareciliği yapmış bir insan sonuçta..

Avatar
AHMET 2013-11-06 09:41:11

kesinlikle Mehmet KİŞİFLİ OLMALI

Avatar
murat polat 2013-11-06 09:26:16

fahri yiğitoğlu ne demişler tecrübe

Avatar
inasa 2013-11-06 08:13:57

ekip ruhu ile çalışacak olan kişi bizce,mehmet kişifli dir.yöneticilik tercübesiyle iyi bir başkanlık profili çiziyor.

Avatar
i.srbyk 2013-11-06 08:02:41

genç,dinamik,öz güveni ve yönetim anlayışı harika.Daha da önemlisi adalet ön planda.Allah yolunu açık etsin ihtiyacımız var.Memleketimize hayırlı olsun.

Avatar
BELGİN 2013-11-06 07:35:51

ELBETTE FAHRİ YİĞİTOĞLU BU İŞİN ÜSTESİNDEN GELECEK TEK KİŞİ

Avatar
sıradan 2013-11-06 00:47:16

Adayların geçmişine bakın ondan sonra destekleyin. Belediyeciligi bilmekle aday adayı mı olur. Ben az soyleyeyim siz çok anlayın.

Avatar
Bozbaykuş46 2013-11-05 23:04:51

Adam haklı beyler...

Avatar
serhat 2013-11-05 22:55:17

kesinlikle ve kesinlikle mahmut nedim tepebaşı olmalı.Daha öncede bele­di­ye­ci­lik­ten gel­mesi de tecrübe açısında artı­la­rın­dan biri. Bunun yanında insan­larla kur­duğu ile­ti­şim ve pozi­tif tutumu en büyük artıları bence.on iki şubat aday adayları içerisinde dürüstlük ve hak-adalet'den bahsedilecek birisi varsa o da mahmut nedim tepebaşı

Avatar
SELİM CAN 2013-11-05 21:51:05

12 ŞUBAT BELEDİYE BAŞKANI FAHRİ YİĞİTOĞLU OLMALI

Avatar
ÜLKÜ 2013-11-05 21:46:35

Fahri Yiğitoğlu olur inşallah kendisininde dediği gibi 30 yıllık tecrübe ve bilgi,dualarımız seninle

Avatar
cücük 2013-11-05 20:03:41

arsası olnlar buluntu başkan olursa arsalarınızın altına teker koyar demedi demen

Avatar
ahmet p 2013-11-05 19:05:05

adam gibi adam mehmet sabancı bey aday yapılmalı çünkü çekirdekten yetişme siyaset çi şimdiden kendilerine hayırlıysa hayırlı omasını diliyorum cenabı allah dan başarılar

Avatar
ALİ 2013-11-05 18:46:38

MUSTAFA BULUNTUYA LAF EDENLER- ETMEYE ÇALIŞANLAR AT GÖZLÜKLERİNİ ÇIKARIN GAZETECİLERE PARA VERİP GEÇMİŞİNİ ÖRTBAS EDEN MUSTAFA BULUNTU YA DA BAŞKA BİR ADAY ADAYI YOKTUR! ADAYIMIZ DA "MUSTAFA BULUNTU " OLACAKTIR . İSTEYEN GİDER GERİ KALMIŞ BİR TOPLUM OLMAK İÇİN BAŞKA BİR PARTİYE VE ADAYA OY VERİR! ADAM GİBİ ADAM MUSTAFA BULUNTU. DEDİKLERİNİ DE TEK YERİNE GETİRECEK MUSTAFA BULUNTU!

Avatar
ahmet said 2013-11-05 18:01:13

Fahri yiğidoğlu adam gibi adam

Avatar
Murat Başkonuş 2013-11-05 15:33:30

BEN DE ALİ YAKAR ADAY YAPILMALI DİYORUM.

Avatar
Yenicekaleli Naim Durmuş 2013-11-05 15:32:17

Onikişubat'ta halkın isteyerek oyunu verebileceği tek kişi Ali Yakar. Gerisi gerçekten ya yaşı geçmiş ya da geçmişi bozuk. Gazete ve gazetecilere paralar vererek geçmişlerini örtbas etmeye çalışıyorlar. Halk kimin ne olduğunu çok iyi biliyor. Ali Yakar ise tertemiz, genç ve başarılı bir hemşehrimiz. Kendisi aday adayı olmadı. İnşallah partisi doğrudan aday yapar. Ak parti aday yapmazsa MHP veya Saadet mutlaka adaylık teklifinde bulunmalı. Kim aday yaparsa Ali Yakar ile kazanır. İsterse CHP yapsın, yine kazanır. En azından kim olduğu, yeri yurdu, yaptığı iş belli.

Avatar
Oniki Şubat 2013-11-05 15:31:14

TEK ADAY VE TEK DEDİKLERİNİ YAPACAK OLAN TEK KİŞİ ADAM GİBİ ADAM SN:MUSTAFA BULUNTU ABİMDİR!! MUSTAFA BULUNTU OLACAK KESİN BİLGİ!

Avatar
emrahh 2013-11-05 14:55:55

ALAADDİN DEVLET ÜLGER çünkü genç bakış açısı ile hizmet edecgnden emin oldugumuz için tercihimz

Avatar
Emine Yılmaz 2013-11-05 14:38:22

Genç, dinamik,Harita mühendisi ve kentsel Dönüşüm uzmanı Mustafa Buluntu belediye başkanı olsun.

Avatar
ede46 2013-11-05 14:34:15

kardeş Ali Yakar'a söyle önce aday adayı olsun.Sonra sen istediğin kadar Ali Yakar diye yaz.Aday adayı olmayan birini yazıpta boşa kendini yorma.

Avatar
TUNA ÇETİN 2013-11-05 13:07:53

13 ADAY ADAYININ İÇİNDE BİRİ VAR Kİ ÇOOOK TEHLİKELİ.HERKES ONUN KİM OLDUĞUNU BİLİYOR. GAZETELERİ SUSTURUNCA HALKIDA SUSTURABİLECEĞİNİ SANIYOR! O KİŞİ HARİÇ DİĞER ADAY ADAYLARINA BAŞARILAR DİLERİM..

Avatar
MENDERES DAĞ 2013-11-05 12:39:03

ALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YA

Avatar
Döne Aksen 2013-11-05 12:37:49

Kesinlikle ali yakar olmalı........

Avatar
AHMET DARICI 2013-11-05 12:37:07

ALİ YAKAR ADAY DEĞİLSE BU SEÇİMLERDE OYUMU MHP YA DA SAADET PARTİSİNE VERECEĞİM. AKP YE HEP RANTCI BAŞKAN ADAY ADAYLARI BAŞVURUDA BULUNUYOR...

Avatar
MÜKREMİN YORULMAZ 2013-11-05 12:35:15

SEVGİLİ HEMŞEHRİMİZ ALİ YAKAR'I İSTİYORUZ!

Avatar
TURGAY KURT 2013-11-05 12:34:20

ALİ YAKAR'I BAŞKAN ADAYI GÖRMEK İSTİYORUZ. KENİSİ BAŞVURUDA BULUNMADIYSA PARTİ TEKLİFTE BULUNMALI. DİĞER ADAYLARIN HEPSİ İTHAL!

Avatar
HALİT 2013-11-05 12:30:33

MUSTAFA BULUNTU HARİTA MÜHENDİSİ VE KENTSEL DÖNÜŞÜMDE YÜKSEK LİSANS YAPMIŞ SÜPER BENCE...

Avatar
İSMAİL KAHRAMAN 2013-11-05 12:27:12

ALİ YAKAR OLMALI.ALİ YAKAR ALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YAKARALİ YA

Avatar
İDRİS ÇAM 2013-11-05 12:23:52

ALİ YAKAR DA ADAY OLMALIYDI. OLSAYDI KESİN BŞKAN OLURDU. İNŞALLAH SON DAKİKA GOLÜ OLUR.

Avatar
abc 2013-11-05 12:23:27

Yiğitoğlu olmasında kim oluyosa olsun.

Avatar
ne önemi var 2013-11-05 12:15:06

SAYIN DR.GÖKHAN GÖKŞEN

Avatar
turgaycan 2013-11-05 11:58:49

SİMDİDEN SAYGI DEGER MUSTAFA BULUNTU BASKANIMIZA HAYIRLI OLSUN DEMEK DÜŞER ALLAH YOLUNU AÇIK EYLESİN.

Avatar
VATANDAŞ 2013-11-05 11:52:46

kesinlik SN MUSTAFA BULUNTU olmalı.duruşu projeleri başarıları ile genç ve dinamik bir başkan olur.Bu yolda allah yar ve yardımcısı olsun.

Avatar
Ahmet Yılmaz 2013-11-05 11:44:43

FAHRİ YİĞİTOĞLU OLUR İNŞALLAH...ALLAH YAR ve YARDIMCISI OLSUN...YILLARCA MİLLETİNE HİZMET ETMİŞ BİRİ...BAŞKANLIĞI DA LAYIKIYLA YAPAR...

Avatar
YÜKSEL 2013-11-05 11:38:17

SN MUSTAFA BULUNTU.HAYIRLI OLSUN.

Avatar
Nimet Alıç 2013-11-05 11:00:40

Ali Yakar'da bu listede olmalıydı. Bir Döngeleli olarak Ali Yakar'ı bu listede görmek isterdim.

Avatar
2013-11-05 10:52:57

AKP olmasın

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126