Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi Başladı

Haber46 geleneksel seçim anketleri devam ediyor. 2014 Yerel Seçimleriyle ilgili anketlerde ikinci aşamaya başlıyoruz.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi Başladı

Haber46 geleneksel seçim anketleri devam ediyor. 2014 Yerel Seçimleriyle ilgili anketlerde ikinci aşamaya başlıyoruz.

21 Nisan 2013 Pazar 22:43
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Anketi Başladı
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı kim olsun?

Haber46.com sitesinin tamamen tarafsız olarak başlattığı ve çok büyük ilgi gören seçim anketimizde ikinci aşamaya geçmiş bulunuyoruz.

Anketimizin birinci aşamasında Büyükşehir Belediye Başkanı olmasını istediğiniz kişinin adını yazmanızı istemiştik.

İlgili haberimize 14500'den fazla bilgisayardan giriş yapıldı ve 375 defa yorumlandı. Tüm yorumlar titizlikle okundu ve isimler tek tek kaydedildi.

Yorumlarda yazılan isimler, kamuoyunda konuşulan diğer isimlerle birleştirildi ve bu günden itibaren anketimizin ikinci aşaması başlamış oldu.

Anketimiz bir ay devam edecek ve bir ay sonra anketten bazı isimler çıkarılacak. Olursa yeni ortaya çıkan isimlerle birleştirilerek yeni bir anket daha yapılacak.

Bu arada Merkez ilçeler ve diğer ilçelerle ilgili anketlerimiz de en geç 1 Mayıs tarihine kadar sonlandırılacak ve ikinci aşamaya geçilmiş olacak.

Yorumlarınızı çok titizlikle yapmanızı, hakaret, iftira içeren yorumlardan uzak durmanızı rica ediyoruz. Diğer adayları karalayıcı yorumlar yerine, kendi adayınızın olumlu yönlerini ön plana çıkarmanız daha faydalı olacaktır.

ÖNEMLİ NOT: Anket güvenliğinde sorun olması nedeniyle HABERMARAŞ sitesinde anket yapıyoruz. Kısa zaman içerisinde gerekli güvenlik önlemlerini alarak anketi yeniden Haber46.com da yapacağız.

ADAYLAR HAKKINDA BİLGİ EDİNMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ BİLGİLERİ OKUYABİLİRSİNİZ. YA DA DOĞRUDAN AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYARAK OY KULLANABİLİRSİNİZ. ADAYLARLA İLGİLİ EKSİK YA DA YANLIŞ BİLGİ VARSA BİZİMLE İLETİŞİME GEÇEREK DÜZELTİLMESİNİ İSTEYEBİLİRSİNİZ.

KAHRAMANMARAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ANKETİNE OY KULLANMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Mustafa Poyraz
 1957 Kahramanmaraş doğumlu. Ankara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi mezunu. 15 Ağustos 2002 tarihinden bu yana Kahramanmaraş Belediye Başkanlığı görevini yürütüyor. Evli ve 4 çocuk babası.

Nevzat Pakdil
 1950 yılında Kahramanmaraş'ın Göksun İlçesinde doğdu. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi ve Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi İşletme Fakültesi'nden mezun oldu. 3 dönemdir Ak Parti'den Kahramanmaraş Milletvekili olarak Mecliste yer alıyor. TBMM Başkanvekilliğ de yapan Pakdil halen Türk Parlamenterler Birliği Genel Başkanlığı görevini yürütüyor.  İngilizce ve Arapça bilen Pakdil, evli ve 2 çocuk babasıdır.


Fatih Mehmet Erkoç
 1974 yılında Kahramanmaraş'ın Türkoğlu ilçesinde doğdu. Erciyes Üniversitesi Mühendislik Fakültesi, makine bölümünden 1997 yılında mezun oldu. 2003-2008 yılları arasında Ak Parti Kahramanmaraş Merkez İlçe Başkanlığı yaptı. 2009 yılından bu yana Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı olarak görev yapan Erkoç evlidir.

Hanefi Mahçiçek
 1953 Kahramanmaraş doğumlu. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunu. Başbakanlık Devlet Plânlama Teşkilatı Uzmanı, BOTAŞ Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi, Genel Müdür Vekili , Türkiye AB Karma Parlamento Komisyonu Üyesi gibi görevlerde bulundu. Bir dönem Kahramanmaraş Belediye Başkanlığı da yapan Mahçiçek evli ve 3 çocuk babasıdır.

Hayrettin Güngör
 1965 Kahramanmaraş Göksun doğumlu. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakultesi İşletme bölümü mezunu. Kamu Yönetimi Uzmanı. 2008 yılından bu yana Türkiye Belediyeler Birliği Genel Sekreterliği görevini yürütmektedir. Evli 3 çocuk babasıdır.


Zeynep Arıkan

 Zeynep ARIKAN, 1969'da Kahramanmaraş'ta doğdu.  İlimizde faaliyet gösteren sivil toplum örgütü ve gönüllü kuruluşların yönetim kurullarında aktif olarak görev aldı. Halen çeşitli Sivil Toplum Kuruluşlarında görev yapan ARIKAN, 2009 yılında gerçekleştirilen genel kurulda Kahramanmaraş Kent Konseyi Başkanlığı'na seçildi. 2011 yılında yenilenen Kent Konseyi Genel Kurulu'nda oy birliği ile tekrar başkan seçildi. 2009 yılından bu yana Kahramanmaraş Belediye Başkan danışmanlığı görevini de yürüten Arıkan evli ve 3 çocuk annesidir.


Gökhan Gökşen
 1975 Kahramanmaraş doğumlu. Uludağ Üniversitesi Tıp Fakultesi mezunu. İşletme Fakultesi'nde yüksek lisans yaptı. Hak-Sen İl Başkanlığı yapan ve Abdal Halil Ağa'yı anlattığı Beyaz Sessizlik isimli bir kitabı olan Gökşen “12 Şubat Milli Bayram Olsun” kampanyası başta olmak üzere çeşitli etkinliklerle adını duyurdu.  Halen Nacip Fazıl Şehir Hastanesi Kadın Doğum Çocuk Hastanesi Yöneticisi olarak görev yapan Gökşen evli ve 3 çocuk babasıdır.

Sadullah Kavak
 1977 tarihinde Kahramanmaraş'ta doğdu. Azerbaycan Bakü Devlet Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu. Şu anda da özel bir şirkette yönetim kurulu üyeliği yapan Sadullah Kavak evli ve bir çocuk babasıdır. Sadullah KAVAK İngilizce ve Arapça bilmektedir.

Prof. Dr. İsmail Bakan
 1967 Malatya doğumlu. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu. Halen Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı olarak görev yapmaktadır. Evli, 3 çocuk babasıdır.

Halil Sayın
 1974 Kahramanmaraş doğumludur. Yıldız Teknik Üniversitesi Harita ve Kadastro Mühendisliğinden mezun oldu. Yüksek Lisansını İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Anabilim Dalında yaptı. AK Parti Siyaset Akademisinden mezun oldu. Halen Sultangazi Belediyesi'nde Teknik Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Halil Sayın evli ve 3 çocuk babasıdır.

Ejder Oruç
 1962 Kahramanmaraş doğumlu. Yıldız Teknik Üniversitesi, Mimarlık ve Mühendislik Fakültesi, Elektrik Mühendisliği bölümü mezunu. Türk Telekom Genel Müdürlüğü Etüt ve Proje Daire Başkanlığında başmühendislik ve Daire Başkan Yardımcılığı görevini yürütmüştür. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunda Daire Başkanlığı görevini de ifa etmiştir. Milliyetçi Hareket Partisi'nden Kahramanmaraş Belediye Başkanlığı aday adayı olan ve 2011 genel seçimlerinde yine MHP'den Kahramanmaraş Milletvekili adayı olan Ejder Oruç evli ve 2 çocuk babasıdır.

Enver Çokyiğit
 1955 yılında Kahramanmaraş'ta doğdu. Ankara İktisadi Ticari İlimler Akademisi'ni bitirdi. 2003 yılından bu yana 10 yıldır Kayseri Defterdarı olarak görev yapmaktadır. Defterdar Çokyiğit, evli ve Esra, Ceyda, Büşra adlarında 3 kız babası olup, eşi ise emekli öğretmendir.

Cuma Tahiroğlu
 1952 Kahramanmaraş doğumlu. Ankara Üniversitesi'nden mezun oldu. 2005'de DSİ'de Müdür Yardımcısı iken emekli oldu.

Mustafa Bastırmacı
 
Milliyetçi Hareket Partisi Kahramanmaraş İl Başkanı

Esat Şengül
 
Cumhuriyet Halk Partisi Kahramanmaraş İl Başkanı



KAHRAMANMARAŞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ANKETİNE OY KULLANMAK İÇİN TIKLAYINIZ


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cezanur 2014-02-24 21:45:26

Prof.Dr İsmail Bakan olmalıdır kesinlikle

Avatar
Ahmet Çetin 2013-11-25 00:18:00

Sn.Başbakan İnşallah bu defa kendisini bu memleketin sahibi zanneden ama milletvekillerinin ve Belediye Başkanlarının öncelikle memleketten evvel mutlaka kendilerine sadık bir şekilde hizmet etmesini isteyen bencil ve hayırsız malum birkaç zenginimizin lafını dinlemez ve önceliği memleket olan adaletli, şahsiyetli ve yapması gereken işlerin ehli birini gönderir de memleket kazanır. yoksa ziyan olacak 5 koca yıl daha yaşarız.

Avatar
laçin 2013-11-19 10:10:52

Bence Hanefi Mahçiçek olması hayırlı olacaktır.

Avatar
Adamın Hası 2013-10-25 11:23:39

Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof.Dr.Tahir AKGEMCİ olsun..

Avatar
halkın sesi 2013-10-25 08:57:29

ismi burada geçmiyor ama bence malik kara aday olmalı tam bir şehirci

Avatar
veysel 2013-09-27 12:31:06

Prof.dr.İsmail BAKAN hocamızı sonuna kadar destekliyoruz inşallah aday olursunuz sayın dekanım inşallah başkanımızda olursunuz kahramanmaraş kazanmış olsun.

Avatar
fikret s. 2013-09-18 18:43:06

Prof. Dr. İsmail BAKAN hocamızın yönetim ve organizasyon ayrıca, strateji alanında üstad olduğu ve K. Maraş için büyük bir şans olduğu iyi bilinmelidir. Yine K. Maraş'ı çok sevdiğini de biliyorum. Bence İsmail Bey üniversite hocalığında olduğu gibi büyükşehir belediye başkanlığını da en güzel şekilde yapar.

Avatar
mesut y 2013-09-11 11:06:25

ben bir seçmen olarak her zaman için sadullah beyden yana oy kullanırdım . bence maraşın yeni yüzü kavak.

Avatar
isimsiz 2013-08-27 15:47:52

ahmet uncu olsun adam gibi adam

Avatar
Can Baykal 2013-08-15 18:41:31

Kahramanmaraş için en dogru karar yeni bir nefes oldugunu dusundugum Sadullah Kavak'tır. Dogru bir secim olur isallah.

Avatar
fulya çiçekcilik 2013-08-13 14:30:55

k maraşta daha önce görev yapmış harika insan h ibrahim gök bey var dinamik çalışkan tam bir k maraş hastası inşllaH bu göreve gelir

Avatar
yılmaz dokur 2013-07-29 10:29:42

sadullah kavak k.maraşa taze kan olabilir. sadullah kavak değerlendirilmesi gereken bir isim olduğuna inanıyorum inşallah hayırlısı olur.

Avatar
serdal hünkar 2013-07-11 18:04:07

HALİL SAYIN maraşa çağ atlatacak büyük şehir havası katacak isim

Avatar
rüveyda çapar 2013-06-30 20:02:39

Başkanımız Prof. Dr.ismail BAKAN hayırlı olsun.

Avatar
rıza okumuş 2013-06-28 16:28:00

Prof.dr.ismail bakan doğru tercih olumuş

Avatar
Mustafa okçu 2013-06-25 10:28:20

idealist millet vekili olarak gördüğüm tek değerli insan sevgilki sadullah beydir. Değerli kahramanmaraş halkı için ilk tercih bence.

Avatar
misafir 2013-06-19 18:11:44

Gökhan Gökşen olmasında kim olursa olsun bence neden mi? çalışanlarının kıymetini bilmeyen insanlara yukarıdan bakan bir isim belediye başkanı olursada aynı olacağından eminim bunun dışında Mustafa POYRAZ mükemmel bir başkan bence Fatih bey de öyle inşallah ikisinden birisi olur

Avatar
misafir 2013-06-03 17:54:09

arkadaşlar sadece tek bir sorum olacak bu arkadaşların hepsi bizi yönetmeye talip allah aşkına birtanesi çıkıpta akedaş tan kesilen elektirigi ben açtırabilirim diyen biri varsa ben o adaydan taraf olacagım soruyorum bir akedaş a gücü yetecek başkan adayı varmı aralarında

Avatar
ferhat 2013-06-03 12:35:04

kendi görüşüme k. maraşımızın çok iyi bir başkanımız var şöyle bi geriye bakın nerden nereye diyorum bizlerin zihniyeti çok farklı anlamıyorum kardeşim.hangi görev olursa olsun işi biryerlere kadar getiriyorlar olmadı aday kardeşim bizler o aday ları da gördük bırakın da.hekes ler işini yapsın lar.biliyorsunuz ki artık TÜRKİYE de çıraklık ve kalfalık bitti artık ustalık var tam hazır ken ne diye aday arıyorsunuz anlamıyorum bence sayın mustafa poyrazın hakkını yemeyelim sanmayın yakınlık derecesi var malasef belediyeye oyum bile yok.herkesin görüşü

Avatar
Hamdi çalışkan 2013-06-02 12:53:29

Hamdi çalışkan

Avatar
nurettin 2013-05-21 15:51:42

bu memlekete nezatpakdil millet vekili olarak musdafa poyraz başkan olorak ve diğer bütün maraşda siyaset yapanlar buile şmdiye kadar ne yaptılar bundan sonrada hiçbirşey yapamazlar bunları bikere kenara koyun diğerlerinden iyi bir aday çıkaralım yoksa biz bunlarnan şimdiye kadaroluğu gibi komşu illeri hayran hayran izlemekle yetiniriz

Avatar
ökkeş 2013-05-20 22:02:51

Başkana sormak istiyorum doğalgaz sade maraştamı var yol kazıldıktan sonra üzeri neden istanbul gibi asfaltlanmıyor

Avatar
selim 2013-05-10 19:13:53

tanımıyorsan internet ününde tanımadığın kışiler hakında biraz bilgi edinde yorumunu öyle yaz

Avatar
Cebrail DEMİRCAN 2013-05-10 00:12:18

Kahramanmaraşımıza Büyükşehir Belediye Başkanı olarak Mehmet BALDUK Beyin diğer adaylara göre daha iyi hizmet yapacağı inancındayım.
Mustafa POYRAZ; Gitsin eczacığılığını yapsın.
Nevzat PAKDİL; Göksun ile köyünün yolunu beş senede yaptıramadı. Boş...
Mehmet BALDUK; Diplomayı süs olarak almadıysa iş yapar.
Fatih Mehmet Erkoç; ?... Tanımıyorum.
Hanefi Mahçiçek; Denenmiş. Boş...
Hayrettin Güngör
Zeynep Arıkan; Sivil toplum olarak ne proje sergilemiş. Boş...
Gökhan Gökşen;?... Tanımıyorum.
Sadullah Kavak;?... Tanımıyorum.
Prof. Dr. İsmail Bakan;?... Tanımıyorum.
Halil Sayın;
Ejder Oruç?... Tanımıyorum. Tahsili gereği başkanlık yapabilir.
Enver Çokyiğit;?... Tanımıyorum.
Cuma Tahiroğlu;Yapamaz!...
Mustafa Bastırmacı;?... Tanımıyorum.
Esat Şengül;?... Tanımıyorum.
Başka Bir isim; Hamza AKBAŞ Şehrimize yakışacak Büyükşehir Belediye Başkanı olacak tek isimdir. 1984-89 yıllarında Elbistan'a verdiği hizmeti, kimse inkar edemez. Tek kelimeyle Elbistan'ı; "ELBİSTAN" yapan başkandır. Kahramanmaraşımızı en kısa zamanda; Ekonomik, kültürel, sanayi ve turizm yönünden hak ettiği yere getireceğinden kimsenin şüphesi olmasın. Şehrimizi Planlı, projeli Modern bir Kahramanmaraş yapacak isim; Ancak Hamza AKBAŞ'dır.
Saygı değer Hemşerilerim, bürokratlarım, sivil toplum kuruluşu yetkililerim. Sn. Nevzat PAKDİL Milletvekili olarak kendi köyünün yolunu, Kahramanmaraş-Kayseri yolunu yaptırdı da Kahramanmaraş mı kaldı! Başkan yaparak Şehrimize kötülük etmeyin.
Avni DOĞAN; Elbistan'a bir çivi çakılsa arkasında ben varım diye televizyonlarda demeç veriyor. Allah için Elbistan'a ne yapmış. Vebal olarak 2008 yılında A:E:Linyitlerindeki terfi sınavlarına burnunu sokup, hak etmeyen kişileri yetki sahibi yapması yeter. Bunları Başbakan duysa kendisini ne yapacağını, kendileri daha iyi bilir. Saygılarımla Cebrail DEMİRCAN AKP. Doğan Belediyesi Meclis üyesi

Avatar
recep 2013-05-08 17:14:37

kesinlikle prof.dr.ismail bakan değerlendirilmeli

Avatar
misafir 2013-05-01 15:37:40

K.Maraşa neden İTHAL başkan olmamalı.bence en iyi çözüm başarılı ithal başkan bulunmalı. örnekmi:KMS yi bu güne kadar hep maraşlılar yönetti bir kaçı hariç takımı hep alt lig hep borç yaptırdılar.sayın KOLAT geldi 2 yılda ALLAHIN izniyle 2 şampiyonluk yaşattıracak kmaraşa. bütün engellere rağmen.kmaraşa. derhal batman diyarbakır malatya ilçelere bile yapılan stadyumların aynısı kmaraşa da yapılmalı. stada da FERİDUN KOLAT statyumu denmeli.maraşı ancak İTHAL başkan kurtarır.

Avatar
Gazi 2013-05-01 00:54:02

Büyük şehrimize yakışır Sn Poyrazı aday olarak destekliyorum. Eksik kalan çukur ve kaldırımların parke taşlarının tamamlası nedeniyle yeniden aday olsun derim.

Avatar
Kurtuluş Pamukcu 2013-04-30 22:41:32

Sırf adamınızın adı duyulsun diye yapmadığınız kalmadı.adamları göklere çıkardınız.Madem bu kadar seviyordunuz,bir adayı önceki seçimde vekil yapsaydınız,bir adayı rektör yapsaydınız,bir adayı bir kuruma müdür yapsaydınız,bir adayı daire başkanı yapsaydınız,Allah tan bu yorumları başka şehirden okuyan yok.Çok gülerdi şu halimize.Kimin ne amaçla belediye başkan adaylığına çıktığını her kez biliyor.Bari erkekçe çıkında deyin ki şu aday belediyeye aday ama filanca makam verilirse aday olmayacak.anlayan anladı.

Avatar
misafir 2013-04-30 00:53:54

Diğer yorumları hiç okumadınız sanırım, insaf yaw..

Avatar
ENES 2013-04-29 20:37:53

SAYIN BELEDİYE BAŞKANIMIZ MUSATAFA POYRAZIN BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLMASINI İSTİYORUM VE BİZİM ŞEHRİMİZİN KAHRAMAN MARAŞIMIZIN EN GÖZDE ŞEHİR OLACAĞINA İNANIYORUM ARKADAŞLAR SAYGILARIMLA....

Avatar
misafir 2013-04-29 00:26:36

arkadaşlar yenilikçi bir başkan istiyoruz.sosyal görüşüde olsun.öyle bir başkan gelmeliki kendi fikrini değil başkalarında fikrini alarak işine öyle başlamalı akıl aldığı insanlarıda iyi seçmeli...

Avatar
misafir 2013-04-28 13:52:45

Sadullah Kavak
1977 tarihinde Kahramanmaraş'ta doğdu. Azerbaycan Bakü Devlet Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldu. Şu anda da özel bir şirkette yönetim kurulu üyeliği yapan Sadullah Kavak evli ve bir çocuk babasıdır. Sadullah KAVAK İngilizce ve Arapça bilmektedir.Face sayfasına girdim daha neler var neler.Mevcutlardan çok daha donanımlı ve okumuş ve ayrıca Ankara da da sanırım dayısı var:). Bu arada bu memleket Mahir Ünal'ı ne kadar tanıyordu.Ama şimdi ne derse o olmuyormu. Sende biraz araştır kardeşi,m.

Avatar
misafir 2013-04-27 11:41:44

seçilecek belediye başkanları DİYARBAKIR da en az 5 yıl staj yapmalı. imarıyla caddeleriyle tarihi mekanlarıyla kültür sosyal tesisleriyle spor tesisleriyle yollarıyla çevre yolları demir yolu hava limanıyla örnek alınmalı. kmaraş diyarbakıra yetişmesi için 40 YIL fırın ekmek yemesi gerek.devlet bi yatırım yapsın diyarbakıra 40 yıl sonra maraşa yapılıyor.stadyum yapılıyor diyarbakıra iddaa ediyorum kmaraşa 40 yıl sonra ancak yapılır.

Avatar
ALİ46 2013-04-27 08:55:06

BU ŞEHRE ANKARA BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI SAYIN MELİH GÖKÇE GİBİ BİR ABİMİZE İHTİYAÇ VAR KAHRAMANMARAŞ BÖYLE BİR İNSANA MUHTAÇ YAYINLADIĞINIZ İSİM LİSTESİNDEKİ İNSANLAR BU MEMLEKETE HİZMET EDEMEZLER.TRENLE YOLCULUK YAPACAGIMIZ İSTASYONUMUZ YOK TRENE BİNMEK İÇİN TÜRKOĞLUNU GİDECEN ORDAN BİNECEN NEDEN BİZİM İSTASYONUMUZ İNSANIMIZA HİZMET VERMİYOR YAPTININIZ OTOGAR KÖY OTOGARI GİBİ PREFABRİK KARAR İNSANIMIZIN KOYUN MİSALİ KİMİ GÖSTERİRLER İSE ARKASINDAN GİDERİZ

Avatar
ALİ46 2013-04-27 08:47:33

MUSTAFA POYRAZ OLSUN ŞEHRİMİZE KALDIRIM YAPIYOR YA BAŞKA HİZMETE NE GEREK YOLLARIMIZ ÜÇ ŞERİT OTO PARK HASTANEMİZ DAĞIN BAŞINDA AKŞAM ULAŞIM ALLAHA EMANET HASTANA BİRŞEY LAZIM OLSA ARABAN YOKSA SABAHI BEKLE BİR KANTİNİ VAR DIŞARIDA ODA NASIL HİZMET VERİYOR MALUM ORAYA MAHKUMSUN SAYIN POYRAZ GÖLKENT PROJESİYLE ŞEHRİMİZİN SOSYAL KONUT İHTİYAÇLARINI ÇÖZDÜ 560 KONUTA 19 BİN MÜRACAAT MÜKEMMEL BİR BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA POYRAZ OLMALI BU ŞEHRE HİZMETİ KİM NE DERSE DESİN SAYIN HACI ALİ ÖZAL ABİMİZ YAPMIŞTIR ALLAH RAZI OLSUN ONDAN SONRA GELENLERİN HEPSİ KENDİSİ VE ÇEVRESİ İÇİN ÇALIŞMIŞTIR

Avatar
ALİ46 2013-04-27 08:30:12

KAHRAMANMARAŞI YÖNETECEK İNSAN BUNLARDAN HİÇ BİRİ OLMAZ HİÇ BİRİNDE MEMLEKETİME HİZMET EDECEK KABİLİYET YOK 25 YILDAN BU YANA BU ŞEHRİ AKP ZİHNİYETLİ İNSANLAR YÖNETİYOR NE ÇEVRE YOLLARI BİTTİ NE KONUT PROBLEMİ ÇÖZÜLDÜ NE KENTSEL DÖNÜŞÜM İÇİN BİR ADIM ATILDI NE ŞEHİR İÇİ ULAŞIM ÇÖZÜLDÜ NE HASTANE ÇİLEMİZ BİTTİ YENİ YAPILAN NECİP FAZIL HASTANESİNE ULAŞIM BİR BELA ORALARDA KİMLERİN ARAZİSİ DEĞERLENSİN DİYE HASTANE YAPTINIZ SAGLAM ADAM ORAYA GİDENE KADAR ÖLÜR KARDEŞİM SAYIN MİLLET VEKİLLERİ BİRAZDA İNSANIMIZIN SORUNLARIYLA UGRAŞIN ADAM GİBİ O HASTANENİN GİDERİ GELİRLERİNİ KARŞILIYORMU BİR ARAŞTIRIN BİNA GÜZEL ODALAR GÜZEL HASTANE DAG BAŞINDA ULAŞIM AKŞAMDAN SONRA ALLAHA EMANET ARABAN YOKSA İTTEN REZİLSİN ULUSAL MEDYADA GELİP İNCELESİN HABER YAPSIN BAŞBAKANDA DİĞER İNSANLARDA GÖRSÜN ORAYA HASTANE İÇİN YAPTIRANIN ZİHNİYETİNİ YARALILAR HASTANEYE IULAŞMADAN ÖLÜYOR ZATEN

Avatar
GME 2013-04-25 16:36:31

haber 46 sizler kendiniz çalıp kendiniz oynuyorsunuz bu sadullah kavak kim bilen yokki nasıl bu oyları alıyor haber 46 bu anketi dogru yaptıgına inanmıyorum bu yorumuda ister yayınlayın ister yayınlamayın ama lüten ciddi bir şekilde anlet yapın

Avatar
selim akgün 2013-04-25 12:27:01

başarılara imzaatmış dörüst dinamik çalışkan başarılı ve şehrı daha iyi yönetecek yöneticilere ihtiacı var tabiki böyle başarılı birisi oda prof.ismail bakan kim düşünüp aday gösterdiyse allah razı olsun inşallah başkan olarak görürüz

Avatar
musa beyoğlu 2013-04-24 21:43:44

Prof.Dr.İSMAİL BAKAN kahramanmaraşımızı çok ileriye taşır onun için İSMAİL hocamızı belediye başkanı görmek isteriz.

Avatar
Duzman 2013-04-24 20:23:38

Memleketimiz için edelerimiz için duruşuyla vizyonuyla dürüstlüğüyle Ahmet ARIKAN diyorum kesinlikle Ak parti değerlendirmeli çünkü ne yazıkki bu tür insanlar pek kalmadı kalanlarda yine söylüyorum değerlendirilmeli.Hayırlı olsun bu memleketin güzel insanlarına inşallah

Avatar
misafir 2013-04-24 20:03:08

belediye ekip işi takım işi bürokrasi işi para işi ve iyi bir yönetici işi başkana saygı işi yorumlara bakınca bazıları çok komik gurbette yaşayan biri olarak dışarıdan maraşa bakıldığı zaman bu işi yapacak bu duruma uyan tek kişi MEHMET BALDUK. eger mehmet balduk olmayacaksa mustafa poyraz ile devam edilsin tekrar seçilen kişi çıraklık kalfalıktan geçmesin.KMS başarılar .

Avatar
ali 2013-04-24 10:07:20

Mustafa Poyraz ile yola devam inş.

Avatar
Savaş 2013-04-24 09:11:02

MİSYONU VE VİZYONU OLAN SAYIN KENT KONSEYİ BAŞKANI ZEYNEP ARIKAN BELEDİYE BAŞKANLIĞINI LAYIKIYLA YERINE GETİRECEK KAPASİTEDE BİRİSİDİR, ÖZVERİLİ MÜTEVAZİ VE ÇÖZÜM ODAKLI YAKLAŞIMIYLA ÇEVRESINDEKI INSANLARIN GÖNLÜNÜ FETH ETMİŞTİR ZEYNEP ARIKAN'I AK PARTİDEN KAHRAMANMARAŞ BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ.

Avatar
HAMZA 2013-04-24 08:39:57

VATANDAŞIN TERCİHİ ZEYNEP ARIKAN ANKETLERDENDE ONU GÖRÜYORUM

Avatar
misafir 2013-04-23 22:17:48

Mustafa Poyraz olmasın kesinlikle. Su an bu son bir sene icindeki faaliyetleri malum. Secimlerin yaklasma telasıyla kolarını yeni yeni sıvamaya basladı. Fakat secilmesi Kahramanmaras adına bir kez daha kotu olur. Biz hic ilerleyemeyen bir sehir olarak kalmaya devam ederiz. Cunku zihniyet aynı zihniyet. Bunun dısında yukarıda isimleri verilen sahısların bazılarının egitimleri oldukca etkileyici. Fakat soz konusu belediyecilik olunca bunu bilemeyiz. Ben kararsızım, onları daha yakından tanımak lazım. Bu kez dogru bir baskan secmeliyiz, Marasımıza yakısacak biri olması icin herkesi bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum. Akp'yi desteklemek farklı, basarılı bir belediye baskanı secmek farklı. Partiye degil, adaya oy verin lutfen. Saygılar

Avatar
cancağzım 2013-04-23 21:37:46

artık papuç pahalı sa recep tayyip bey ince eleyip sık dokuyacak eskisi gibi birkaç zengini dinlemez çünkü onlar adamı yanılttı mustafa bey olmaz pakdil bitti balduk maraşa uymaz

Avatar
ökkeşali 2013-04-23 21:29:09

planlamacı yatırımcı vizyonu geniş bu memleketi çevre illerle yarıştıracak isim sn mahçiçek

Avatar
yönetici 2013-04-23 17:57:20

Yanlışınız var. Biz çalıp biz oynamıyoruz. İlgili haberi okursanız öyle olmadığını görürsünüz.

Avatar
misafir 2013-04-23 17:53:34

sayın site yöneticisi kendin çalıp, kendin oynuyorsun. oisimler senin isimlerin.Oradan büyük şehir adatı çıkmaz.

Avatar
mustafa dokumacı 2013-04-23 16:50:58

Prof.dr.İsmail BAKAN hocamızı kim düşünmüşse tebrik ediyorum kahramanmaraşı çok çok ilerilere taşıyacak bir yönetici kişiliğe sahip biridir. Kahramanmaraş için en hayırlısı olur.

Avatar
kadir 2013-04-23 16:40:29

Oy verdiğimiz adayın potansiyeline yada vizyonuna bakmadan sectik yada sectiler. Doğrudur memleket ayrımı yapmamak gerekir Kahramanmaraşlı belediyecilikten anlayan vizyon sahibi insan kalmadı ithal belediye başkanı getirilmek isteniyo işte bu düşüncede bi problem var. ben şehrimizde bu işi yapabilecek insanların olduğuna inanıyorum. eğer maraş dışından bi aday gösterilirse bu durum maraşın yetişmiş bu işi yapabilecek olan insanlarına hakarettir.

Avatar
Halis KULYU 2013-04-23 14:18:32

Hiçbiri seçeneği niye yok.

Avatar
misafir 2013-04-23 14:03:23

OLAYA ŞÖYLE BAKALIM BİRDE. BÜYÜKŞEHİR OLUNCA İLÇELERDE,BELDELERDE, KÖYLERDE OY VERECEK ARTIK. ADAY MARAŞLI OLACAKSA MERKEZLE VE İLÇELERLE İLİSKİSİ İYİ OLAN Bİ ADAM OLACAK. O DA HANİFİ MAHÇİÇEK.

Avatar
öKKEŞ ALİ 2013-04-23 11:14:06

K.Maraşta bağımsızdan belediye başkanı çıksın.Ben dahil 39 arkadaş var kıbrıs meydanında ANIRACAĞIZ .

Avatar
misafir 2013-04-23 10:15:52

Hangi akıl ve izanla seçilmişler bunlar. Hep birilerinin tercihleri ile seçilmişler ve K.Maraşa faydası olmayan kimseler. İçerisinde hiç Başkanlık yapacak kimse yok. Hepsi birbirinin aynısı. K.Maraşa hizmet edebilecek kimseler değil bence. Hepsi koltuk savaşında....

Avatar
Çakırbey 2013-04-23 09:13:48

Mustafa Poyraz ne hizmet yaptı K.Maraş'a ki.Hala daha pişkin pişkin aday oluyor onu anlamış değilim.Kardeşim K.Maraş'ın mimar yada planlamacı adaya ihtiyacı var.Doktora,veterinere.eczacıya değil.Mustafa Poyraz gitsin ilaç satsın,doktor gitsin hasta tedavi etsin.Herkes işini yapsın.A partisi,B partisi değil iş yapacak insanlar kazansın. Herkes kendi cebini doldurmak için Güzel şehrimizin kaderiyle oynamasın.

Avatar
misafir 2013-04-23 08:57:03

mustafa poyraz olmasında hepsi güzel

Avatar
halil 2013-04-23 08:14:28

Kahramanmaraşımızı ileri taşıyacak kişi PROF.DR.İSMAİL BAKAN'dır hayırlı olsun.

Avatar
maraşlı 2013-04-23 08:11:10

Bu zihniyetle düşünmye devam edersek maraşımız gelişemez işte...

Avatar
misafir 2013-04-23 03:29:48

Sadullah Kavak Memleket için bir fırsat.Atılım için bir fırsattır.Memlekete böyle donanımlı insanlar lazım.Memleketin çamurlu yolununuda bilir,çöp kamyonu gecmeyen sokaklarınıda.işte İçimizden biri.Unutmayın tok olan açın halinden anlamaz.Saydığınız isimler daha namıkkemalin,mağralının,tekkenin sokaklarındaki sıkıntıları bilemez.Sadullah Kavak en mantıklı isim.

Avatar
kadir 2013-04-23 00:33:52

Adayların icinde 1 tane inşaat mühendisi var. Cok ilginctir bu şehrin aday olucak 1 tane bile mimarı yok mu?? Yada başka inşaat mühendisi yokmu da diğer adayların hepsi siyasal, iktisat yada tıp mezunu. Arkadaslar sehir bizim şehrimiz bence herkes hangi partiye oy vermeyi düşünüyorsa genel merkezine şimdiden mail göndermeye başlasın. Artık belediyecilikten anlayan öncelik olarak mimar yada inşaat mühendisi aday istiyoruz diye. Diğer tüm şehirlerde hizmet en üst seviye ye ulaşmış durumdayken( tramvay, alt yapı, ulaşım vs) bizde ise hala meydanlarla uğraşılıyor yada döner kavsaklara havuz yapılıyor.

Avatar
kadir 2013-04-23 00:19:44

Malatya doğumlu İSMAİL BAKAN'ı kim aday olarak istiyor. Kahramanmaraşlı aday kalmadı da dışarıdan belediye başkanı mı getiricez.

Avatar
misafir 2013-04-23 00:12:55

ne anketi gardaşım başbakan birini gösterir maraşlı onu uçurur dua edinde başbakan aklı selim birini bulsun

Avatar
akcan 2013-04-22 23:48:31

gökan göksen olsun maraş icin hayırlı olur

Avatar
mehmet 2013-04-22 23:22:17

PROF.DR.İSMAİL BAKAN hocamız en doğru tercih

Avatar
emrullah 2013-04-22 23:14:58

mehmet bulduk unutmayın bi şehri mimarlar mühendisler ancak hayat verip düzenler eczacı ilahiyat ögretmen ancak kaldırım yapar başka bişey yapamaz heşe bişey bilmeyenler alt üst eder

Avatar
qoqo 2013-04-22 22:39:47

esat şengül

Avatar
göksunlu 2013-04-22 20:38:26

musatafa bastırmacı içlerinden en iyisi. büyükşehir belediye başkanlığını yürütecek kapasitede kaliteli temiz biri . musatafa bastırmcı diyorum

Avatar
afşinli 2013-04-22 19:22:32

aman ha aman pakdil olmasın.memlekete ne yaptı afşini yıdız ilçe yapacagım dedi birşey yapılmadı .kendi gibi önce irfan gedikbaşını başkan etti. sonra fazlı aydoganı başkan seçtirdi afşin 20 yıl geriye gitti. buyrun gelin sorun yalanmı.

Avatar
Ökkeş Maraşlı 2013-04-22 19:19:10

Ak parti ceketini koysa kazanır gibi bir mantık var. Ancak halkımız hizmet edemeyecek kişilere gerekli cevabı sandıkta verecektir. Urfanın yaptığını yapacaktır. Ak parti adaylarını ona göre belirlesin

Avatar
Andırınlı 2013-04-22 19:14:03

Mehmet Balduk bu isimler içerisinde iş yapabilecek en iyi kişi gibi gözüküyor

Avatar
ALLAH AŞKINA 2013-04-22 18:10:42

YA ŞU YOLLARI YAPACAK KİM GELİRSE O BAŞKAN OLSUN YETER ARTIK YA OSANDIK BIKTIK ŞEHRİN PİSLİGİNDEN KÖSTEBEK YUVALARINDAN ROT BALANS YAPTIRIYORUZ 7 GÜN SÖRMÜYO AYNI ŞEKİL BU YOLLARIN BOZUKLUGUNDAN GİDİN TIRAFİK ŞUBEYE BAKIN KAÇTANE CAN GİTTİ KAÇTANE ARABA HIŞ OLDU YETER ARTIK

Avatar
Erol 2013-04-22 17:57:01

Allah aşkına gidin siz işinize bakın ya padil kattiyen oy vermem onların derdi koltuk sahibi olmak koltuk istiyorlarsa mağazalarda çok bence Mehmet balduk

Avatar
REMZİ 2013-04-22 17:55:20

SAYIN ARKADAŞLAR BENİM FİKRİM AKP OLMASIN KİM OLURSA OLSUN BALDUK OLSUN
BAĞIMSIZ ADAY OLSUN KAZANIR AKP OLMASINDA ŞİMDİ BANA SORACAKLAR NEDEN. K.MARAŞA BİR YATIRIM OLMADI YOL VE ALTYAPI BERBAT TÜRKİYE NİN HER YERİNDE DUBLE YOLLAR BİTTİ K.MARAŞ TA BİTMEDİ

Avatar
MAHMUT 2013-04-22 17:38:39

ŞU KOLTUK SEVDASINI BIRAKSINLAR MİLLET VEKİLİYKEN NE YAPTIKİ ŞİM NE YAPACAK NEVZAT BEY BIRAKIN ALLAHINIZI SEVERSENİZ ŞU MARAŞ İÇİN LİSTENİN EN İYİ ADAYLARINDAN TEK BİR KAÇ İSİM VAR AMA BENİM OYUM MEHMET BALDUKDAN YANA

Avatar
cahid 2013-04-22 16:54:16

sevgili kardeşim mühendis aramak kadar dar bi kafa olamaz. Sen yönetici , idareci seçeceksin. O seçtiğin idareci ekibini kuracak. Mühendisi mimarı şehir plancısı halkla ilişkiler vs. Yani sen bi tek mühendis seçersen ve o mühendis iyi bi idareci olamazsa sadece mühendisi kazanırsın. Ama varsın lise mezunu olsun da ufku vizyonu misyonu geniş olsun.. Selamlar..

Avatar
abdullah a... 2013-04-22 16:35:52

Fatih Mehmet ERKOÇ Hayırlı olsun şimdiden...

Avatar
kesinlikle okuyun 2013-04-22 15:37:18

nevzat pakdil inanın kimsenın yarasına merhem olmaz ben bu olayı bırebır yaşadım butun şehir için hayal kırıklığı olur başkada bışey olmaz . zaten ak partıdekı en ufak bı yonetıcı bıle kendısını saltanatın kadısı gıbı hıssedıp davranıyor halktan kendılerı ayırmışlar

Avatar
46 2013-04-22 15:04:33

yazıklar olsun poyraz kim ki devam diyelim biz bu kadar düşmedik on yılda kaldırımdan başka bir şey görmedik onu da yarım yaptı beceriksiz.

Avatar
alper 2013-04-22 14:41:22

şimdi:pakdil olursa akpartili muhalefet eder.vermez.zira başbakan zorlamasa bir kez maraş caddesinde görülmeyen birisi.maraşa hiç hizmeti olmadı olamaz.erkoç ise başkanlık vasfı olmayan,karizması sıfır olan birisi.BALDUK dışında diğerleri akpartili olsa bile b.ş.b başkanlığı yapacak kapasite ve heyacanı olmayan kimseler.eğer POYRAZ YA DA BALDUK DIŞINDA BİRİSİ OLURSA ŞEHRİMİZ KAYBEDER.çok yazık olur

Avatar
alper 2013-04-22 14:36:49

olacaksa,değişecekse vizyon sahibi ülkede tanınan,maraş için çalışan,şehrimizi düşünen,bir değil 5 adım ilerisini hesabeden çağdaş bir kent olumak için çalışan biri olmalı.bunları başarabilecek,artniyetsiz,partizanlık yapmayacak,etrafındakilerin kandırmacalarına kanmayacak,halka yakın birileri olmalı.bu kriterlere en yakın sayın balduk gözüküyor(gerçi biraz halktan uzak ama neyse).ama yok olmadı ise sayın poyrazın dışında hiç biri olmamalı.yapamazlar.hiç değilse poyraz çevre baskısını kırdı ve düzgünce çalışıyor..birde kentsel dönüşümü halledeceğini ve duble yolların üzerine duracağını bir kaç kez açıklasa poyraz,çok rahat açık ara alır.

Avatar
maraşlı 2013-04-22 14:35:32

padil ve poraz olmasın

Avatar
edecik 2013-04-22 14:31:35

bu memleketin ufkunu açacak tek isim hanefi mahçiçek

Avatar
edecik 2013-04-22 14:29:52

tercübeyle sabit kısa sürede yaptığı hizmetler meydanda onun için hanefi mahçiçek

Avatar
Kahramanmaraşspora destek 2013-04-22 14:22:10

İlk önce haber 46 ekibine teşekkürlerimi iletmek isterim.Bize burdan söz hakkı tanıdığı için.Bence Mustafa poyraz ile yola devam etmek görüşündeyim.Nevzat Pakdil bundan sonra kabinede yer almayacak onun için Belediye başkanınlığı ile anılıyor İSmi.Nevzat pakdil Meclis başkan vekilliği yaptı kaç sene.Memlekete hiç bir faydası olmadı.Göksun maraş yolunu yaptıramadı kaç yılda.Şimdi bu beyefendi gelip büyükşehir belediye başkanı oldugunda ne yapacakki.Yapacağı iş Göksundaki hemşire öğretmen memuru maaraş merkeze tayinini çıkartır o kadar.Poyraz da çok verimli değil ama en azından Pakdil e göre iyidir.En azından Poyraz işi öğrendi en azından bir şeyler yapmak için uğraş verir düşüncesindeyim.

Avatar
KÖKSAL ÖKKEŞ OKUMUŞ 2013-04-22 13:34:24

YA ALLAH AŞKINA BU YAZDIĞINIZ İSİMLERDEN HANGİSİ MARAŞIN KENAR MAHALLELERİNDE DOĞMUŞ,BÜYÜMÜŞ,YETİŞMİŞ HEPSİDE BİNEVLERDEN BERİYE FAZLA GEÇMEMİŞ İNSANLAR.TABİ AK PARTİ SAYESİNDE MİLLETVEKİLİ OLMUŞ ANKARADA DAİRE SAHİBİ OLMUŞ İNSANLAR.SEÇİM MEYDANLARINDA NARALAR ATARKEN SEÇİMDEN SONRA HANGİSİ ALLAH RIZASI İÇİN MARAŞIMIN ASLANBEYİNE DULKARİROĞLUNA NAMIKKEMALİNE UĞRAMIŞ İNSANLAR.LÜTFEN ANKETİNİZE DAHA MAKUL DAHA MANTIKLI İNSANLAR KOYUN

Avatar
ahırdaglı 2013-04-22 13:33:15

nevzat pakdil olmasında kım olursa olsun.çünkü meclis başkn vekılıyken kımseyle görüşmuydu.yrnda başkan olursa yandıgımız gündür

Avatar
Ramazan 2013-04-22 13:17:46

Tecrübeyle yola devam. Mustafa Poraz Bey ile devam

Avatar
mustafa kurt 2013-04-22 12:38:10

Öncelikle herkese selamlar büyük şehir belediye başkanı ve belediyecilik deneyimi olan İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDE YILLARCA GÖREV YAPAN NEVZAT PAKDİL DİR.BEN ANKARADA YAŞIYORUM VE KAHRAMANMARAŞI COK İYİ BİLİYORUM COK GERİ KALDI MALESEF CEVRE İLLER COK BÜYÜDÜ AMA MARAŞIMIZ GERİ PLANDA KALDI

Avatar
TAHİR 2013-04-22 12:21:54

lütfen arkadaşlar ne olur bu seferde bir mühendis seçelim bu işten anlasın şehircilikten imardan yapıdan adam akıllı gözle görülür şeyler yapan bence balduk

Avatar
güccükefe 2013-04-22 11:58:26

BelediyecilikÇiçek dikmek kaldırım yabmak sa poyraz 10 numara başkahizmetlerini sıralarsak sıfırın altındamesela trafik rezalet yollar çukur zaten allahın emri gibiher işıkta bekleyeceksin dolmuş ona keza intil olursun şehrimizin en güzel yerleri gecekonducenazeye gelince iyihizmet yani üç dönemdiryabdığı güzel işleri sıralarsak çiçek dikme cenaze işleri kaldırım.

Avatar
MAHMUT GÜRDAL 2013-04-22 11:50:53

ARKADAŞLAR BU ADAYLARIN İÇİNDE EN HAYIRLISI BENCE MAHMUT BALDUK BU İŞİN UZMANI DİYORUM ÇÜNKÜ İNŞ MÜHENDİSİ BELDİYECİLİKTE İNŞ MÜHENDİSİ HE ZAMAN İÇİN İYİDİR

Avatar
misafir 2013-04-22 11:49:39

HİÇBİRİ!!!!!

Avatar
FURKAN 2013-04-22 11:26:56

BEN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIGI İÇİN TAZE KAN OLAN HACI ALİ KAHYAYI ÖNERİYORUM DENEYİMLİ TECRÜBELİ BİRİ OLAN HACI ALİ KAHYA ŞEHİRCİLİK NOKTASINDADA OLDUKÇA MAHİRDİR.EKİP RUHUYLA ÇALIŞMALARA AÇIK OLAN BAŞKAN ADAYI ŞEHRİMİZ İÇİN BİR ŞANSTIR

Avatar
maraşlı 2013-04-22 11:19:30

YENİ yüzlere ihtiyaç eskiler şuan aktif görev yapanlar ne yapıyorki çevresindekilerden başka kimseye hiçbir faydaları yok. genç aktif çalışkan hak hukuk bilen biri gelsin yeter artık

Avatar
MAHMUT GÜRDAL 2013-04-22 11:08:38

BEN MEHMET BALDUK DİYORUM SONUÇTA İNŞAAT MÜHENDİSİ ZATEN BİZİMDE BÖYLE BİR İNSANA İHTİYACIMIZ VAR

Avatar
46 2013-04-22 10:30:35

Yahu hala poyraza erkoça mahçiçeğe ve pakdile oy veren kişiler var bunları anlamak imkansız yahu maraş olmazsa siz olmazsınız bir defa bazıları sırf çıkarları için poyraza erkoça ve mahçiçeğe ve Pakdil belediye başkanı olsun diyor bende soruyorum poyraz on yıldır belediye başkanı ne yaptı maraşa üst geçitmi otogar mı eğitim mi ilerledi yaşanabilirlik mi arttı ulaşımmı rahatladı ne yahu ne yaptı Erkoç maraşı sömürmekten başka ne yaptı , mahçiçek maraşa ne verdi maraşspor elimden gitmesin diye yıllarca 1. lige çıkarmadı Pakdil on yıldır milletvekili mecliste bir kere maraş diyebildi mi yoook ama bazı kendinden bi haber olanlar hala bunlara oy veriyor biz maraşlılar olarak aynı gemideyiz ve gemi su alıyor ya hep birlikte batacağız ya hep birlikte çıkacağız bence herkes elini vicdanına koyup iyi düşünüp öyle oy kullanmalı yoksa bu gemide hep birlikte boğuluruz....

Avatar
melekgibi 2013-04-22 10:26:52

Ejder Oruç

Avatar
Akif 2013-04-22 10:25:32

Burda ki isimlerin hiç biri olmasın. Hangisi bu zamana kadar Kahramanmaraş için doğru, dürüst ve savunulur bişey yaptı ki. Bu isimleri seçerken tamamen Kahramanmaraş'ta tanınıp tanınmadığına bakılıyor.Bizim şehrimizi sadece teknik düşünen kişiler faydalı olabilir..Bun kişilerden bi fayda göreceğimi sanmıyorum..

Avatar
BASRİ 2013-04-22 10:16:53

FATİH MEHMET ERKOÇ ADAYLARIN İÇİNDE EN İYİ SEÇİM OLU BENCE

Avatar
Mevlüt 2013-04-22 10:13:08

Sıralanan isimler arasında memleketi ve memleket insanının sorunlarını ve çözüm yollarını bilen elle tutulur gözle görülür en iyi aday Gökhan GÖKŞEN'dir. Geçmişten bu yana memleketimizin için yaptığı çalışmalar ortadadır. Memleketimizin kültürel, ekonomik ve sosyal alanda ilerleme kaydetmesinde öncü olacağı inancındayız.

Avatar
k.maraş 46 2013-04-22 09:57:41

kim ne derse desin herkes gördü tanıdı bence oraya layık olan ejder oruç bey

Avatar
gerçekçi 2013-04-22 09:53:50

yani yoruma bile gerek yok aslında otomatikmen mehmet balduk

Avatar
mustafa 2013-04-22 09:47:56

Mustafa Poyraz en iyi isim gibi duruyor. Bence gayet iyi işler çıkardı.

Avatar
misafir 2013-04-22 09:33:55

EJDER ORUÇ olsun

Avatar