Kahramanmaraş'ta yerel seçim anketi

ORC Araştırma´nın 81 ilde 63750 kişi ile yaptığı son yerel seçim anket sonuçları yayınlandı.

Kahramanmaraş'ta yerel seçim anketi

ORC Araştırma´nın 81 ilde 63750 kişi ile yaptığı son yerel seçim anket sonuçları yayınlandı.

14 Temmuz 2013 Pazar 12:59
Kahramanmaraş'ta yerel seçim anketi
ORC araştırma şirketinin , 10-26 Haziran 2013 tarihleri arasında 81 ilde 63750 kişi ile görüşerek  yapılan araştırmaya göre bu gün yerel seçimler yapılsa hangi partiye oy verirsiniz sorusunun cevabı açıklandı.

Şirketin yaptığı araştırmaya göre Kahramanmaraş'ta oy durumu şu şekilde belirlendi:

Ak Parti... : 51,5
CHP.........: 25,0
MHP.........: 10,3
DİĞER......: 4,7
KARARSIZ: 8,5

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hakan hakan 2013-09-29 18:53:23

akp biraz zor görür % 50 yi halk artık uyandı koyun değil.

Avatar
serdar 2013-08-16 17:44:30

mhp ile chp nin oylarının yer değişmesi lazım :) maraşta chp oyu yüzde 10 u geçmez.

Avatar
misafir 2013-07-16 03:17:14

maraş bu çizgiyi değiştirirse bilinki kıyamet yakın

Avatar
özgür 2013-07-16 00:12:38

demekki bu millet azarlanmaktan ve dayak yemekten anlıyor.ne diyelim biberiniz bol olsun.

Avatar
arif 2013-07-15 13:44:59

yandaş medya mısın. buna herkes güler.

Avatar
46 2013-07-15 09:14:00

Biz maraşlılar hiç akıllanmayız tamam AKP kazansın ancak ne kadar oy alırsa o kadar az hizmet ediyor bence maraş biraz tepki koymalı sandıkta en azından belki gelecek seçimler için biraz olsun daha fazla bakarlar.

Avatar
ERKAN 2013-07-15 08:09:34

BENCE CHP NİN BU KADAR OYU OLMAZ

Avatar
Akıl ola inanasın 2013-07-15 01:58:14

Bu anketi düzenleyen Kahramanmaraşa hiç gelmeden orc şirketinin bulunduğu yerdeki AKP binasına oturup anket yapılmış insan yaptığı anketi birde geçmiş dönem yerel ve genel seçimlerine baksa böyle bir sonucun düzmece olduğunu açıkca görür ne kadar parayla bu anketi satın aldılar birilerinin içine artık oy kaybı düşmüş birileri bir partiyi düşük oy oranı göstererek halkın fikrini değiştirme çabası içine girmiş yazıklar olsun.

Avatar
realist 2013-07-14 16:57:12

mhp nin oyu oldukça düşük burada ama yerel şeçimlerde partiye ya da ideolojiye değil adaya oy verilmelidir diye düşünüyorum

Avatar
misafir 2013-07-14 16:53:50

CHP Vatan toprağını satmadı...askerini içeri tıkmadı...Atatürk isminden rahatsızlık duymadı... din iman deyip halkı sömürmedi...abd uşaklık etmedi...öçalan-barzaniyle iş tutmadı...ülkesine şehidine ihanet ...çiftcisine ,öğretmenine,gösterici vatandaşına hakaret etmedi.NEDEN % OY ALMASIN....

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-07-14 14:57:12

Herşeyi bir tarafa bırakalım benim vatan için toprağa düşmüş şehidime verdiği maddi ve manevi değerle uluderedeki ölen teröristlere verdiği değeri tartın benim şehidime elli altmışbinlirayı verirken kılı kırk yaraken teröristte yüzyirmi binlirayı tereddüt etmeden veriyor ayrıca devlet imkanlarıyla bakanlarıyla beraber hanımını başsağlığına gönderen bir iktidarı ben hazmedemiyorum.Benim şehit analarımın hangisine baş sağlığına gitmiştir hatırını sormuştur. Bunları değerlendirip hazımlarına göre oy vermelerini bekliyorum.Ezilen TÜRK toplumlarını görmeyen bir iktidara benim iktidarım demeyin.

Avatar
BERTİZLİ46 2013-07-14 14:49:49

O SENİN KANINA İŞLEMİŞ KÖHNE FİKİRİNDİR,DEDİKLERİNE SEN İNAN YEMİN ET BİZDE İNANALIM OLUR MU

Avatar
Can Abi Can 2013-07-14 14:48:19

Bu araştırma bence biraz uydurmaca Türkiye genelinde AKP V CHP ! MHP  diğer partiler toplam %7 Kahramanmaraş genelinde AKP Y CHP MHP diğer partiler %3 hayırlısıyla seçim olsun neticeye bakarız.

Avatar
BERTİZLİ46 2013-07-14 14:47:59

MHP İLE CHP YER DEĞİŞSE İNANIRIM.ORC ŞİRKETİDE NE AÇILIMINI YAZIN LÜTFEN.HABER 46 DA SÜZGÜN YAYIN YAPSIN YALANLARA ALET OLMASIN DERİM

Avatar
sen ver oyu sana verelim 2013-07-14 14:04:23

iki kilo şekir ve çay uğruna değil. senin dedelerinde geldi bu ülkeyi yönetti o 2 kg çayı ve şkeri de vermedi. hadi o kadar millete o şekeri ve çayı sen ver sana oy verelim. eğer veremiyorsan sesini kes ve otur, millet nereye oy vereceğini bilir...

Avatar
Maraşlı 2013-07-14 13:51:47

Kardeşim milletin tercihlerine saygı duymak lazım bir, özel güvenlik olayı tahminen ilerde yapılması muhtemel olayları engellemek atılmış bir adım sanırım , CHP nin de Maraş'ta yüzde 25 oy almasının imkansız olduğunu düşünüyorum

Avatar
Alperen 2013-07-14 13:43:08

Bu yapılan istatistik yalan , yanlış ve uydurma. Vatandaş gözünü açtı artık. AKP nin ,PKK ya verdiği tavizler,Aponun tahliye edilmesi için hazırlanan seneryolar, devlet kuruluşlarının yabancılara yok pahasına satılması,yandaşların dahada zenginleşmesi ,işsizliğin ,yoksulluğun başını alıp gittiği.Bu şartlarda vatandaş AKP yi niye desteklesin ki? Desteklşemesi için Gözünün kör,kulağının sağır,ağzının bağlı olması gerekir.

Avatar
Gazi 2013-07-14 13:32:04

Bu istatistik tamamen yalan ve uydurma. İşsizlik,yokluk ,başını almış gidiyor,topraklarımız paylaşılmaya çalışılıyor,zengin yandaşlar daha zengin oluyor dahada AKP ye oy veren fazla gösteriliyor. Buna kargalar güler

Avatar