Ak Parti Kahramanmaraş İlçe Belediye Başkan Adayları Açıklandı

Ak Parti Kahramanmaraş İlçe Belediye Başkan Adayları Açıklandı. İşte Liste

Ak Parti Kahramanmaraş İlçe Belediye Başkan Adayları Açıklandı

Ak Parti Kahramanmaraş İlçe Belediye Başkan Adayları Açıklandı. İşte Liste

21 Ocak 2014 Salı 13:08
Ak Parti Kahramanmaraş İlçe Belediye Başkan Adayları Açıklandı
Afşin ilçe belediye başkan adayı Mehmet Fatih Güven

Andırın ilçe belediye başkan adayı Baki Tezcan

Çağlayancerit ilçe belediye başkan adayı Üzeyir Kızıleski

Dulkadiroğlu ilçe belediye başkan adayı Nacati Okay

Ekinözü ilçe belediye başkan adayı Nursi Çeleğen

Elbistan ilçe belediye başkan adayı Durmuş Küçük

Göksun ilçe belediye başkan adayı Hüseyin Coşkun Aydın

Nurhak ilçe belediye başkan adayı Ali Uzun

Onikişubat ilçe belediye başkan adayı Hanefi Mahçiçek

Pazarcık ilçe belediye başkan adayı Yakup Hamdi Bozdağ

Türkoğlu ilçe belediye başkan adayı Osman Okumuş
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MHP 2014-01-31 10:18:19

AKP koyunlarına güveniyorki bu kadar net konuşuyor dur deme zamanı gelmiştir geçmektedir akp ye en güçlü rakip mhp maraşta oyum mhp ye

Avatar
mustafa kemal öncül 2014-01-30 07:39:24

Evet ben kurulduğundan bu yana çok ciddi bir ak partiliyim ve sayın başbakanımızı gerçekten seviyorum ve ona inanıyorum.Ama anlayamadığım bir konu var nedendir bilmiyorum ancak K.Maraş'ta belediye başkan adaylarının belirlenmesinde bizim adımımıza doğru adayların belirlenmediği kanaatindeyim.Bence aday belirlemesi konusunda,K.Maraş'ta yapılan temayül araştırmalarında zafiyet var.ve bu seçimde kaybedeceğimizden endişe ediyorum.Ak parti yöneticilerine sesleniyorum;K.Maraş'lılar size güveniyor ve seviyor,siz de halkın sesine kulak verin bizim havamız ve suyumuz sert.Aman çarpılmayın.

Avatar
ede 2014-01-27 19:30:24

maraşlı olanlarda maraşa hizmet etmedi kardeş rahat ol ;)

Avatar
adyyge 2014-01-23 16:44:35

Ak Partinin gösterdiği adaylar facia. Bu defa işleri çok zor olacak ve inanıyorum ki şok yaşayacaklar. Ak partiye bu kadar oy verip de hiç hizmet almayan tek şehir Maraş' dır gurur duyuyoruz!!! Benim tahminim Göksun ve Onikişubatı kesinlikle alamayacaklar. Pazarcık zaten yok. Büyükşehiride inşallah almazlar. Diğer ilçeleri bilmiyorum.. Sevinin yiyici takımı!! MHP veya CHP ye oy vermek zorunda bıraktığınız için...

Avatar
delikanlı 2014-01-23 12:38:04

ben bir 12 şubat lı olarak hanifi mahçiçek e oy vermeyeceğim kardeşim hanifiyi daha önce görmedikmi maraşta taşı taş üstüne koydumu eğer bu adam 12 şubat ta kazanırsa aklıma hep aziz nesinin sözleri gelir.çağlayanceritte hasan kekili koymadılar neymiş yaşlıymış bu adam çokmu genç.bir maraşlı olarak gençliğindede bir hizmetini görmedik

Avatar
üstat 2014-01-23 12:32:07

hasan kekili beğenmedi aldatmaca ve kandırmaca partisi senmi atıyorsun yoksa çağlayancerit halkımı göreceğiz şimdiden nazım engizek e hayırlı olsun 2 dönem akp ye oy verdim bundan sonra allah nasip etmesin.üstat

Avatar
cahit 2014-01-23 12:28:32

yorumlara bakıyorumda 2009 daki yerel seçimdede aynı şeyler yazılıyordu.akpartiye oy vermeyecekler.sözlerine şöyle başlıyor.bugüne kadar akpartiye oy verdim busefer vermeyeceğim.zaten hiç vermediniz.30 marta kadar yazarsınız.akparti yine 60 üzerinde oy alır.aday ismi farketmeyecekti.başkası olsa onada aynısını diyecektiniz.mhp adayı profmuş ona vereceğim diyenler allah aşkına adamın şu zamana kadar kmaraşa ne faydası olmuş.ismini daha önce hiç duydunuzmu

Avatar
Türkoğlu ilçesi 2014-01-23 11:49:36

Zerzeniş:Elinize, kolunuza sağlık K.Maraş Millet vekilleri. Muhalefet istiyordu bir göz Allah verdi iki göz. Neye göre seçtiniz başkan. Desene Türkoğlunda Akp kaybedere Başbakan Tayip Erdoğanın yüzüne nasıl bakacaksınız yüzünüz kızarmadan. Biliyordunuz ki M.Taşhan Birleştirici bir rolü vardı. Yoksa Millet vekili adayı olur yerinize göz diker diyemi harcadınız adamı. Helal olsun size. Türkoğlundaki Muhalefet Partiler adına size teşekkür ediyorum. Ak partiye bundan daha büyük kötülük olmaz. İnşallah Türkoğluna gelirseniz Halkın tepkisini görürsünüz.. Şimdiden Muhalefet partilere hayırlı olsun.

Avatar
Selman46 2014-01-23 11:37:01

Adayların açıklanacağı son gece Ak parti Dulkadiroğlu Belediye Adayımız Mustafa ÖZSOY diye Ankaradan arayıp hayırlı olsun diyorlar. Bunu duyan İl Teşkilatı apar topar Ankaraya gidiyor ve İl Başkanı İstifa ediyor(Zaman Gazetesinde çıktı nu haber). İl teşkilatı hepimiz istifa ederiz diye söylemde bulunuyor. Adayların açıklanacağı gün değişti Ak parti Dulkadiroğlu Belediye Başkan Adayı. Hanefi MAHÇİÇEK Oniki Şubat aday listesinde bile yoktu ama Aday gösterildi. Erkoç-Mahçiçek-Okay üçlüsü ve İl Teşkilatının zaten planladığı üçlüydü. Önceleri POYRAZ olmasında kim olursa olsun derdik ama gelen gideni aratırmış doğrusu. Ak parti yerel seçimlerde Maraşta belirli bölgelerde kaybedecek. Başbakanımızı ne kadar sevsekte Yerel seçimlerde Maraşta Ak Partiye oy vermeyeceğim. Mustafa ÖZSOY bağımsız bağımsız girmeli, Dulkadiroğlu sakini olarak ÖZSOY'u YEDİRTMEYİZ....

Avatar
emanet oy 2014-01-23 08:36:35

ak partili olarak oyum akgemciye.

Avatar
alibey 2014-01-23 08:35:31

erkoç la k maraş çok şeyler kaybeder onun la geçecek yıllara yazık.

Avatar
ibat 2014-01-22 23:22:16

ya yapmayın arkadaş bu kadarda olmaz, ne yaptı bu maraşlı sizlerede, bu kişileri başımıza reva gördünüz

Avatar
mahmut bozeli 2014-01-22 20:24:50

allah hayırlı eylesin

Avatar
Heleteli 2014-01-22 19:53:14

Cerit te heleteden ceritliye oy cıkmaz sanslı olan heleteli chp yi sevmese de chp adayı ali elagöz hayırlısı bakalım

Avatar
kenan 2014-01-22 18:39:50

sizin bu adaylarınız bizim köye muhtar bile olamaz.kaynak ve proje belirtmeden bertize tünel açacam diyen zihniyetten maraşa deniz getirmesinide bekleriz.maraş akp il teşkilatı ve onun adayları şunu bilin ki 20 yy.siyaseti artık sökmez bu insanlara

Avatar
mustafa 2014-01-22 17:17:54

Mustafa Özsoy bizim tek adayımız her nerde ise biz ordayız artık akp kazanabilirse kazansın bakalım

Avatar
ak parti 2014-01-22 17:12:43

iyi ve dürüst adam her zaman kaybeder, Mustafa Özsoy'u yedirmeyiz.

Avatar
mehmet 2014-01-22 16:59:03

Dulkadiroğlu ilçesi olarak kesinlikle Necati Okay'ı istemiyoruz. Ak parti teşkilatı kendileri gibi yeteneksizleri bize başkan diye getirmiş. Mustafa Özsoy bu görevin tek yakışanıdır o nerdeyse biz orayız gereken cevabı vereceğiz tüm teşkilata bekleyin.

Avatar
müslüm 2014-01-22 16:43:35

tüm oylar MHP ye önce Fatih Erkoç fiyaskosu şimdide Necati Okay ve Hanefi Mahçiçek bu hatalar zincirini millet affetmeyecek

Avatar
yakup 2014-01-22 16:38:28

Mustafa Özsoy adam gibi adam onlar hizmet edeni değil birlikte çıkar sağlayacakları yandaşları istediler olan yine millete oldu.

Avatar
bakacak 2014-01-22 16:11:48

şükür dimi seksen yılda bir iş yaptılar büyük başarı dimi adam istanbula sakaryadan melen çayını 45 günde getirdi övünme sırası sendemi şimdi kör cahillllll

Avatar
seda 2014-01-22 16:03:45

Kendini siyasetçi sanan maraş teşkilati gerekli ayarlamaları yapıp aday belirlemiş bu yapılan tam bir kumpastır ve ne yazıkki yine Maraş kaybetti.Dulkadiroğlu Necati Okay tam rezalet Mustafa ÖZSOY gibi binlerce seçmeni olan adaya karşı ancak komedi oyunudur.ama şu bir gerçek ki 30 Mart'ta kendi kazdıkları kuyuya düşecekler.

Avatar
MİSAFİR 2014-01-22 15:25:39

Osman Okumuş kazanamaz. AKP Türkoğlu'nda kesin kaybeder. Osman Beyoğlu beldesinde bitmiş durumda. herkes ona muhalif. Şekeroba zaten Beyoğlu'na muhalif oradan da oy çıkmaz. AKP çok yanlış etti.

Avatar
muratti 2014-01-22 14:59:53

Ak partide adam kalmadı da mahçiçek aday gösterildi....tepki olarak tahir akgemciye vereceğim...

Avatar
46 2014-01-22 14:34:07

Başbakan hergün ağlayacağına önce adaylarına baksın geçen seçimde partiden istifa edip başka partiden aday olan mahçiçeği neye sebeb aday gösterdi aday adayı mı yoktu ne yani bu ben çalmam diye ağlıyor mahçiçek maraşın anasını ağlattı maraşspor 1 lige çıkmasınn diye maçları sattı stat diye yaptığı yerde maç oynanmıyor kimse oraya gitmiyer yazıklar olsun bu mu maraşa layık görülen hakkımı başbakana helal etmiyorum.........

Avatar
ilçeden ince sitem 2014-01-22 14:21:43

Üzeyir KIZILSEKİ mitinglerde ben iki dönem akpartinin adayını destekledim ve referandumda evete çalıştım desin eşşek gibi anırırım. biliyorum ve tüm ilçe halkı biliyor ki hayıra çalışmış bir kişi.

Avatar
MARAŞLI 2014-01-22 14:05:09

NE MAHÇİÇEKTE NE DE ONU ADAY YAPAN AKPDE UTANMA DİYE BİR ŞEY KALMAMIŞ 12 ŞUBATTA OYUM MHP YE

Avatar
bugra46 2014-01-22 13:57:21

hanefi mahçiçek 12 subata hayırlı olsun

Avatar
mehmet 2014-01-22 13:29:53

hanefi mahçiçek 10 numara seçim olmuş. şehir plancısı bir adam, üstelik tecrübeli de.

Avatar
reis0646 2014-01-22 11:50:58

oylar mhp ye akp yine yanlıs yaptı ccc

Avatar
Pazarcıklı 2014-01-22 11:45:10

Geçen yerel seçimde mhp den aday olan yakup hamdi bozdağı bu seçimde akp den aday eden ziyniyet neyi nasıl düşündü acaba geçen seçim akp karalayan akp li başkan adayı ... hayırlı olsun pazarcık oyum büyükşehirdede ilçedede MHP ' ye

Avatar
YAŞAR 2014-01-22 10:42:03

MAHÇİÇEK YANLIŞ ADAY TERCİHİ BENCE.

Avatar
YAŞAR 2014-01-22 10:41:18

ONİKİŞUBAT İLÇE ADAYIMIZI HİÇ BEĞENMEDİM.HANEFİ MAHÇİÇEK BU SEÇİMİ KAYBETTİRİR.

Avatar
Misafir 2014-01-22 10:35:02

Türkoğlu ilçesinde Osman OKUMUŞ oldu. Ben Türkoğlu'nda Ak Partinin Osman OKUMUŞ ile kazanacağına inanmıyorum. Ak Parti aday ilçelerde belirlemede çok düşünürken çok hata yaptı. Bunu Mart 2014 de göreceğiz. Tüm beldelerin hatta kendi beldesi Beyoğlu bile karşıyken Merkezden nasıl oy alacak yazık oldu.

Avatar
uzman 2014-01-22 10:23:05

bu kez MHP denenecek arkadaşlar bunu herkes böyle bilsin açıkçası ben mhp ye giderim neden diye soracak olanlara cevabım hazır mahçiçek yaptı bir dönem ne gördük :(

Avatar
ALİ NECMETTİN 2014-01-22 10:06:34

ŞU AN YAPILACAK EN GÜZELİŞ SAADET'E OY VERMEK OLACAK.12 ŞUBAT ADAYI SELİM KALE DULKADİROĞLU AV. MUSTAFA VAHDET SÜRÜCÜ.

Avatar
pusat 2014-01-22 09:57:54

ne aslan ama bunlar maraşı dünya markası yaparlar kesin

Avatar
Göksunlu 2014-01-22 09:46:59

Afşin, Elbistan ve Göksun'u kaybettiler bile. Büyük oy kayıpları bekliyor AK Partiyi..

Avatar
Aydın 2014-01-22 09:34:15

Poyraz nolur gitme.

Avatar
maraşlı 2014-01-22 09:33:29

b kez MHP denenmeli

Avatar
cuma 2014-01-22 09:17:56

akp ye oy vermedi dediğin şahıs ak parti ilçe başkan yardımcısı ve 2 dönemdir ak partiden aday adayı idi.sallarken biraz az sallayın

Avatar
MUSTAFA 2014-01-22 09:16:39

PAZARCIK

Avatar
MİSAFİR046 2014-01-22 08:23:57

BİR AK PARTLİ OLARAK KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE NE BÜYÜKŞEHİR ADAYINA NE MAHÇİÇEGE OY VERMEYECEĞİM AK PARTİYİ KAHRAMANMARAŞTA ZAYIFLATACAK BU ADAYLAR MUSTAFA POYRAZ BUNLARDAN ON BİN KAT DAHA İYİ GÖREV YAPIYORDU MAHÇİÇEK BELEDİYE BAŞKANI OLDUGUNDA ONİKİŞUBAT İLÇESİ ŞİMDİ NE İSE 5 YIL SONRADA AYNI VE HATTA DAHA GERİYE GİDECEK BÜYÜKŞEHİRDE YERİNDE SAYACAK

Avatar
K.maraşlı 2014-01-22 08:22:14

BBP adayları kimmiş?

Avatar
gökhan 2014-01-22 08:13:53

NE ZAMAN UYANACAKSINIZ KAHRAMANMARAŞLILAR BENİM MİLLETİM BU KADARMI CAHİL KAHRAMANMARAŞ YERİNDE SAYMAYA DEVAM
DÜNYANIN KÖY GÖRÜNÜMLÜ TEK BÜYÜK ŞEHRİ OLACAK HEPİNİZE HAYIRLI OLSUN BAŞBAKAN SİZE AZ BİLE EDİYOR

Avatar
ghn 2014-01-22 07:59:38

Artık kaldığı yerden nasıl devam edecekse ?

Avatar
aksu 2014-01-22 01:03:09

hayırlı olsun
pazarcık'a 3 aylık akp'li yi aday yapmışlar işleri zor

Avatar
gerçekler 2014-01-22 00:53:55

Sen kral çıplak hikayesini okumadın anlaşılan kardeş. Maraş kabuğunu kırmalıdır 30 yıldan beri aynı zihniyetlerle yönetiliyor. Bence bir sefer de olsa MHP denenmelidir.

Avatar
mehmet haldar 2014-01-22 00:40:53

Kardeş allah için sen nerde yasıyorsun bihabersin dünyadan

Avatar
KUZEY İLÇELERE DİKKAT ! 2014-01-21 23:26:13

Diğerlerini bilmem. Ancak kuzey ilçelerinde (Göksun, Afşin ve Elbistan) MHP çok şanslı. Tabii MHP yan gelip yatmazsa...

Avatar
tacetın 2014-01-21 23:07:44

tayıp cekıtını koyarsa alr oy aman busever yok arkadaş yazık

Avatar
hayrı 2014-01-21 23:05:55

yazık oldu akepye mhepe işi guturu cunku tayıb kandırdılar yazık

Avatar
KURT 2014-01-21 20:53:01

SAYIN POYRAZI ELEŞTİRİYORDUK. AMA ŞUANKİ İLÇE ADAYLARIMIZDAN DAHADA İYİYDİ.GELEN GİDENEİ ARATACAK .KURULDUĞU GÜNDEN BUYANA BİR AKP Lİ OLARAK TEPKİ OLARAK MHP EVET DİYECEĞİZ. HÜKÜMET OYUNU BAŞBAKANA VERECEĞİZ AMA MARAŞ KONUSUNDA BİRİLERİ BAŞBAKANIMIZI YANLIŞ YÖNLENDİRDİLER. YAZIK OLDU KAHRAMAN KENTE.

Avatar
davut 2014-01-21 20:35:35

ak parti camiasına ve tüm k.maraşa hayırlı olsun.inşaallah çıktıkları bu yolda allah utandırmasın.adaylarımızın k.maraş için ellerinden geleni yapacaklarından hiç şüphem yoktur.hak ve halk için.saygılar.

Avatar
mustafa 2014-01-21 20:28:33

oyum mhp nin tüm adaylarına

Avatar
mustafa 2014-01-21 20:26:28

koyu bir akp liyim ama bi seçimlerde akp nin büyükşehir ve 12 şubat adayı tam bir fiyasko
bu sefer durmak yok ama yola ara vermek zorunda kaldık, geçmiş olsun camiamıza.

Avatar
Hacı Halit 2014-01-21 20:19:09

Allah şükürler olsun, bu şehre damgasını burmuş Hanefi Mahçiçek geri döndü. Kaldığı yerden devam edecek inşallah. Allah yardımcısı olsun.

Avatar
Ahmet 2014-01-21 20:15:30

Sevgili Ak Partililer, zaten MHP'ye veya başka partilere oy verecek arkadaslar gelmiş burda Ak parti adaylarını kötülüyor sanki Ak Partililermiş gibi. O yüzden bunlara kulak asmayın. Mahçiçek de Okay da aslan gibi adaylar. Hayırlı uğurlu olsun.

Avatar
Ahmet 2014-01-21 20:13:40

Numan Kurtulmuş şu anda nerde bir bak bakalım

Avatar
maraşlı 2014-01-21 19:35:23

bir vatandaşımız yazmış bir eseri bulunmayan bazı şahıslar diye bukadarda biliyormuş gibi emin şekilde yalan yazıyorki demekki ya yaşı küçük bilmiyor yada aklı kıt bir kişi.her sabah kalkıp yüzünü yıkıyorsa halbuki her sabah ve her vakit ihtiyacı olduğu ve kullandığı suyun nasıl geldiğini düşünmesinirica edeceğim bilmiyorsa araştırsın.tüm maraşa ve onikişubat ilçemize hayırlı olsun mahçiçekle devam...

Avatar
serkan gerek 2014-01-21 19:28:46

sayın hanifi mahçiçek'e hayırlı olsun dileklerimi sunuyorum durmak yok durdurulmak yok yola devam.

Avatar
Aylarca Gözümüzü Dört Açtık da bekledik 2014-01-21 19:24:24

Açıklanan adaylar için bu kadar insanı bekletmenin ne anlamı vardı hem de bir umut yüklenerek yüreklerine. E aylarca sonra açıkladın da şimdi ne oldu. Memleketin havası birden cennetin havasına mı karıştı misk-amber kokusuyla buram buram cezbeden insanları. Ne oldu yani ne oldu, sürpriz mi yaptınız kendi aklınızca. Eğer büyük sürpriz dediğiniz ve millete bekleyin umutla diyerek sabırlar ve huzurlar dilediğiniz adaylar bunlar ise, o zaman hiç mi hiç etkilenmedim ben bu durumdan diyeyim. O kadar bekledim bomboş oldu hayallerim memleket adına Ak Parti gözüyle bakarsam. Hadi size iyi seçimler:))

Avatar
Maraş İçin 2014-01-21 19:17:19

Yaşanan ya da bilinçli olarak yaşatılan bunca olaydan sonra daha da Ak Parti'ye oy vermem arkadaş. bu böyle biline...Ak'lan da gel derim benden oy isteyene. Taki Ak'lanıp gelene kadar. Elbette buna da kilitledikleri devlet erklerini tekrar çalışır vaziyete getirirlerse. hiç de umudum yok getireceklerine. Güç de güç demeye başladılar. Herşey bizim olsun. bizim iznimizle olsun diyorlar. Ama biz onların inandıkları dünyalık güçlerin izinlerine değil, Kainatın gücü yüce Yaradan'ın iznine itibar ediyoruz. Memleketimiz için inşallah her şeyin hayırlısı olur. MHP aslan gibi gelir ve aslan gibi yöneti

Avatar
benim bir oyum var gardaş 2014-01-21 19:11:20

Benim bir oyum var, önce de bir oyum vardı şimdi de, 2009 yılında MHP'ye oy vermeye gitmiş, ancak son anda karar değiştirip Ak Parti'ye oy vermiş biriyim. Bu seçimlerde bu güne kadar bekledim. Acaba şehrin tüm sorumluluğunu kaldırabilecek vizyonda, hem halk hem de bürakrasiyi çok iyi tanıyan kişiler Ak Partiden aday yapılır mı diye. Gördüm ki; Ak Parti durumu kurtarma, dar ve oligarşik bir kaç gurubun çıkarları yönünde tercih belirtmiş. Nerede isim itibarı yetersiz kişiler varsa aday yapılmış. Bundan sonra mı, Bir ilçe ve bir b.şehir oyum var Helal Olsun MHP'ye. Bence de inşallah iyi olacak.

Avatar
göksunlu 2014-01-21 19:07:31

göksunda mhp kesin alır...

Avatar
Ak Parti Beni Ürküttü 2014-01-21 19:02:13

Bu ne yav. biz bunların neyine oy vereceğiz. Daha geçen seçimlerde saadetten aday olup bu parti ile birlikte kendi oyu yüzde ikibuçuk olan birine mi bu millet yüzde elli oy verecek. Bu ne biçim bir siyaset yaa. Memlekette yetişmiş adam kalmamıştı da bunlara mı mudara duruma düştü ak parti. Yedi kardeşler arasında biri olarak bilinen işyapmazlar üyesi, bu memlekete ne yapabilir ki. Artık benim umudumu tüketmiş bir ak parti var. MHP'nin adaylarına bakınca pırıl pırıl ufuk sahibi, vizyon sahibi akademik vasıflı insanlar görüyorum. Memleket için hayırlısı neyse o olsun. Bu da AkPartiye ders olsun.

Avatar
Mustafa 2014-01-21 18:50:11

Necati OKAY Bey iyi seçim olmuş Rabbim Yar ve Yardımcısı olsun

Avatar
barış 2014-01-21 18:30:28

BU ADAYLARA OY VERMEM MÜMKÜN DEĞİL

Avatar
kapat 2014-01-21 18:29:12

Türkoğlu için iyi tercih. 10 yerinde saydık. inşallah hayırlısı olur.

Avatar
vatandaş 2014-01-21 18:11:02

memleketimizin vekilleri çok iyi kamuoyu yoklaması yapmış başbakanı doldurmuş ve yine daha önce Maraşa Allah için değer katacak bir eseri olmayan bazı şahısları aday göstermiş. bu adamlar kim Maraş için ne yapmış. ak parti maraş ta oy kaybı yaşayacağı kesin

Avatar
Celal oglu mehmet 2014-01-21 17:59:40

Hanifi Mahçiçek Çok iyi bir seçim bence. Kahramanmaraş ın vizyonunu degiştiren başkandı, Kendisine ve Kahramanmaraşa hayırlı olur inşallah.

Avatar
Şehri okuyan 2014-01-21 17:39:46

gitii gitiii gitti gitiii 12 şubat vay haline neki hemde ne vayyy

Avatar
alp 2014-01-21 17:30:27

Eveet Mahcicekle igneyi kendi gozune batirdi nihayet akp.
Hangi lobi baski yaptida yine bu adam yaa bide onikisubat a yok artik..

Avatar
Arif KALAYCI 2014-01-21 17:21:32

hayırlara vesile olsun

Avatar
ahmet ozturk 2014-01-21 17:20:59

Zor dostum zor adama oy verilir birilerinin dedigi degil

Avatar
HASAN DEDE 2014-01-21 17:15:48

DUKADİROĞLUNDA TEK OY VERECEĞİM ADAY AHMET ARIKAN DI.AKP YE DERS VERECEĞİZ.OYLARIMIZ TAHİR HOCA YA.MEMLEKETİ MHP YE TESLİM ETTİNİZ.EMEĞİ GEÇEN,BU DURUMA SEBEP OLAN İNSANLARIN SONUCUN ALTINDA NASIL EZİLECEKLERİNİ ZAMANLA GÖRECEĞİZ.HAYIRLI OLSUN.

Avatar
Ahmet 2014-01-21 17:09:42

Ak partinin en çok önem vermediği şehir Kahramanmaraş! O anlaşılıyor şunlara bakınca! Büyükşehirler içerisinde en zayıf halka adaylar burada! Bu adaların bi hayrı dokunmaz Maraş'a! 12 senedir de olmadı zaten.

Avatar
pusat 2014-01-21 17:08:35

Gerek büyükşehir gerekse ilçe adaylarıyla AK parti ceketimizi koysak kazanırız zihniyetini bırakmaz ve maraşlım yine oyunu esirgemez böyle gelmiş böyle gider isimlerin çokta önemi yok yani ak parti olsunda kim olursa olsun.imdiye kadar ne yaptılarsa bundan sonra onu yapacaklar yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır mantığı yürü kim tutar sizi...

Avatar
hanifi mi? 2014-01-21 17:05:47

hanifi mi?

Avatar
ahmet keser 2014-01-21 16:56:33

ELBİSTAN İÇİN DURMUŞ KÜÇÜK YAZIK OLDU YİNE YEŞİL OSMAN GELECEK

Avatar
KUL AHMET 2014-01-21 16:50:48

NOT ALIN GÖKSUN ELBİSTAN ÇAĞLAYANÇERİT ANDIRIN AKP BURALARI ALAMAYACAK 31 MART GÖTÜŞÜRÜZ ALIN NOTUNUZU

Avatar
kadiroğlu 2014-01-21 16:45:48

hanifimahçiçek dahaönce neyabdıki biröncekiseçimde %2,5aldı birmemleket ukadarmı kalealınmaz

Avatar
Maraşlım 2014-01-21 16:43:01

İnşallah stad yapımındaki alavereler unutulmamıştır.

Avatar
Maraşlım 2014-01-21 16:40:54

Ambardan mı çıktı bu Hanefi MAHÇİÇEK.
Bakalım halkımız ne diyecek.

Avatar
seruven27 2014-01-21 16:32:49

yine oyum mhp dir

Avatar
Koray KISACIK 2014-01-21 16:29:01

İLÇELERE BİR ŞEY DİYEMEM ÇÜNKÜ HİÇ BİRİSİNİ TANIMIYORUM, AMA İL VE MERKEZ İLÇELERDE DAHA İYİ İNSANLAR VARKEN NEDEN BU İSİMLER... NEDEN ÖNCEDEN NE YAPTIKLARI ARAŞTIRILMADAN BU İSİMLER BELİRLENİYOR, TAMAM, SAYIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN HATIRINA BU İSİMLERE OY VERECEĞİM AMA İSİMLERDEN MEMNUN OLMADIM... MESELA HANEFİ MAHÇİÇEK, GEÇEN SEÇİMLERDE İSMİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI ADAYLIĞINA AÇIKLANMADIĞI İÇİN BAŞKA PARTİDEN ADAY OLDU, ORDAN BİR YOL BULAMAYINCA TEKRAR BURAYA GELDİ... BU NASIL BİR ZİHNİYET, YEDİKLERİ YETMEDİ Mİ ?

Avatar
TVSB BAŞKANI 2014-01-21 16:26:17

EY MARAŞLIM KENDİNE GEL MAHÇİÇEĞİN OLDUĞU YERDE AKP YE OY VERMEK NE KADAR DOĞRU ....

Avatar
özgür 2014-01-21 16:14:20

Hanefi bey ne oldu arkadaş, attan inip eşşeğe binmek olurmu. ayrıca seni seçtiğimizde sen bizi bırakıp kaçtın. neden kaçtığını bu millete bir anlatsan iyi olur. boşu boşuna bağırmayın, tıpış tıpış gidip akape' verirsiniz sonrada kim verdi acaba dersiniz. kimse kimseyi kandırmasın. bu milletin ne önünden gidilir nede arkasından. adamlar ülkeyi soyuyor. kendini bilmezler soygunu örtbas etmek için çıkıp siyasi istikrar diyorlar. soyulmaya devam etmek veya etmemek elinizde. kumpasmış, dış güçlermiş hepsi soygunu kapatmak içindir. elinizi vicdanıza koyun. ülkeyi bataklıktan kurtarmak elinizde.

Avatar
Bari bu defa 2014-01-21 16:11:50

Evet hesap kitap bilmezler, kara düzen yaşayanlar bir başkasını da peşinizden sürüklemeyiniz lütfen. Bu adaylara oy verirken lütfen diğer partilerin adaylarıyla karşılaştırın. Hanefi Mahçiçek adını şehrin stadyumuna vermiş bir kişi. Buna ne hakkı vardı? Bir şehrin stadyum ve üniversitesinin adı o şehrin meşhurlarından alınır. Lütfen hesaba vurunuz.

Avatar
şıhmad 2014-01-21 16:10:43

12 ŞUBAT PATLADI GİTTİ .

Avatar
Mehmet Güvercin 2014-01-21 16:10:16

Ulan bu neiş NECATİ OKAY İlçe başkanı Mehmet erkoç İl başkanı böyle teşkilata bu yakışır Bravo Diyor Gerisine karışmıyorum Artık Aklanmak Zor

Avatar
anıl soylu 2014-01-21 16:08:25

memlekimize hayırlılar vesile olsun

Avatar
Cumali 2014-01-21 16:08:05

Bence AK Parti Hanefi Mahçiçek'le oy kaybeder.

Avatar
mustafa bilir 2014-01-21 15:51:52

k maraş ta ak parti bpyunun ölçüsünü alır inşallah.o zaman da k maraş kazanır.

Avatar
alican 2014-01-21 15:45:45

12 şubat da 13 tane aday adayını adam yerine koymayıp hanefiyi koymanız çok kötü bişey ak parti kaybetmeye mecbur...

Avatar
ahmet can 2014-01-21 15:43:46

trenden in bin ohhhh missss

Avatar
muratk 2014-01-21 15:28:50

Türkiye için akp .

Avatar
ahmet 2014-01-21 15:24:22

Mahçiçek bir stadyumda kılavuzluya yaparsın artık :)

Avatar
hakan 2014-01-21 15:18:57

hanefi abimize hayırlı olsun 12 şubat çok sevindim memlekete gerçekten faydası olan tek kişi....

Avatar
hgd 2014-01-21 15:18:28

Arkadaş bu Mahçiçek geçen seçimlerde aday gösterilmeyince başka partiye gidip aday olmadı mı Ak Partililer uyanın artık

Avatar
maraşlı 2014-01-21 15:18:28

hanifi beye büyükşehir yakışırdı ama olsun oyum 12 şubatta akp ye

Avatar
GÖKSUNLU 2014-01-21 15:05:00

GÖKSUNUMA YAZIK OLMUŞ.MHP YE HAYIRLI OLSUN

Avatar
doğru 2014-01-21 15:04:45

adam başkanken maraşın yarısını yedi şimdide diğer yarısınımı yemeyi düşünüyor ! ALLAH ım böylesilerden korusun memleketimizi inş.

Avatar
cemal 2014-01-21 14:57:17

MHP nin adaylari daha kaliteli yine akp insanlari dinlemedi

Avatar
oguz 2014-01-21 14:57:09

en ıyı adayı bence mahcıcek olmus bu sefer dogru secım yapmıslar

Avatar
?????????? 2014-01-21 14:53:16

ak parti on iki şubatı kesin kaybetti

Avatar
Göksunlu 2014-01-21 14:53:10

Göksun'da benim ve ailemin oyunu MHP'ye kaptırdın AK Parti. Yazıklar olsun

Avatar
KENAN KASAVA 2014-01-21 14:48:47

AAAAAAAAAAA AK PARTİDE İSTİFA KAHRAMANMARAŞTA .HAYRET NEDEN İSTİFA ETTİNİZ ACABA.JETON YENİ DÜŞTÜ GALİBA...

Avatar
metehan gökalp 2014-01-21 14:44:51

on numara olmuş adayları işte k.maraşa çağ atlatacak adamlar yıllarca özlem duyulan başkanlar bunlardı ne güzel olmuş yine memleketin istediği olmuş

Avatar
LEVENT KALAN 2014-01-21 14:34:59

MEMLEKETİMİZE HAYIRLI OLUR İNŞALLAH.

Avatar
levent kalan 2014-01-21 14:30:59

memlekete hayırlı olsun inşşallah.

Avatar
ak gençlik. 2014-01-21 14:11:53

Doğru seçimler yapılmış, yine oyum ak partinindir.

Avatar
ahmet 2014-01-21 13:51:54

hanifi gene mi geldi

Avatar
Harun 2014-01-21 13:49:58

VAH KAHRAMANŞEHRİM, YİNE OYUNA GELDİN.
ONİKİ ŞUBAT HANİFİ MAHÇİÇEK'MİŞ...
DENENMİŞ, DENENMEZ...

Avatar
NAMIKKEMAL 2014-01-21 13:49:47

NECATİ OKAYIMIZ HAYIRLI OLSUN.ÇOK İYİ TERCİH.DURMAK YOK YOLA DEVAM.

Avatar
METEHAN ÖZALP 2014-01-21 13:39:20

12 ŞUBAT İLÇESİ GİTMİŞ B.ŞEHİR BELEDİYESİ GİTMİŞTİ ZATEN
HİÇ İHTİYACI GÖZETTİLER Mİ ACABA YAZIK Kİ NE YAZIK

Avatar
OSMAN KEREM 2014-01-21 13:38:41

HAYIRLI OLSUN TÜRKOĞLUNA OSMAN OKUMUŞ

Avatar
mehmet güler 2014-01-21 13:35:04

vatana millete hayırlı olsun

Avatar
Pazarcıklı 2014-01-21 13:34:28

Pazarcık ah Pazarcık Yazık Oldu ... Ak parti Haricinde Mhp veya Chp ' ye şimdiden hayırlı olsun ...

Avatar
Bekir 2014-01-21 13:33:27

Memlekete yazık ettiniz..Büyükşehiriyle ilçesiyle hepsine.. Şu listede tanıdıklarım içerisinde tek hayırlı olan Osman Okumuş.. Yanılmışızdır inşallah hayırlı olur.

Avatar
DRSN 2014-01-21 13:30:45

HANİFİ BEYE BÜYÜKŞEHİR YAKIŞIRDI YA BUNADA ŞÜKÜR SEVİNDİM , K.MARAŞIN SON ZAMANLARIN VİZYON SAHİBİ TEK SİYASETCİSİ.

Avatar
tiktak 2014-01-21 13:28:02

bu ne ya hanifi mahçiçek ne??? hayatta oy vermem bu partiye

Avatar
fatih keçe 2014-01-21 13:25:02

belediye başkan adaylarımızı tebrik eder hayırlı olmasını dilerim.

Avatar
Çağlayanceritli 2014-01-21 13:24:27

Çağlayancerit'ime hayırlı uğurlu olsun. Yapacak çok işin sayın abim

Avatar
SAVAŞ 2014-01-21 13:23:53

BU ADAYLARLA ZOR OY ALIR AKP.

Avatar
Ömer Alıç 2014-01-21 13:23:50

Arkadaş hanefi mahçiçek in ne işi var 12 Şubat belediye başkanlığında gitsin Doğu kenti beslesin ne yatırımı oldu ki batıya belediye başkanlığında

Avatar
fatih keçe 2014-01-21 13:23:36

vatana millete hayırlı olsun

Avatar
GÖKSUNLU 2014-01-21 13:23:13

Göksun'da MHP nin gözü aydın. Hayırlı uğurlu olsun.

Avatar
vatandaş 2014-01-21 13:21:23

yazıklar olsun, bu kadar adamın içinden bunlara mı kaldık, büyükşehir den sonra bir hayal kırıklığı daha, dahada Ak Partiye oy vermem, MHP nin adayları olsun daha iyi

Avatar
okan 2014-01-21 13:17:21

Hele hele poyraz gibi baskandan sonra ben bu adaylara oy moy vermem

Avatar
ali kılavuzlu 2014-01-21 13:15:07

çoğu ihaleci yamyamlar bunların ak parti uyanlış aday belirledi. daha dürüst insanalrı koymalıydı. zaten maraşı cebinde biliyor.

Avatar
okan 2014-01-21 13:12:25

Bu adaylarla birçok yeri kaybedecek ak parti mahcicek nedir ya komedi okay nedir dahada komedi...

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191