Bağış: Bu saatten sonra Taksim'deki herkes terörist

Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış dün akşam A Haber'de canlı telefon bağlantısında Taksim'deki müdahale sonrası durumu değerlendirdi.

Bağış: Bu saatten sonra Taksim'deki herkes terörist

Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış dün akşam A Haber'de canlı telefon bağlantısında Taksim'deki müdahale sonrası durumu değerlendirdi.

16 Haziran 2013 Pazar 12:54
Bağış: Bu saatten sonra Taksim'deki herkes terörist
Bağış, "Ben özellikle bu eylemlere bugün destek veren tüm vatandaşlarımızdan rica ediyorum. Lütfen evlerine dönsünler. Şu saatten sonra orada bulunan her kişiyi devlet maalesef terör örgütünün mensubu olarak değerlendirmek zorunda kalacaktır" dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hüseyin çam 2013-07-02 20:44:29

ne olmasını belerdikki sayın bakanım

Avatar
misafir 2013-06-20 23:45:46

SORMAK GEREKİYOR ACABA PKK İLE GÖRÜŞEN ŞEREFSİZDİR ALÇAKTIR BUNU İSPAT EDEMEYENDE MÜNFERİDR DENMİŞTİ BU SAATTEN SONRA BU LAFLAR KİMİN ÜZERİNDE KALDI. BU İŞLEDE TERÖR BİTTİ DİYE NASIL ÖVÜNÜLÜYOR KİM TERÖRİST KİM VATANSEVER

Avatar
Alperen 2013-06-17 13:08:40

Sn Bağış, PKK lı vatan hainlerini neden terörist saymıyorsunuz ? hainler dağdan indi silahını sakladı ve şimdi şehirlere inerek aramızda dolaşıyor. Buna hiç açıklık getirmiyorsunuz.

Avatar
özgür 2013-06-17 11:21:51

bu halk sonunda terörist oldu dimi egemen efendi. sizler vatansever bizler terörist olduk.
sandıkta bunun hesabını soracağız. kimlerin terörist olduğunu öğreneceksiniz.

Avatar
KÜRŞAT46 2013-06-16 23:17:14

Herkes derken orada bulunan herkes (!) mi

Avatar
misafir 2013-06-16 17:42:08

Egemen bey bu kafayla AB'nin kapısında çok beklersin.

Avatar
misafir 2013-06-16 14:45:03

bu ulkede pkk ile gorusen sizsiniz.ama kendi vatandaslarinizi dinlemeyi reddediyorsunuz.ocalan'i bile muhatap aldiniz.kulaklarinizdaki tikaclarla,kor gozlukleri ile dolasmayi ne zaman birakacaksiniz?maalesef pkk disinda herkes terorist.cok vahim coook!

Avatar
ökkeş 2013-06-16 14:40:03

ben kmaraşlıyım türküm siz Siirtlisiniz ve...

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126