Bakan Bağış'tan Başkanlık mesajı

Ümraniye Rizeliler Derneği ve Ümraniye Belediyesi tarafından düzenlenen Hamsi ve Horon Festivali'ne katılan Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış yaptığı konuşmada Başbakan Erdoğan için "O, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en başarılı başbakanı oldu, inşallah başkanı da olacak" dedi.

Bakan Bağış'tan Başkanlık mesajı

Ümraniye Rizeliler Derneği ve Ümraniye Belediyesi tarafından düzenlenen Hamsi ve Horon Festivali'ne katılan Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış yaptığı konuşmada Başbakan Erdoğan için "O, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en başarılı başbakanı oldu, inşallah başkanı da olacak" dedi.

10 Şubat 2013 Pazar 00:00
Bakan Bağış'tan Başkanlık mesajı

BAŞKANLIK MESAJI
Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış, Rize'nin Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın memleketi olması nedeniyle ayrı bir öneme sahip olduğunu belirtti. Ümraniyelilere Başbakan Erdoğan'ın selamını ileten Bakan Bağış, sözlerini şöyle sürdürdü; "Allah bu coşkunuzu daim etsin. Biz sizlerden aldığımız destekle Kaçkar Dağları gibi dimdik Türkiye'yi her geçen gün daha yükseklere taşımaya devam ediyoruz. Benim bir tezim var. Ben diyorum ki, 'Bizim ülkemizde eğer Urfa şanlıysa, Antep gaziyse, Maraş kahramansa Rize, İstanbul ve Siirt de mübarektir. Çünkü bu üç şehir Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en büyük liderinin doğmasına vesile olmuştur. Rize'nin ekmeğini yiyip, Rize'nin evladı Siirt'te şiir okuduğu için birileri tarafından hapsedilmişti. Ama İstanbul halkının ona olan muhabbeti tüm Türkiye'ye bir aydınlanma getirdi. Türkiye'nin sorunlarını çözen, sadece bizleri değil dünyadaki bütün mağdurların ümidi haline gelen bir dünya liderinin olmasına vesile olmuştur. Rize'nin o güzel uşağına ders kitaplarındaki bir şiiri okuduğu bahanesiyle hapse gönderirlerken, artık muhtar bile olamaz demişlerdi. Ama hamdolsun o, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en başarılı başbakanı oldu, inşallah başkanı da olacak."

KAÇKAR DAĞLARI GİBİ DİMDİK DURUYORUZ
Türkiye'nin hak ettiği noktaya gelmesi için çalıştıklarını dile getiren Bakan Bağış, şunları söyledi: "Avrupa Birliği sürecinde bizim kararlılığımızı, bizim o dik duruşluluğumuzu anlayamayanlara geçenlerde sizin memleketinizden bir mesaj göndermiştim. Türkiye'nin yükselişini sindiremeyenler Anzer balı yesinler, üstüne de bir yudum Rize çayı içsinler demiştim. Hamdolsun Avrupa'da Türkiye'nin önüne engel olabileceğini zannedenlere Sayın başbakanımızdan aldığımız güçle, Kaçkar Dağları gibi dimdik duruyoruz. Onlara anladıkları dilden cevap veriyoruz. Sizlerle birlikte daha da güçlüyüz. Sizden aldığımız enerjiyle Türkiye'nin yükselmesi yolunda ter dökmeye devam edeceğiz."

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2013-02-22 09:14:20

sen bir K.maraşlı olamazsın veya iktidardan nemalanmış hakkını veren biri olabilirsin .

Avatar
PENÇE 2013-02-19 20:56:12

bir kahramanmaraş vatandaşı olarak yapmış olduğunuz emekten hizmmetten son derece mutluyuz...iktidardan iyisi şamda kaysı..diline yüreğine sağlık sayın bakanımız..yolumuz bahtımız her daim açık olması dileklerimizle... ALLAHA EMANET OLUN..

Avatar
misafir 2013-02-12 18:56:55

kabe arabın olsun
çankaya bize yeter
diyenler gibi bu şahısta

mekke,medine ve kudüs arabın olsun
rize,siirt ve istanbul bize yeter diyecek yakında

Avatar
fatih46 2013-02-12 10:54:09

o 3 ile giden akp lileri de bari haci sayında olsun bitsin

Avatar
misafir 2013-02-12 01:16:23

rezillik utanıyorum şehrimizden bu insanlara bu kadar oy çıkıyor ne yazık ki!

Avatar
hacı murat bey 2013-02-11 23:03:59

hani bir zamanlar halının altındaki deliğe süpürülmesin diye diyar diyar ağladığın başkan için mi her şey???

Avatar
zekeriya kenger 2013-02-11 18:15:24

akp başkanlık sistemini ve eyalet sistemini getirdiğinde egemen bağış dıyarbakır eyaalet valiliğine aday olmak için yalakalık yapıyor . Allah bu millete uynam gücü versin .
zekeriya kenger

Avatar
zeki başkan 2013-02-11 13:21:25

sen bakan olmuşsun adam olamamışsın

Avatar
doğrusöyler 2013-02-11 11:31:59

bir insan bu kadarda ........olmazki................

Avatar
özgür 2013-02-11 10:45:21

boşuna hiddetlenmeyin be kardeşim. herşey sizin elinizde. neden gereken dersi vermiyorsunuz, elinizden alanmı var. sandık önünüze geldiği zaman alternatif varmı diyorsununuz var tabi sen kimi istersen alternatif odur. bu ülke akape'ye mahkummu. adamlar bizi çantada keklik gibi gördüklerinden adam yerine bile koymuyorlar. kendimizi adam yerine koydurma zamanı geliyor galiba. hadi gösterin bakalım.

Avatar
misafir 2013-02-11 09:41:04

bu kadar yalakalığa pes yani sen yalakalık yapacaksın diye egemen efendi bizim maraşın kurtuluş mücadelesini bu kadar önemsizmi göstermen lazım utanmasanız 5.peygamber diye afiş bastıracaksınız benim bakanlıkta gitmesin diye yapıyorsun anladıkta bizi ne karıştırıyorsun SİZİ bir adet KINIYORUM

Avatar
KÜRŞAT46 2013-02-11 09:19:56

Kendi zat-ı şahaneleri zaten mübarek (!) Başka mübarek aramasına gerek yok.

Avatar
emre 2013-02-11 09:16:00

yüzünde şefat yok bide bakan olacakmış asıl bunu bakanlıktan alacakdı ama ................. almadı yalakayı ...................

Avatar
Kahramanmaraş 2013-02-11 08:51:31

Gerçekten yalaka Kahramanmaraş halkı hala gerçekleri görmeyip bize adam gibi milletvekili çok gören bir gün olsun ilimize gelmeyen ve arkamızdan basit bir törende maraş kahramansa ne demek Kahramanmaraş bu ülkenin kurtuluş savaşını başlatan il egemen bağışa sorarlar maraş antep urfa direnişi başlatmasa senin yalakalık yaptığın o liderler çıkabilirmiydi oralar rus ingiliz topraklarıydı egemen bağış kendini ne zannediyor Kahramanmaraş halkı uyanmalı açokçası birgün bir başbakan veya bir bakan ile gelmemiş il için proje yok Kurtuluşamuza gelen varmı yok cumhurbaşkanı her yere gitti Kahramanmaraş il değilmi birgün gelmedi bu kurtuluşu bayram gibi kutlayıp bağış gibilere egemen olmak lazım....

Avatar
seydihan 2013-02-11 08:43:26

Bizim ülkemizde eğer Urfa şanlıysa, Antep gaziyse, Maraş kahramansa Rize, İstanbul ve Siirt de mübarektir bu şehirler avantadan almadı o isimleri sayın bakan o ısmı aldıysa bu şehirler namusunu evını evladını canını hiçe sayarak kazandı bu lafınızın üstüne bu şehir sandıkta da gösterıcek kahramanlıgını size karşı

Avatar
misafir 2013-02-11 08:30:45

bu adam nasıl bakan olmuş :D

Avatar
murat 2013-02-11 08:20:32

Allah'ın sen bizim aklımıza mukayet ol, sen bizi cahillerden koru yarabbim!

Avatar
MİSAFİR67 2013-02-11 08:20:22

BİR BAKANIN SÖYLEDİGİNE BAK YA BENN K.MARAŞLI OLARAK SANIMIZLA SEREFLE KAZANDIK ORDAN LİDER ÇIKTI DİYE MUBAREK KILIYOR YA DÜŞÜNCEYEBAK

Avatar