Başbakan Erdoğan bu gün Kahramanmaraş'a geliyor

Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan bu gün Kahramanmaraş'ta halka hitap edecek.

Başbakan Erdoğan bu gün Kahramanmaraş'a geliyor

Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan bu gün Kahramanmaraş'ta halka hitap edecek.

01 Ağustos 2014 Cuma 01:09
Başbakan Erdoğan bu gün Kahramanmaraş'a geliyor
10 Ağustos'ta yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesi liderlerin vatandaşlarla buluşmaları devam ediyor.

Bu kapsamda Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan bu gün Kahramanmaraş'ta Müftülük Meydanı'nda halka hitap edecek.

Saat 15:00 de başlayacak olan miting Haber46.com dan canlı olarak yayınlanacak.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AS 2014-08-02 08:53:57

NASİPSİZLER SİZE € OY VERİR BİZLER SURİYELİLERDEN MEMMUNUZ BİZE BİRAZ DAHA SURİYELİ VERİN RİZEYE GÖNDERMEYİN HA ONLARIN HUZURU KAÇAR KAHRAMANMARAŞ HALKI İNSAN MI SAYIN BAŞBAKAN ÜÇÜNCÜ DÖNEM AZITTINIZ BİRAZ SAKİN OLUN MASUM İNSANLARINDA VEBALİNİ ALIYORSUNUZ BU DÜNYANIN BİRDE AHİRETİ VAR GURURLANMA BAŞBAKANIM SENDEN BÜYÜK ALLAH VAR

Avatar
hakiki marasli 2014-08-01 16:39:50

Hosgeldin koca reis..

Avatar
mehmet 2014-08-01 16:39:20

senin partin sana benim partim bana

Avatar
mustafa maraşlı 2014-08-01 16:16:41

you tube girelim arkadaşlar....savcı sayan israil ...yazalım ve izleyelim...neden çatı aday...sağcı ,solcu ,kominist,devsol neden ÇATI ADAY da birleştiler .izleyelim..saygılar sunuyorum.

Avatar
Mehmet 2014-08-01 14:01:08

Haydin Nasipsizler , Miting alanına doluşun bakim ....

Avatar
Ali 2014-08-01 13:41:44

NASİPSİZLERİN MEMLEKETİNE HOŞ GELDİN.

Avatar
Alişan 2014-08-01 13:33:47

Amirleri Amerika da Daire Başkanı olanlar lütfen yorum yapmasın. Müslüman gibi gözükerek müslümanların parası ile Yabancı istihbarat örgütlerinin maşaları olanlar, bu milleti artık kandıramazsınız.

Avatar
hıkmık zk 2014-08-01 12:28:06

Yine gelir sayar sayıştırır nasipsizler der. Yüzlerine tükürür bizimkilerde "yarabbi şükür yine bereket yağdırdı" der...

Avatar
Akkoyunlu 2014-08-01 11:16:56

Sürü psikolojili şehir gerekeni yapacaktır =))

Avatar
Nasipsizler 2014-08-01 10:59:55

NASİPSİZLER DİYARINA, SÜTÇÜ NİNENİN DİYARINA HOŞGELDİN SAYIN CUMHURBAŞKANIM,SURİYELİ MUHACİRLERİN SENİ EN ÖNDE BEKLEYECEK.

Avatar
M.Ç 2014-08-01 10:34:17

Hızlı trenle mi geliyormuş .?
Nasipsizlerin yanına .

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2014-08-01 09:41:41

haydi bakalım NASİPSİZLER.Bakalım nasıl tepki verceksiniz.Gerçi bizim maraşın adamından tepki beklemek biraz lüks olur ama...Tepki olmadığı sürece bir adım gitmez bu şehir,ZATEN GİDEMİYORDA.

Avatar
AS 2014-08-01 08:40:04

GEL GEL NASİPSİZLERİN MEMLEKETİNE HOŞ GELDİN ÖNCE ŞERİAT LE MÜCADELE VARDI ŞİMDİKİ İSMİ PARELEL YAPI OLDU

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126