Başbakan Kahramanmaraş'ta 143 projeyi hizmete açacak

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Metin Doğan 26 Ekim Pazar günü, Kahramanmaraş'ta yaptırılan aralarında çok sayıda eğitim ve sağlık kurumu, pansiyon, cami, gençlik spor merkezi ile tarımsal proje bulunan 143 tesisin, Başbakan Ahmet Davutoğlu tarafından hizmete açılacağını söyledi.

Başbakan Kahramanmaraş'ta 143 projeyi hizmete açacak

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Metin Doğan 26 Ekim Pazar günü, Kahramanmaraş'ta yaptırılan aralarında çok sayıda eğitim ve sağlık kurumu, pansiyon, cami, gençlik spor merkezi ile tarımsal proje bulunan 143 tesisin, Başbakan Ahmet Davutoğlu tarafından hizmete açılacağını söyledi.

24 Ekim 2014 Cuma 09:38
Başbakan Kahramanmaraş'ta 143 projeyi hizmete açacak
AK Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Av.Metin Doğan, yaptığı açıklamayla bütün Kahramanmaraşlıları  “şenlik” havası içinde gerçekleşecek açılış törenine davet etti.

Karanlık günlerin ışığı oldu

Av.Metin Doğan, açıklamasının başında “Ak Parti, ülkemizin 28 Şubat postmodern darbesi ve 2001 ekonomik krizi sebebiyle en karanlık dönemlerinden birini yaşadığı anda halkımıza bir ümit ışığı olarak kurulmuş ve kısa bir süre sonra da 3 Kasım 2002 seçimleri ile iktidara gelmiştir.” hatırlatmasını yaptı. Metin Doğan, açıklamasını “Ülkede çivi üstüne çivi çakılmayan, adeta kamu yatırımları anlamında yaprak dahi kımıldamayan bir Türkiye ve Kahramanmaraş manzarası devralınmış ancak kısa süre içerisinde makro ve mikro ekonomik göstergelerde büyük başarılar yakalanarak ülkenin dört bir yanı şantiyeye dönüşmüştür.”diye sürdürdü.  

Teşvik Kahramanmaraş'ı kalkındırdı

Açıklamasında, Ak Parti iktidarı döneminde Kahramanmaraş'ın fazlasıyla kamu yatırım ve teşviklerinden istifade ettiğini belirten Ak Parti İl Başkanı Av.Metin Doğan  “2004 yılında çıkarılan ve halen yürürlükte olan teşvik yasası ile şehrimizde sanayi yatırımları büyük bir ivme kazanmış çok sayıda Kahramanmaraş kökenli şirket ilk 500 şirket arasında yer almıştır. Bu nedenle işsizlik ortadan kalkmış ve şehrimiz Türkiye'nin en huzurlu kentlerinden biri haline gelmiştir.” dedi.

Başbakanımızı ağırlayacağız

AK Parti İl Başkanı, “Ülkemizde yaşanan büyük değişim ve dönüşümün lideri Kurucu Genel Başkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan'a halkımız vefa borcunu ödeyerek 10 Ağustos seçimlerinde Cumhurbaşkanı olarak seçmiştir. Partimizde daha sonrasında dünya siyaset tarihine geçecek bir olgunluk ve vakar içerisinde 1. Olağan Genel Kurulumuz yapılarak sayın Ahmet Davutoğlu'nu Genel Başkan seçilmiş ve kısa süre içerisinde de yeni hükümeti kurarak Türkiye Cumhuriyeti'nin 26. Başbakanı olmuştur.” diye konuştu. Doğan, şöyle devam etti:

“Sayın Başbakanımız dış politikadaki geliştirdiği Yeni Türkiye vizyonuyla ön plana çıkmış, entellektüel birikimi ve yüzünden hiç eksik olmayan tebessümü ile halkımızın teveccühünü kazanmış bilge bir devlet adamıdır. Yeni Türkiye'nin Başbakanı Pazar Günü Toplu açılış programına katılmak ve bazı ziyaretlerde bulunmak üzere Şehrimize teşrif edeceklerdir.  Kendilerini 26 Ekim 2014 Pazar Günü Kahramanmaraş'ta ağırlamaktan büyük bir sevinç duyacağız.”

50 eğitim kurumu

Kahramanmaraş İl Başkanı, 2013 yılında şehirdeki eğitimde mekân sorunun çözülmesi için altın bir hamle başlatıldığını, başta milletvekilleri olmak üzere yerel yöneticiler ve parti teşkilatlarının büyük bir gayretle çok sayıda okulun planlanması ve inşasının başlamasını sağladıklarını bildirdi. Metin Doğan, “Bu hamleye Kahramanmaraşlı hayırsever iş adamları da büyük bir katkı sağlamışlardır. Çok kısa süre içerisinde 49 okul ve pansiyon ve Fen edebiyat fakültesi binası tamamlanmış ve Pazar günü açılışı sayın Başbakanımız tarafından yapılacaktır. “ diye konuştu.

Emeği geçenlere teşekkür etti

50 projenin toplam maliyetinin 97.448.615 TL olduğunu belirten Doğan, “ Bu projeler ile eğitime 585 derslik ve 1100 toplam kapasiteli 4 pansiyon kazandırılmıştır.”diyerek, projeye katkı sağlayan hayırsever iş adamlarına, milletvekillerine, emeği geçen tüm siyasi ve bürokratlara teşekkür etti.

Kültürel miras nesillere aktarılacak

Açıklamasında, tarihi yeniden ihya etme anlayışıyla hareket eden Ak Parti hükümetlerinin Kahramanmaraş'ta da kültürel mirasımızın gelecek nesillere aktarılması için birçok eseri restore ettirdiğine de yer veren Ak Parti İl Başkanı Metin Doğan, “ Sadece bu programda açılışı yapılacak 3 camiye harcanan para 1.440.585 TL'dir. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin spor yapabilecekleri ve zamanlarını verimli geçirebilecekleri tesisleri kazandırmayı önceleyen hükümetimiz tarafından spor ve gençlik merkezleri yapılarak hizmete sunulmuştur.  Bu kapsamda yapımı tamamlanan 9 projenin toplam maliyeti 14.833.674 TL'dir.” dedi.

Sağlıkta devrim gerçekleşti

Açıklamasını “Sağlık alanında büyük bir devrimi gerçekleştiren Ak Parti hükümetleri vatandaşlarımızın daha kaliteli bir sağlık hizmeti alabilmesi için Kahramanmaraş'ta da büyük yatırımlara imza atmıştır.”diye sürdüren Doğan,  yapımı tamamlanarak hizmete açılan Sütçü İmam Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nin 221.000.000 TL ye mal olduğunu kaydetti. Metin Doğan; “Tarımı geliştirmeyi, çiftçiye ve köylüye tarım ve hayvancılık alanında destekler sağlamayı öncelikli hedeflerinden biri olarak gören hükümetimiz 39 projeye toplam 31.662.091 TL kaynak aktararak hizmete sunmuştur.”diyerek devam etti.

Bakanımız müjde verdi

Yakın bir tarihte Ulaştırma Haberleşme ve Denizcilik Bakanı Lütfi Elvan'ın Ak Parti Grup Başkanvekili ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal ve milletvekillerinin daveti ile şehre geldiğini ifade eden Metin Doğan, sözlerine şöyle devam etti:

“Sayın Bakanımız, şehrimize teşrif etmişler, ulaştırma yatırımlarını yerinde incelemişler ve yapılan çalıştayda da, hem devam eden mevcut yatırımların bir an önce tamamlanacağı müjdesini vermişler, hem de başta havaalanı yeni terminal binası, hızlı tren ve çok sayıda yeni yatırımın da şehrimizde gerçekleştirileceğini müjdelemişlerdir.  Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakanımız Sayın Ahmet Davutoğlu başkanlığındaki hükümetimiz bundan önce olduğu gibi bundan sonra da şehrimize büyük yatırımların yapılmasını sağlayacaklar, ilimizin gelişmesine ve daha yaşanılabilir bir kent haline gelmesine katkı sağlayacaklardır. Başta sayın Milletvekillerimiz olmak üzere bizler devam eden yatırımların ve bundan sonra gerçekleştirilecek projelerin takipçisi olacağız. Milletvekillerimizle, parti teşkilatlarımızla ve belediye başkanlarımızla birlikte ahenk içinde daha güzel bir Kahramanmaraş için halkımıza hizmet etmeye devam edeceğiz.”

Şenliğe davet

Başta Büyükşehir olmak üzere ilçe belediyelerinin kısa süre içerisinde büyük yatırımlar yaptığını, halkın yaşam konforunu artırma ve daha güzel bir Kahramanmaraş hayali ile çalışmalarına devam ettiğini belirten Metin Doğan, “Başbakan Davutoğlu'nun katılımı ile gerçekleştirilecek toplu açılış programı ile toplam 459.664.394 TL ye mal olan 143 proje halkımızın hizmetine sunulacaktır. Saygıdeğer hemşerilerimizi, 26 Ekim Pazar Saat 14:00'da Müftülük Meydanında bir şenlik havasında gerçekleştireceğimiz  Başbakanımız Ak Parti Genel Başkanı sayın Ahmet Davutoğlu'nun katılımlarıyla onurlandıracağı toplu açılış programına davet ediyoruz. Tüm Kahramanmaraşlıların teşriflerini diliyoruz.” diye konuştu.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sokaktaki Vatandaş 2014-10-30 12:32:31

Kahramanmaraş halkının bu 143 projenin ne olduğu bilmeye hakkı var. Lütfen bilen açıklayabilir mi? Sevgiler, saygılar

Avatar
SERHAD 2014-10-25 23:14:55

SAYIN BAŞBAKANIMIZ ASLINDA ŞEHİRLERE GELİRKEN OSMANLI PADİŞAHLARI GİBİ TEBDİLİ KIYAFET GELMELİ Kİ ŞEHRİN REZİLLİĞİNİ GÖRMELİ KENDİSİ ŞEHİR İÇİ YOLLARA RASTGELE GİRMELİ Kİ ORALARDA NE KADAR HİZMET VERİLDİĞİNİ GÖRSÜN.HIZLI TREN KAÇTI,KARABIYIKLI HAVALİMANI UÇTU KAYSERİ YOLU İNŞALLAH HIZLI BİÇİMDE YAPILIR.BÜYÜKŞEHİR OLMAKLA ŞEHİR BÜYÜMÜYOR.

Avatar
ahmet 2014-10-25 17:27:56

yorum yapanlar oy vermeyeydiniz. oy zamanıda bunlara toz kondurmuyordunuz tayyıbe veriyoruz diyordunuz e tayyip gelsinde yapsın. bu adamların suçu yok. suç 10 senedir hizmet göremeyipte yinede aynı adama oy veren sizlerin.

Avatar
edeee 2014-10-25 16:24:38

başbakan geliyor diye meydan yenilendi,boyalandı.. hanefi mahçiçekten gayrısı çalışmıyor

Avatar
Yufkacı 2014-10-25 15:00:45

Ne güldüm şu yufka açsın diyen arkadaşa... Bir günde 143 yufka açan nerede..... Biz gene kaldırım açalım.

Avatar
dere pazarı 2014-10-25 14:24:29

dere pazaının açılısını ne zman yapacaklar acaba :)

Avatar
k maraşlı 2014-10-25 11:36:21

belediye seçimleri geçeli, 6 ay oldu tabiri yerindeyse daha bir çivi bile çakılmadı yazık değilmi bu şehre bir tane alt üst geçit battı çıktılar yok sabah ve akşam trafiğinde bazı lambalarda en az 4 tur bekliyoruz hele hele bu kadar trafik lambasının bol olduğu bir şehir nerede varsa ayrıca...?

Avatar
ALİŞ 2014-10-25 11:01:04

BAŞBAKANIMIZ GELMİŞKEN BİR DE BAZLAMACILARA UĞRASINDA 144.PROJE OLARAK YUFKA AÇILIŞI YAPSIN.

Avatar
ALİŞ 2014-10-25 10:51:42

BENCE BAŞBAKAN BU "NASİPSİZ" ŞEHRİN ÖNÜNU AÇSIN.

Avatar
Enayi 2014-10-25 09:54:31

Bizimmi gözlerimiz bozuk yoksa salak yerinemi konuyoruz anlamıyorum. Nerede bu yapılan yatırımlar. Bizim gördüğümüz birkaç kaldırım taşı döşendi , birkaç yol asfaltlandı ya da yamalandı. Ee gerisi !

Avatar
abdullah 2014-10-25 09:44:52

okadar çok açıklama yapmışlar ki projeleri saymaya sıra gelmemiş. bu laf zambazlığını eskiden kkim yapardı

Avatar
kumbasan 2014-10-25 09:37:50

yaw he he. babamında dişi yok ne .ok yesin. ulan kimi kandırıyorsunun 143 proje yapılsın bu memlekete gariban köylü evin yolunu yitirir nerdeyim ben diye. herhalde ışıklı ağaçlarla yeni dikilen saatlerin açılışını yaptıracaksınız başbakana yormayın adamı yazıktır be

Avatar
delil 2014-10-25 09:29:02

başkanın sağında oturan şahıs yıllarca doğukenti üten sakinlerinin ahını alan 8 yıllık projeyi 15 yılda tamamlanmasında emeği geçen biri. Allah aşkına vergi karşılığı yapılan okullar tesisler bu millete vepılan bir hediye ikram değil mükelleflerin borcu. üstelik teşvikle yapılan yerler zaten alt gelir grubu için yapılmıyor. vatandaş hergün asgari ücret seviyesinde gelire mahkum ediliyor parası olan biraz daha kazanıyor. gelsin bizim mahallhalledeki bakkalı açsınlar adam kendi sermayesiyle açtı dükkanı

Avatar
OLmasa da OLUR 2014-10-25 09:10:02

Bu kadar yatırım ve paradan bahsedilen yer Kahramanmaraş sa biz ayrı bir memlekette yaşıyor olmalıyız herhalde ... :D Yine gelecek Bizim milletin ağzına bir parmak bal çalıp gidicekler oda diğer seçime kadar yeter zaten ..Şİmdi gelir İKi esad iki Suriye Birde İşid konuşur sonra Şunu yaptık bunu yaptık bilmem ne kadar para harcadık falab filan inter milan der gider......

Avatar
delilalil 2014-10-25 09:08:27

17 aralıkta trafik cezası yeseler darbe oldu diyeceklerdi dünya bir rüşvet parası yakalandı hala milleti darbe diye kandırıyporlar. polislerin hepsi serbest bırakıldı. zarrabdan özür dilendi üstüne adamın duyguları incindi diye tazminat hakkı verildi sen hala darbe diyorsun doğru darbe yapıldı ama bu milletin aklına

Avatar
adem 2014-10-25 08:37:49

acaba başka illere yapılanları mı burada açacak.. ben bir eser görmüyorum.

Avatar
mustafa 2014-10-25 08:32:38

elle tutulur gözle görülür hiç bir hizmetiniz yok size oy veren cahil kesimi kandırmaktan başka bir icraatınızda yok...

Avatar
memet talya 2014-10-25 03:30:58

17 aralık darbe girişimi olduğu gün SELAM OLSUN BÜTÜN DOSTLARA diyerek twitter'dan selam çakan ve sonrasında da Kaş Akgün otelde baskın yediği iddia edilerek Maraş'a gönderilenin açılışını yapacak hayırlı olsun diyecektir!!! darbenin olduğu gün tüm dostlara selam olsun diyen ve arkasından da paralellerle gizli toplantı yaptığı iddia edilen şaibelileri neden Maraş'a gönderirler bilen var mı????Bence neyi açacak diye sormaktansa böyle şaibeli bir adamı neden Maraş'a postalamışlar onu sorun!!! maraş'ta kripto paralelcilerin ne işi var!

Avatar
serhad 2014-10-24 23:19:50

ARKADAŞLAR HIZLI TREN VE KARABIYILIYA GELEN HAVALİMANININ AÇILIŞINI YAPACAK!!!

Avatar
kmaraşlı 2014-10-24 20:46:23

daha öncede yazdık kimseyi inandıramadık 8 veya 9 kere açılışı yapılan ve yapılacak okullar var 10.kez açılır.bir şey değişmez .Yine yüzde seksen oy alırlar.

Avatar
muhiddin 2014-10-24 18:46:25

nahırönünün asfaltı yenilendi ,142 tane galdırım daşı değeşti,çöpçülere yenisüpürge alındı. bu kadar mühim işleryapıldı yetmezmi?

Avatar
haydari 2014-10-24 18:03:03

metinden masallar,eee daha daha ne var yok metin efendi,kardeş sen sayı saymayımı bilmiyon,hayal alemindemi yaşıyorsun,kardeş battıkça batıyorsun,nere bu projeler söyle bakalım,sen ancak bağlarbaşı,dulkadiroğlu orman dairesindeki teyzeleri,dedeleri kandırırsın,onlarda kanmazda bu kadarına arada bir kaç tane saf çıkar

Avatar
zeki metin 2014-10-24 17:27:18

yahu arkadaş 50 tane okuldan bahsediyor bu adam,biz başka bir şehirdemi yaşıyoruz,ismini değiştirdiğiniz okullarıdamı açılışa dahil ediyorsunuz,nerede bu okullar,özel sektörün çiftliklerinidemi artık başbakan açacak yuh size

Avatar
zeki metin 2014-10-24 17:24:33

metin kardeş senin hiçmi Allah'tan korkun kuldan utanman yok,ne projesi yaa ne açılışı kafamı buluyon sen insanlarla,restorasyonu açılış diyemi yutturuyon artık,arkadaş bana 143 tane uyduruk açılış yapacana bir tane üniversite,havaalanı,organize sanayi,hızlı tren,duble yol,okul,hastane açılışı yapta bizde helal olsun diyelim,restorasyonları tadilatları eklentileri proje diye yutturma metin kardeşş

Avatar
Soner K. 2014-10-24 15:21:34

La Fonten yaşasaydı en çok Maraşlıları severdi.Maraşlılar masal dinlemeyi sever ve desteklerler.Ülke parçalanıyor bizimkisi anlatılan masallara inanıyor.Eee ne diyelim herkes memnun.Yapacak birşey yok.

Avatar
Türkçeci 2014-10-24 14:53:53

Okul açacak, cami açacak cak cak kardeşim adlarını sırala da daha önce kaç kez açılmış söyleyelim. Sen alt geçit üst geçit, Göksun Kayseri yolunu mu açacak onu söyle... Uykudan uyandım.....

Avatar
ali 2014-10-24 14:33:58

açılışı yapılacak olan bütün projeler zoraki yaptırılmış sözde hayır işidir

Avatar
özgür 2014-10-24 14:31:05

sn. doğan neyin açılışının yapılacağının ne önemi varki. k.maraş'ta eskiden yapılmış büyük bir fabrikanın önüne kırmızı bir kordale kesin, zaten yandaş olan basında zaten orada hazırdır. yeni yapılmış gibi millete yedirin. zaten bu millet yemeye alışık olduğu için bunuda yer. bakmaz eski,yeni olduğuna. bu millete neleri yedirmedinizki; hortumlanan
milyarlarca avroları, ayakkabı kutularını, kol saatlerini, çikolata kutularına sarılan dolarları yemedimi. yalnız unuttuğunuz bir şey var, sadece tarihe yediremeyeceksiniz.bu karanlık dönemi tarih hep yazacaktır.

Avatar
çıldıran46 2014-10-24 14:23:39

hükümetimizi başbakanımızı seviyoruz. kmaraşımızı çevre iller seviyesine gelsin yeter.hava alanına kulübe yapılıyormuş yahu Adıyaman batman diyarbakıra hava limanı yapılıyor.bu şehir bazı yatırımları hak ediyor. insan diyarbakırı batmana devlet yatırımı gördükçe çıldırıyor.Türkiyede galiba şehir merkezi gecekondu il tek kmaraş.

Avatar
Misafir46 2014-10-24 13:58:54

143 Proje neymiş açıklasalar bir öğrensek

Avatar
maraşlım 2014-10-24 13:39:31

yaw he he

Avatar
ÖMER 2014-10-24 13:28:04

YANIBAŞIMIZDAKİ ANYEP TEN ÇOK KOPYA ÇEKMENİZ LAZIM TAA İSPANYADAN ŞEHİRCİLİK PLANI ALMANIZA GEREK YOK BENCE

Avatar
uyuyan koyun 2014-10-24 13:19:56

açılış yapılacak tesislerin tek tek isimleri yazılırsa sevinirim çünkü daha önce köprülü kavşak diye 3 defa açılış yaptılar

Avatar
cenk 2014-10-24 13:15:30

ahh metin ahh...

Avatar
türk 2014-10-24 12:43:24

başbakan ziyaretini çadırkente yapsın nede olsa onlara hizmet ediyorlar,
vergi vermekten iflahımız kesildi,sonuç hizmet ama bize değil,
bu insanların derdi neyde durmadan çocuk yapıyorlar,hastaneler sadece onlara hizmet ediyor,sorarsanız maddi imkansızlıklar ama sene başı bir çocuk,ben anladım maraş halkını yavaş yavaş temizleyip buraya yerleştirilecekler,

Avatar
örnek 2014-10-24 12:09:01

bence belediye başkanları ve vekiller k maraş tan kendilerini düşünüyorlar.. kaybeden de k maraşımız oluyor örnek antep

Avatar
asd 2014-10-24 11:50:49

Bizden aldığınız vergilerle suriyelilere 4,5 milyar harcayın. sağlık kuruluşlarında estetik dahil olmak üzere her türlü tedavilerini yapın. bize gelince hem hastanede para ödeyelim, hem eczanede ödeyelim. Ayrıca her cuma namazı sonrası, camii cemaatinden topladığınız paralarla yapılan camiileri açılış diye yutturun.

Avatar
akp 2014-10-24 11:44:41

EVET ÜNİVERSİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ DIŞI ELİ YAKIYOR İÇİ BENİ MİSALİ BİR MR CİHAZI YOK HASTALAR ESKİ BİR MİLETVEKİLİNİNDE ORTAK OLDUĞU ÖZEL BİR HASTANEYE MR ÇEKTİRMEYE GİDİYORLAR.

Avatar
MAT 2014-10-24 11:23:08

Millet vekilleriyle demeyin bari. Hangisi çalışıyo gösterin bi tane, Bizde görelim sizin gördüğünüzü..

Avatar
Komedi dükkanı açılışı 2014-10-24 11:21:29

Uyusun da büyüsün niiinni! Komedi yapıyorsunuz, komedi dükkanı açılışı da var mı?

Avatar
KARACA 2014-10-24 11:06:45

HEPSİ SİYASET YOLLAR BERBAT DURUMDA BAŞBAKAN GELECEK DİYE GELECEGİ İSTAKAMETİ ASFALT DÖKÜYORLAR BUNADA HİZMET DİYORLAR BAŞBAKAN MÜFTÜLÜK MEYDANINA GELECEK YAA MÜFTÜLÜĞÜN ÖNÜNDE HARIL HARIL ASFALT DÖKÜYORLARDI DÜN DİGER YOLLAR BERBAT BAKAN YOOOK

Avatar
mustafa 2014-10-24 11:02:31

daha fazla yazık etmeyin bu şehre yapamıyorsanız gidin. antepten projeleri alın geli..

Avatar
adalet 2014-10-24 11:00:49

sütcü imim üniversite önü ..şehir içi trafik ... heykelli kavşak... terminal önü... aksu köprü batı köyleri kavşağı.... çırçır fabrikası önü adana yolu... sanayi kavşağı... alt geçişler .... üst geçişler. şehir içi su ızgaraları bunlardan az yağmur yağsa su geliyor.. daha yazmadığım bir çok sorunlar ....

Avatar
kahraman kentli 2014-10-24 10:55:29

Bİ ANTEP İ GÖRÜN DE PROJELERDEN ÖYLE ANLATIN BANA...

Avatar
NECATİ 2014-10-24 10:54:25

BANA MASAL GİBİ GELİYOR BUNLAR

Avatar
Murat 2014-10-24 10:33:30

Metin bey sayın başbakanımızı maraşa park açılışı yada kaldırımlara kaldırım taşı döşediginiz içinmi açılışa davet ediyorsunuz ?

Avatar
ersoy 2014-10-24 10:31:45

49 okul fen edebiyat fakültesiymiş ALLAH bilir kaçıncı açılış hiç inandırıcı değilsin. mahallede hala bir okul var. Biz niye göremiyoruz. 12 şubat belediyesi iftar veriyor haberimiz yok 12 şubat belediyesi kahvaltı veriyor haber sitesinden haberimiz oluyor oda kahvaltı olduktan sonra siz partilileremi veriyorsunuz iftarı kahvaltıyı bu neiş ak partili değilim bimere yazacağım bunu sayın metin bey...

Avatar
VELİ 2014-10-24 10:17:06

SİZ ÖNCE SANAYİ ESNAFLARI NIN SORUNU OLAN GENİŞLEME SAHASININ YAPILMASI İÇİN ÇADIRKENTİ TAŞIYIN O ZAMAN İŞ YAPTIĞINIZI BİLELİM SANAYİ ESNAFI MAGDUR LAFLA İCAT OLMAZ

Avatar
NECATİ 2014-10-24 10:06:09

GEÇ BUNLARI İŞSİZLİK YOKMUŞ KİMİ KANDIRIYORLAR YILDA MARAŞIN EVLATLARI MEVSİMLİK OLARAK 200 BİN KİŞİ İLDIŞIDA ÇALIŞMAYA GİDİYOR İŞ VARDIDA MARAŞTA ÇALIŞMADIK MI YESİNLER ANAM YESİNLER

Avatar
MARASKENT 2014-10-24 09:56:38

HASTANESİZ OKULSUZ VE CAMİSİZ BİR ŞEHİR DÜŞÜNÜLEMEZ.BÜYÜKŞEHİRE YAKIŞAN PROJE NERDE ?

Avatar
Mehmet S 2014-10-24 09:49:27

metin beyin anlattıklarını biz göremedik.

Avatar
KÜRŞAT46 2014-10-24 09:47:46

Hayırlı olsun (!)
Bence sayın başkan güzel ninni söylemiş

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191