CHP'li Yasemin Öney Cankurtaran: Terörist arıyorsan Maraş'a bak

CHP Genel Başkan Yardımcısı Yasemin Öney Cankurtaran, Deniz Gezmiş'e terörist diyen MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye tepki gösterdi. Cankurtaran, "Bahçeli’ye söylemek lazım, terörist arıyorsa Maraş ve Çorum’da çocukları, kadınları baltayla kesenlere baksınlar" dedi.

CHP'li Yasemin Öney Cankurtaran: Terörist arıyorsan Maraş'a bak

CHP Genel Başkan Yardımcısı Yasemin Öney Cankurtaran, Deniz Gezmiş'e terörist diyen MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye tepki gösterdi. Cankurtaran, "Bahçeli’ye söylemek lazım, terörist arıyorsa Maraş ve Çorum’da çocukları, kadınları baltayla kesenlere baksınlar" dedi.

19 Aralık 2017 Salı 13:45
CHP'li Yasemin Öney Cankurtaran: Terörist arıyorsan Maraş'a bak
banner208

CHP Genel Başkan Yardımcısı Yasemin Öney Cankurtaran, CHP Bandırma İlçe Başkanlığı’nda basın toplantısı düzenledi. Cankurtaran, eski futbolcu ve yorumcu Rıdvan Dilmen’in Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan için yaptığı “Parkasız Deniz Gezmiş” benzetmesini eleştirdi.

Cankurtaran, “Zamanında kendini BOP eş başkanı olarak ilan eden birinden antiemperyalist olabilir mi? Erdoğan bugün kendi çıkarlarından dolayı ABD’yi eleştirebilir. Reza Zarrab olayından dolayı çıkarlar ters düşmüş durumda. Emin olun ki, Zarrab olayı çözüldükten sonra AK Parti’nin de Erdoğan’ın da Amerika aşkı depreşecek” diye konuştu.

"Hiç kimseyi Deniz Gezmiş ile kıyaslamak kimsenin haddi değildir”

Dilmen’in sözlerini “cehalet” şeklinde nitelendiren Cankurtaran, “ABD Başkanı Trump aradığı takdirde, tüm yetkililerin ve Cumhurbaşkanı’nın yine koşa koşa Amerika’ya gideceğinden kimsenin kuşkusu olmasın. Bu anlamda Deniz Gezmiş’e benzetmek, antiemperyalist olarak göstermek çok büyük bir cehalettir diyorum. Deniz Gezmiş, Filistin’in özgürlüğü için Filistin’e gitmiş, savaşmıştır. Bütün dünyanın, hatta kendisi gibi düşünmeyenlerin bile saydığı bir devrimcidir. Hiç kimseyi Deniz Gezmiş ile kıyaslamak kimsenin haddi değildir” ifadelerini kullandı.

“Bahçeli, böyle giderse, hem AK Parti’nin hem de Erdoğan’ın avukatları işsiz kalacak"

Yasemin Öney Cankurtaran, Dilmen’in sözleri hakkında açıklama yapan MHPGenel Başkanı Devlet Bahçeli ve AK Parti Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ’a da tepki gösterdi. Bahçeli ve Özdağ’ın, Deniz Gezmiş için “terörist” dediklerini hatırlatan Cankurtaran, şunları söyledi:

“Bahçeli, böyle giderse, hem AK Parti’nin hem de Erdoğan’ın avukatları işsiz kalacak. Bahçeli onların avukatlıklarını üstlenmiş durumda. Hangi konu olursa önce kendisi açıklama yapıyor. Şimdi Bahçeli’ye söylemek lazım, terörist arıyorsa Maraş ve Çorum’da çocukları, kadınları baltayla kesenlere baksınlar. Ya da Bahçelievler’de eterle bayıltıp ardından öldürdükleri öğrencilere baksınlar. Selçuk Özdağ’a gelince; yıllarca Suriye’de kafa kesen cihatçıları, hani kendilerinin de silah gönderdiği cihatçıları bize devrimci diye yutturmaya çalışanlar bunlar değil miydi? Deniz Gezmiş hiç kimseyi öldürmemiş gerçek bir devrimcidir. Herkesin dünyada saygısını kazanmıştır. Lütfen ne Bahçeli ne de Özdağ, Deniz Gezmiş’in adını ağızlarına alsınlar” diye konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Yasemin Öney Cankurtaran'ın Kahramanmaraş'ı hedef alan sözlerine Kahramanmaraşlı siyasilerin nasıl bir tepki verecekleri merakle bekleniyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
k.maraşlı 2017-12-25 14:24:20

Karanlık dönemlerde kolu çemrenmiş, kardeşi kardeşe kırdıran hain elleri Maraş'tan bilmeyin........yazıklar olsun size

Avatar
007 ökkeş 2017-12-23 16:37:31

Haberdeki ifadeyi sayın Yasemin Öney gerçekten kullandıysa K. Maraş'lı olarak ,ona bir- iki cümle ile cevap veririz bizde o zaman........Ayanay bak....Teröristi görürsün......Teröristlerle savaşan asker ve polisleri suçlayanları ...İşgalci sömürgeci devletlerin ülkemizdeki politikalarının uzantılarını......pkk lı teröristlere arkadaş diyenleri..... pkk avukatlığını mecliste yapan siyasileri aynada görebilirsin....

Avatar
KÜRŞAT46 2017-12-23 08:45:49

Kurumuş bir yarayı tekrar kanatmaya çalışmak kimseye bir yarar sağlamaz.
O günkü içişleri bakanı sayın Özaydınlı gerekli açıklamayı yapmış faillerinin kim olduğunu açıklamış içine sindiremeyen sayın ecevit ve avanesi sayın özaydınlıyı görevden almıştır. Olay alevi-sunni meselesi kesinlikle değildir. Sayın vekil çıkıp Kahramanmaraş ve Çorum halkı başta olmak üzere tüm TÜRKİYE'den özür dilemelidir. Bu yanlış hareket bulunduğunuz siyasi hareke zarar verir. Gücü yetiyorsa liderleri diyo rya hodri meydan hodri meydan gelsin tartışalım.

Avatar
Hasan 2017-12-21 21:17:06

Kahramanmaraş de haddini bil aklını başına al sende terörist leri n cenazeleri ne git arkadaş ların gibi kahraman maraş ı da ağzına alma sizden vekil olacak vay bu memleket e vay

Avatar
cantekin 2017-12-21 11:36:53

Ben bir Kahramanmaraşlı olarak bu terörist yakıştırmasını asla kabul etmiyorum bunu size misliyle iade ediyorum yalnız size değil sizin gibi örümcek kafalı gericilere de iade ediyorum, ben her zaman Kahramanmaraşlılığımla gurur duydum duymaya da devam edeceğim ölünceye kadar. Bu kahramanşehir ki dünyada tek ve ilk olandır her zaman dünyadaki sionistlere, emparlisitlere boyun eğmeyerek kendi kendini kurtaran şehirdir. Vatan hainleri ne zaman halk kahramanı oldu şimdiki apo denen katil kimse yetmişli yıllarında katil aposuydu bu katilin yol arkadaşı samanlıkta saklanan hdp li ertuğurul kürkçüdür ey zavallı Kahraman ilimize ayar vermek ne senin nede başkasının haddine değil ben bu şehirde yaşayan sosyal demokratlara sesleniyorum bunun sözlediği aynı zamanda sizede geliyor nederesiniz, NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE, NE MUTLU KAHRAMANMARAŞLIYIM DİYENE dünya durdukça sen çok yaşa KAHRAMAN İLİM KAHRAMANMARAŞIM BENİM ÖLÜRÜM SENİN İÇİN BEN

Avatar
mehmet 2017-12-20 16:07:14

Sn. haber46. Yasemin Cankurtaran açıklama yapmış Facebook sayfasında

Avatar
ökkeş dayı 2017-12-20 15:28:05

işte klasik bir chp zihniyetiii,
atatürkün partisiniz ama atatürkçü değilsiniz,
halk partisi olduğunuzu söylüyorsunuz,ama halktan değilsiniz !!!

Avatar
kahramanmaraşlı 2017-12-20 10:39:42

öncelikle haddini bil maraş değil kahramanmaraş kuyruk acınmı var gel seninde kuyruğunu düzeltelim. Kahramanmaraş olmasa sende olmazdın şimdi, sen dünkü bebeksin daha sen ne anlarsın maraş olaylarından nasıl yaşandığını biliyormusun sana bu konuşma hakkını kim veriyor onlarıda al kahramanmaraşa gel insanların nasıl milliyetçi olduğunu gör. vatansever insanların nerede yaşadığını gör.

Avatar
syf 2017-12-20 09:31:07

Sende genel Başkanın gibi MANKAFALISIN Al birini vur ötekine.

Avatar
syf 2017-12-20 09:28:43

Sen ve Senin gibiler için KAHRAMANMARAŞ ve İnsanları her zaman var olacak.
KAHRAMANMARAŞ,TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN Her zaman sigortası olmuştur.

Avatar
Hep Doğrusöyler 2017-12-20 09:14:16

"eren" rumuzlu yorumcu.Sen daha erememişsin.Kaşınma.erdiririz.

Misafir Avatar
eren 2017-12-20 09:33:35 @Hep Doğrusöyler

hep doğru söyler kimsin sen elin yumruğunu yemeyen kendininkini balyoz zanneder akıllı ol yobaz

Beğenmedim! (5)
Avatar
mustafa 2017-12-20 08:44:28

kadının çok olmasada biraz haklılık payı var ama o olayları yaşadığını sanmıyorum 7-8 yaşında ki bir çocuğun o zamanları net bir şekilde hatırlaması imkansız kadına hak verebilmek için Ökkeş Şendiller (kenger) in cnn türk te ki canlı yayına bağlanan dönemin hakimiyle olan konuşmasını dinlemek yada okumak yetebilir kürt yada alevi diye kimseyi diri diri yakamassın yada gözlerini oyamassın isteyen beni istediği gibi anlayabilir sorun yok...

Avatar
Terolarli 2017-12-19 21:27:22

üstelik teröristlerin hic biri ceza almadi bu katliyamda hakka yürüyen tüm canlari aniyorum MEKANLARI CENNET OLSUN DILEGIM

Avatar
SARI 2017-12-19 18:33:15

fıransız atık ları ejdadımız cihat yaptı katli yam degil sizin gibiler de kuyruk acısı var

Avatar
Genel İzleyici 2017-12-19 17:04:38

Gandi Kemal bu partidekilere ne yedirip içiriyorsun sen ya bir tane akıllı yok hepsi Kiraya vermiş beyni ya artık bırakın bu işleri biraz çalışın gelin dersinize hep mal gibi kalıyorsunuz orta da para çalmada siz de iftirada sizde yani siz de bu kafa neyin kafası çözemedim canım sıkıldıkça K.K izliyorum zaten komedi adam hep ofsayt düşüyor ya ....

Avatar
KAHRAMANMARAŞLI 2017-12-19 16:58:39

her yıl aynı teraneler... yiyen bulursanız yedirin bu zırvalarınızı

Avatar
ENS 2017-12-19 16:50:44

bunun başına vurmuş

Avatar
yobazlar 2017-12-19 16:11:09

tam bir yobaz şehri maraş her türlü insan herşey dönüyor çok şükür

Avatar
sultanoğlu 2017-12-19 15:33:44

Bakın Yasemin Öney Cankurtaran Genel Başkan Yardımcısı mısın nesin kimsen kimsin fark etmez. Kahramanmaraşı ilk başta tanı da ondan sonra yargıla Tüm Türkiye Kahramanmaraş ile gurur duyar sizde gurur duyacaksınız. Gurur duymasını bilmiyorsanız öğreneceksiniz. Öğrenmek için ilk başta Kahramanmaraşa geleceksiniz. Şimdi düşündünüz neden Kahramanmaraş a gelinecek diye değil mi? Gelsinde görsün nice Kahramanlar diyarı olan Kahramanmaraşı yaşayarak görsün de utansın.

Avatar
İDRİS 2017-12-19 15:06:25

Haddini aşmış zilli eski defderedn bişey çıkmaz ona .Ürümesini bilmeyen iii sürüye getirir kurt misali .

Avatar
SARI 2017-12-19 14:59:56

sizin gibiler maraş ta barınamaz onun için siz maraş ın dışına kenefe girin orda yaşayın

Avatar
eren 2017-12-19 14:48:44

Doğru değil mi ? o kadar insan maraşta ölme di ? mi kim öldürdü peki ?

Avatar
sultanoğlu 2017-12-19 14:17:28

Sen haddini bil ilk önce bir de çıkmış Kahramanmaraş'ın adını anıyorsun, Kahramanmaraş gibi bir yer mi varda öyle konuşuyorsun. Haddini bil dedik haddini bileceksin, bilmiyorsan bir Kahramanmaraş'lı çıkar bildirir. ''Haddini'' Ona göre ayağını denk al

banner124

banner122

banner215

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225