Erkoç, seçim çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: "Ülkemizin önünü kesmeye yönelik yapılan hareketlere en büyük mesaiyi, aziz milletimiz 30 Mart seçimlerinde verecektir"

Erkoç, seçim çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Erkoç: "Ülkemizin önünü kesmeye yönelik yapılan hareketlere en büyük mesaiyi, aziz milletimiz 30 Mart seçimlerinde verecektir"

03 Ocak 2014 Cuma 19:15
Erkoç, seçim çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor

AK Parti Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkan adayı Fatih Mehmet Erkoç, "Ülkemizin önünü kesmeye yönelik yapılan hareketlere en büyük mesaiyi, aziz milletimiz 30 Mart seçimlerinde verecektir" dedi.

Yerel seçim çalışmaları kapsamında Oruç Reis Mahallesi'nde esnaf ve vatandaşları ziyaret eden Erkoç, gazetecilere yaptığı açıklamada, gezilerinde vatandaşların teveccühüyle karşılaşmanın sorumluluğunu taşıdığını söyledi.

Türkiye'nin ve Kahramanmaraş'ın 11 yıldır her geçen daha da büyüyüp geliştiğini ifade eden Erkoç, bu kutlu yürüyüşün bundan sonra da devam edeceğini belirterek, "Güçlenen Türkiye belirli kesimleri rahatsız ediyor. Ülkenin önünü kesmeye yönelik bu girişimlerin de sonuçsuz kalacağına inanıyorum. Yaptığımız ziyaretlerde aziz milletimizin kararlılığını gözlemleme fırsatı buluyoruz. Bu kararlılıkta bize güç veriyor, yolumuza daha emin adımlarla yürüyoruz" dedi.

Erkoç, AK Parti siyasi hayatına başladığı günden bu yana, çeşitli engellerle yıpratılmaya çalışıldığını kaydetti.

İktidarları süresinde bir çok engelleme girişimleriyle karşılaştıklarını ve bütün badirelerin de millet tarafından bozulduğunu vurgulayan Erkoç, şunları söyledi: "Allah'ın izniyle yaşadığımız bu süreci de milletimiz gözlemlemekte. Biz onların yine en doğru kararı vereceğine inanmaktayız. Çünkü girişilen bu hareketler sadece AK Parti'ye değil, güçlü Türkiye'ye yapılan, millete yapılan bir eylemdir. İnşallah bunları da atlatacağız. Türkiyemiz artık 2002'deki Türkiye değil. Bu tür badireleri daha kolay atlatarak yolumuza devam ediyoruz. Bizler de milletimizin kararlılığını görüyoruz. Gezdiğimiz yerlerde Kahramanmaraşlı hemşehrilerimiz bizden daha coşkulu. O da bize çok büyük enerji veriyor. İnşallah göreceksiniz hem Kahramanmaraşımız da hem de Türkiyemizde bu seçimde de tarihi bir sonuç çıkacak. Ülkemizin önünü kesme yönelik yapılan hareketlere en büyük mesai aziz milletimiz 30 Mart seçimlerinde verecektir."

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Seçim çalışmaları
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ökkeşhan46 2014-01-13 22:55:16

başkanın aksu tv de konuşmasını seyrettim dinledim lakin hep genel siyaset konuştu sanki ak parti genel başkan yardımcısı gibi. başkan biz kmaraşlılar olarak kmaraşa hangi hizmetler hangi projeler olacak ona bakıyoruz. bir urfa,malatya,diyarbakır,batman gibi olacakmı.diyeceksiniz kmaraşın o illerden ne eksiği var. malasef çooooooook eksiği var.---o illerde Avrupai stadyum yapıldı kmaraşa yapılacakmı o illere kapalı spor salonu yapıldı kmaraşa yapıldımı. o illerin hava limanı var kmaraşa yapılacakmı. o illerde ilçeleriyle 4 şeritli yollar var kmaraşın ilçeleriyle yollar olacakmı. imar olacakmı

Avatar
ahmet gunes 2014-01-13 06:35:45

Tarihinin en kotu oyunu alacaksin....ayhan semerci bey katiliyorum belediyenin icini degistirecek mustafa semerci den baslayacak.

Avatar
anıl soylu 2014-01-07 22:57:01

fatih başkanla oy patlamsı olcak

Avatar
mustafa 2014-01-07 16:44:05

oyumuz fatih başkana

Avatar
murat 2014-01-07 14:28:11

erkoç la k maraş kaybeder bence

Avatar
ali 2014-01-07 14:27:32

fatih başkanla k maraş geriye....

Avatar
ayhan semerci 2014-01-07 13:22:40

yolun açık olsun başkan gönlümüz hep seninle inşallah memleketimiz için çalışır belediyenin içini de temizler yep yeni bir sayıfa açarak hizmet edrsiniz sizi seviyoruz allaha emenet ol şimdi den hayırlı olsun diyorum selamlar

Avatar
hakan 2014-01-07 13:22:13

durmak yok yola devam

Avatar
kemal 2014-01-07 11:35:52

fatih başkan maraş seninle

Avatar
tepkili 2014-01-07 08:38:25

uyutulan şehir devletten hakkını alamayan şehir vekillerimizin kendilerinden başkasını düşünmeyen şehir yazık bu şehre. 5 yılda k maraş erkoç la çok şeyleri kaybeder kazanırsa tabiki oyum tepki için akgemciye.

Avatar
ali osman 2014-01-07 08:36:03

erkoç kazanabilir ama çok az farkla alabilir şikayet çok bu isme partililerden.

Avatar
ak partili 2014-01-07 08:33:58

fatih erkoç kazanabilir ama k maraşımız da kaybeder bence bana hiç güven vermiyor.

Avatar
mustafa 2014-01-07 08:32:34

erkoç la bu işler olmaz be kardeşim poyazı çok çok arayacağız göreceksiniz.

Avatar
haberin ola erkoç 2014-01-07 08:31:26

erkoç sana güvenmiyorum ak partili biri olarak. senin le geçecek yıllara yazık olr tabiki kazanabilirsen . sana çok tepki var haberin ola.aslında bir yiğitlik yapsan da başbakanımızdan affını istesen o zaman k maraş için çok hayırlı olur bence..

Avatar
okan 2014-01-07 08:28:21

timiür meyve veren ağaç diyorsun o ağacın gölgesine faydası yok ki meyvesi olsun. yıllar ca k maraşımıza ne kazandırdı il başkanlığında allah aşına bir eserini söyleyin bana. bence çürümüş ağaç o.

Avatar
Deli Ökkeş 2014-01-07 03:14:59

Bu memlekete avm 2013'de geldi. O havalanından dolmuş durağı bile olmaz. Sen hala ülkemizin önünü kesmeye çalışıyor mavraları at. Ağbabalarınız gibi sizde hikayesiniz.

Avatar
anıl soylu 2014-01-06 20:07:15

benim oyum fatih mehmet erkoça oyum

Avatar
anıl soylu 2014-01-06 19:31:37

başkanım durmak yok yola devam herşey güzel şehir kahramanmaraş için

Avatar
timur 2014-01-06 17:47:50

Meyve veren ağaç taslanir diye ogretildi bize. Meger atalar görmüş Fatih Erkoç un geleceginide ondan demişler. :)

Avatar
halil 2014-01-06 17:46:23

Kahramanmaraş bu secimlerde inşallah halettgi degeri bulacak ve Fatih Erkoç u zirveye taşıyacaktır. Ve eminizki fatih baskan isi hakkiyla yapan bir baskan okcaktir sehrimizin her alanda ihtiyac duydugu projeleri ile sehrin eksikliklerini var gücüyle çalışarak sorun olmaktan çıkaracak be ferah a kavusturavaktir.

Avatar
bekle daha 2014-01-06 17:32:08

sen çok beklersin daha...

Avatar
BATUHAN SEVER 2014-01-06 13:16:48

Ak Parti'nin kuruluşundan bu yana hep oy verdim. Fakat bu yerel seçimde Adayı Fatih Mehmet Erkoç'dan dolayı oy vermeyeceğim. Çünkü K.Maraş'ı yönetecek vizyon ve kapasiteye sahip olmadığını düşünüyorum.Hasbel kader Albıstan vekilinin hamlesi ile aday yaptılar. Bu sefer Ada'ya yani Prof.DR.Tahir Beye oy verecem. Genel seçimde oyumu yine Ak Parti'ye Sayın Başbakana verecem.Bir de duydum Eski Anaplılara gün doğuyormuş. Her Halde Ak Parti bu seçimde kendini güçsüz görüyor. Eskiye rağbet olsa bit pazarına...neyse anlayan anladı.

Avatar
enes 2014-01-06 11:13:37

Durust seviyeli ahlakli bir siyasetin tek adresi fatih baskan

Avatar
ak partili biri 2014-01-06 10:04:53

ak parti her zaman k maraşımıza üvey evlat muamelesi yapıyor.k maraş tan daha az vergi veren daha az oy veren iller daha çok yatırım yapılıyor hangi illeri sayayım üzülüyorum k maraş lı olarak. stadımız 5 aydır bitirilemedi çürük raporlu olmasına rağmen hataya antepe yapılan stadı bir görün neyimiz eksik onlardan bence sadece koltuk sevdası k maraşımızı düşünen vekillerimiz başkanlarımız yok..

Avatar
KÜRŞAT46 2014-01-06 10:01:55

vatandaşın biri yazmış alnımız, yüzümüz, .... ak. Durmak yok aldatma ve kandırmaya devam
Vatandaş aklını başına toplayıp objektif bir şekilde düşünür ve değerlendirirse kimin kimin önünü kestiğinin farkına varır.

Avatar
bir akpartili 2014-01-06 09:29:43

fatih erkoç seni başbakana öneren lere ne deyim ki onlar hain bence k maraş düşmanı onlar kazanabilirsin ama şahsi oylarınla değil parti oylarıla ama k maraş ta senle çok gerilere gider eminim. yıllarca ne verdin ne kazandırdın bu şehre şimdi çıkmış projelerim var diyorsun kimi kandırıyorsun sen. o projelerinden bir tanesini poyraza verseydin olmazmıydı....

Avatar
ümit 2014-01-05 18:50:08

hayırlı olsun şimdiden fatih başkan inşallah sende poyraz gibi oraya gelince halktan kopman il başkanlığın gibi devam et

Avatar
proje46 2014-01-05 17:08:48

megaproje bekleniyor. gerisi hikaye

Avatar
kemal 2014-01-05 15:45:19

yolun açık olsun fatih başkan

Avatar
haldun46 2014-01-05 15:40:45

Fatih M. ERKOÇ herkesime herkese ayırım yapmadan dinleyen problemlerini çözmeye çalışan gerçeknbir lider. Bunu basbaknımız da biliyor ve bundan dolayı da baskanımızı ödüllendiriyor. İnşallah bu secim sen sonra hayırlısı ile Fatih basakan seçildiğinde farkı hissedeceksiniz.

Avatar
haldun46 2014-01-05 15:31:39

Ak partinin anlatacak çok icraatları var. Ama diğer partilerin bos vaatlerden başka bireyleri yok. Üniversite kavsahina ve daha 2 kavşak için calismalar başladıoödenekler geliyordu. Ama Adli koltukların itirazı ile durduruldu. 12 yıldır maalesef gereksiz itirazlar halkımızın refeha ermesini engelliyor. Daha doğrusu eengelledikleri mi zannediyorlar.

Avatar
haldun46 2014-01-05 15:23:27

NKimse Sayın basbakanımıza zorla oy verin deniyor.Vermeyen de bir pişman olup diğer secimde veriyor. Bu sevda başka bu lider sevdası.Gerçek lidere özlem.

Avatar
adam_ 2014-01-05 14:05:11

Yürü fatih baskan. Kahramanmaraş yuruyecek arkandan.

Avatar
suat... 2014-01-05 13:53:57

Adim atilmadik cadde, sıkmadık el bırakmayacak marasta fatih bey. Halk cok memnun halinden. Çevremde herkes cok güzel olacağını düşünüyor. Hayirli olur insallah

Avatar
ede_ali 2014-01-05 13:51:13

İnşallah sandık en guzel cvp olacaktır. Yolun acik olsun fatih erkoc başkan

Avatar
M.Sancaktar 2014-01-05 13:40:42

Güçlü Kahramanmaraş için, güçlü bir yerel siyaset için Ak Partinin şehri daha da ileriye taşıması için oyumuz kasaba olarak Ak partiye. İnş yerel yönetimler Fatih başkan ile yeni bir vizyon kazanacak.

Avatar
kmaraşlı 2014-01-05 13:24:55

eğriye eğri doğruya doğru.Hükümet gerçekten hayal edilemeyen projeleri başardı sağlıkta,ulaşımda,imarda,sporda,ihracatta,teknolojide .... her şeyde rüyaları gerçekleştrdi. diğer şehirler 10 yılda hızla gelişip modernize imar alarak devletten malasef kmaraşımız devletten hiç bi şey almıyor. diyarbakır,batmana devlet imar,spor tesisleri,ulaşımda avrupa standartlara getirirken kmaraş neden alamıyor acaba.kim ne derse desin bu şehir yakın çevre illerden 20-30 yıl geriden takip ediyor.

Avatar
enes 2014-01-05 13:17:31

Hersey kahramanmaras icin durmak yok yola devam hersey fatih baskanimla daha guzel izindeyiz fatih baskanim

Avatar
isme ne gerek var 2014-01-05 12:31:11

bana insanlara yukarıdan bakıyosun kibirlisin diyolar.ben kibirli falan değilim. daha kendi oyunu makarnayla kömürle kullanıp düşünmeden oy verenler ile ne münasebetim olabilirki.zaten maraştada bu böyle kabul görmüş üstte biz altta makarnacılar var.ama makarnacıların unuttuğu bir şey var;maraşta parayı bir oy verdiğiniz ak parti yiyor bir de biz yiyoruz olan yine size oluyor.bu arada siteyede yanlışlıkla girdim nese maraşında sitesinin olduğunu öğrendik.

Avatar
Adil Yavuzoğlu 2014-01-05 12:00:42

12 yıl teşkilata hizmet ne demektir ?
Köy köy , mahalle mahalle insanlarımıza ulaşmak onların derdine derman olmak demektir, gençliği ve birikimiyle Kahramanmaraş a tüm gücüyle hizmet edecek ve Başbakanımızın Belediyecilik anlayışını her daim güzel örneklerini sergileyecek olan FATİH MEHMET ERKOÇ dualarımızla ve tüm desteğimizle yanınızdayız. SOS MEDYACILIK

Avatar
ede adil 2014-01-05 10:15:34

ak partili biri olarak erkoç la olmaz.yanlış tercih oyum akgemciye bu işler çocuk oyuncağı değil.

Avatar
emanet oy 2014-01-05 10:06:47

erkoç yanlış tercih. tepki için oyum akcemciye .

Avatar
ah tayyip amca ah 2014-01-05 10:05:12

ak partili olarak fatih erkoç efendiye muhtarlık verirsem namertim.

Avatar
tekkeli sadık 2014-01-05 01:45:57

Bu memleket muhtarı bile tayyibe göre seçer. Tarhanası olmasa nefret edilesi bir şehir.

Avatar
ali aslan 2014-01-05 00:34:10

onu geç kardeşim 12 yıldır bir kayseri yolunu bitirtemedin sen şimdi kalkmış belediye başkanı olacaksın. Sen Maraş için ne yaptın onu anlat.

Avatar
ede 2014-01-04 23:09:50

asil efendi sana oyları söylüyom ak parti yüzde 70 alır, mhp yüzde 15 alır . chp yüzde 5 diğerleri yüzde 10 alır . bakta gör

Avatar
tolga 2014-01-04 22:34:19

Tepki olarak oyum akgemci hoca'ya.hem ne olmuş adama.yönetici ve akademisyen.kaybedecek bir şeyimizde yok.hep akp'ye verdik.zaten yok zaten yok.benim gibi düşünen binlerce kişi olduğunu sanıyorum.yakın çevremde konuşulan tek konu tepki oyları.sanırım bu sefer başaracak k.maraş.

Avatar
ökkeşede 2014-01-04 21:03:42

Adam gibi adam mustafa poyraz. helal olsun

Avatar
muammer1 2014-01-04 16:29:10

madem öyle akp yi bıraksın bağımsız aday olsun kaç oy alacak baksın. verilecek oylar sanki akp ye verilecekmiş gibi beyanlarda bulunmasın .

Avatar
muammer 2014-01-04 16:27:37

kıymetli k.maraşlılar adamcağız kendine bir oy gelmeyeceğini bildiği için dikkat edin sanki verilen oylar akp ye verilecekmiş gibi beyanatlar veriyor. ülkeyi zora sokanlara cevabı 30 martta halkımız verecek diyerek. yaa kıymetli halkım lütfen düşmeyin aynı duruma ben akp liyim ama bu sefer büyükşehirde erkoça oy yok. adam kendi daha bir proje bile hazırlamamış başkan olunca ne yapacağı bile belli değil, recep tayyip erdoğan üzerinden oy almaya çalışıyor. uyanın vatandaşlar oylarınız yerel seçimde akpye değil erkoça gidecek ve gitmesin genmel seçimlerde 0 oy alsın başbakana can feda.

Avatar
poyraz 2014-01-04 13:41:37

vatandaş çekilmez poyraz diyordu çok ararız poyrazı çok.fatih erkoç en kötü tercih bence.

Avatar
yalçın a. 2014-01-04 13:39:28

başbakanımız inş birdahai düşünürde adayları bir gözden geçirir. erkoçla k maraşlıların işi gerçekten de zor.

Avatar
mustafa 2014-01-04 13:31:17

biz genel seçim ile yerel seçimi birbirinden ayırdığımız zaman düzelecektir kahramanmaraş...
kısaca özetleyim genel seçimde ülkeyi yönetecek kişiyi seçeriz yerel seçimde şehrimizi yönetecek kişiyi seçeriz ama biz hep gider iki seçimde de iktidara oy verip hizmet yerine babayı alırız... biri 10 yıl boyunca kaldırım değiştirip durdu bu erkoç'u merak ediyorum o neyi değiştirecek yoksa aynı hizmet devam mı edecek kaldırım değiştirip durmak hizmeti... hizmet yok yola devam kahramanmaraş...

Avatar
maraşlı edeökkeş 2014-01-04 13:13:30

sayın başkan kmaraşlılar siyasi demeç değil kmaraş için proje büyük proje demeçleri bekliyor. AK parti bu ülke için diğer şehirler için çok büyük işler yaptı lakin kmaraşa daha hizmet gelmedi. acaba kmaraşta bir malatya,adıyaman,urfa,diyarbakır,batman gibi hizmet alabilecekmi.

Avatar
MEHMET 2014-01-04 11:20:28

size dışarıdan maraşın nasıl gözüktüğünü söyleyeyim mi.biz burda belediye seçimlerde hangi adaya veriyosunuz diye konuşuruz,maraşta hangi partiye veriyosunuz diye konuşuluyor.hep zihniyet zihniyet diyoruz ya biz o dağı çoktan geçtik maraş ise daha o dağı bile göremedi...ne MHP li ne AKP li nede CHP li...

Avatar
hey allahım yaa 2014-01-04 10:55:47

ya ne kadar yalaka , menfaatçi,şakşakçı varsa bu adamın etrafına doluşmuşlar.Hayır o değilde adam bu defa kendini bir şey sanacak.Mercimek misali...

Avatar
tepki için 2014-01-04 10:35:16

5 yılda şunu yapacağım bunu yapacağım diyorsun erkoç kimi kandırıyorsun bu şehre yazık ediyorsum .sen yanlış tercihsin bence ama işin zor onuda söyleyim öyle yüzde 70 oy alırım lafın hikaye.yıllardır il başkanısın 1 tane proje poyraza neden vermedin yazık değil mi k maraşa.tepki oyum akgemciye

Avatar
MURAT 2014-01-04 09:55:58

AKGEMCİ KAZANSIN K MARAŞIMIZ KAZANSIN.

Avatar
Kişi 2014-01-04 09:53:32

şunu bunu onu bunu boşverin ampüle geline eviniz aydınlansın :)

Avatar
ede1 2014-01-04 09:45:48

fatih erkoçla geçecek yıllara acırım kazanırsa tabiki. inşallah akgemci kazanır. k maraş kazanır.

Avatar
nail 2014-01-04 09:44:01

yüzde 70 oy bekliyorsun erkoç bu oylar uzaydan mı gelecek. sana o kadar tepki varki benim gibi düşünen.poyarazı beğenmiyorduk ama poyrazı bile aratırsın bizlere eminim.

Avatar
15 yıl 2014-01-04 09:19:45

erkoç kazanırsa k maraşımız 15 yıl geriye gider maraş. bu şehrede yazık olur.tayyipci biri olarak yanlış tercih erkoç.oyum akgemciye.

Avatar
akpartili 2014-01-04 09:16:27

fatih erkoç a çok tepki var benim gibi ak partililerden işin zor erkoç bence.

Avatar
kale den bir akpartili 2014-01-04 09:09:58

çok merak ediyorum fatih erkoç kale kasabası bel. başkanı mehmet nar gibilerinede ekibinde görev verecekmisin.rakibinin 360 oyunu silren belediyenin bütün araçlarını şahsi işlerinde kullanan bel. işcilerini deri anbarında çalıştıran belediyenin siyah plakalı arabasını eskişehirde deri toplatan daha sayamadığım birçok sabıkası olan kişi.encümen deniyor yazık edersin beddua alırsın haberin ola.

Avatar
tayyipci biri 2014-01-04 09:03:54

bir tayipci olarak evimdeki 5 oyuda tepki için ellerimle atacağım hepsinide. erkoça tepki için akgemciye ..yanlış tercih erkoç.k maraşın onunla kaybedecek boş vakti yok.

Avatar
ede 1 2014-01-04 08:58:00

k maraş için koca bir balonsun fatih erkoç. senin le geçecek yıllara acıyorum eğer kazanabilirsen tabiki.

Avatar
ak partili biri 2014-01-04 08:56:34

oyum akgemciye

Avatar
uyutulan şehir 2014-01-04 08:56:04

zor dostum zor bu kafayla k maraş bir adım ileri gidemez ancak yerinde sayar. yakın iller uçuyor hangi illeri sayayım ki aramızda farklar çok açıldı hakkımızı başka iller alıyor. erkoç çıkmış şunu yapacağım bunu yapacağım diyor allah aşkına bu şehre ne kazandırdın yıllarca oyaladın bizim senin gibi pasih insanlarla işimiz yok.sen anca doğal gaz projelerinden anlarsın k maraşımıza daha fazla yazık etmeyin inşallah da kazanamazsın . bunu da ak partili olarak yazıyorum. inşallah kaybedersin k maraş kazanır.

Avatar
masal 2014-01-04 08:51:03

k maraşın hakkını savunacak devletten hakkını alacak adam gibi adama ihtiyacımız var fatih erkoç bence köünün kötüsü. ona güvenmiyorum. bana göre hikaye. k maraşın masalla hikaye ile geçirecek vakti yok.

Avatar
??? 2014-01-04 08:48:30

maalefef biz k mzrzş olarak oyu partiye veriyoruz .bu da k maraşa yakışmıyor halbuki adaya versek daha iyi olur . urfayı baz alalım.erkoç la k marşımız ileriye değil geriye gider bence bu şehre yazık oluyor hakkımızı savunacak kişilere ihtiyacımız var pasif kişilere değil.???

Avatar
kötü tercih 2014-01-04 08:44:39

ben bir ak partili olarak bence erkoç poyraz vede vekillerimiz k maraşımızın gelişmesine engel olmuşlardır. erkoç kötü tercih k maraşımıza yazık ediliyor bunu hak etmiyoruz.bu güzel insanlarımızı daha fazla üzmeyin.

Avatar
ali46 2014-01-04 08:06:08

senden bu şehre hiç bir hizmet olmaz AKP seni aday göstermekle Kahramanmaraş halkına yanlış yaptı şimdi g oy alda görelim AKP ihale zengini erkoç

Avatar
selam olsun bencede 2014-01-04 00:06:19

oy portakalı soy

Avatar
çaldınnız mı çalmadınız mı? 2014-01-03 23:13:58

Önünüzü kesen falan yok, geçin bu edebiyatları.Sadece şu soruya cevap verin yeter:Milletin parasını Çaldınız mı çalmadınız mı?Çalmadıysanız sakin olun, telaş yapmayın hakimler, savcılar işini yapsın.Çaldıysanız, yazıklar olsun...

Avatar
kgt 2014-01-03 21:48:25

30 marta kesin P çünkü maraş hakediyor...???

Avatar
selam olsun 2014-01-03 19:48:53

her seçim öncesi aynı manzara, halka karışırsın onlarla berabermiş gibi olursun seçim sonrası mercedes ten çıkmazsın kusura bakma 8 tane oy var evimde bi tanesi ampüle gitmez bundan sonra

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191