Kaçar'dan Kahramanmaraş'taki Suriyeli Olaylarına Gezi Göndermesi

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sevde Bayazıt Kaçar, Kahramanmaraş'ta dün yaşanan olayların Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi provokatif amaç taşıdığını iddia etti.

Kaçar'dan Kahramanmaraş'taki Suriyeli Olaylarına Gezi Göndermesi

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sevde Bayazıt Kaçar, Kahramanmaraş'ta dün yaşanan olayların Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi provokatif amaç taşıdığını iddia etti.

14 Temmuz 2014 Pazartesi 15:34
Kaçar'dan Kahramanmaraş'taki Suriyeli Olaylarına Gezi Göndermesi
AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sevde Bayazıt Kaçar  Kahramanmaraş'ta şu ana kadar hiçbir sıkıntı yaşanmadığını, bu olayları bir grubun özellikle yaptığını düşündüğünü belirterek, "Çünkü Maraş, maneviyata çok önem, değer veren bir ilimizdir. Edebiyatçıların, şairlerin çıktığı, duygu yoğunluğunun yaşandığı bir yerdir. Zor durumda kalmış Müslüman kardeşlerine böyle bir şey düşüneceklerini hiç zannetmiyorum. Bunun altında başka şeyler olduğunu düşünüyorum" dedi.

Maraşlının zor durumdaki kardeşlerine bu şekilde davranmayacağına işaret eden Kaçar, şunları kaydetti:

"Zaten ilk günden beri de Suriyeli kardeşlerine sahip çıkıyorlar, har türlü maddi ve manevi desteği veriyorlar, bundan sonra da öyle olacağını düşünüyorum. Maraşlı bugüne kadar kardeşlerine sahip çıkmış, bağrına basmış, her türlü sıkıntısını birlikte yaşamış, paylaşmıştır. Şu süreçte, özellikle Cumhurbaşkanlığı sürecinde bir kışkırtma olmuştur diye düşünüyorum. Vatandaşlarımız Suriyeli kardeşlerine bugüne kadar kucaklarını açmışlar, sahip çıkmışlardır, bundan sonra da sorun çıkacağını zannetmiyorum."

Kaçar, "yürüyüş yapan grubun sosyal medya üzerinden örgütlendiğine" ilişkin haberlerin anımsatılması üzerine, "Biliyorsunuz, zamanında ağaç kesiliyor diye de bütün ağaçları yaktılar; bunları hep birlikte yaşıyoruz" dedi. 
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
anti akpli 2014-07-18 15:23:05

bilmiyorsan anlatayım kardeşim hani şu bir film çekildi ya onun burada çekilmesi için çok büyük girişimleri olmuş ve burada çekilmesini sağlamış. yani biraz alçak gönüllü olalım tezarühata gerek yok alkışlamayın lütfen başkamı dersen onuda varsa bilen açıklasın

Avatar
cenk 2014-07-15 22:40:25

Acıyorum sana kör olmuşsun sen. Biz gezici degiliz haksızlıga karsı olan onurlu insanlarız. Senin gibi sığ düşünceli yobazlardan hiç değiliz. Zavallı.

Avatar
hasan ceylan 2014-07-15 19:07:39

bu memlekete gelmedi bile bunların görevi parmak kaldırmak

Avatar
hasan ceylan 2014-07-15 19:06:24

size göre her şey suni sy vekil bir gün gel maraş ta yaşada gör neyin nasıl olduğunu tabii sizler halkın içinden değilsiniz seçimiş kişilersiniz ama ALLAH büyük bir günde sizler göreceksiniz cehennemi orda halk nasıl yaşıyor sizlerde hesap vereceksiniz tbmm başınızı örtmekle bu işten kurtulamzsınız bb tetikçiliğini etmekle bu işten sıyrılamzsınız

Avatar
FGKJFKŞLJGJ 2014-07-15 18:21:42

KARNI AĞRIYAN BELLİ OLUYOR ESKİ ŞEHİRDE ADANA DA VS YERLERDE SİZ HİÇ KONUŞAMAYIN Bİ KERE GEZİCİ FİKİRLİLER

Avatar
BILMEM 2014-07-15 17:55:37

ortada bır pravokator gurubun oldugu garantı halkın oyunu alıpta daha bu halkla dalga gecer gıbı bız onlara sahıpcıkCAZ DENILIYOR

Avatar
ADNAN 2014-07-15 16:45:46

BUNLARA HİÇ BİR ŞEY KARŞISINDA TEPKİ GÖSTERMEYECEKSİN NE DERSELER TAMAM PAŞAM EN İYİ Sİ SİZİN BİLDİĞİZ DİYECEKSİN

Avatar
vatandaş 2014-07-15 15:46:36

Maraşa kaç geldiniz sevde hanım acaba burda yaşamadan ahkam kesmek kolay gelip burda yaşayın akşam parkta oturup sokaklarda gezip sonra yorum yapınız maraş hakkında konuşacak en son kişi şu anda sizsiniz burda yaşamayıp burası hakkında yorum yapmak kolay galiba.

Avatar
mustafa 2014-07-15 15:22:15

ya ben k. maraş'lı olarak bu millet vekilini yeni duyoyorum.acaba bu benim suçummu oksa hiç hizmette bulumayan bu millet vekilimi?

Avatar
mıkı maus 2014-07-15 15:05:10

ooooo kımlerı goruyorum hanım efendı bı olaymı oldu yoksa buraları bılrmıydınız..

Avatar
BAHHATTİN 2014-07-15 14:32:28

BİR TEK ŞEY SÖYLEYEYİM.BU GÜN BUNLARI KONUŞACAGINIZA SORDUNUZ MU BÖYLE SORUN VARMI EGER BÖYLE BİR SORUN ÇIKABİLİR.DİYE ÖNLEM ALMAK YERİNE GEZ GÖZ ARPA DEMEYİN SORUN ÇÖZÜN ALT YAPIYI HAZIRLASAYDINIZ BU DURUMA GELMEZ Dİ.KIŞKIRTMA DİYECEGİNİZE ÖNLEM ÖNLEM ÖNLEM

Avatar
mustafa 2014-07-15 14:18:00

millet vekili oplmuş ama kaçkez kahramanmaraş a gelmiş veya haklarını aramış

Avatar
bulent 2014-07-15 12:54:18

Aha hanimefendi konusmus...Bitmedi mi bu gezi nin arkasina sigindiginiz.Karniniz ağrisa Gezi dersiniz artik...

Avatar
mehmet 2014-07-15 12:53:41

maalesef kardeşim akp oy veren vatandaşların hepsi bu şekilde düşünüyor. Bu ülkede hakkını ararsan akp düşmanı olarak görülüyorsun artık insanların bu zihniyeti yıkması lazım

Avatar
sad 2014-07-15 12:51:40

saten bu ülkede hakkını arayan herkes akp düşmanı oluyor ne güzel bir siz müslümansınız bir siz dindarsınız değil mi?

Avatar
yiğit 2014-07-15 12:49:54

aynen bende ilk defa duydum. enteresan!!

Avatar
kürşat 2014-07-15 10:17:58

ya bir kere senin bu memlekete ne faydan oldu onu bir açıklasana ne yaptın bu oyunu aldığın halka sadece mecliste kumanda ile yönlendirildin

Avatar
46kmaraş 2014-07-15 10:10:17

ithal vekilimiz memleketimiz hakkında konuştu!!!tepeden inme vekilciklerden k.maraş ne zaman kurtulacak çok merak ediyorum???davulun sesi istanbuldan,ankaradan nasıl geliyor.ünal ve ramazanoğlu haricini şutla gitsin...

Avatar
MErtt 2014-07-15 10:09:33

Bizim böyle bir milletvekilimiz mi vardı yaww

Avatar
SUAT 2014-07-15 09:03:34

OOO SAYIN VEKILIM KAHRAMANMARAŞ HAKKINDA KONUSUYORMUŞ ÖZLEMISTIK HAAAA

Avatar
hasana 2014-07-15 08:30:17

Hasan efendi akp ile ne ilgisi var şimdi yok akp yi yıkma oyunu imiş.Yalakalık yapma dürüst ol

Avatar
hasan 2014-07-14 23:38:30

yıllardan beri gelen hizmet tecrübesi ve donanımıyla sevde hanım herzamanki gibi yine haklı.bunların hepsi ak partiyi yıkma oyunu bu oyunlara gelmeyeceğiz.

Avatar
klark 2014-07-14 23:34:13

bırakın bunları sayın mılletvekılım sokaklardakı halk hıc de oyle dusunmuyo mesela sakarya mahallesıne bı gelıp sorun

Avatar
Vatansever 2014-07-14 19:32:37

Sayın vekilim bu ne gezi nede ağaç meselesi.Bu namus meselesi, ülkeye sahip çıkma meselesidir.Protokolden, korumalardan ayrılıp gece Kıbrıs Meydanında dolaşın.Bir parkta yarım saat oturun.Sonra çıkıp konuşun.

Avatar
gören göz 2014-07-14 18:14:40

Ben hiç birşey anlatmayacağım bu insanların ne yaşadığını niye bu hale geldiğini sen ve diğer siyesetçiler tedbili kıyafetle sade bir vatandaş edasıyla o parka git otur oturabilirsen açık vermeden mahallelere git ışıklarda dur bak neler oluyor.işinden olmuş e kiralık evinden olmuş ev bulamayan insanlarla bir konuş bak az bile yapmışlar dersin senin bağı boşunamı soydular aç insan herşeyi yapar.halkın nabzını halini bilmek için arasında olman lazım ordan ahkam kesmekle olmaz.zamane padişahları yaparlardı sizde yapın sövenide görün allah razı olsun diyenide.

Avatar
ekbo 2014-07-14 17:56:58

sayın veklimiz sokaklara inmeyip zengin meclislerinde toplandıkları için maraşta bunca zaman olay yok tu seçim öncesi oluyor bunlar demektende çekinmiyor. HALKA KARIŞIN SAYIN VEKİLLER HALKAA zengin halka değil ama

Avatar
ahmet burhan 2014-07-14 17:47:03

sizin suçunuz yok; tanımadan etmeden maraşın m sini bilmeyenlere oy verelerin suçu... yani bir yıl öncesi gibi sokaklarda rahatça dolaşmak, korkmadan çocuğu bakkala markete göndermek istemek suçmu....

Avatar
hayaldi 2014-07-14 17:30:06

gözünüze dizinize dursun yıllardan beri bu şehir gül gibi besledi ama son zamanlarda şerefsizler türedi. bu rahatsızlığını dile getiren vatandaşa yok gezici yok bilmemkim demeyle başarı kazanamazsınız aha amacınız seçim kazanmak gerginlik işimize yara diyorsan bugün yarar ama yaraının ne olacağını kimse kestiremez sevde hanım bu millette hakaret etmeye yeltenme metropoline git dilini karnına çek bu şehri karıştırma alevlendirme,kutuplaştırmaya kalkma size bu yakışır gerçeğindede göreviniz bu eğer hatırlarsan

Avatar
hasan 2014-07-14 17:14:52

gezi olayı ile ne alaka ya dar pencereden bakmayın ateş olmayan yerden duman çıkmaz akşamları bir parka gidip otur da o zaman konuş

Avatar
ghostdamaging 2014-07-14 16:59:02

Şuursuzca bi yaklaşım. Gel maraşlı halkının içine gir sıkıntılarını gör ondan sonra yorum yap. Ordan söylemesi kolay sevde hanım. Kaç kere namık Kemale, tekke ye gidipte bu suriyeli kardeşlerini ziyaret ettin de söylüyosun bunları. Tayyip erdoğanın maraşa en büyük yanlışı sensin aslında da bilen yok. Allah bunun hesabını sen ve senin gibilerden soracak.

Avatar
ali 2014-07-14 16:57:38

Kusura bakmayın sevde hanım bu kadar basit değil. Sizin yanlış dış politikanızı halk ödemek zorunda değil.Sizin yaptığınız hatanın bedelini halk ödemek zorunda değil. Eğer bu insanları (suriyeli kardeşlerinizi) denetime almaz iseniz daha da bu olaylar tırmanacak. Kimse yardım etmeyin,etmeyelim demiyor sadece bunları denetim altına almanızı istiyorlar. Tabii siz siyasetçiler görmek istediklerinizi söylüyorsunuz.

Avatar
Ali 2014-07-14 16:50:20

Sen önce bu memlekete 4.5 yıldır bir vekil olarak ne yaptın ne faydan dokundu ondan bahset, sen zurnanın son deligisin sırana göre konuş.

Avatar
maraşlı 2014-07-14 16:39:25

bla bla

Avatar
Mustafa 2014-07-14 15:45:45

Kusura bakmayın sevde hanım bu kadar basit değil. Sizin yanlış dış politikanızı halk ödemek zorunda değil.Sizin yaptığınız hatanın bedelini halk ödemek zorunda değil. Eğer bu insanları (suriyeli kardeşlerinizi) denetime almaz iseniz daha da bu olaylar tırmanacak. Kimse yardım etmeyin,etmeyelim demiyor sadece bunları denetim altına almanızı istiyorlar. Tabii siz siyasetçiler görmek istediklerinizi söylüyorsunuz.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191