Ülkü Ocakları Genel Başkanı Bahçeli'ye sahip çıktı

Ülkü Ocakları Genel Başkanı'ndan seçimler sonrası sert açıklama... 1 Kasım seçimlerinde hezimete uğrayan MHP'de kazanlar kaynarken Ülkü Ocaklarından gelen açıklama şaşırttı.

Ülkü Ocakları Genel Başkanı Bahçeli'ye sahip çıktı

Ülkü Ocakları Genel Başkanı'ndan seçimler sonrası sert açıklama... 1 Kasım seçimlerinde hezimete uğrayan MHP'de kazanlar kaynarken Ülkü Ocaklarından gelen açıklama şaşırttı.

02 Kasım 2015 Pazartesi 16:21
Ülkü Ocakları Genel Başkanı Bahçeli'ye sahip çıktı
 MHP, % 16,3 dolaylarında olan oyu yaklaşık %12’ye düştü.
Aldığı 7,5 milyon oyun 2 milyonunu kaybetti.

MHP'de seçim sonuçları tartışılırken Ülkü Ocakları Genel Başkanı Olcay Kılavuz'dan "Bahçeli" açıklaması geldi.

Bazı internet sitelerinde "Bahçeli istifa edecek" haberleri yayınlanırken gelen açıklamadaki sertlik dikkat çekti:

İŞTE O MESAJ :

Liderimiz, büyüğümüz, şanımız, şerefimiz, namusumuz, onurumuz, Partimizin Genel Başkanı Devlet Bahçeli’dir.

Davamıza ve liderimize, sadakatimiz, samimiyetimiz, bağlılığımız her zamanki gibi en üst düzeyde olacaktır.

Bu düstura aykırı hareket edenlerin feriştahına taviz vermeyeceğiz. Tavrımız net ve sert olacaktır!

Olcay Kılavuz – ÜLKÜ OCAKLARI GENEL BAŞKANI
1 Kasım 2015 – 21:00
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 02.11.2015 16:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dr 2015-11-03 22:43:25

akp mhp pkk ve parelelle el ele kol kola iktidar

Avatar
Halil derya 2015-11-03 22:14:29

Başkan sen bilin benim icin sorun yok yarin baraj altina inerseniz aglamak yok tamammi.

Avatar
konuk46 2015-11-03 15:48:23

ulan bu memlekette sizden başka ülkücü yokmu adam mhp nin başına geleli 18 yıl olmuş ahirettemi bırakacak partiyi adamın yaptığı politikayı insanlar beğenmiyor bırakında başka bir dava adamı gelsin senin..............

Avatar
bnt 2015-11-03 11:43:07

adamlar seçim sonucundan memnun rahatsız etmeyin hdp nin bile aldığı milletvekili sayısına ulaşamayan mhp de utanması gerekenler bunla gurur duyuyorsa diyecek kelime kalmamış demektir. hayırda hayır vardır sayın bahçeli.......

Avatar
xxxx 2015-11-03 11:12:27

o zaman bir sonraki seçimde bahçeliye bye bye

Avatar
ceritli 2015-11-03 08:30:47

körler sağırlar, birbirini ağırlar... !

Avatar
46 2015-11-03 08:11:13

feriştah ederler adamı işte...çevrenizde adam bırakmadınız...

Avatar
yunus 2015-11-03 00:45:19

Sanki başarısız olan bahçeli değil de başkası! Kuru lafla bu hezimeti örtemezsiniz!

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191