Kahramanmaraşlı Altın Kızlar Türkiye Üçüncüsü Oldu

Kahramanmaraş'ta, 4 yıl önce hentbola başlayan Altınova Şehit Bayram Demirci İlköğretim Okulu öğrencileri, Küçükler Hentbol Türkiye Şampiyonası'nda üçüncü oldu.

Kahramanmaraşlı Altın Kızlar Türkiye Üçüncüsü Oldu

Kahramanmaraş'ta, 4 yıl önce hentbola başlayan Altınova Şehit Bayram Demirci İlköğretim Okulu öğrencileri, Küçükler Hentbol Türkiye Şampiyonası'nda üçüncü oldu.

12 Haziran 2013 Çarşamba 16:21
Kahramanmaraşlı Altın Kızlar Türkiye Üçüncüsü Oldu

Merkeze bağlı Altınova Şehit Bayram Demirci İlköğretim Okulu hentbol takımı, kısa sürede elde ettiği başarıyla dikkat çekiyor.

Kentte, 6 kez il şampiyonu olduktan sonra katıldıkları bölgesel grup müsabakalarında ilk 10 takımı arasına giren Kahramanmaraşlı sporcular, ”‹Sivas'ta düzenlenen Küçükler Hentbol Türkiye Şampiyonası'nda ise bronz madalya kazandı.

Hentbolda Türkiye'nin ilk 3 takımı arasına girerek hedeflerinin bir bölümünü gerçekleştiren sporcular, başarı basamaklarını da bir bir çıkmak istiyor. 

Beden eğitimi öğretmeni Ejder Nacaroğlu'nun gayretiyle 4 yıl önce hentbolla tanışan kız öğrencilerin en büyük hedefi ise Türkiye şampiyonu olabilmek.  

Nacaroğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilk kez bir köy takımının hentbolda Türkiye'de ilk üçe girdiğini anımsattı.

Öğrencilerinin büyük bir başarıya imza attığını hatırlatan Nacaroğlu, şunları kaydetti: 

"Öğrencilerimize başarılarından dolayı "Altın kızlar" diyoruz. Sportif başarıları tüm öğrencilerin ufkunu açtı. Spor, dersteki başarılarına da olumlu katkı sağladı. Birliktelik ve takım ruhu okulun geneline yayıldı. Öğrencilerimizin yaşları ve boyları küçük olabilir ama onların kocaman cesur yürekleri var."

Öğrencilerden Esma Demirci de kendilerini sporla tanıştıran öğretmenleri sayesinde Türkiye üçüncüsü olmanın mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi.

Sporda ve eğitimdeki başarılarının hayatta da devam edeceğini anlatan Demirci, "Çok mutluyuz. Önemli maddi imkanlara sahip takımları yenerek, şehrimizi, köyümüzü ve okulumuzu tanıtma fırsatı yakaladık. Bu başarı bizim için bir onurdur" diye konuştu.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
46 2013-06-21 09:44:30

ALTIN KIZLARIMIZ İNŞ, ÖNMÜZDEKİ YIL TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLUR.

Avatar
MUTLU 2013-06-20 15:31:47

ALTIN KIZLARIMIZI TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.

Avatar
MUHTAR 2013-06-19 14:13:28

KÖYÜMÜN ALTIN KIZLARI İLE GURUR DUYUYOR DESTEĞİNİ ESİRGEMEYEN VALİLİĞİMİZE, MİLLİ EĞİTİME VE SPONSORLARIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Avatar
EĞİTİM 2013-06-19 14:10:49

EĞİTİM BİRSEN OLARAK ALTIN KIZLARIMIZI TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUZ.

Avatar
MEM 2013-06-19 14:09:29

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SİZLERLE GURUR DUYUYOR ALTIN KIZLAR

Avatar
MARAŞ 2013-06-19 09:36:11

YOLUNUZ AÇIK OLSUN ALTIN KIZLAR SİZE MİLLİ EĞİTİMDEN DESTEK GELMEYE DEVAM EDECEK İNŞ, SİZ YETERKİ ÇALIŞIN

Avatar
KAHRAMAN 2013-06-18 13:55:44

KAHRAMAN ŞEHRİN İNSANLARI SİZLERLE GURUR DUYOR ALTIN KIZLAR,

Avatar
46 2013-06-17 12:19:34

BU ALTIN KIZLAR SENEYE TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLURSA KİMSE ŞAŞIRMASIN. ÇÜNKÜ ALLAH ÇALIŞANA VERİYOR.

Avatar
MARAŞLI 2013-06-14 15:13:37

K.MARAŞLI İŞ ADAMLARIMIZDAN,SANAYİCİ VE ESNAFLARIMIZ BU OKULU DESTEK VERSELER KİM BİLİR DAHA NİCE BAŞARILAR GELİR. O KÖY OKULUNU GÖRDÜM ÇOCUKLARIN DERSLİKLERİNDEN BAŞKA BİR ŞEYLERİ YOK, SALONLARI OLSA AYRI ÇALIŞMA ODALARI OLSA NELER YAPMAZLAR Kİ... MELEK İPEK ANNE BİR DE O OKULUN EKSİKLERİNİ GİDERSE NE GÜZEL OLUR...

Avatar
Halil KARAKOYUN 2013-06-13 16:33:02

Böylesine büyük bir başarı için Ejder Hocamızı ve Halil İbrahim Hocamızı canı gönülden tebrik ediyor, altın kızlarımızın ellerine ve kollarına sağlık diyor, Türkiye şampiyonu olarak da görmek istediğimizi ve dileğimizi iletiyorum.

Avatar
Tekin KAYNARCA 2013-06-13 14:30:29

Başarılarınızın devamını diliyorum.

Avatar
Mustafa ORÇAN 2013-06-13 14:27:16

Küçük okulun büyük başarısını kutluyorum.

Avatar
Mehmet Sadi ŞENKAYA 2013-06-13 14:19:17

Bu büyük başarının altında imzası bulunan Altın Kızlarımızı , Okul Müdürü Halil İbrahim Kara 'yı , Ejder Nacaroglu hocamıızı ve katkısı bulunanları tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.

Avatar
Halil İNCE 2013-06-13 13:36:50

Okul Yönetimini, Halil İbrahim Hocamı, her iki Ejder hocalarımı ve emeği geçen diğer öğretmen ve öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyorum. Bir köy okuluna Türkiye 3.lüğü kazandırdıkları için tebrikler teşekkürler.

Avatar
Ali BÜYÜKÇERÇİ 2013-06-13 11:24:55

Çalışma, emek, fadakarlık ve özverinin sonucu başarı! Tebrik ederek Kardeş Okulunuz olarak başarılarınızın devamını bekliyoruz.

Avatar
Mustafa Zincirkıran 2013-06-13 08:51:03

"Yapamam deme, yapan senden üstün değildir." sözlerinin ne kadar doğru olduğunu ALTIN KIZLAR'ımız ispatladılar. Şehir merkezinde değil, özel bir okul hiç değil, peşinden sponsor firmaların koşturduğu bir okul olmadığını sizler de biliyorsunuz. Altınova Şehit bayram Demirci okulumuzda iyi bir yönetim ve eğitim ekibi var. Başta okul yöneticileri ve öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ediyorum.

Avatar
1974 2013-06-13 08:47:09

TEBRİKLER ALTIN KIZLAR

Avatar
Ejder KARADANA 2013-06-13 01:23:06

Türkiye 3.sü Altın Kızlarımın ulaşamayacağı hedef yoktur.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126