Belediye Önüne Yazarkasa Bırakıp Açlık Grevi Başlattılar

Kahramanmaraş'ta 15 gündür işyerlerinin bulunduğu bölgeye elektrik verilmemesine tepki gösteren esnaf, belediye önüne işyerlerinin anahtarlarını atıp yazar kasa bıraktı, sonrasında da 'açlık grevi' başlattı.

Belediye Önüne Yazarkasa Bırakıp Açlık Grevi Başlattılar

Kahramanmaraş'ta 15 gündür işyerlerinin bulunduğu bölgeye elektrik verilmemesine tepki gösteren esnaf, belediye önüne işyerlerinin anahtarlarını atıp yazar kasa bıraktı, sonrasında da 'açlık grevi' başlattı.

27 Mayıs 2011 Cuma 18:42
Belediye Önüne Yazarkasa Bırakıp Açlık Grevi Başlattılar

Belediye Pasajı'nın tahliye edilmesinin ardından Orta Hal Bölgesi'ndeki prefabrik işyerlerine yerleştirilen esnaf, yaklaşık bir ay önce çarşının çatısının kapatılmadığı gerekçesiyle belediyeye yürümüştü. Aynı grup, bu kez işyerlerinin bulunduğu bölgeye elektrik verilmemesi nedeniyle işyerlerinin kapısına kilit vurup, eş ve çocuklarıyla birlikte Kahramanmaraş Belediye Hizmet Binası önünde eylem yaptı. İşyerlerinden getirdikleri elbiselerin yanı sıra anahtar ve yazar kasalarını da buraya bırakan grup, daha sonra 'açlık grevi' başlattı. Olası bir taşkınlığa karşı İl Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekiplerle belediyenin özel güvenlik elemanları bölgede geniş güvenlik önlemleri aldı. Burada konuşan Attarlar Odası Yönetim Kurulu Başkanı Cuma Güler, sorunlarının biran önce çözüme kavuşturulmasını istedi. TEDAŞ'a başvuruda bulunup, elektrik abonesi olabilmek için belediyenin kendilerine yazı vermesi gerektiğini ancak tüm girişimlerine rağmen söz konusu yazıyı alamadıklarını anlatan Güler, tepkisini dile getirdi. Güler, "Biz işyerlerimize mart başında geldiğimizde, artık TEDAŞ elektriği bu şekilde kullanamayacağımızı, işyerlerimizin artık faaliyette olduğunu söyleyerek, bize abone olmamız konusunda uyarıda bulundu. 'Aboneyi nasıl alacağız' dediğimizde belediyeden bize yazı verilmesi gerektiğini söylediler. 15 günden bu yana bizim elektriklerimiz kesik. Her gün herkesin kapısını çaldık bir arpa boyu yol kat edemedik. Çatımıza gelince projemizde olan bir çatı ile çarşımızın üzeri kaplanacak. Yani bu nedir. Güneşten yağmurdan yaştan korunmak için. Ama sayın başkanımız bir kırmızıçizgi tutturmuştur gidiyor. Zaten biz orada kalıcı değil, geçiciyiz. Ne zamanki köy garajında yerlerimiz yapılacak? Öyle bir şeye imza attırdı ki başkanımız, bize burayı terk edip köy garajına gideceğimiz zaman hafriyatı dahi bizim kaldıracağımıza dair belgeler aldı" dedi. Belediye Pasajı esnaflarının işyerlerinden bin 500 kişinin geçimini sağlamaya çalıştığını anlatan Güler, konuşmasını da şöyle sürdürdü: "Hatta en son ilçe başkanına şunu söyledik. Eğer unuttukları bir şey varsa hukuki olarak, eğer burada kalıcı olduğumuzu zannediyorsa eksik bir şey varsa getirsin imzalayalım diye teklifi biz yaptık. Ama maalesef bu güne kadar bize bir arpa boyu yol gidilmedi. Belediye pasajı deyip 60 kişi diye kimse geçmesin. Burada bin 500 kişinin ekmek kapısı var. Bu insanlar bu güne kadar bu yıkım olayından önce basın nedir açıklama nedir bilmeyen insanlardı. Bu yazarkasalar geçmişte tabi ben siyasi polemik yapmak istemiyorum hükümetleri düşürdü. Kötü örnek olmak istemiyoruz, bize her duyarlı insanın yardımcı olmasını istiyoruz." Konuşmaların ardından grup, Belediye Hizmet Binası önünden olaysız bir şekilde ayrılıp, işyerlerinin bulunduğu bölgeye ulaştı. Eylemciler, sorunlarının çözümüne kadar açlık grevi yapacaklarını açıkladı.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
IşyerlerininNedir
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yorumsuz 2011-06-03 11:03:45

Satın Mehmet dereli sadece size gülüyorum.

Avatar
YORUMSUZ 2011-06-03 11:02:25

Hiç boşuna heveslenmeyin duygu sömürüsü de yapmayın. İnsanlarımızı galeyana da getirmeyin. Provakaörlükte yapmayın. Yapacaksanızda doğuda dağlar müsait gidebilirsiniz. Belediye başkanı doğru yapıyor. İnsanlarımız dürüst değil çünkü. 2-3 sene bedava otur sonra da dürüstlükten bahset. herşey maddi menfaat mı. yarın bunun hesabını nasıl verecekler. yada böyle porvakörlük yapan kişiler nasıl hesap verecek. parti ile ne alakası var bu konunun. yapmayın allahınızı severseniz. ayıptır günahtır.

Avatar
gurbetciede46 2011-05-30 20:44:25

İşim gereği güneydoğu illerinden birinde çalışmaktayım.Bizde her yaz izine gelir gideriz.Bende yaz iznimin galiba 2000 li yıllarda güneydoğudaki esnaf kazanacağına kmaraşlı hemşerimiz esnaf kazansın dedim ulucaminin alt taraflarında kaçıncı dükkan olduğunu unuttum bir esnaftan 1 yıllık yiyecek aldım. esnafa dedim param memlekete kısmet olsun o ne yapmış biliyormusunuz. kokmuş bulgur kurt düşmüş tarhana pirinç ve adam döğme yerine torbaya buğday koymuş ne aldıysam bozuk çıktı.Yinede memleketimi seviyorum çürük elma çıksa bile.

Avatar
Murat 2011-05-30 17:55:40

Belediye pasajında ki dükkanlar babanızın malımıydı. Yıllarca bedava denecek paraya oturdunuz. Son 2-3 sene kira bile ödemediniz. Orayı boşaltırken hava parasıyla dükkanları devrettiniz. Şimdi şikayet etmeye hakkınız yok. Hangi işyeri sahibi kiracısını çıkarırken yeni yer gösteriyor. En çok sesi çıkan oda başkanı boşalltığı yeri kaç lira hava parası vererek niçin almış. Orada 1 işyeri varken 2. dükkanı alırken hesabı neydi. Eğer beğenmiyorsanız dükkanları boşaltın başka yerden dükkan kiralayında boyunuzun ölçüsünü alın.Referandumda belediyeye yağcılık edenler bunlar değilmiydi.

Avatar
kaharamanmaraşın 2011-05-30 15:10:43

senelerce cüzi miktar ödeyerek paraları tomarlarken birşey yoktu, şimdi ne oldu esnaf kardeş... ağlamayı kesin, işinize bakın.

Avatar
MEHMET DERELİ 2011-05-30 12:35:14

BU İNSANLARI BU HALE GETİRDİYSEN poyraz SEN NE İŞE YARIYOSUN ÇOK MERAK EDİYORUM????SEN NE YAPMAYI BİLİRSİN.GÖRÜN akpYE OY VERENLER SİZLER YAPTINIZ İŞTE BUNU BELEDİYECİLİĞE BAK BİDE MARAŞA YAZIK YAZIK UTANIN DEĞİŞTİRİN ŞU ZİHNİYETİNİZİ ARTIK!!!!!!!!!

Avatar
merhaba 2011-05-30 12:09:30

Bu memlekette akil adam olsa bu esnafı alır belediyeyle arasındaki ihtilafı bulur. Veya elektrik parası bulamıyorsa, yardım toplar, veya başka işler yapar. Her şey var ama akil adam yok vesselam.

Avatar
can 2011-05-30 11:33:06

insanlara değer vermek bu kadar basit olmamalı, hizmetler yerine getirilirken neden plan yapılmıyor, diğer gelişmiş iller neden örnek alınmıyor, gelişmişlik açısından önde olduğumuz iller hep bizi solladı. biraz ileri düşünmeye davet ediyorum. teneke bağlasalar... misali olmasın

Avatar
A KAR 2011-05-30 08:28:48

KAHRAMANMARAŞIMIZA YAKIŞANI YAPALIM HATALAR İNSANLAR İÇİNDİR. BAŞKAN POYRAZ HATA YAPIYOR Dİ,YE BU KADAR ÜZERİNE GİTMEYİN YAZIKTIR. HATA YAPA YAPA BİR GÜN HATA YAPAMAZ HALE GELİR İŞTE O ZAMAN DA OTURDUĞU KOLTUK SICAKLIĞINI KAYBETMİŞ OLUR BAKIN KALDIRIMLARIMIZ NE GÜZEL ŞEHRİMİZ YAYILIYOR VE KALDIRIMLAR YOK ASFALT YOK CANLI HAYVAN PAZARI ŞEHRİMİZİN ORTA YERİNDE HERŞEY GÜLLÜK GÜLİSTANLIK BU KADAR YAKINACAK NE VAR .ESNAFIMIZADA YILLARCA MARAŞ HALKINI SÖMÜRDÜLER BİRAZDA ONLAR HAZIRDAKİLERİNİ YESİNLER YIKILAN YERDE İKEN YANLARINA VARILMIYORDU. HAVALARINDAN BİRAZDA ESNAF GİBİ ESNAF OLMAYI BU ŞEKİLDE PİŞEREK ÖĞRENMEYE ÇALIŞSINLAR MÜŞTERİ NEDEMEK KIYMETİNİ BİLSİNLER.HEN ESNAFIMIZ HEM BELEDİYEMİZ AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNE....DÜZELİR BİR GÜN HERŞEY ACELE ETMEYE GEREK YOK

Avatar
Tolga 2011-05-30 08:23:03

Sayın başkan ne gerekiyorsa yapmıştır eylem yapanlar bu yapılanlara razıdırlar yazılı imzaları mevcuttur seçime yakın olmasıda manidardır biri seçim yatırımı yapmış olabilir

Avatar
burdurdan 2011-05-30 03:32:08

o bedava oturuyor diyenleredir sözüm. dükkanını kendi mi yapırdı? o esnaf kendi dükkanını kendi yaptı. ayrıca da kira ödüyor. yukarıda da ödüyordu. kirayı çok istedi de vermeyen mi oldu? kendi dükkanının elektirğini de kkesseler 1 ay gider belediye önünde soyunur o akp li geçinenler. öyle maval okumayla olmuyo bu işler. başa gelmeyince size kolay gelio söylemesi. ben o çarşıdan gelecek parayla burdurda okuyorum. kaç aydır ailemden para gelmiyor. gelemiyor. bende gündüz okula gidip geceye kadar da kalan vaktimde çalışıyorum. o rahat konuşanların çocukları gibi trabzon caddesinde arabayla caka satmıyorum. bunları da birşey anlarsınız die deil belki susarsınız diye söylüyorum...

Avatar
hasan 2011-05-29 20:59:13

mustafa boyraz istifa etmedikçe akp
ye oyum yok çünkü bu adam kahramanmaraşı haketmiyo bi avuç esnafla uğrasacağına binlerce yolsuzluk yapanlar varr ilk önce onlarla uğraşsın

Avatar
fuat 2011-05-29 20:26:04

Bumemleketin haline gülüyorum buduruma getirenleride kınıyorum hastanelere giden yollar cukur dolu ama kaldırımlarsa sıfır yapılmış boşunamı kaldırım mustafa diyorlar bu memleketin kaderiyle oynayanlara yazıklar olsun

Avatar
sadevatandaş 2011-05-29 17:42:12

az bile yaptın başkan poyraz bu adamları memleketten sürmek lazım evlerindeki elektriği suyuda kastir hatta memlektten sür gitsinler ne gerek var hatta kurmaylarınla sen kal bu şehirde vatandaşa gerekyok tohumuna para saymıyorsunuz

Avatar
.s...f. 2011-05-29 17:33:22

murat46 orda kimse kaymak bal yemiyodu herkes parasını veriyodu sana laf düşmez belediye başkanınıda allah nasıl biliyosa öyle yapsın ayrıca belediye başkanı kimseye yer vermedi herkes kendi cebinden dükkan yaptırdı ayrıca 6 aylık için hemde kira veriyolar sana da laf düşmez laflarına dikkat et

Avatar
abuzer 2011-05-29 15:35:04

poyraz bey sizin kolluk kuvvetleriniz vardı ne süründürüyonuz milleti orda iki biber gazı sıktırıp da dagıtsana daha ne duruyon hadi yakışır sana

Avatar
veliddin 2011-05-29 15:23:00

her yaptığı iş geçici çözüm,her işi gelip geçici,kendide yakında inşallah gelip geçici olacak poyraz'ın önünde yaprak gibi kendisi süprülüp gidecek,ve k.maraş insanı kurtulacak,bir insan bu kadarmı kendinden nefret ettirir otur bir düşün bakalım parkeci mustafa efendi...

Avatar
mali 2011-05-29 14:40:44

belediye başkanı bu kadar kişinin ahını aldın umarım belanı bulursun. sanmaki krallık kalıcı elbet bir gün biter. sularını da kes oldu olacak.

Avatar
ismail 2011-05-29 14:27:10

Başbakan Büyük Şehir yapacakmış Kahramanmaraş ımızı, Allah muhafaza Mustafa POYRAZ 'ın Büyük Şehir Belediye Başkanı olduğunu düşündüm şimdi de, olmayalım bence..

Avatar
sercan 2011-05-29 14:20:07

sızın ıcın bunlar hayaldı sımdı gercek oldu adalet kalkınma partısı k.maraş kalkınıyor

Avatar
sedef 2011-05-29 14:17:11

sayın k.maraş halkı bence butur olayları hakedıyonuz.sekız senedır ne gördukı k.maras bundan sonra gorsun secım zamanı cekıyonuz akp bayraklarınıverıyonuz oylarınızı ondan sonra adamlar gelıyorlar basa sızlerde boyle yersız yurtsuz mekansız kalıyorsunuz .sonrada gıdıp eylem yapıyorsunuz bencede hak edıyorsunuz negordunuz buzamana kadar bunlardan soyleyın

Avatar
ökkeşede46 2011-05-29 14:06:34

Güneydoğu illerinde işim icabı görev yapmış biriyim devlet sadece gariban anadoluda devlet buralarda ise zor.Diyarbakırda 100de 85 kaçak Batman,mardin şırnak hakkari yüzde 90 kaçak.yazıklar olsun anadoludan gelen elektrik paraları bunlara gidiyor.

Avatar
furkan karataş 2011-05-29 12:22:33

herkes kendince bir yorum yazmiş referanduma evetle madur olan esnafin alakasini anlamadim referanduma evet diyenler pasajin elektiriğinimi kesin demek istemişler ben referanduma elektirik kesilmesi için evet yada hayir görmedim:))

Avatar
gülen adam 2011-05-29 11:51:07

syn baskan,yaptıgın hiç birşey yok ..zaten sen bır kuklasın bunu butun maraşlı bılıyor.dostluk baki dir..bırak ınsanlarla ugraşmayı haerkes işine baksın ..sende kaldırım yapmaya devam et..

Avatar
vatandaş 2011-05-29 11:17:39

bu kadar zulüm etmeyin.ekmek davfası bu.orda 1000 kişi aile geçindiriyor.alt tarafı bir elektrik oda parasıyla kullanacaklar.ne gerek var bu olaylara

Avatar
doğrusöyler 2011-05-29 09:21:20

bir yanlışlık yaptınız akp ye oy verdiniz.başkan poyrazın kendinden başkasını düşünmediğini 50 yıllık dostları bilir.bir yanlışlık yaptınız farkına varamadınız işte fırsat vermeyelim akp ye oyları anlasınlar bizim odun olmadığımızı.........

Avatar
hkar 2011-05-29 05:44:05

KAHRAMANMARAŞA YAKIŞANI YAPALIM . BAŞKAN POYRAZIN BAŞT BU İNSANLARI BURATA YERLEŞTİRMESİ BAŞTAN YANLIŞ MADEM ELEKTRİK SU VERMEYECEKTİN. MADEM GEÇİCİ YAPTIN YAPMASAYDIN KARDEŞİM. MADEM YAPTIN VER ELEKTRİKLERİNİ KARDEŞİM. EĞER GEÇİCİ İSE BU İNSANLAR BİR AN ÖNCE BUNLARI KALICI HALE GETİR VE YERLERİNİ GÖSTERMELİSİN. HAYVAN PAZARI ŞEHRİN ORTASINDA KALMIŞ YAZ GELDİ SİNEKTEN VE KOKUDAN GEÇİLMİYOR HABERİNİZ YOK . OLMAZ BÖYLE BİR ŞEY .....KALDIRIN ŞU HAYVN PAZARINI ŞEHRİN VİZYONUNA YAKIŞANI YAPALIM LÜTFEN.

Avatar
kahraman 2011-05-29 00:42:29

çok zor durumda bu insalar hepsının evı barkı çoluğu çocuğu var onlarında tek derdi herkez gıbı ekmek parası kazanmak ne olucak bu ınsaların halı?yorum yapan arkadaşlar lütfen yorum yaparken daha dıkkatli olalım bızlerinde o durumlara gelmıyeceğimiz ne malum o ınsanlar çocukları aç kalmasın dıye mücadele edıyorlar perişan olmamak için bızlerde destek olmak düşer.allah yardımcınız olsun.

Avatar
Ali 2011-05-28 23:11:40

Sayın Mustafa POYRAZ Kahramanmaraş artık sizi istemiyor biz belediyeciliği bilen bir başkan istiyoruz. Yazık değilmi bu esnafa, sadece onlara gücünüz yetti tabi. Belediye pasajından sonrası ne olacak. Çevremizdeki iller bizden 50 yıl ileriye gitti, bizim daha toplu ulaşımımız yok, dolmuşlara mahkum yaşıyoruz. Adam gibi düz giden bir yolumuz yok otoparkımız yok ve daha neler neler. Allah rızası için düşün yakamızdan da Kahramanmaraş ın önü açılsın ufku genişlesin...

Avatar
ahmet 2011-05-28 23:07:20

şize ne deştrk verecem 50 beleşten çarşını ortaşını kaymağını yediniz.oraşı belediyenin yeri niye şize verecek şen kiracışın çık dediği zaman çıkacakşın.burda yorum yapanlar işin aşlını bilmiyor eşnaf hakşız burdaaaaaaaaa

Avatar
ahmet 2011-05-28 22:57:55

sayın belediye başkanıma,mustafa abimin almış olduğu bu kararına saygı duyuyorum.Mutlaka bir bildiği vardır.Kıskananlar çatlasın.Canım abim.Seni seviyoruz.Çünkü sen bize başbakanımızın emanetisin.Üç beş kişi toplanmış şov yapıyor.Hadi ordan.Yalan söylüyorlar.kırk sene elektriksiz kalsam oyum akp nin ve de mustafa abimin.

Avatar
Ali Can 2011-05-28 20:08:51

MeHaPe nin peşine takılmışlar. Orta hal halkındır. 100 kişi akp'ye oy verecek başkanın peşkeş çekmesini beklemeyin rantcılar. Trilyon iş yeri olur orda. Bana belediye az işgaliye parasıyla vermiyor. Atrıca sevgili mhp liler dışarıdan bakış açısı okuyun.http://www.haberx.com/kahraman_marasta_secim_71_mi_olur(19,w,8939,270).aspx

Avatar
vatandas 2011-05-28 20:01:23

sevgılı edeler basbakan geldıgınde neden sesınız cıkmadı gelıp gıdene kadar her dedıgınız yapıldı satılmadık yerımız kalmadı boyle beledıye baskanı olmaz olsun akp bu adamlar yuzunden oy kayıp edıyor esnaf arkadaslar sızı tebrık edıyorum

Avatar
MARAS46 2011-05-28 20:00:16

Bugünki davul zurna şenliği ve mesaj pankartı güzeldi.
Bence basbakanlığa ulaşın ve başlık mesajınız da şu olsun!.
Sayın başbakanım Mustafa poyraza benim için oy verin dediniz, sonumuz böyle oldu.. durumu anlatırsınız..

Avatar
kahramanmaraşlı 2011-05-28 19:22:24

ak parti hükümeti insanlar aş iş sahibi olsun diye binlerce insana KOSGEB aracılığıyla hibe para verirken,sayın poyraz ve ekibi insanları ekmeğinden ediyor..Sayın Başbakanımız da gecesini gündüzüne katıp tüm Türkiyeyi gezip insanların ak partiye oy vermesi için çalışırken Sayın Belediye Başkanı da Kahramanmaraşta oyların azalması için uğraşıyor..Yazık Yazık..Bu ne rahatlık..bu insanlar da bana oy vermese ne olur ki demek...Yazıklar olsun sana Sayın Poyraz..Keşke elimiz ampule gitmeseydi de senin aldığın oyu yüzde 40 larda tutsaydık..Belki bu kadar dikbaşlı olmazdın..

Avatar
sezgin dinçerli 2011-05-28 17:13:27

o kadar oy verin akp nin propagandasını bilinçsizce yapın ondan sonra vay şöyle oldu vay böyle oldu. umarım bundan sonra aklınız başınıza gelir

Avatar
alp 2011-05-28 15:35:55

yerel seçimlerde oy verirken biz poyraza değil başbakana veriyoruz demiyormuydunuz.o zaman derdinizi başbakana anlatın.DURMAK YOK UYUMAYA DEVAM.

Avatar
mustafa 2011-05-28 14:43:07

hiç önemli değil esnafın perişanlığı,esnaf sıkıntı yaşamaya,sahipsiz kalmaya alışkın dır.sadece belediye değil yarın birgün maliyesi,sanayi müdürlüğü,tarım müdürlüğü,karayolları ve aklımıza gelmeyen daha yokmu diyeceğimiz müdürlükler baskısını da artırır.mesela antepte bile olmayan vergi denetmen bürosu şuanda esnafa saldırı için gün sayıyor,idman yapıyor.ne yapsalar az kardeşim,nasıl olsa en az %50 ve 7 mazlumvekili garantisi var. ne de olsa inek emsede emmesede bir tas sütü var

Avatar
abuzer 2011-05-28 14:33:10

tüm kahramanmaraş halkını bu mücadeleye destek vermesini ve bu insanların bu halini yerinde görmelerini istiyorum yazık görün başkanınızın eserini

Avatar
maraşlı 2011-05-28 14:06:12

yaptıgın her işe gecici diyorsun kalıcı bir iş yaptıgın görülmedi zaten sende gecicisin orda bu insanlar hayvanmı satıyorki sen bu insanları mal pazarına gidin diyorsun........

Avatar
mustafa 2011-05-28 13:21:03

syn poyraz ne zaman istifa edeceksin.daha öğrenemediniz değilmi o koltuklarda oyurmakla iş yürümüyor.Bu saatten sonra k.maraş halkının senden duymak istediği tek söz istifa etmen.

Avatar
murat kanadıkırık 2011-05-28 12:55:19

gece saat 23 de geçtim ordan insanlanlar oradalardi çaresiz ler di, keşke bir çözüm bulunsa da bu sorun aşilsa iyi olur bu işler inatlaşma ile olmaz kimse inatlasmasin buna sayin poyraz da dahil allah yar ve yardimcilari olsun.ben şahsen üzülüyorum o çarşiya yakin bir esnafim.

Avatar
vatandaş 2011-05-28 12:52:15

SİZE MÜSTEHAK...! REFERANDUMDA BİZ EEVT DİYORUZ DİYE PANKART ASMIŞTINIZ.. ALIN SİZE EVET'İN TEŞEKKÜRÜ.

Avatar
bayram demır 2011-05-28 12:46:43

k maras halkı bu tur olaylara alısık degıldır yapılan haksızlıkların cevabını mutlaka verecektır k maras beledıyesının cok buyuk ayıbıdır elektırık verılmeyen esnaflar magdur olması kendısının hosuna gıtıgı anlasılmaktadır bence bundan utanmalıdır mustafa poyraza gozlugunu degıstırmesını onerıyorum bır vadandas olarak k maras beledıye sını kınıyoru,,,,,,,

Avatar
fatih 2011-05-28 12:05:05

arkadaşlar belediyede .kimkime dumduma .kraldan çok kralcılık var.otorite yok.herkes kendini kral zannediyor.neyse daha yazılacak çok şey varda boşverin.................ALLAH esnaf kardeşlerimize yardım etsin.belediyedekileride ALLAH ıslah etsin...............

Avatar
TOLGAHAN 2011-05-28 11:54:07

Banada bir yersin versin bende esnaflık yapım o zaman bütün esnaflar yer ister o zaman onlara verdin banada ver diye belediye haklı türkiyenin en az hizmet veren belediyhaside k.maraş beled,iyesi bence adamlarına bakıyo sadece

Avatar
kahramankentli 2011-05-28 11:53:21

şimdi bu pasaj esnafı verdikleri taahütleri unutmuş durumdalar.60 işyeri yaklaşık 30 kişinin elinde sanırım.şehirde yaşayan bu arkadaşlar dışındaki nüfusun hakkının daha büyük olduğunu düşünüyorum.sürekli kendilerine verilsin isteniyor.yazık ama.belediye merhamet ettikçe seçimi bahane edip haksız eylem yapmak nedir bir düşünün.şimdi bu yorumlarımız üzerine küfürler başlayacak.onu da tahmin ediyorum.doğruları konuşmak lazım. selamlar.

Avatar
hasan 2011-05-28 11:40:49

bu şehirde hiç olmayan şeleri görmeye başladık mustafa poyraz istifa etmeli bence

Avatar
murat46 2011-05-28 10:41:21

ordaki esnaf yıllarca çok cüzi bir miktar ödeyerek çarşının merkezinde işyeri açtınız şimdi noldu beyler yeter artık ben poyrazı hiç sevmem ama sizede güzellik yapıp yeni bir yer yapılana kadar bir yere yerleştirdi sizi ikide birde olay çıkarmanın anlamı yok. çarşıda o kadar esnaf var sizden çok çok yüksek miktarlarda kira ödeyen onlara ayıp oluyo

Avatar
var yok 2011-05-28 10:05:01

akp yi sevdiğim halde ben poyraza vermedim. chp ye verdim. oy verenler düşünsün....

Avatar
nazar 2011-05-28 09:00:52

kendine açtığı dükkanın önünden dolmuş güzergahı ayarlayan benim hasbi başkanım oğlunun eczanesinin karşışına yaya kaldırımı yaptıran benim hasbi haram yemez başkanım memleket batıyor kardeşler

Avatar
ASLI 2011-05-28 08:42:41

Kardeşim referandumda ''yağcılık'' olsun diye pasajın girişine kocaman evet yazan siz değilmiydiniz?bizmi yanlış hatırlıyoruz.Müstehak size gözünüz sonunda açılmış ama çoook geç oldu!Kendi düşen ağlamaz...

Avatar
KAAN 2011-05-28 08:37:07

HERKES HAK ETTİĞİ GİBİ YÖNETİLİYOR %65 OY VER İŞTE BÖYLE OLURSUN.AZ BİLE BU MİLLETE AZ....

Avatar
osman kıllı 2011-05-28 07:40:35

akp ye oy veripde başkanı büyle şımartırlarsa oda bunu yapar aslında az bile yapıyor başkası olsa aynı durumda esnafı benzin döktürüp yaktırır,

Avatar
marasaslanı 2011-05-28 02:05:19

yazıklar olsun poyraz nasıl bir insani vicdanın varr.sende her şey yalan mış poyraz açlık grevine destek veriyorum

Avatar
MURAT YURURDURMAZ 2011-05-27 23:33:14

EM BELEŞTEN GEÇİNMEYE ÇALIŞACAAN..;HEM MAZLUM EDEBİYATI YAPACAAN..,
RESMİ KURULUŞ'ELEKTRİĞİNİ'KESİNCE'DE..
CİYAK.. CİYAK BAĞIRACAKSIN..
TAM'DA ZAMANI..
DEĞİL'Mİ?
GENEL SEÇİMLERE RAMAK'KALA.. böyle olayların olması; mazlum edebiyatı üzerinden oy kapma yarışı..
zamnında 1960 larda - ya deirel-yada köprülü soyisimli bir devlet adamı'da buna benzer bir taktik yapmıştı.. ama o sanırım domates olyıydı..!!??
bu memeleketin doğru dürüst yaşam tarzı'nı kaldırmayı -düşünenelre..
...
yazık bu memelkete..
bu tür olaylar'la basına malzeme olmak; ancak varoşlarda yaşayanlara
has bir özellik olsa gerek..
tabiii ikt,dar partili belediye ve m. vekilleri'de bu fırsatı EYİ DEĞERLENDİRMEKTELER.. VESSELAM...

selamlar..

Avatar
hakkı 2011-05-27 23:18:11

belediye başkanı ne yapmaya çalışıyor yazıklar olsun sana madem elektrik vermeyecektin ne diye milleti oraya taşıdın yapıyorsan bir icraat adam gibi yap.maraşlı beni çok seviyor zannetme başka partiden aday ol yüzde 1 oy alamazsın.

Avatar
ahmet_444 2011-05-27 22:56:06

sizlerin refarandumda koca bir afiş hazırlayarak iktidara dolayısıyla iktidarın belediyesine kocaman bir evet desteği verdiğinizi... ama görüyorumki bir fayda görmemişsiniz. yazık ... ben hayrullah mahallesinde oturuyorum. tam 18 gündür kanalizasyon tıkalı su asfalta akıyor ve asfalt boyunca belediye başkan yardımcısının oturduğu evin önünden geçiyor. evinin önünden geçen ve oturduğu mahalledeki kanalizasyon akıntısı farketmeyenlere yüzde 67 oy verdiniz... ben vermedim ama oy verenler uyandınızmı il belediyesini tayyip erdoğan değil eczacı yönetiyor. uyanmadıysanız önümüzdeki seçimdede yüzde 90 verin... durmak yok devam

Avatar
yılmaz 2011-05-27 22:44:12

eger egemenlik kayıtsız şartsız millettinse miletin seçtigi başkan vekiller dikte rejim yapıyorsa efendilerin seçtigi vekilleri ve başkanlari istifaya davet etmeliler millet kendine hizmet etmeyen vekilleri başkanları oyuyla alaşagı etmeli birde dini kurlananlara ihtiba etmemeli bunlar dini kurlandıkları gibi milletide kurlanıyorlar milletin hizmet karrı degilde milleti uyutan dipler

Avatar
khramn 2011-05-27 22:26:12

Bu insanlar artık evlerini arabalarını satmaya başladılar. Hepsi iflasın eşiğinde. Belediyenin, belediye başkanının yaptığı düpedüz kıyım, zulüm. Birileri çıkıp buna dur demeli. Benim orada ne bir tanıdığım var nede dikili bir ağacım ama ordaki esnafın halini gördükçe üzülmemek elde değil. Bu insanlar yıllarca maraşa emek vermiş kişiler böyle sindirilmeye çalışılmamalılar.

Avatar
yakup akmansoy 2011-05-27 22:05:51

az bu millete

Avatar
OSMAN FINDIK 2011-05-27 19:15:39

bu esnaf eğer doğuda olsa idi, belediyede BDP den olsa idi, elektrik alırdı. Hemde kaçak kullanırdı kimsede bir şey yapamazdı.Bu Poyraz seçim üzeri çok sıkıyor vatandaşı. Ama bizede müstahak. %65 oy verdik değilmi. Mükafatlandırdık değilmi aspirinciyi. O aspirin dahi yapamaz.Ama Belediye başkanı oldu. Esnafımızın kutlu mücadelesini önemsiyor ve kutluyorum.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126