KASKİ Genel Müdürü Mustafa Altunok, kurumda düzenlediği basın toplantısında, vatandaşların su arıza, kanalizasyon arıza, kaçak su ihbarı, su kirliliği gibi işlerle ilgili bildirimlerini yapıldığı 185 Çağrı Merkezi'nde revizyona gittiklerini söyledi.

Bildirimlerin, daha önce telsiz veya telefon aracılığıyla ekiplere bildirildiğini vurgulayan Altunok, şöyle konuştu:"Bu durumun ise takibi zorlaştırmaktadır. Gelen çağrılar şu anda tek merkezde toplanarak, tüm ilçelere hizmet veren bir yapı haline geldi. Personel sayısı artırıldı. Tüm personele iletişim ve diksiyon eğitimi verildi. Teknik alt yapı oluşturuldu. Bu kapsamda bilgisayar, donanımlı telefonlar, ergonomik çalışma masaları ve nezih bir çalışma ortamı oluşturuldu. Çalışmaların takibi açısından tüm görüşmeler kayıt altına alınmaya başlandı."

Altunok, arıza bildirimlerini 185 Çağrı Merkezi'nin yanı sıra maraskaski.gov.tr veya Whatsapp arıza bildirim hattı aracılığıyla da yapabileceğini sözlerine ekledi.