Kahramanmaraş'a Sosyal Ve Kültürel Belediyecilik Ödülü

Başkan Poyraz ödülü Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Aksu'nun elinden aldı.

Kahramanmaraş'a Sosyal Ve Kültürel Belediyecilik Ödülü

Başkan Poyraz ödülü Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Aksu'nun elinden aldı.

17 Mayıs 2011 Salı 11:29
Kahramanmaraş'a Sosyal Ve Kültürel Belediyecilik Ödülü
Kahramanmaraş Belediyesi sosyal ve kültürel belediyecilik alanında gerçekleştirdiği hizmetler dolayısıyla “Medya Oscarları” ödülüne layık görüldü. Ödülü Kahramanmaraş Belediyesi adına Belediye Başkanı Mustafa Poyraz aldı. Avrupa Gazeteciler Derneği'nin 10. Geleneksel Jülide Gülizar “Medya Oscar'ları” ödülleri 13 Mayıs 2011 Cuma günü saat 19.00'da Esma Sultan Yalısı'nda düzenlenen törenle sahiplerine verildi. Ödül Töreninde bir konuşma yapan Avrupa Gazeteciler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Fişenk; “10 yıldır sürdürdüğümüz geleneksel ”Medya Oscar'ları” ödül törenine katkı ve desteklerinizin devamını diliyor tüm meslektaşlarımıza saygı ve sevgilerimizi sunuyoruz” dedi. 2002 yılından bu yana Sosyal ve kültürel belediyecilik alanında gerçekleştirdiği büyük projelerle Kahramanmaraş Belediyesi ve Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, Sosyal ve Kültürel Belediyecilik ödülüne layık görüldü. Kahramanmaraş Belediyesi adına ödülü Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdulkadir Aksu'nun elinden alan Belediye Başkanı Mustafa Poyraz törende yaptığı konuşmada; “2002 yılında ilk göreve geldiğimizde önce insan dedik ve insanları esas alarak birçok güzel proje üretip hayata geçirdik. Bu güzellikler dolayısıyla bizi ödüle layık gören herkese çok teşekkür ederiz” dedi. Dernek, siyaset, sanat, iş ve medya dünyasında yaptıkları çalışmalarıyla, ortaya koydukları eserleriyle vatandaşların takdirini alan, kamuoyuna örnek olan, toplumu sağlıklı ve doğru yönlendiren, iş, sanat, siyaset ve medya dünyamızdaki isimleri ödüllendiriyor.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hacıali46 2011-05-21 17:36:41

sayın başkanımızın galiba kalsa kalsa KALDIRIMI kalır.
PARTİKOLİK kmaraşlılar kmaraşta yapılan bir mega proje varmı.
Avrupai bi stadyummu var.
Avrupai bi spor tesismi var.
Türkiyeyi yeniden yapan TOKİ nin bi eserimi var gecekondu her taraf.
yazık bu şehire BATMAN ilini görün utanırsınız kmaraştan.
AK parti TÜRKİYEDE kazanmalı KMARAŞTA kaybetmeli.
KMS ne olacak başkan ne diyor bu işe

Avatar
sevilay 2011-05-20 09:00:43

belediyecilikte yakın ve uzak illeri görünce k maraş belediyesi bence sınıfta kaldı.ben belediyemizi her k maraşlı gibi ödül alacak seviyede hiç görmüyorum bu işi de göstermelik ve ve sacma buluyorum k maraş belediyesi ödül kazanacak kadar çalışmıyor bence. hak edene versinler ödülü.

Avatar
celal46 2011-05-19 17:45:03

ALLAHIM çıldırmamak elde değil oldu olacak başkanın heykelini dikelim kaleye kmaraşın her tarafından görülsün orası az geliyorsa ahır dağına heykelini dikelim neyimişte haberimiz yokmuş.

Avatar
Gazi 46.5 2011-05-19 00:21:22

helal olsun başkanımıza herkes onun kadar çalışmış olsaydı bu şehir çok daha farklı olurdu.bazı şeyler lafla olmuyor.

Avatar
Öğretmen Bey 2011-05-18 22:33:07

Saygıdeğer hemşehrilerim, ben Mustafa Poyraz'ın kaleyi kiraya vermesinden sonra notunu vermiştim zaten. Kesinlikle kendine oynayan birisi. Ak Parti hatrına hala başkan. Bence ders vereceksek bu seçimde oy kullanırken mantığımız ön plana çıksın. A veya B partisi demiyorum ama -Mustafa Poyaraz'a inat Ak Parti'ye "HAYIR"- diyorum. Bu benim özel sloganım. Saygılarımla.

Avatar
ali 2011-05-18 22:20:38

bırakın bu sosyal belediyeciği de şu şehir içinde ana arter yollarına sıcak asfalt dökün...ana yollar patates tarlası gibi eeyyyy belediye....

Avatar
mehmet 2011-05-18 18:26:57

bunlar basarisizliklarini ortmek icin kendi kendilerine verilen bir odul,bir anlam ifade etmiyor.

olsa olsa asosyal belediyecilik odulu almistir.suyu isindi artik.yolsuzluklar dizboyu.

Avatar
JANPOL 2011-05-18 17:07:21

NE ÖDÜLÜ BU ADAMA ÖDÜL DEYİL GÜNAH BİLE VERİLMEZ.BU KADAR BAŞARISIZ BİR BELEDİYEYE BİLE ÖDÜL VERİYORLARYA TEBRİKLER....

Avatar
SELİM " 2011-05-18 10:45:46

kendi kendilerine ödül dağıtıyorlar, bumu şehircilik anlayışı, sayın başkan NEREDE 2009 YEREL SEÇİMLERİNDE SÖZ VERDİĞİN 2500 ADET TOPLU KONUT, HANİ BİR GAZETENİN BÖLGE EKİNDE SAYFA SAYFA YAYINLATTIĞINIZ, MEMLEKETE BU ZAMANA KADAR NE GETİRDİNİZ, KARASU DİYORSUNUZ ÖNCEKİ BAŞKAN HANİFİ BEY ZAMANINDAN, BOĞAZİÇİ KONUTLARI YİNE HANİFİ BEY ZAMANINDAN, DOĞUKENT SAYIN SEZAL ZAMANINDAN NASIL OLSA MİLLETVEKİLİ OLRAMADIN GELECEK SEÇİMDE ADAY GÖSTERİLMEYECEKSİN AKP DE YENİ BİR ADAY ÇIKARTIR UNUTULUP GİDER DEĞİLMİ.. AK PARTİ YÖNETİCİLERİNE SENİ ŞİKAYET EDİYORUM SÖZÜNDE DURMADIN.. AK PARTİ SİYASET SAHNESİNE ÇIKTI ÇIKALI OY VERDİM FAKAT BU SEÇİMLER İTİBARİYLE MEMLEKETE BAKMADIĞINIZ İÇİN SİZLERE YEREL VE GENEL SEÇİMLERDE BİR DAHA OY VERMEYECEĞİM VERDİRMEYECEĞİM.

Avatar
bülent 2011-05-18 10:35:24

Ödül dağıtmak almak işte bu kadar kolay Türkiye de eeee 39 tane açılış yapıldı ya normal poyrazında ödül alması

Avatar
utku 2011-05-17 22:57:03

Kahramanmaraş Belediyesi ve "sosyal ve kültürel belediyecilik"? allah allah.
yok canııım, olsa olsa sıra ile belediyelere verilen bir ödüldür, sıra da bizim belediyeye gelmiştir.
Kim bilir bel ki de dernek ya da Sn. Atalay çok nüktedan bir yapıya sahiptir de "inceden dokundurmuştur" :)
Eğer doğru olsaydı;
1. Orta hal bölgesine yapılması düşünülen(!) kültürparkın en azından temeli atılırdı 3 yılda, zira proje yarışmasını kazanana ödül verilip günlerce bilbordlarda projenin reklamı yapılmazdı ya da oraya belediye pasajı esnafı bir "gecekondu"rulmazdı.
2. Sütçü İmamın türbesini görenlerin içini, deprem yerinden geçerken enkaz binalar içinde değerli bir anekdota rastlamış insanın hissiyatı gibi buruk bi sevinç yaşamazdı.
3. bu şehirde bir anfi tiyatro olurdu da zaman zaman eğlenceler düzenlenirdi.
4. Kahramanmaraş denince akla gelen bazı ecdadımızın ismi bir mahalleye ya da cadde sokağa verilmekle kalınmaz, birer heykelleri ya da anıt dikilirdi de 12 şubatta 5 nisanda onlar da "manevi huzurlarında" anılır, ziyaret edilirdi.
5.Kahramanmaraş kalesinin hali bu olmazdı, oralarda insanlar "tarihi ...aramazdı" da halk gider kendini arardı.
6.Şu memleketin değerlerine bizler başka insanlardan daha iyi sahip çıkardık da üstadın adı sadece bir kültür sitesi ya da mahalle tabelasında yer almak yerine şehrin bağrına kazınırdı.
7.Başka şehirlerden gelen insanlar bu kentin neresi olduğunu klavuzlu köprüsündeki, üzerinde nüfusu ve rakımı yazılı olan tabela ile "madalyalı kavşak" tan anlamakla yetinmez, otogar çevresi buranın neresi olduğunu herkesin beynine ve yüreğine kazıyan bir panoramaya sahip olurdu.
8.kapalı çarşı bugünkü görünümünden çok daha farklı bir görünüme sahip olurdu.
9.büyükşehir belediyesi olmaya namzet bu yerde insanlar cenazelerini bir biri üzerine defnetmek durumunda kalmazdı.
10. yine büyükşehir olmaya namzet bu yerde iki elin parmağını geçmeyen belediye otobüsüne ilave olarak 10 tane "midibüs"den az büyükçe araç alınmakla sosyal belediyecilikte ya da hizmette çıta yükseltildiği düşünülmezdi. zira malatyada, gördüğüm 10 toplu taşıma aracından 8 tanesi belediye otobüsüydü, çorlu diye bir ilçe var tekirdağda o belediyenin geçenlerde aldığı otobüs sayısı 65 hem de bizimkilerden büyük!

neyse, şimdilik akllıma gelenler bunlar.
ha bazı hakları da teslim etmek lazım; taziye evleri, kadın yaşam merkezleri, yaşlılar dinlenme salonları, vb. şeyler de güzel.
yalnız sosyal belediyecilik "el gördülük" de olmamalı değil mi ama!
inşallah "güzel günler göreceğiz" pardon, ıı göreceksiniz doğacak torunlarım. neden mi torunlarım? çünkü bu gün insana verilen değer yeterli değil.

Avatar
k.maraşlı 2011-05-17 22:20:55

yorum yapan arkadaşlar bu zamana kadar şu anki gibi belediye başkanı geldimi gelmedi öncekilerin hepsi bu adamın yaptığının beşde birini yapsa biz kayseriden antepten büyük olurduk gelişmiş olurduk yazık diyorum size çünkü iyiler yaranamıyor kötüler yarar bugüne kadar bu belediyenin ismini siz bile duymuyordunuz şimdi ne olduda rahatsızmı oldunuz hemen ne ödülü yol dediğiniz nedirki yapılacak adam yapmayacaz demiyor yine kazılmasın doğalgaz tamamen bitsin sonra sıra sıra yapacak herşeye iyi muhalefet olursunuz başka iş bilmezsiniz bu belediye başkanı varya adam gibi adam yapamıyorsa oraya ikinci defa gelmezdi demekki yapıyor işini halk oyunu vermiş yapamazsa halk indirmesini bilir alkışlayacaksınız başkanı memleketiniz ismini anmış istanbulun duayenleri anmaya da devam edecek saygılar herşey k. maraş için insanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır......

Avatar
cmn 2011-05-17 21:21:39

ödül neye verilmiş anlayamdım????

Avatar
osmanali46 2011-05-17 19:44:41

İl merkezi gecekondu olan il bi ödül daha.
Futbol takımı amatörde spor tesisleri en az olan il bi ödül daha.
Trafiği berbat olan il bi ödül daha.
Cadde sokakları dar eğri bürü bi dül daha.
Hava kirliliği en fazla olan il bi dül daha.
Şehir merkezinde parkı olmayan il bi ödül daha.
SAYIN belediye başkanımız kmaraşta değil de urfa batman diyarbakırda olsa valla bi gün bile yaptırmazlar.GERÇEKCİ OLALIM.

Avatar
Ahmet Hüdai ULUTÜRK 2011-05-17 17:03:43

Bir Ak parti seçmeni olarak beni bile inandıramazsınız bunlara,ne ödülü.Yol yapmasını,yeni yerleşim yerlerini planlamasını bile bilmeyen belediye sosyal olsa ne yazar.

Avatar
yakup 2011-05-17 16:38:58

editöy desene mhpli olmayan yorum yapamaz diye yandaş editöy

Avatar
Öğretmen Bey 2011-05-17 16:15:53

Anlamadığım şey ödülü almaya hak kazanan bir belediyecilik anlayışından niye biz fayda görmüyoruz. Kesinlikle şike ve siyasetin oyunu var bu işte. Artık hiçbir kuvvet bena AK Partiye oy verdiremez. Yazıklar olsun başka da diyeceğim yok.

Avatar
ibrahim 2011-05-17 15:33:07

böyle bir ödülü vermekle dahada geride kalıyoruz bunu verenleri kınıyorum maraşlı olarak adam kaldırım yaparak ödül alıyor diğer belediyelere çook yazık onlara küfürden başka bişey olmuyor dişarı gezmeye giderim diğer şehirler nasıl olmuş ben geri maraşa gelinçe içim acıyo hiç bişey yokk maraşta kale desen özel şirket elinde işletiliyor başka ne var birkaç yeşil alan tamam güzel inkar edemeyiz ama hiçbiride bence düzensiz yazmakla bitmez şöyle diyebilirim____önce ben ak parti için herşey yapardım ama belediyesi yüzünden ak partiye sonuna kadar hayır diyorum daha kötüsü olabilir ama çok daha iyiside olabilir iyi düşünün edelerr..

Avatar
MURAT YURURDRMAZ 2011-05-17 14:39:59

BU OLSA OLSA...
HALKINI VE HEMŞEHRİLERİNİ
UYUTMADA...
MIŞ.'GİBİ YAPMADA..;
HALKIN AĞZINA BİR PARMAK BAL ÇALMADA
EN İYİ BELEDİYE OLAN..
K.MARAŞ BELEDİYESİ ADINA
SAYIN M.POYRAZA VERİLEBİLİRDİ..
BAŞKA KİMSEYOK'Kİ BELEDİYE BAŞKANI OLARAK..?

Avatar
ahmet 2011-05-17 13:38:33

ACABA BU ÖDÜL NEDEN VE NİÇİN VERİLDİ.ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.BİR ANTEP VE KAYSERİ ARASINDA SIKIŞIP KALDIK ŞAHSEN EZİLİYORUZ. ONLAR METROLARA BİNİYOR ONLARIN ALT VE ÜST GEÇİŞLERİ BİTMİŞ YOLLARI PARKELERİ BİTMİŞ SORUNSUZLAR NERDEYSE.ACABA K MARAŞ BU İLLERİN NERESİNDE KALDI.BENCE BİZ K MARAŞLI OLARAK BELEDİYECİLİKTE KÜME DÜŞTÜK YAZIK OLUYOR K MARAŞ A.

Avatar
Abdullah Ademoğlu 2011-05-17 12:57:59

Böylesine başarısız,beceriksiz belediye başkanına ödül verilirmi bizimle dalgamı geçiyorsunuz. Yuh yani tek kelimeyle yuuuuh

Avatar
mustafa 2011-05-17 12:36:23

sosyal ve kültürel belediyecilik ödülüymüş sormak istiyorum syn poyraz sosyal ve kültürel anlamda k.maraş ne yaptınız hani ödül aldınız ya kesin birşey yapmışsınızdır demi.ama nedense k.maraş olarak biz ne yaptığınızı bilmiyoruz.acaba sorun bizdedemi sizde mi.size verilmesi gereken en güzel ödül yılın en iyi kaldırım yapan belediye ödülü olabilir

Avatar
offffff 2011-05-17 12:16:26

yatış ödülü.....

Avatar
ASLI 2011-05-17 12:09:30

Ya bizim belediye başkanı bu ödülü aldıysa bu ülkenin halini düşünemiyorum :)bu ödül paraylamı satılıyo acaba en haketmeyen insana vermişsiniz Eskişehir belediye başkanı alsa hadi neyse.Saolun ya çok güldüm haberi okurken demekki artık ödüllerede güvenmicez adam şehire hiçbişey yapmıyo ödül almış hahah!

Avatar
Ökkeş Dedeoğlu 2011-05-17 11:53:45

eğer mustafa poyraz da ödül aldıysa demek ki bu ödüllerin alayı da hikaye ve düzmece. Ne ödülü kardeşim.bu tırışka ödüşü verenler kaç gün Maraş ta durmuşlar veya yaşamışlar. Birilerinin telefon ricası, birazda o gszeteciler derneğine bağiş, mağış, biraz tarhana biraz dondurma, biber, bahır, mahır derken...aha sana ödül.boşverin bu numaraları. Şehrin anasını ağlattı be!.. Ben bu avrupa gazeteciler derneğini tüm türkiye basınına şikayet edeceğim. zaten bu Avrupanın birliği dahil her bir bilmem nesi Türkiye'nin özüne köküne karşı.mustafa poyraza verilse verilse "kötü belediyecilik ödülü verilebilir" tabi onun jürisi halktan ve haktan olursa.vay benim Maraşlım, vay.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126