Bu kadarına da pes

Bu kadarına da pes

05 Ocak 2017 Perşembe 12:02
Bu kadarına da pes
banner208
Kahramanmaraş'ta bir ticari araç üzerinde taşınan koltuklar. Bu kadarına da pes dedirtecek cinsten. 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KARAHANLI USTA 2013-12-24 10:25:48

HÜRRİYET MAH 98 SOKKAK TAM 5 YILDIR BEKLİYOR KÖY YOLUNDAN DAHA KÖTÜ YOLUMUZ SABAH İŞE GELDİĞİMİZDE SİZ HANGİ KÖYDEN GELDİNİZ DİYORLAR AYAKLARIMIZA BAKIP BÖYLE COMURLA GELİNİRMİ İŞ YERİNE DİYOLAR TEKSİL MESLEK LİSESİNİN DOĞUSU 98 SOKAK İNANMASANIZ GELİN GÖRÜN SAYIN YETKİLİLER SILA AP KEREM AP KENTEL AP VE GÜL APARTMANLARI VAR GELİN BAKIN HAK VERECEKSİNİZ

Avatar
şeffaf ba 2013-11-09 23:51:26

abartacak bi olay yok kimseye zararı yok yeterince de bağlamış emniyetini almış gerisine ... düşer.ne oldu onu arabanın üzerine koyunca göz zevkinizmi bozuldu.

Avatar
uzun 2013-10-27 00:39:10

Arkadaslar polisin 5 yil once emekli oldugunu arastirmadan yaziyorsunuz emin olun polis olmasa evlerimizde bu zamanda zor yatariz bu gibi durumlarda polis yasal islem yapacakken nerde bir tanidik yuksek mevkii de birini bulup nasil engellerim diye ugrasanlar var. Doktor ve hemsireler bir gun calisip yeterince istirahat ediyor bilmiyorum arastirdiniz mi polis yeterince istirahat ediyor mu

Avatar
davut 2013-10-11 16:05:56

siz polisi değil belediyeye bakın verdiğiniz oyun hesabını sualini vereceksiniz içimiz dışımız parke oldu polis yatmıyor fakat bediye gözümüze baka baka yandaşlarıyla yata yata yiyor

Avatar
ismail 2013-10-11 15:49:30

kardeşim memlekette çok şükür olay yok olursa görevini yapıyor olay olmasın tek poliste yatsın bir olay olursa polis kalkmasını bilir endişen olmasın bir ihbarda bulundum 4 dakikada geldiler

Avatar
babam ve oğlum 2013-10-11 11:39:33

kaçılın.. o adam benim babam. :)

Avatar
Hüseyin 2013-10-11 09:40:46

Herkez Ekmek Parasın Peşinde . .

Avatar
metin 2013-10-11 01:42:53

ekmek parası derdinde adam bakın işinize.

Avatar
misafir 2013-10-10 21:55:22

fotoyu çekene kadar polisi aramakta iyi olurdu.. bence en önemli eksiklik büyükşehir olamadığımızn farkedilememesidir..çok eksik var önce bu eksiklerin tamamlanması gerekir ki daha sonra adım başı polis olsun..........

Avatar
UMUTTT 2013-10-10 19:22:32

herkes görevini yapsın. K.Maraş yatma yeri olarak görülüyor polisler için. doktor hemşire nasıl sahaba kadar hizmet veriyorsa polis de gece gündüz uyanık olacak. hem de yıpranma payı olarak 5 yıl erken emekli oluyorlar. bu görüntü mü 5 yılın erkenliği ALLAH aşkına. yapın artık görevinizi....

Avatar
error 2013-10-10 15:10:09

bu şehrin polisleri acaba nerde yatıyorlar merak ediyorum. trafik konusunda şehir teksasa dönmüş kimsesnin haberi yok

Avatar
kgt 2013-10-10 13:43:08

evet ben engelliyim.engelli aracım var senden de iyi şöför olduğum kesin!

Avatar
murat 2013-10-10 13:20:29

Kahramanmarasimizdaki Trafik Polislerimiz tatilemi cikmis yoksa?

Avatar
EmrE 2013-10-10 11:44:15

Bu emniyet ne zaman görecek bunları merak ediyorum.

Avatar
46 2013-10-10 11:18:47

önemli olan işinin o şekilde bitmesi!!!!bir kazaya sebeb olmuş,birileri ölmüş veya sakat kalmış çok ta umrunda!!!!kural tanımazlıkların ülkesi!!!!

Avatar
aa 2013-10-10 11:13:24

bı sen varsın kesin şöför

Avatar