12 Şubat'ta Kahramanmaraş'ta okullar tatil mi?

Kahramanmaraş'ın Kurtuluş günü olan 12 Şubat Perşembe günü okullar tatil mi? Veliler ve öğrenciler merak içinde. 12 Şubat'ta Kahramanmaraş'ta okullar tatil olacak mı?

12 Şubat'ta Kahramanmaraş'ta okullar tatil mi?

Kahramanmaraş'ın Kurtuluş günü olan 12 Şubat Perşembe günü okullar tatil mi? Veliler ve öğrenciler merak içinde. 12 Şubat'ta Kahramanmaraş'ta okullar tatil olacak mı?

11 Şubat 2015 Çarşamba 08:17
12 Şubat'ta Kahramanmaraş'ta okullar tatil mi?

Kahramanmaraş'ın Kurtuluşunun yıldönümü olan 12 Şubat'ta her sene okullar tatil ediliyordu. Yönetmeliğe göre Mahalli Kurtuluş günleri o mahalde okullar tatil oluyordu. Ancak bu sene 12 Şubat Kurtuluş Bayramı günü okullar tatil edilmeyecek.

İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden okullara "12 Şubat 2015 tarihinde okullarımızda herhangi bir tatil olmayacak, eğitim-öğretime devam edilecektir." şeklinde mail gitti ve ilk defa 12 Şubat'ta okulların tatil edilmedi.

Kahramanmaraş'ta 12 Şubat'ta okullar bu sene ilk defa tatil edilmeyecek. Kahramanmaraşlıların çok önem verdiği ve yağmur kar demeden kutlamalara katıldığı 12 Şubat'ta okulların tatil edilmemesi vatandaşların da tepkisini çekti.

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 11.02.2015 08:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
safiye 2017-02-06 10:23:34

Bu kadar saçma bişey olamaZ

Avatar
furkan 2016-12-14 21:21:38

ohhhhhhhhh

Avatar
M. 2016-02-12 13:00:51

Bu nedir ya kurtuluş günümüzü kutlayamıyoru.Bu nasıl vali !!!!!

Avatar
fazli 2016-02-12 11:35:36

Ya tatil yapin

Avatar
Hzrm 2016-02-11 23:55:24

Yilbasinda tatil oluo 12 subatta tatil olmuo nasil bi is yaa. Beni Allahin hic bir kulu okula goturemez.

Avatar
kek 2016-02-11 21:22:30

yeter ya ne bu saçmalık. okullar tatil edilmeli sayın valim mail attım.

Avatar
mehmet naca 2016-02-11 20:57:19

ya böyle bir şey olmaz

Avatar
ahmet aslan 2016-02-11 19:53:15

Of ya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
MEHMET 2016-02-11 19:06:12

Bu NE ya resmen saçmalık ilklere girme valiiii

Avatar
MEHMET 2016-02-11 19:04:53

Böyle bir şey varmı ya okullar nasıl tatil olmaz valiiiiiiiiiiiii

Avatar
Tayyip 2016-02-11 18:21:02

Saçmalık

Avatar
kürşad 2016-02-11 15:13:26

kar tatili verdiniz neye yaradı şimdi her zaman olan tatilimizden aldınız

Avatar
Esra 2016-02-11 13:26:00

Yok artık yaa her sene tatil oluyor tek bu anemi taril olmuyo yaa

Avatar
Baybars2 2016-02-11 13:01:58

Her şey iyi güzel ama.. Kurtluş kutlaması olan şehirlerde niçin kurtuluş günleri unutturulmak isteniyor . Özellikle okulların tatil olmaması ve yeni nesilin bu günleri unutması bekleniyor ki ?

Avatar
Ali h. 2016-02-11 11:58:27

Evet ya, ben de izinli olduğum için çocuklarımla kurtuluş bayram ına gidecektim okullar tatil değil miş; yinede gideceğiz.

Avatar
irem 2016-02-11 11:04:46

yok artık bende gitmem okula olur biter

Avatar
Naima 2016-02-10 19:38:04

Abi o gün ne güzel Davutoğlu gelecekti oraya gidecektik arkadaşlarla ooooof

Avatar
gamze 2016-02-10 14:54:07

Sacmalik

Avatar
gamze 2016-02-10 14:52:50

Boyle bir sacmalikmi olur ya Nasil tatil olmucak sacmalik resmen

Avatar
Ahmet Efe 2016-02-10 11:36:51

Böyle bir bayramda böyle bir şanlı günde okula tıkılacağız yine ben o kadar çete olacağım diye hazırlandım para verdim herşeyim tamam ama belediye sayesinde doya doya eğlenemeyeceğim bizde buna tepki olarak 12şubatta sınıfca okula gelmiyeceğiz er mi yaman bey mi yaman hadi bakalım

Avatar
büşra 2016-02-09 19:29:53

Okulların tatil olması lazım bayramımızı bize kutlatmiceksiniz ney boyle ya

Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2015-02-18 21:50:07

Allah Allah, yorumcu mehmet evran'ın yazdığı yoruma bak ! kahramanmaraş'lı 12 şubat'ımızın ruhunu köreltenlerle milli mücadele veriyor, herifci oğlu çıkar peşinde, bu tür insanlardan kahramanmaraş'a ne fayda gelir. halbu ki önce bu tür insanlarla mücadele etmek gerekir.

Avatar
mehmet evran 2015-02-13 19:53:12

Fatih erkoc bana verdin sözü tutmadın

Avatar
davut 2015-02-12 23:01:26

Eskiden milli bayram hazırlıkları aylar öncesi başlardı.simdi bu yol bu bayramlari kaldiriyorlar.bu yil yillardir tatil olan 23 nisan sonrasi 19 mayis sonrasi günleri de tatil olmaktan cikardilar.maksat yeterli hazirlik yapilmasin şiradan bi program yAllah...olmaz boyle siradanlastiranlari kiniyorum..

Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2015-02-12 22:21:14

eyyy ! bire 12 şubat tatilini kaldırarak bu insanlara tarihini unutturmaya çalışan zihniyet, kurtuluş etkinliklerini gerçekleri dışında batı kültürüne uydurarak yapan zihniyet basın bunları yazıp çizmese de , muhalefet bunları dile getirmese de ya bu milletin kahramanlık ruhu yeniden canlanırsa o zaman ne yapacaksınız ?

Avatar
ASİL kAHRAMANMARAŞ'LI 2015-02-12 22:11:24

akp döneminde kahramanmaraş'ta görev yapan bir vali 12 şubat tatilini kaldırdı, çalışan anne babalar çocuklarını tören alanına götüremez oldu, önceki belediye başkanı namı değer kaldırım bey de kurtuluş etkinliklerinin gerçek gösterilerini değiştirip batı kültürüne yakın dans topluluğu vs. proğramlar yaptı, şimdi bizler çocuklarımıza torunlarımıza kurtuluşumuzu nasıl anlatacağız, lokmacı basın da yedikuyulara beleş sucuk yemeye gitmiş orta da yok yazan çizen yok ne olacak bizim tarihimiz.

Avatar
murat 2015-02-12 18:50:22

Bu tatili kaldıran adama artık madalya takarlar "Helal olsun sana vatanı kurtardın. İnsanları birgün daha çalıştırdın. Hem onları milli günlerinden de ettin",diye.

Avatar
KAHRAMANMARAŞ VATANDAŞI 2015-02-12 16:29:14

sonunda kahramanmaraşimizin kurtuluşunda bi̇le siradan bi̇r gün yaptiniz. :(

Avatar
milli deger 2015-02-12 15:31:40

Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler
başka milletlerin avıdır.
ULU ÖNDER M.KEMAL ATATÜRK

Avatar
Kahraman Maraş lı 2015-02-12 13:02:38

AKP milli bayramları tatil olmaktan çıkardı.Amaç bu günler sıradan yapmak Türk milletini milli ruhtan arındırmak.Andımızı,bayramları kaldıran AKP yi kınıyorum...

Avatar
akif özcan 2015-02-12 11:16:17

bi maraşın kurtuluşu vardı onu da mahfettiler hemde dogum günüm :(

Avatar
ali aksoy 2015-02-12 09:34:43

böyle yapmakla neni nesilleri milli değerlerden uzak tutarak milli ruhu olmayan nesiller yetiştimer istiyorlar milli ruhu olmayan bir millet kendi geleceğini inşa edemez sayı valim

Avatar
bir vatandaş 2015-02-12 09:27:42

sonra törene niye katılım yok derseniz ağzınızın payını alırsınız . yılbaşında 1 gün yerine 2 gün olsun bizim yüce kurtuluşumuzun yıldönümünde tatil etmeyin ancak size de bu yakışır

Avatar
muhtar 2015-02-12 09:27:19

Bu ak parti elinden gelse kurtuluş bayramını da kaldı rır

Avatar
Vatandaş 2015-02-12 08:39:32

ben ne yılbaşının ne bir mayısın tatil yapılmasını iistiyorum!!!!! ben maraşın kurtuluş bayramının tatilini istiyorum. öbür tatiller kendilerinin olsun.

Avatar
Emre 2015-02-12 07:36:14

yav valli amca .. bu yorumu biraz dikatte alın ..

kocaeli'de havallar fazlasıyla soğuk artık dışarı çıkamıyorum ..
ellerim buz gibi oluyor dısarda .
şu kocaelli ' ye bi tatil yap yav ..

Avatar
Hacı Mustafa şahin 2015-02-12 07:15:44

Akşam Belediye başkanı davet etmedi ya bu nasıl iş :(

Avatar
ramazan akkök 2015-02-12 07:05:02

Maraşlım kurtuluş günümüz kutlu olsun.ogün şehit olan atalarımızın ruhları şadolsun , mekanları cennet ruhları için el fatiha.

Avatar
tarafsız biri 2015-02-12 04:12:10

eğer yurt genelinde bir tatilse tepki vermek anlamsız
yok sadece kahramanmaraş'ta ise yol kapatmak hazırlık yapmak anlamsız
öğrenciler öğretmenler yoksa sadece esnaf mı kutlama yapacak

Avatar
serdar cetinkurt 2015-02-12 00:38:31

Milletimiz yavaş yavaş yok oluyor

Bizi canını hiçe sayarak savaşan atalarimizin ölüm anılarını bile kutlayamiyok bole saçmalık olmaz

Avatar
Fulya Nurr 2015-02-11 23:57:52

Bence o vali geldiği gibi geri gitmeli ! Bu bizim en önemli bayramımız ve biz o bayramı kutlayamicaz okula gidicez ben böyle bisey görmedim !!

Avatar
fahriiii 2015-02-11 23:43:39

Kerdesim zaten egitim karmakarisik burakin yavrular kutlamalara katilsin izlesin yilbasi gavur icadi tatiller izinler havada uçuşuyor bu nasil işya

Avatar
bir garip öğrenci 2015-02-11 23:41:52

arkadaşlar az önce belediye anons geçti sadece yarın için okullar tatilmiş :)

Avatar
fahriiii 2015-02-11 23:40:50

Kerdesim zaten egitim karmakarisik burakin yavrular kutlamalara katilsin izlesin yilbasi gavur icadi tatiller izinler havada uçuşuyor bu nasil işya

Avatar
ahmet 2015-02-11 23:28:54

tüm veliler ögrencilerizi tepki olarak okula göndermeyin bende en doru karar ben öyle yapacagım

Avatar
Mazlum maras 2015-02-11 23:22:48

Maras in kuruluşunu birşeye saymazlar.
Gizlice doğalgaza dünyanın zammını yaparlar, halka faturayı gömerler.
Maraş ah maras. Nasıl sahipsiz.

Avatar
ali incir 2015-02-11 22:47:16

bubu nebiçim adalet resmi olan tatilleride iptal ediyorlar öğrencilerin sevinçleri hayalleride suya düştü bence yanlıs tatillerin iptal edilmesi bence

Avatar
metin tüfekçi 2015-02-11 22:41:35

bunun amaci 12 şubat bayramini pasi̇fleşti̇rmek yapilan bu i̇leri̇ki̇ yillrda çocuklarin bu bayramlari yapmasini engellemek

Avatar
ırmak 2015-02-11 22:38:31

vali lutfen tatil et evde bile usuyorum

Avatar
sultan 2015-02-11 22:16:05

Lanent olsun ya cocugumuz cete olamiyor

Avatar
ali bozkurt 2015-02-11 22:11:59

bir toplumu asimile etmek ıstıyorsanız önce tarihini unutturmalısınız . avrupaya özenmek tarihimizi unutturmak isteyenlerin işi bu . yarın birgün 12 subat diye bir gunde olmayacak sanırım ...

Avatar
osman 2015-02-11 21:50:17

saçmalık bizim bayramda okular tatil deyil amma yılbasında niye tatil deyil ben boyle vali görmedim

Avatar
alperen @ARİF AHMET 2015-02-11 21:47:43

hayır kardeşim tatil edilmez sadece kahramanmaraş için o :)

Avatar
İsimsiz 2015-02-11 21:46:54

Rezalet bu sene bu kadar yıldır böyle kötü olmadı kurtuluş bayramı resmen paradan kaçmışlar aksu tvnin kalitesizliğine söylenecek söz yok canlı çekimde iki dakikada bir reklam böyle saçmalıkmı olur şiddetle kınıyorum belediye başkanlarını ve aksu tv kurucusunu çalışanlarını

Avatar
yusuf 2015-02-11 21:46:21

Lütfen okullar tatil olsun yalvarırım

Avatar
NACAR 2015-02-11 21:32:40

bir ilin en önemli günü olan kurtuluş günlerinde tatil edilmemesi ecdadın ve geçmişin unutturulma yöntemidir. nasıl çocuklarımıza geçmişte atalarımız dedelerimiz bu şehir için nasıl kanlarının son damlasına kadar mücadele etmiş nasıl öğrenecekler.. okumayan bir toplumda kitap okutarak mı öğrenecek çocuklarımız. bayram coşkusunu hiçmi yaşamasın bu çocuklar sayın mülki amirler.. yazık ki sizin gibi idareciler oldukça geçmişi unutmaya ve yozlaşmaya mahkum bir gelecek yetişecektir. sizleri bu güzel ve anlamlı kurtuluş bayramını tatil etmediğiniz için kınıyorum.

Avatar
MERT @aladdin pajajı 2015-02-11 21:30:48

çünkü yukarda hacım

Avatar
musa 2015-02-11 21:21:02

Yarin okullar tatill mi?

Avatar
derya 2015-02-11 21:14:57

sayın istanbul valisi vasip şahin 12 şubat perşembe günü eğitime devamedliemez her yer buz tuttu.çok kar yağdı çocuklar bu halde okula gidemez.elinizi vicdanınıza koyun ve yarın okulları tatil yapın.lütfen

Avatar
Cihat KAHRAMAN 2015-02-11 21:14:51

Ne yani yılbaşında herkez içer gezer tozar ama #SÜTÇÜİMAM'ın şehrinin kurtuluşunda okullar tatil olmasın çok yazık çookk!!!

Avatar
turgut atinç 2015-02-11 20:56:37

Yaa ben çete olacaktım neden okullar tatil değil 1 ocak 2015 tatil oluyoda neden maraşımızın kurtuluşu var tatil değil offfff

Avatar
beyzanur 2015-02-11 20:52:20

Yilbasinda tatil oluyo da bizim bayramimizdami tatil olmuyo boyle sacmalik 16 yil boyunca görmedim kim ne yapmaya calisiyo anlam veremiyorum !

Avatar
mehmet @Duygu 2015-02-11 20:38:27

böyle saçmalıklara karşı rapor alalım okul boş kalsında anlasınlar

Avatar
ARİFAHMET 2015-02-11 20:36:16

12 şubat günü orhangazide okullar tatil edirdimi

Avatar
ARİF AHMET 2015-02-11 20:23:58

12şubat günü orhangazide okullar tatil mi?

Avatar
Kübra 2015-02-11 20:21:43

biz okula gitmeyip bayramımıza gideceğiz görsünler tatilmi değilmi

Avatar
aladdin pajajı 2015-02-11 20:13:22

yılbaşı kadar kıymetin yokmuş 12 şubatım

Lütfen haberlerimizi kaynak göstererek dahi kullanmayınız. Haberin bir kısmını kullanıp bağlantı ile sayfamıza yönlendirme yapabilirsiniz... OKU, YORUMLA ve PAYLAŞ ==> http://www.haber46.com/egitim/12-subatta-kahramanmarasta-okullar-tatil-mi-h46805.html

Haber46 Kahramanmaraş Haber

Avatar
mrsemin 2015-02-11 19:59:54

12 Şubat tatil olduğunda herkes sorardi niye tatil diye ve Kahramanmaraş ın destanıni öğrenildi ama şimdi çete kıyafeti bile giyemeyecegiz yazik:(

Avatar
boşver 2015-02-11 19:43:24

tatili koyan boşuna komuş yarin barbarosta okullar tatil

Avatar
bura 2015-02-11 19:38:31

senede birker maraşın kurtuluşunu kutluyorduk neymiş efendim sadece bazı şehirlerde varmış

Avatar
ARİF AHMET 2015-02-11 19:30:19

orhangazide okullar tatil mi?

Avatar
yazik 2015-02-11 19:26:37

el yavurunun bayramına tatil verenler 12 şubat kurtuluş savaşina hiç bir şey vermezler

Avatar
duru @MEHMET 2015-02-11 19:17:49

valla haklısın ben buna adalet denilmez

Avatar
osman 2015-02-11 18:56:42

Okul yarin tatilmi

Avatar
Başkan 2015-02-11 18:48:00

Maraş halkının kültürüne karşı yapılmış bir saldırıdır bu. Bunu başka bir ilde yapsalardı tepkiyi görürdünüz. Bir çok değerinden vaz geçen bu şehirde halen göstermelik etkinlikler yapılıyor. Bu sonun başlangıcıdır. Tepkiyi kutlamalara katılmamakla verebilirsiniz. Bunu yapamıyorsanız siz daha fazlasına layıksınız demektir.

Avatar
MERT 2015-02-11 18:23:15

ayrıca istiklal marşına bile saygısı kalmamış bir gençlik yetişiyor ne kötü
i̇stiklal marşını gülerek
şarkıyı ağlayarak söyleyen gençlik istemiyoruz !!
n.atsız ..

Avatar
MERT 2015-02-11 18:21:28

atalarımızın kazandığı zaferi bizede kutlamak düşer ... kahramanmaraşın kahraman ünvanını almasında rol oynayan bir kutlamanın neden önüne geçiliyor ??
yeni neslin tarihini unutmaması gerekir bu günün özel olduğunu herkesin hissetmesi gerekir madem eğitim öğretim için kutlama yapmıyorsun öyleyse sen önce okullarda adam akıllı bir eğitim ver öğrencilere mille bilinci empoze edicek fikir akımlarını kazandır milliyetçi bir gençlik olalım ...

Avatar
ahmet 2015-02-11 18:13:11

12 şubat bayramını gençler kutlamayacak ta kim kutlayacak vali bey !!! okulları tatil edin de gençlerde unutmasın kutlasın 12 şubat bayramını !! sen unutmuşsun da gençler unutmasın bari !!

Avatar
yazik 2015-02-11 18:10:56

boyle bir sey gorumedi be arkadas kurtulus gunu tatili iptal ediliyor yazik

Avatar
HARUN 2015-02-11 17:39:11

kafaniza taş düşse ak partiden bileceksiniz zihniyete bak

Avatar
Adanalı 2015-02-11 17:30:02

Verin AKP ye oyunuzu başınıza hristiyanları kürtleri alevileri getirsin sonrada valiye laf atin ayıp be bırakın şu AKP ayağını

Avatar
Emre 2015-02-11 17:16:20

i̇stanbul da,ankara da 10 cm kar yağar okullar tatil olur bizim bir kurtuluş destanımız var ona da bir tatili çok gördüler.nerede bu adalet?

Avatar
sami 2015-02-11 16:29:26

valiye neden kızıyorsunuz....kanunu çıkaran akp....akp ye kizin...

Avatar
sami 2015-02-11 16:29:26

valiye neden kızıyorsunuz....kanunu çıkaran akp....akp ye kizin...

Avatar
Duygu 2015-02-11 15:41:05

Böyle saçmalık olur mu

Avatar
VELİ 2015-02-11 15:40:31

onların okullları tatil etmemesi benim çocuğumu okula göndereceğim anlamına gelmez. ben çocuklarımı kurtuluş bayramına götüreceğim. bunu sıkıntı eden varsa sıkıysa gelsin.

Avatar
misafir 2015-02-11 15:36:34

yılbaşı kadar kıymetin yokmuş 12 şubatım

Avatar
MEHMET 2015-02-11 15:23:40

1 ocakta hri̇sti̇yanlarin gününde tati̇l olur maraşin kurtuluş gününde olmaz adaleti̇n bumu vali̇

Avatar
adem us 2015-02-11 15:18:41

Okullar tatil olsun lütfen yaa

Avatar
defne 2015-02-11 14:04:58

Ya böyle bir eğitim sistemi yok cidden böyle saçmalık mı olur okullar tatil olmayınca biz okuldan daha çok soğuyoruz ve milli eğitime daha çok kızıyoruz sinir oluyoruz bu gençliğin asi olmasının sebebi işte bu buyurun buradan yakın biz kurtuluşu kutlasak ölürler İstanbul da dal sallansa okulları bir hafta tatil etmesini bilirler bütün bunlar saçmalık tatil olmalıyız

Avatar
fatma canlı 2015-02-11 13:32:43

birileri sayın valimize maraşı anlatsın lütfen

Avatar
kartal 2015-02-11 13:10:47

zavallı memleketim.milli ruhu katlettiler. ondan sonra devlet dairelerinde 1 mayıs işçi bayramını kutlarlar.%50 sen ne kadar genişsin...

Avatar
HAKAN AKYOL 2015-02-11 13:02:26

çoluğumzla çocuğumuzla kurtuluş bayramana gi̇demeyecekmi̇yi̇z yav,bu tatili kim kaldırmış ise çok büyük vebal almıştır atalarımızın kemikleri sızlamıştır.her şeye tatil buluyorlar k.maraşın kurtuluş yıl dönümünde tatil yapmıyorlar.

Avatar
maras 2015-02-11 12:51:18

Bune sacmalikya

Avatar
ramazan demircik 2015-02-11 12:50:36

Bizim suçumuz neyde tatil edilmedi okullae

Avatar
Maraslı 2015-02-11 12:37:23

çoluk çocuk demedenn herkes 12 şubatta çarseya gidiyor her yıl tatildi bu yıl neden tatil degil bu nasıl bir iş !

Avatar
Enes gödeoğlu 2015-02-11 12:31:11

Milli eğitim Bakanı Maraş'ın kurtuluşunu tatil yapmasın biz ermenileri fransızları sanki zor kazandık savaşı yazıklar olsun

Avatar
Tugayleo 2015-02-11 12:18:48

bu nasıl bişey ya 12 şubat'ta okullar tatil olmaz olurmu ?

Avatar
kim 2015-02-11 11:56:13

fransızlar mı ermeniler mi rahatsız oldu

Avatar
ercan Ozcelik 2015-02-11 11:50:12

Rezalet boyle onemli gunu bile cocuklarimiza kutlatamayacagiz zamanla unutulur boyle giderse

Avatar
46maraş 2015-02-11 11:49:46

maraşın kurtuluş bayramı anlamını yitirdi.

Avatar
EDE 2015-02-11 11:27:54

k.maraşta 12 şubat ruhunu i̇nci̇tmeyeli̇m büyük bi̇r tari̇hi̇ vebal çoluk çocuğuyla kurtulan şehi̇r o gün bayram yapmali

Avatar
46 2015-02-11 11:11:28

her tarafımız tatil,tatilden yeni çıkmadımı öğrenciler-öğretmenler?bazılarına 365 gün tatil olsa yan gelip maaşının alsa yok demez!!!

Avatar
KÜBRA KARADANA 2015-02-11 11:07:31

bu ne saçmalik ya bu özel bi̇r gün

Avatar
Yusuf Kurt 2015-02-11 10:50:27

arkadaşlar sessiz kalmayın bimer'e şikayet yağdırın ben yaptım sizlerde yapın

Avatar
true dedective 2015-02-11 10:12:28

değerleri̇mi̇ze zerre kadar saygi duymayan bi̇r zi̇hni̇yetle karşi karşiyayiz ne yazik ki̇..artik bunun yeri̇ne suri̇yeli̇leri̇n şehri̇mi̇zi̇ talan etmesi̇ni̇ kutlar hükümet..

Avatar
kerami 2015-02-11 10:06:03

biz sessiz kaldıkça daha nelerimiz alınacak...maraş halkını acz içinde görüyorum malesef :(

Avatar
A.K. @Fenasi atalay 2015-02-11 09:57:57

maraş halki neye tepki verdi ki buna versin. hani diyorlar ya akp liler geçmişimize değer veriyoruz diye.. aha geçmişe verdikleri değer

Avatar
mehmet 2015-02-11 09:38:40

sadece okullar değil iş yerleride tatil olmalı herkes milli bayramımızı hissetmeli. millet okulda işte ama birileri dışarda bayram kutluyor kutlayan kim? bürokratlar. vatandaş çalışsın. onların ne işi var kurtuluş bayramıyla

Avatar
türk 2015-02-11 09:38:17

milli şuurumuzu, türk'lük gururunu elden almak için her bayramda olduğu gibi yerel bayramımızda yapacaklarını yaptılar yine. uyanın artık uyanın ! 7 uyurların memleketinin insanları ! uyanın.

Avatar
samet kala 2015-02-11 09:22:57

böyle bi saçmalık mı olur ya?12 şubatta tatil olmaz olurmu hiç...
okulların tatil olmasını bekliyoruz...

Avatar
Değerler 2015-02-11 09:08:56

değerlerimiz bir bir elimizden alınıyor. bir işte samimiyet mi var yoksa o iş göstermelik mi yapılıyor hemen anlamak mümkün. sen o kadar para harca dostlar alışverişte görsün diye olur olmaz etkinlik düzenle sonra da okullar tatil edilmesin. hristiyanların kutladığı 1 ocak yılbaşı tatili, bu yıl yetmedi 2 ocak da tatil edildi. bu ne yaman çelişki böyle?

Avatar
Fenasi atalay 2015-02-11 08:59:02

böyle saçmalıkımı olur kahramanmaraş halkı buna tepkısını koymak zorunda bu bızım milli kurtulusumuz milli bayramımız doguda 2 cm kar yagıyo 1 hata tatıl oluyo

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126