Gerçi siyasi çevrelerden aldığımız ciddi duyumlar, tekrar gönderilmesi için çalışmalar yapıldığı yönünde ama olsun. Gitmesinin ya da kalmasının çok önemi yok bizim için. Kahramanmaraş'a hizmet lazım. Biz bunun derdindeyiz. Ben Kahramanmaraş eğitimindeki büyük gerilemenin Milli Eğitim Müdürü'yle alakasına inananlardanım. Zaten eğitimin başındaki bir insanın sorumlu olmadığını iddia etmek de mümkün değil. Ancak tek başına Milli Eğitim Müdürü'nü de günah keçisi yapmak vicdansızlıktır. Eğitimin temel sorunu Kahramanmaraş'ta ki zihniyet sorunudur. Kahramanmaraşlının eğitime bakış açısında sakatlık vardır. Her türlü çağrıya kulak tıkayıp okul yapmaktan imtina eden işadamlarımız, her fırsatta okulu şikayet etmek için Milli Eğitim Müdürlüğü'nün kapısını çalan öğrenci velilerimiz, öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz”¦ Eğitim kimse için bir dert değil. Önceki valimiz İlhan Atış Kahramanmaraş'ta eğitim sorununu görüşmek için Kahramanmaraşlı işadamlarıyla bir toplantı yapmaya karar vermişti. Öğretmenevi'nde yapılacaktı toplantı. Davete yüzlerce işadamının katılması bekleniyordu. Kaç işadamı katıldı biliyor musunuz? Ben biliyorum. Ama söylemeye hicap ediyorum. Zaten Sayın Vali'de hicap etti”¦ Çekip gitti toplantıdan. Neyse biz gelelim Sebahattin Bey'e.. Kahramanmaraş'ta ne kadar kalır bilmiyorum. Ancak, kaç gün, kaç ay, kaç yıl kalırsa kalsın ilk yapacağı iş Kahramanmaraş'ın derslik sorununu çözmek olmalıdır. Kahramanmaraş'ın belli bölgelerine ikili eğitimde rahatlamak için çok acil ”“yapılma aşamasında olanlar hariç- en az 10 okul lazım. Bu 10 okul gelecek eğitim öğretim yılına yetiştirilemezse 5 okul daha eklenmeli bunun üstüne. ”¦ki ikili eğitimde rahatlayalım. Çakmakçı Sait İlköğretim Okulu'nu konteynırlardan kurtarmakla başlanmalı işe. Ve süratle devam edilmeli. Başka yolu yok açıkça söylüyorum. Kahramanmaraş derslik sorununu çözmeden bir milim ileri gitmez. Eğitimde başka sorunlar yok mu? Var elbette. Bu sorunları Sebahattin Bey de çok iyi biliyor. Yeni döneminde diğer sorunların çözümü içinde mücadele edeceğine inanıyorum. Milli Eğitim Müdürlüğü ile okullar arasında kopan bağlar yeninden tamir edilebilir mesela. Milli Eğitim Müdürlüğü'nün soğuk yüzüne makyaj yapılabilir. Sebahattin Bey, haftada birkaç okulu ziyaret etse ne iyi olur mesela. Yanında bir iki de şube müdürünü alsa. Okullara “yanınızdayız” dese. Daha güçlü bir güven tesis etse okullarla arasına. Ne iyi olur. Neyse”¦ Umarım ileriki günlerde sorunların çözümü için atılmış adımları yazarız bu köşede. Sevgiyle kalın.