Bursagaz, paydaşlarına daha yüksek hizmet kalitesi sunmak amacıyla her yıl düzenlediği anket uygulama çalışmalarına temmuz ayı itibari ile başlıyor.

Paydaşlarının beklenti ve ihtiyaçlarının Bursagaz için büyük önem arz ettiğini vurgulayan Bursagaz İş Mükemmelliği Yöneticisi Tuğçe Balarısı; yapılan memnuniyet araştırmaları ile geçmiş yıllardan bugüne büyük ilerlemeler kaydedildiğini, gelecek yıllarda da bu alanda performansı sürdürülebilir kılmayı hedeflediklerini belirtti. Balarısı, "Evsel Müşteri Memnuniyeti Anketi(EMMA), Sanayi Müşteri Memnuniyeti Anketi(SMMA) ve Toplumsal Fayda Anketi (TFA) olarak Bursagaz müşterilerinin kategorilerine göre düzenlenmiş anketler Bursagaz Çağrı Merkezi çalışanları tarafından telefon ile gerçekleştirilecek. Anketler sırasında müşterilere yaş, meslek, eğitim gibi demografik bilgiler ile ilgili sorular yöneltilmekte; TC kimlik numarası, kredi kartı numarası gibi kişiye özel bilgiler kesinlikle sorulmamaktadır." dedi.