Adana’da Sabancı ailesi, Gaziantep’te Sanko ailesi şehrin isteklerini Ankara’ya hızlı bir şekilde iletirken, Kahramanmaraş bu eksiği her geçen gün daha da hissediyor.

1950 yılında Sanayi Üretimine hızla başlayan, Devletten aldığı 1 kuruş desteği 2 kuruş yatırıma dönüştüren ve çalışkanlığı ile 1993 yılında Türkiye’de en çok araba girişi yapan il unvanını alan Kahramanmaraş bünyesinde ki ağabey eksikliğini her geçen gün daha da hissediyor.

Gaziantep’te Abdulkadir Konukoğlu’nun şehrin ağabeyi olması neticesinde, 7 OSB açarken, Kahramanmaraş hala 3 OSB ile yerinde sayıyor.

Gaziantep’e yaptığı yatırımlardan ziyade, Türkiye’nin bir çok noktasına yatırım yaparak, istihdam sağlayan Abdulkadir Konukoğlu’nun da Kahramanmaraş’ta çimento yatırımı bulunuyor.

“ Mesele Gaziantep ise biz 5 dakikada toplanırız “ diyerek kamu kurumları ve kuruluşlarını iş adamları topluluğunu aynı masa etrafında toplayan Konukoğlu Ankara lobisini ise en etkin şekilde kullanıyor.

Kahramanmaraş’ta ise servetine servet katan iş adamları, şehrin ağabeyi pozisyonuna hala gelmek istemiyor.

Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi içerisinde 2 şirketi bulunan Forbes Dergisinde yayınlanan ve Türkiye’nin en fazla yardım yapan 50 hayırseveri içerisinde bulunan Kahramanmaraşlı iş adamı Hanefi Öksüz’ün ise Kahramanmaraş’ın ağabeyi pozisyonuna en yakın isim olmasına rağmen henüz bir girişimde bulunmaması Kahramanmaraş’ta ağabey kim olacak dedirtiyor?

Haber46 olarak buradan bir çağrıda bulunuyoruz, yerli otomobilin üretim bandına girmesi konuşulurken, Kahramanmaraş’a alınması için şehrin ağabeylerinin ve şehir erklerinin bir an önce harekete geçmesini temenni ediyoruz.