Son yıllarda hızla artan internet mağazacılığının önde gelen temsilcilerinden olan Tozlu Giyim, Türkiye’de elde ettiği pazar payının ardından yönünü yurtdışına çevirdi. Tozlu Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tozlu, “1 aydır 100 ülkeye ürünlerimizi göndermeye başladık.” diyerek hedeflerinin 24 saat online satış yapmak olduğunu söyledi.

Tozlu Giyim Yönetim Kurulu, Diesre Mağazası Diesre kafede basın mensupları ile iftarda buluştu. Samsun'dan dünyaya açılan ve tekstil sektöründe özellikle internet mağazacılığında bir marka olan Tozlu Giyim'in pazar payını artırmak için yurt dışına açıldığını anlatan Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tozlu, 1 ay önce başlatılan çalışma ile 100 ülkeye ürün gönderdiklerini ifade etti. Tozlu, “Her ülkede ayrı bir operasyon yapmayı hedefliyoruz. Hayalimiz içerisinde 24 saat alışveriş yapan müşterinin olduğu ve üzerinde güneş batmayan bir uluslararası internet sitesi olmak. Tekstilin Türkiye'nin petrolü olduğuna inanıyoruz. Tekstil bizim için odak noktasıdır. Samsun'da istihdam sayısını artırarak beyin göçünü engellemek için çalışıyoruz. Bu yıl 2 dalda ödül aldık. Kalitemizi daha da artırarak ödül sayımızı çoğaltmayı hedefliyoruz." diye konuştu.

15 yıl önce başlayan ticari hayatlarını anlatan Tozlu, "2000 yılında Yabancılar Pazarında manifaturacı olarak başladığımız ticari hayatımızda şu an yaklaşık 40 mağaza 850 çalışan, 2 milyonu aşan sosyal medya takipçisi ile günlük yaklaşık 8 bin koli kargoları Türkiye'nin dört bir yanına gönderiyoruz. 1 yıldır internet ortamında hizmet veren diesre mağazamızla da hizmet vermekteyiz." diye konuştu.