AK Partililer Zaman Gazetesi'ne yürüyor

AK Parti ile cemaat arasında bir süredir devam eden ve son operasyonla had safhaya ulaşan kavga sokağa taştı. AK partililer, bugün Zaman gazetesine yürüyerek, gazeteyi protesto edecek.

AK Partililer Zaman Gazetesi'ne yürüyor

AK Parti ile cemaat arasında bir süredir devam eden ve son operasyonla had safhaya ulaşan kavga sokağa taştı. AK partililer, bugün Zaman gazetesine yürüyerek, gazeteyi protesto edecek.

20 Aralık 2013 Cuma 10:34
AK Partililer Zaman Gazetesi'ne yürüyor

Son operasyonun arkasından AK Parti ile cemaat arasındaki ipler iyice koptu. Operasyonun arkasında cemaatin olduğunu iddia eden AK partililer bugün protestolarını sokağa taşıyor.

 AK Partililer, bugün Zaman gazetesi önünde büyük bir protesto eylemi yapmaya hazırlanıyor. Sosyal medyada yapılan çağrılarda Zaman gazetesinin manşetleri eleştirilerek, "Yarın (20 Aralık Cuma) İstanbul Yenibosna'daki Zaman Gazetesi genel merkezinin önünde toplanıyoruz. Kirli manşetleri ve kirli oyunu protesto ediyoruz.  Saat 15:00'te" denildi.


Çağrının AK Parti Genel merkezine yakın kişilerin yönettiği iddia edilen bir hesaptan yapılması dikkat çekti.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yönetici 2013-12-26 20:09:34

Bu haberi yapınca hangi taraftan olmuş oluyoruz. Söylerseniz tarafımızı biz de öğrenmiş oluruz.

Avatar
mustafa 2013-12-26 15:22:38

böyle bir haber yaparak tarafınızı belli ediyorsunuz. sizi kınıyorum.

Avatar
ali 2013-12-25 23:17:50

haber46 bunu haber yaparak yapmak istediğiniz ne ??? gerek yok bu tip haberlere milleti galyana getirmeye gerek yok tıklanmanızı arttırmaz bu haber ..sürekli sizi takip eden biri olarak KINIORUMMMMM SİZİ

Avatar
Ökkeş 2013-12-21 12:04:37

dershane meselesinin eğitim meselesi olmadığını ve siyasi bir mesele olduğunu akp gösterdi bu millete tabi anlayana...milyonların önünde başbakan yalan söyledi çocuk dershane yüzünden intihar etti dedi halbuki meb raporlarında çocuk lise 1 den terk ve hiç dershaneye gitmemiş aşkı yüzünden intihar etmiş Allah bunların hesabını sorar bunlardan...

Avatar
ALİ 2013-12-21 12:02:14

EHMET BEY,CAMİA SADECE VE SADECE REFERANDUMDA DESTEKLEDİ ONUN HARİCİNDE DESTEK VERMEDİ..HAA BİR DE HALKIMIZIN VE DİNİMİZİN HAYRINA OLAN İŞLERDE DESTEKLEDİ BALYOZ,ERGENEKON VE PARTİ KAPATMA KONULARINDA...

Avatar
gazihan 2013-12-21 11:50:48

Zaman Gazetesi ,AKP nin yandaş ve yanında bir basındı.Tüm olayları sansür ederek ,değiştirerek,çarpıtarak yayınlardı. Ancak şimdi AKP hükümetinin yolsuzluk,talan,rüşvet,hile içinde olduğunu görünce imana gelerek yazmaya başladı ise buna niye kocunuyorsunuz.?Bu yayına desyek olun madem Müslümanım,hacıyım,hocayım diyorsanız hak yemeyin.

Avatar
aslan bey 2013-12-21 10:27:35

kirli çamaşırlarınız ortaya çıkınca neden sağa sola saldırıyorsunuz asgari ücrete %3 zam yapan zihniyet yolsuzlukları çıkınca ne yapacağını şaşırmış durumda ne yazık her iki tarafıda sağ duyulu olmaya çağırıyorum birlik beraberliğe bu zamanda çok ihtiyacımız var arkadaşlar

Avatar
mustafa 2013-12-21 08:11:34

cehenneme kadar yolları var...

Avatar
ehmet 2013-12-21 01:57:45

ak parti 10 yıldır iyiydi dershaneyi kapatmaya kalkınca kötü oldu, burada çelişki var, neden yıllardır desteklediniz o zaman, lütfen samimi olunuz, ayrıca bu çatışma Müslümanları bölüyor ve üzülüyoruz, bundan iki taraf da zarar görüyor

Avatar
hayzüm burak 2013-12-20 23:54:00

Buyursunlar gelsinler onlara ikram edecek çayımız var hemde bir KUTU şekeri ile

Avatar
Ahmet 2013-12-20 23:43:41

6 kişi gelmiş zaman çalışanları ayakkabı kutusu hediye etmişler arkadaşlara komedi

Avatar
hayzüm BURAK 2013-12-20 23:42:47

Gazeteye yürüsünler,buyursunlar gelsinler onlara hediye edecek bir KUTU çayımız var.

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-12-20 23:06:13

Güneş balçıkla sıvanmıyor. Burayı protestoya gidenlere ayakkabı kutusu hediye etmek lazımdı.
Kutunun içindende ne çıkarsa şanslarına

Avatar
Alperen 2013-12-20 22:26:15

Düne kadar yandaş olan bu gazete yanlışları,yalanları gazeteye taşıdığınızda hepiniz memnundunuz. Şimdi iğne ucu size batınca hırsızlık,yolsukluklarınızı ifşa edince niye kötü oldu?

Avatar
MÜDÜROĞLU 2013-12-20 22:09:13

BEN ZAMAN GAZETESİ ÇALIŞANLARININ YERİNDE OLSAM SÖZÜM ONA AK GENÇLER GELDİĞİNDE ELLERİNE BİRER TANE AYAKKABI KUTUSU TUTUŞTURUR GÖNDERİRDİM :-)))

Avatar
Çerkes 2013-12-20 22:07:33

AKP şuanda kendi kuyusunu kazıyor farkında değil...

Avatar
Doğrucu 2013-12-20 22:05:24

Mehmet bey kumanya kalmadı artık koltuk sevdası makam mansıp sevdası var eğer başbakan gitsin bunların başından hepsi Gurk Cücüğü gibi dağılır iktidar kavgasına düşerler kaldı ki bugünlerde olanlar da bu yüzden başbakan gidecek 3 dönem şartından dolayı o yüzden karşılarında tehlike olarak gördükleri Hizmet Hareketini de başbakana bitirtmeye çalışıyorlar aynı insanlar İRANCI zihniyetler var diyoruz 2-3 yıldır inanmıyorlarda al sana İRANLI bir iş adamı 30 yaşında ve 4 bakan çık işin içerisinden...Ama bu oyundan yine Hizmet insanları alnının AKıyla çıkacaklardır vesselam...

Avatar
Burak 2013-12-20 20:59:53

ZAMAN gazetesi ne yazdıysa doğru çıktı, fişleme dedi, dersaneler kapatılacak dedi, yolsuzluk dedi... Hepsi doğru çıktı. Zaman a yürüyeceğinize Liderinize yürüyün koçlar..

Avatar
Hakkı Kaya 2013-12-20 20:39:45

Hükümet şuan çok zarar görüyor ve bu yaptıklarının hiçbir şekilde izahını yapamayacaklar...Sen 7 Şubatta kendi atadığın emniyet amirlerini görevden alıyorsun ne suçu günahı var o insanların savcının verdiği görevi kanun çerçevesinde yerine getiriyorlar hadi istanbulu anladık izmirde antalyada kayseride bursada niye alıyorsun bu insanlar kolay mı yetişiyor Allahtan korkun be insafsızlar...Bu ülkede günah keçisi hazır işin içerisinden çıkamıyorlar Cemaatin üzerine atıyorlar Allah bunların hesabını sorar...Sayın başbakan demiyormuydu HIRSIZLIK BABADAN ÖĞRENİLİR BABADAN OĞLA GEÇER DİYE...

Avatar
GÜRBAK 2013-12-20 20:35:26

Ak parti içerisinden de büyük tepki var yolsuzluk operasyonundan...Baştan beri başbakanın Hizmet Hareketine karşı yanlış yönlendirildiğini söylüyorum halende söylüyorum zaten o isimlerin adı da yolsuzluk operasyonunda çıktı ve en yakınındaki insanlar başbakana şuan zarar veriyorlar..

Avatar
realist 2013-12-20 20:13:20

brova(!) yılmaz. gerçekleri haber yapanlara böyle tavır alıyorsan rantçılara din bezirganlarına yalancılara soygunculara nasıl tavır alacaksın merak ediyorum bu saatten sonra akp destekçisi herkes bu kirli işin ortağıdır şu unutulmamalı akp baki değildir devletimiz bakidir iktidar değişir de bunlar yargılanırsa görürüm sizleri ve yetim hakkı yiyenlerin iki dünyada da peşini bırakmayacağım bırakmayacağız

Avatar
mesut 2013-12-20 19:11:13

tarafsız gazete istemiyor elemanlar

Avatar
kocayusuf 2013-12-20 18:56:36

hehe öyle

Avatar
Aydın Durular 2013-12-20 18:44:50

Birine yıkmak lazım ama kime Dövene eli olmasın Sövene dili olmasın Gönülde koymasın Buldum

Avatar
Ömer Ede 2013-12-20 18:44:10

Savcı;Cemaatte
Hakim;Cemaatte
Polis ;Cemaatte diyorsunuz
Madem Öyle;PARALAR NİYE SİZDE :-)))

Avatar
Hakan 2013-12-20 18:41:42

Ne suçu günahı var memleketin bütün illerindeki emniyet amirlerinin Allah aşkına bu olay suçu kabul etmek demek...Buğüne kadar hep cemaati suçladılar ama bir tane bile ortaya kanıt koyamadılar Allah bunların hesabını bu insanlardar sorar mahşerde işin en acısıda muhafazakar geçinen insanların Hizmet hareketine saldırması Allah a şükürler olsun ki bu zamana kadar Hizmet hareketi hep Ak landı...

Avatar
asım 2013-12-20 17:59:22

hırsızlığı,pisliği,talanı,hortumu,ayakkabı kutularını,para kasalarını,para sayma makinelerini,tüyü bitmemiş yetimin hakkını bulan ortaya çıkaran sergileyen her kimse selam olsun....

Avatar
kahraman 2013-12-20 17:38:11

fetullah kim oluyor da aşağı çekecek zaten o aşağıda

Avatar
abdullah 2013-12-20 17:04:31

ülkeyi soyanların evine yürüyünsene... paracıklar tatlı mı geldi siz demi nemalanıyorsunuz yoksa zorunuzamı gitti gerçekler... ulan asgari ücreti 4.5 milyon dolar yapsanız size gene oy vermem

Avatar
edemaş 2013-12-20 16:33:13

Halk iddiaların doğru olup olmadığı ile ilgileniyor doğruysa yolsuzluklar kim çıkarttıysa helal olsun

Avatar
mehmet taşdemir 2013-12-20 16:20:12

Allah'tan korkmaz, kuldan utanmaz herifler.. cemaati ne diye eleştiriyorsunuz.. siz hırsızlık yapan bakanlarınızı eleştirin.. kime diyorum ki... iki kumanyaya oyu satan adamlara ne anlatabilirsin ki ???

Avatar
ede 2013-12-20 15:53:16

Milletin başına gökten taş yağsa cemaattan bilecekler. yazık.

Avatar
Son Güler 2013-12-20 15:18:45

Bertizli kardeş AKP hırsızlıkta sınır koymamış yolsuzluk ortaya çıktı. Onu da Cemaate mal etmeye çalışıyor siz de yuttunuz

Avatar
Hakkı 2013-12-20 15:18:19

Bu ülke ne hale geldi arkadaş gökten taş düşse cemaatten bilecekler...Yolsuzluk hırsızlık yapanlar AK insanlar malesef..

Avatar
Geçici 2013-12-20 15:17:58

Cemaat, Erdoğanın ve kabilesinin bütün pisliklerini ortaya çıkaracak. Yücelttikleri gibi aşağıda çekecekler.!!

Avatar
yılmaz 2013-12-20 13:53:38

bende çocukları ve komşuları dersaneden aldım ayrıca gazete aboneliğimide iptal ettirdim anlayamadığım fethullah hoca neden bunlara göz yumuyor

Avatar
Eğitimci 2013-12-20 13:32:47

Bütün bu olayların Hizmet Hareketi üzerine yıkılması çok yanlış ortada belge yok somut kanıt yok bütün bir camianın vebalini alıyorlar El İnsaf Allah ıslah eylesin bunları.Öte yandan çok büyük bir yolsuzluk var HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK arkadaş!!!

Avatar
abuzer 2013-12-20 13:31:51

hırsızlarla el ele verip zaman gazetesine yürüyeceginize akp ye yürüyün de önce bu yolsuzluk ve talanın hesabını sorun allah akıl versin hepinize

Avatar
MARAŞLI 2013-12-20 13:30:52

İŞİNİZE GELMEYİNCE NSAIL SOKAKLARA DÖKÜLÜYORSUNUZ..ZAMAN GAZETESİNİN HANGİ HABERİ YANLAN TEK BİR YANLIŞ HABER BİLE YAPMADILAR.HERŞEY ORTADA SEN YOLSUZLUK OPERASYONUNUN ÜZERİNİ KAPATMAYA ÇALIŞ POLİSLERİ AL SAVCILARI AL BU NASIL ÜLKE ARKADAŞ DÜN KAHRAMAN İLAN EDİLEN SAVCI BUĞÜN VATAN HAİNİ OLDU SENİN 7 ŞUBATTA ATADIĞIN POLİS MÜDÜRLERİNİ NEDEN ALIYORSUN ARKADAŞ HEMDE BÜTÜN İLLERDEN.BEN DE BUĞÜN İNADINA 3 TANE YENİ ZAMAN GAZETESİ ABONESİ BULDUM ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN CEMAATİN ALNI HEP AK OLDU....

Avatar
ömer46 2013-12-20 13:28:04

yiyin birbirinizi. cemaat akp gerginligi tavan yaptı. dersaneme dokunmayacaktın... haydi hayırlısı...

Avatar
kahraman 2013-12-20 13:26:35

hayırdır ne oldu cemaatle erdoğan kardeşti bu zamana kadar bitsin bu hasret artık gel diyodu. neden acaba şimdi kötü oldular demekki neymiş kitapsız bilgin olanın sermayesi din olanın rehberi şeytandır.Allah aşkına oy verirken bir kez daha düşünün.şunuda unutmayın vatan bir bütündür parçalanamaz.Benim bozkurt yurdumda çakalların işi ne arkadaşşşş...

Avatar
TÜRKİYE SEVDALISI... 2013-12-20 13:11:23

SADECE GÜLÜP GEÇİYORUM DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVMUŞLAR...

Avatar
Ökkeş MARAŞLI 2013-12-20 12:47:01

Arsız hırsızlığın bu kadarına da pes doğrusu.Utanmasa mahekemenin önüne gidip bakan oğullarına tezahurat yapıp alkışlayacak.Adamlar milyar avroları buharlaştırmışlar, bunlar hala YEDİRMEYİZ şebekliğine sığınıyorlar.Kardeşim madem AK? Parti bu kadar temiz o zaman bırak savcılar işini yapsın; panik yapma, sakin ol.Haa bütün bunlar ateş olan yerden çıkan dumanın işaretleriyse bu yangın böyle söndürülmez.Millet bu yangını sandıkta söndürecek rahat olun.Haram zehir zıkkım olsun, burunlarından fitil fitil gelir inşallah...

Avatar
özgür 2013-12-20 12:14:16

ne oldu kankalık bittimi. daha düne kadar birbirinizi aklıyordunuz.öküz öldü ortaklık bitti.peki bu yürüyecek olan insanların gözlerinde at gözlüğümü var acaba. seni oraya yürüten parti sen yürürken onlar hep YÜRÜTTÜ. ne diyeceksiniz gazeteye vardığınızda. hırsızlıklarımızı neden yazıyorsunuzmu diyeceksiniz veya iftira attınızmı diyeceksiniz.
ben sizlerin bu 3 - 4 gün içinde meydana gelen olaylardan hiç haberiniz olmadığını var sayıyorum. eğer bilerek gidiyorsanız sizlerde bu hırsızlığı, talanı onaylıyorsunuz demektir.

Avatar
BERTİZLİ 2013-12-20 11:23:53