2 yıl önce yeni belediye hizmet binasını tamamlayan Kahramanmaraş Belediyesi, binanın giriş katında hizmete koyduğu ''Çözüm Masası'' birimi farklı görüntüsüyle dikkat çekiyor. Belediye ile ilgili yaşadıkları sorunlarını iletmek isteyen vatandaşlar, Çözüm Masası'na ulaşmak için kırmızı halıyı geçerek görevliye problemini iletiyor. Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 8 yıldır belediyede ''beyaz masa'' adı altında halka ilişkiler görevini yapmaya çalıştıklarını belirterek, yeni hizmet binasında yeni bir anlayış getirmeye çalıştıklarını ifade etti. Halkın sorunlarını anlatabileceği bu birime ''Çözüm Masası'' adını verdiklerini ifade eden Poyraz, ''Bu birimimize girişinden itibaren baktığımızda kırmızı halı dahil vatandaşımıza güven verdiğini düşünüyoruz. Bakınız kırmızı halı eskiden beri devlet büyüklerine serilir sonra onlar gittiğinde kaldırıldı. Aslında ülkemizde yeni bir anlayışla her şey yeniden şekilleniyor. Fikrimiz, yapımız ve ufkumuz değişiyor. Biz de dedik ki madem halka hizmet hakka hizmettir o zaman kırmızı halıyı halkın ayağına sürekli serelim diye düşündük'' ifadelerini kullandı. Halkla devleti bir birinden ayırmanın kendilerine yakışmayacağına işaret eden Poyraz, kırmızı halıya basması gerekenin halk olduğunu söyledi. Poyraz, kırmızı halıyı görenlerin bir hayli şaşırdığını ancak bundan da bir hayli mutlu olduklarını gözlediklerini belirtti. Poyraz, belediyede hizmetleriyle ilgili çeşitli zamanlarda ''memnuniyet anketi'' yaptıklarını ve en yüksek oranın Çözüm Masası'nın çıktığını hatırlattı. Poyraz, bir kişinin belediyeye ilettiği soruna en geç 15 gün içerisinde cevap verildiğini vurguladı. Zaman zaman ilginç isteklerin Çözüm Masası'na bildirildiğini dile getiren Poyraz, kırmızı halının döşendiği ilk günlerde bir kişinin kırmızı halıya basmak için izin istediğini, bazı kişilerin de ayakkabısını çıkartarak halıya bastığını sözlerine ekledi.