Cumhurbaşkanı Erdoğan Kahramanmaraş’ta iftar programına katılacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2 Temmuz Cumartesi günü Kahramanmaraş’ta iftar programına katılacak.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Kahramanmaraş’ta iftar programına katılacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2 Temmuz Cumartesi günü Kahramanmaraş’ta iftar programına katılacak.

02 Temmuz 2016 Cumartesi 10:43
Cumhurbaşkanı Erdoğan Kahramanmaraş’ta iftar programına katılacak
 Kahramanmaraş Valiliği Basın Biriminden verilen bilgiye göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve beraberindeki heyet ile birlikte 02-07-2016 Cumartesi günü iftar programına katılmak üzere ilimize teşrif edecekler.

Cumhurbaşkanı Erdoğan programında olmasına rağmen Kahramanmaraş'a gelmedi....

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 02.07.2016 21:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2016-07-04 23:00:51

gelsin başımıza bela ettiği suriyelilerini de alsın gitsin...

Avatar
alican 2016-07-04 16:25:44

inadına akp ye oy verecem . O ne derse doğrudur . inadına akp durmak yok yola devam en iyisini akp bilir

Avatar
metin46 2016-07-04 10:55:33

oy zamanı kardeşlerim... Allah dıye dıye bızım keklık maraşlıları avlar gıder :D

Avatar
KAplano 2016-07-04 01:48:43

R Tayyip Candır.

Avatar
RAMAZAN P. 2016-07-03 17:56:12

TOPLU AÇILIŞ YAPACAK HERHAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
ghj 2016-07-03 16:06:17

sen suriyelilere vatandaşlık vermeye geliyorsun bunu anladık da bu senin siyasi sonun olur çünki akp seçmeninin dahi yüzde 90 ı istemiyor suriyelileri. yeter be ben gece gündüz çalşayım kirada oturayım adamlar gelsin ev bedava üniversiteye sınavsız girsin ekmek bedava.

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2016-07-04 08:45:28 @ghj

kardeş bu adama;akp ye oy veren zaten ülke yanmış , memleket bitmiş, çok da umurunda değil.Tayip yapıyorsa doğrudur.Maalesef tayip 10 yıl önceki tayip değil.Artık kendini bile kontrol edemeyen,ne yaptığı belli olmayan , bu memlekete zararı dokunan bir insan olmuştur.İster kabul edin,isterseniz etmeyin.Öyle olmasa bugün a.gül,arınç gibi bu davaya baş koydukları yanında olurdu.Suriyelilerin kara kaşına kara gözüne vatandaşlık vermeyecek.O da biliyor ki bir daha ki genel seçimlerde haziran seçimlerini bile mumla arayacak bir akp olacağını.Bu adamlara verdiği vatandaşlık bir oy uğrunadır.Hala bunu görmeyip tayyip tayyip diyenler bu memleketi kaosa sürükleyenlerdir.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
gardaş 2016-07-03 23:40:56 @ghj

tapan insanlar var, fark etmez ne yazık ki taş çatlasın 3 güne herkes unutur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Perdeci mehmet 2016-07-03 14:18:17

Gelsin Allah'ını sevdiğim gelmesede canı saolsun öl desin ölürüm ben onun için

Misafir Avatar
Vatandaş 2016-07-04 12:15:50 @Perdeci mehmet

Keşke dese :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
mustafa 2016-07-03 11:19:07

yorum yazarken kendini yenileyen ilk ve tek site bi düzeltin artık şunu

Avatar
BABA46 2016-07-03 05:56:45

CANI SAGOLSUN YETER SAYIN BABAMIZIN

Avatar
kadir başkan 2016-07-03 03:55:20

Bu saatten sonra gelmesine gerek yok suriye ye gitsinler ordaki vatandaşlarımızı ziyaret etsin biz adammıyızki

Avatar
sami 2016-07-02 22:20:53

bukadar hazıorlık boşamı yapıldı yine kandırdı bizi çok ayıp ettin cb bir daha beklemek seni sözünün eri ol bir israil rusya kadar olamadı K.Maraşlılar

Avatar
hasanceylan 2016-07-02 18:34:46

gelsin de bir karışmayan maraş vardı oda karışsın rahat edelim

Avatar
Leyla beyaz 2016-07-02 15:38:08

Bu yemeğe Kahramanmaraş halkıda katılabilir mi

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2016-07-04 09:25:35 @Leyla beyaz

olmaz.o yemeğe,şakşakçı yalaka ve dalkavuklar davetlidir.Sözde cumhurun başkanı ama halka orada yer yok...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ökkeş 2016-07-02 12:20:33

Memleketin bereketi kaçacak desenize !! Bağa filan gidelim bari uzak olsun bizden ....

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126