Şehir Devlet Hastanesi'ne ulaşım seferleri başlıyor

Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi'ne ulaşım seferleri başlıyor.

Şehir Devlet Hastanesi'ne ulaşım seferleri başlıyor

Kahramanmaraş Şehir Devlet Hastanesi'ne ulaşım seferleri başlıyor.

13 Mart 2012 Salı 17:28
Şehir Devlet Hastanesi'ne ulaşım seferleri başlıyor
14 Mart tarihinde hizmete girecek Şehir Devlet Hastanesi'nin ulaşımı, Kahramanmaraş Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü özel halk otobüsleri ve minibüsler tarafından sağlanacak. Belediye Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü, hastanenin yeni yerine gidecek olan vatandaşların kullanabileceği toplu taşıma araçlarını ve harekat güzergahlarını belirledi. Belediye otobüsleri, özel halk otobüsleri, dolmuşlardan oluşan 56 araç yeni hastane binasına gidecek vatandaşlar için yarından itibaren hizmet vermeye başlayacak.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
halil46 2012-03-18 11:22:19

hastane girişine iki km kala karacasu tarafına hastane tabelası dikip hastane gözden kaybolna kadar gidipde yanlış yola saptığını anca anlayan vatandaşa bu eziyeti yapanları kınıyorum

Avatar
çakır 2012-03-16 13:08:04

dogukentten halk otobüsü ve belediye otobüsü istiyoruz.

Avatar
bilal 2012-03-15 19:36:53

ben hasta olmayacakmıyım zaten işden izin al bı dert hastaneye gıt bı dert dert kolay gele herkese dedeler

Avatar
ali 2012-03-15 15:12:37

arkadaşlar ben bindim fatih dolmuşları n.f.k kültür sitesin den 20 dakikada varıyor onların hattı en kestirme olanı.

Avatar
MARAŞ 2012-03-14 23:45:17

ŞU YADA BU ŞEKİLDE HASTANEYE GİTTİNİZ TAHLİL YAPTIRDINIZ SONUCU NE ZAMAN ÇIKAR ÖĞLEDEN SONRA PEKİ O ZAMANA KADAR NE YAPACAKSIN NE LOKANTA VAR NE BAKKAL NE ECZANE

Avatar
realist 2012-03-14 16:15:50

şehrimize yapılan yatırımların azlığı malum onlar da bile doğru düzgün değil acıyorum halkıma bu kafayla giderlerse daha çok kazık yerler (acaba hastane yapıldığında oradaki arsalar yeterince değerlendi mi yancılar yeterince rant sağladılar mı merak ediyorum ?)

Avatar
Güner 2012-03-14 13:44:59

Allah sabır selamet versin halkımıza, sanayinin olması gerektiği yerde hastane,hastanenin olması gerktiği yerde sanayi birde okadar mesafe.hayırlı olsun.

Avatar
TOMBUL 2012-03-14 13:34:19

ARKADAŞLAR HASTENELER ŞEHİR DIŞINA YAPILIR 20,30 YIL SONRAYI DÜŞÜNMEK GEREKİR ŞEHİR İÇİNDE OLDUĞU ZAMAN TRAFİK SORUNU YAŞANIYOR.ADANADA DAHİ HASTENİYİ SAKİN BİR ORTAMA TAŞIDILAR.KAHRAMAN MARAŞA HAYIRLI OLSUN.

Avatar
Hakan 2012-03-14 11:05:00

Şehir batıya doğru geliştikçe böylesine önemli bir yatırım nasıl o bölgeye yapılır anlamak mümkün değil! ulaşım imkanı ne kadar çok olursa olsun, sonuçta dolmuş otobüs gündüz olacak. o zamanda işlerine gelirse roket gibi, işlerine gelmezse mız mız giden dolmuşçuların eline düştünüz. nasıl olsa bir standardı yok, denetimi yok... acil işin varsa zamanında ulaşma şansın çok az. gece acil durum olursada zaten vay haline... hastası olan vatandaş eminimki oraya ulaşacağı süre boyunca bu işte emeği geçenlere hayır duasını (!) eksik etmeyecektir...

Avatar
ADNAN 2012-03-14 10:00:06

ACABA BEN HASTANEYE GİDECEK OLSAM YATILI BÖLGEDEN DOLMUSA BİNSEM ACABA KAÇ SAATTE VARIRIM 2 SAATI BULURMU OZAMAN SABAH 5 TE UYANMAM LAZIM SIRA ALMAK İÇİN ERKENDEN 5 TE DOLMUŞ BULAMAM 7 GİBİ ÇIKAR 9 DA ORAYA VARIRIM AKŞAMDA EVE GELİRİM ÇOK GÜZEL 1 GÜNÜM GİTTİ YANI SİSTEM MARAŞTA ESKİ SSK HASTANELERİNDE KUYRUK BEKLEMEYE DÖNDÜ BUDA AKP FARKI İŞTE MODA ESKİYE DÖNMEKTİR YA

Avatar
mustafa 2012-03-14 09:03:55

ben onu bunu bilmem abi k.maraşta iş yapacaksan esnaf yada fabrikacı olmana gerek yok al 2 tane dolmuş sana fabrikadan çok kazandırır birde böyle belediye başkanı olursa kattrilyonluk olursun belediye başkanımız sağolsun

Avatar
by serhan 2012-03-14 01:20:34

bu kadar uzak yere hastene olurmu hiç insanlar gece rahatsızlansa arabası olmayan ne yapacak ticari taksiye binse gidiş geliş 40 tl asgari ücret 700 tl yorum sizin....

Avatar
Maraşlı 2012-03-13 18:46:16

Birisi demişki Dr.Nedim sayesinde olmuşmuş :))) Bence olsa olsa koltuk sevdası için yaptırılmasına katkı sağlamıştır.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126