Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal'a Destek Programı

AK Parti Kahramanmaraş 3. sıra Milletvekili Adayı Mahir Ünal için Elbistan Belediye Meclis Üyesi Mükremin Yarbı, Karahüyük Köyü Muhtarı Ömer Yılmaz ve AK Parti Karahüyük Temsilcisi Ahmet Tıraş tarafından özel bir program düzenledi.

Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal'a Destek Programı

AK Parti Kahramanmaraş 3. sıra Milletvekili Adayı Mahir Ünal için Elbistan Belediye Meclis Üyesi Mükremin Yarbı, Karahüyük Köyü Muhtarı Ömer Yılmaz ve AK Parti Karahüyük Temsilcisi Ahmet Tıraş tarafından özel bir program düzenledi.

16 Nisan 2011 Cumartesi 19:52
Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal'a Destek Programı

Köy meydanında düzenlen programa, AK Parti yöneticileri ve köy halkı büyük ilgi gösterdi. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yanında seçim çalışmalarını sürdürdüğü için programa katılamayan Mahir Ünal, telefon ile katıldığı programda, Karahüyük halkı ve partililere selam ve sevgilerini iletti. AK Parti Elbistan İlçe Başkanı Yunus Kaan Kısaca, yaptığı konuşmada, şunları kaydetti: ''Köyünüzden bir aday çıkardığınız için hepinizi kutluyorum. Seçim dönemi memleketimiz için hayırlı ve uğurlu olacak inşallah. Gözlemlediğimiz kadarıyla sayın adayımızdan, milletvekilliğinin dışında daha üst düzey bir görev bekliyoruz. Hepinizi saygılarımla selamlıyorum.''

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
Hepinizi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NAİL ERDOĞAN 2011-05-13 14:16:31

MAHİR HOCAMIN ÖZGEÇMİŞİNİ OKURSANIZ NE KADAR BAŞARILI BİRİ OLDUĞUNU GÖRÜRSÜNÜZ KÖYLÜME TAM DESTEK DAHA BÜYÜK GÖREVLER ALACAKTIR. KÖYLÜM GENÇ AZİMLİ ÇALIŞKAN ALLAH HAYIRLI EYLESİN
NAİL ERDOĞAN DAN KÖYLÜME SELAMLAR

Avatar
Özlem okumuş 2011-04-20 20:11:54

Mahir Ünal tepeden geldi 40 adayın üstüne oturdu destek verin memleketine hiç gelmişmi bir sorun

Avatar
esnaf 2011-04-18 09:52:34

sayın milletvekili adayına destek proğramı yapılıyor beyfendi gelmmeiş daha neyin desteği bu arkadaşlar bu zamna kadar terddütsüz verdim ama bunda yok arkadaş beim gibi düşünen çok kimse var..saygılarla

Avatar
MURATK 2011-04-17 17:58:34

ADAY ADAYLARINA BİR BAKIN.MHP CHP AKP.MEVCUT ADAY ADAYLARINDAN BİR TANE K.MARAŞA BAKANLIK YAPACAK BİRİSİNİ GÖREBİLDİNİZ Mİ?İDRİS TEZCAN ŞÖYLE BÖYLE.İDARE EDER.HEP OYUMUZU VERMEYİZ DİYE TEHDİTLE TANIDIK POLİTİKASI ,AİLE POLİTİKASI YAPTINIZ.YALAN MI?BEN DE DAHİL.TANIDIĞIMIZI DESTEKLEDİK.AKP Yİ BİR KENARA BIRAKTIK.MHP VE CHP NİN 1-2 SIRALARI DA HARİÇ HEP BÖYLEDİR.BAKANLIK YAPACAK BİR TANE 3.SIRADAN İTİBAREN ADAM VAR MI?

Avatar
ismail 2011-04-17 16:51:29

akp oy yok bu sene has partiye verecegiz bir akpçi olarak ben bunu düşünüyorum...

Avatar
ede mağralılar... 2011-04-17 11:52:25

Elbistanlı iyi dinle, bende kandırılanlardanım akp camiasında, sen eğer yeminin ne anlama geldiğini bilirsen yemin ederim kandırıldım bende. Ama şahsım bu sefer MHP adaylarına oy verecek. Neden mi hepsi iyi bürokrat ve genç dinamik adamlar, hiçbirininde geçmişinde leke yok...Hoş geldin KAHRAMANMARAŞ'A MHP...

Avatar
afşinli 2011-04-17 03:14:05

elbistandan aday yok diye üzülüyordum.çok sevindim.afşinli olarak destekliyoruz sizi.anlam veremiyordum elbistan adayı yok diye.iyi varmış.hayırlı olsun.

Avatar
ANDIRINLI 2011-04-16 22:18:11

Size vercem zırnık oyum yok. hadi güle güle ak prti.

Avatar
Sinan K. 2011-04-16 22:16:17

KAHRAMANMARAŞ BU SEFER AKP'YE SEÇİMDE TOKAT GİBİ CEVAP VERECEK. YETER BU MARAŞ'IN ÇEKTİĞİ, HER SEÇİM DÖNEMİNDE KANDIRILMAKTAN USANDI. YÜZÜSTÜ ÇOK SÜRÜNDÜN AYAĞA KALK KAHRAMANMARAŞ...BU SEFER MHP DİYECEĞİZ ÇÜNKÜ ÇAKI GİBİ ADAMLAR VAR...İKİ DÖNEMDİR AKP BENİ KANDIRDI, ÜÇÜNCÜYE DE MECALİM KALMADI...AİLECEK OYLARIMIZ MHP'YE, TAM 43 OY VERECEĞİZ MHP'YE...ŞİMDİDEN MHP'NİN ADAYLARI HAYIRLI OLSUN. SAYGILARLA!

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2011-04-16 22:02:21

YAZAN ARKADAŞLAR ZATEN SİZ HİÇ VERMEDNİZKİ BURDA KAMUOYU OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ SONUNA KADAR VE AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN AK PARTİ

Avatar
edeler diyarı... 2011-04-16 20:23:41

KAHRAMANMARAŞIN ISMARLAMA VEKİLE İHTİYACI YOK ARTIK...ELİNİZ BOŞ GİDECEKSENİZ BU SEFER...MARAŞ HALKI HİÇ BU KADAR KARARLI OLMADI...BYE BYE AKP...

Avatar
AFŞİN 2011-04-16 20:06:42

Ak partiye oy yok.oy vermeyeceğiz.Şimdiye kadar verdik hiç bişey anlamadık.Şimdi de vermeyeceğiz.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126