HDP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Açıklandı

HDP 7 Haziran seçimlerinde Kahramanmaraş'tan milletvekili adayı olarak gösterdiği isimleri açıkladı. HDP Kahramanmaraş milletvekili adayları kimler? İşte HDP'nin Kahramanmaraş milletvekili adayları...

HDP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Açıklandı

HDP 7 Haziran seçimlerinde Kahramanmaraş'tan milletvekili adayı olarak gösterdiği isimleri açıkladı. HDP Kahramanmaraş milletvekili adayları kimler? İşte HDP'nin Kahramanmaraş milletvekili adayları...

07 Nisan 2015 Salı 16:39
HDP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Açıklandı
HDP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi Belli Oldu... 7 Haziran 2015 Pazar günü yapılacak genel seçimlerde HDP Kahramanmaraş Milletvekili Aday Listesi açıklandı. 7 Haziran seçimlerine 2 ay kala siyasi partiler Milletvekili aday listelerini açıkladı. HDP Kahramanmaraş Milletvekili Adayları kimler oldu? İlk sırada kim yer aldı? Ayrıntılar haberimizde.

7 Haziran seçimlerine 2 aydan az bir zaman kala siyasi partileri aday listelerini Yüksek Seçim Kurulu’na verdiler. HDP’de Kahramanmaraş milletvekili aday listesini açıkladı. 

İşte HDP’nin Kahramanmaraş milletvekili aday listesi…
1) AZİZ TUNÇ
2) AYŞENUR VAİZOĞLU
3) İBRAHİM ÇİÇEK
4) SİBEL IŞIK
5) EMRE GENÇ
6) MERYEM YILDIZ
7) İBRAHİM ŞAHİNDAL
8) SÜLEYMAN DEPREM
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 07.04.2015 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
04'lü 2015-04-08 14:53:39

arkadaşlar yanlış yürümeyin bakın kürt , türk , laz , çerkez , alevi herkes kardeştir. peygamber efendimiz ne demiştir ' irkıçılık yapanın Allah kaytında yeri yoktur ' . bakın bnde kürdüm hiç bir zaman yanlış yürümeyim akp hdp chp mhp kim alırsa alır hanqisi size ekmeğinizi suyunuzu yatınca verir ? yanlış olmayın lütfen bütün müslüman alemi kardeştirr...

Avatar
serdar 2015-04-08 14:11:47

asıl hain olanlar başkalrarını yok sayıp sadece kendilerini düşünenlerdir bu topraklarda binlerce yıl var olan halklar varlıklarını ebediyen sürdürecektir barış ve kardeşlik var oldukça da bu böyle gidecek içinde fitne fesat olanlar yok olmaya mahkumdur

Avatar
TC 2015-04-08 09:47:24

hainki ne hain birisi bir taş atıyor bunlarda takılıyor peşine işte türk devleti ne yapacağını bilir seçimlerde görücez

Avatar
serdar 2015-04-08 09:01:43

gök kuşağı renga renk olduğu için eşsiz bir güzeliğe sahip türkiye de türkü kürdü lazı çerkezi alevisi ile güzeldir bunu kabulenmemek bencilikten başka birşey değil bu ülke akp nin himayesi aldında değil olmayacak ta

Misafir Avatar
Afşinli 2015-04-10 09:14:11

Biz Kürt te karşı değiliz kardeşim siz bu ülkede yaşıyorsanız bdp mitinginde türk bayrağı olmazsa PKK yA tererös demezlerse ben nasıl oy verrim bunlara oy söyle

Beğenmedim! (0)
Avatar
46lı 2015-04-08 08:26:13

k.maraşın hainleri bunlar demek ki

Misafir Avatar
yurt sever 2015-04-25 12:17:36

Hain herzaman hain ırkçı mehzepçi olmayı demokırat miliyetçi olun insanları sevın ayrımcı olmayın bakın ne demişler demokırasilerde çahre tukenmez demek şudurki kardeşlik demokıratçı olmak lazım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Onur yılmaz 2015-04-09 18:14:07

warsın hain olsun onlar siz watan sewer olun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
serdar 2015-04-08 05:42:08

ayakkabı kutuları ile mileti soyanlar maraşı yıkmıyor da türkiyede en şefaf ve çıkarsız olan parti hdp miletvekili maraştan çıkarsa mı maraş yıkılacak yazık o örümcekleri kafalardan atma zamanı geldi geçti bile bence hdp adayları akp adaylarından daha çok faydalı olur maraşa

Misafir Avatar
afşinli 2015-04-08 10:49:25 @serdar

sizin çıkarınızın ne olduğu belli. açıklamaya gerek yok .terörist seviciler sizi.

Beğenmedim! (9)
Avatar
cesur 2015-04-07 20:49:01

inşaal milletvekili çıkartırlar onlar hacılardan hocalardan kat be kat dürüstler en azından biz buyuz diyorlar akp liler gibi hallktan biriyiz deyip seçimden sonra bir daha
halkı görmüyorlar bile

Misafir Avatar
yil maz 2015-04-08 11:29:08

Sen git onlara ver o zmn oyunu gorursun haci hocayi o zmn

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Murat Kılınç 2015-04-07 23:33:41

Burası k.maras .. Diyarbakır mi zannettin burayi. HDP buradan vekil çıkarırsa Türkiye bitmiş demek tir

Beğenmedim! (16)
Avatar
BOZKURT 2015-04-07 20:11:40

haber yapmayin bunlari sütçü i̇mamin kemi̇kleri̇ sizlamasin kahraman maraş mi̇llet veki̇li̇ yazik yaaaaaa

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126