AK Parti İl Başkanı Erkoç: Marka şehir olma yolunda önemli bir kazanım elde edeceğiz

AK Parti İl Başkanı Mehmet Fatih Erkoç, Kahramanmaraş'ın büyükşehir olmasıyla birlikte marka şehir olma yolunda önemli bir kazanım elde edeceğini söyledi.

AK Parti İl Başkanı Erkoç: Marka şehir olma yolunda önemli bir kazanım elde edeceğiz

AK Parti İl Başkanı Mehmet Fatih Erkoç, Kahramanmaraş'ın büyükşehir olmasıyla birlikte marka şehir olma yolunda önemli bir kazanım elde edeceğini söyledi.

09 Ekim 2012 Salı 18:36
AK Parti İl Başkanı Erkoç: Marka şehir olma yolunda önemli bir kazanım elde edeceğiz
Erkoç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, TBMM'ye sunulan ''Büyükşehir Yasası''nın reform niteliğinde olduğunu belirtti. Hizmet noktasında Gaziantep ve Kayseri örneklerinin verildiğini anımsatan Erkoç, şunları kaydetti: ''Gaziantep ve Kayseri illerinde büyükşehir desteğiyle hizmetler yapılıyordu. Buna ilaveten ilçe belediyelerininde katkısıyla hizmetler yürüyordu. Kahramanmaraş ise tek bir belediyeyle hizmetleri götürmeye çalışıyordu. Bu da şehrin gelişiminde ister istemez dezavantaj oluşturmaktaydı. Artık Kahramanmaraş'ta büyükşehir oluyor ve bu asil şehri 'büyükşehirle' müjdeleyen Sayın Başbakanımıza en kalbi teşekkürlerimizi arz ediyoruz. Marka şehir olma yolunda önemli bir kazanım elde edeceğiz.'' ''Kahramanmaraş'ın 2023 vizyonunda hak ettiği yeri alabilmesi için 'büyükşehrin' getireceği imkanlar çok önemlidir'' diyen Erkoç, sözlerini şöyle sürdürdü: ''Büyükşehirle birlikte yeni maddi imkanlar gelecek. Yeni kadrolar gelecek. Kente daha büyük hizmetler yapılacak. Kahramanmaraş'ın her noktasına hizmetler fazlasıyla gelecek. İlçe belediyelerinin yetişemediği yerde büyükşehir belediyesi hizmetlerini yapacak. Kahramanmaraş'ın her noktası mahalle haline ve ilçe merkezi haline geliyor. Köylerimiz merkez haline geliyor.'' AK Parti iktidarıyla hedeflerin büyüdüğünü dile getiren Erkoç, artık köy kent ayrımının kalkarak her yere aynı kalitede hizmetlerin geleceğini ifade etti. -''Bu yasa büyük bir siyasi reformdur''- Kent merkezindeki Necip Fazıl Mahallesi ile Çukurhisar Mahallesi'ndeki hizmetlerin aynı standarda kavuşacağını anlatan Erkoç, büyükşehir statüsüyle amacın her yere aynı kalitede hizmeti sunmak olduğunu kaydetti. Kahramanmaraş'ta büyükşehir belediyesi ile birlikte 11 belediyenin vatandaşa daha iyi hizmet etmek için çalışacağını Erkoç, ''Artık hizmet alma gücümüz artacak. Beldeler kapatılıp köy olmayacak, bilakis ilçe statüsüne kavuşacak. Bu yasa büyük bir siyasi reformdur. Büyükşehir belediye başkanlığına kentin her bölgesindeki vatandaşımız artık oy kullanacak. Kentin geneli itibariyle bir kucaklaşma ve bütünleşmeyi sağlayacak'' ifadelerini kullandı. Yasa kapsamında İl Özel İdaresi'nin büyükşehir belediyesine devrolacağını belirten Erkoç, sözlerini şöyle tamamladı: ''Kahramanmaraş için tarihi bir olay olduğu inancındayım. Büyükşehir olmak hep hayalimizdi, AK parti iktidarıyla bütün hayallere gerçeğe dönüşüyor. Kahramanmaraş'ı Türkiye'nin en önemli şehirlerden biri haline getireceğiz'' şeklinde konuştu.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2012-10-23 15:39:21

maraş için büyükşehir olmak çok imkanlar sağlayacaktır

Avatar
mustafa 2012-10-13 15:45:20

fatih başkana başarılar dilerim.

Avatar
ökkeş 2012-10-12 18:16:04

arkadaşlar fatih erkoç ve mustafa poyraz ancak bu kadarını yapabiliyor ak parti 10 yıldır değil 25 yıldır yönetiyor suç bunlarda değil halkımız sorgulamadan oy veriyor bizde bende yapacak bişey yok tayyip erdoğan diyor ya chp ye üç koyunu güdemez diye vallahi bunların ikisi iki koyunuda güdemez biz 1 milyonluk şehri emanet etmişiz acınacak halimiz var allah bunlardan korusun bizi bu gidişle 100 yıl daha bekleriz biz daha şu kadar yorumu görsem ben o koltukta bir dakika oturmam bırakırım bitane olumlu yorum olmazmı ikisinede çok üzülüyom vallahi acıyorum ben olsam sokağa bile çıkmam hakkımda böyle yazılsa bırakın bu işi vallahi marş size on gömlek büyük geliyor

Avatar
süleyman aksu 2012-10-11 20:30:43

değerli arkadaşlar.malesef büyük şehir yasası mecliste ve en kısa zamanda kabul edilip yasalaşacak.ilimize ne faydası olacak zaman gösterecek.ben şahsen çok umutlu değilim.şehrimizin düzeni bozulacak.merkeze hizmet edemeyen belediyeler mahalle olan köylere nasıl hizmet götürecek?kırsal kesime hizmet götüren, köylerin suyunu,yolunu,kanalizasyonunu,parkesini vs birçok hizmetini yapan özel idare kaldırılıyor.bu hizmetleri belediyelermi yapacak kelin tırnağı olsa başını kaşır.iyiye gitmiyoru hayırlısı.marka şehre gelince.bu işi 10 yıldan beri yapamayanlar seçim yaklaşınca kendilerine çıkış yolu arıyorlar.benim kahramanmaraşlım ahmak değil.basiretsiz insanlara bu sefer asla oy vermiyecektir.

Avatar
mustafa 2012-10-11 13:00:09

dün de yazdım ama haber 46 yayınlamamış tekrar yazmak zorunda kaldım :) syn erkoç ve syn poyraz biz size k.maraşı marka şehir yapın demiyoruz k.maraşı şehir yapın sadece bukadar beceriksizliken sonra rahat rahat konuşmanızı hayretle izliyorum k.maraşı büyük bir köye çevirdiniz pravo size biz sizden k.maraşı şehir yapın diyoruz yaşanabilen bir şehir ama böyle beceriksiz bir yönetimden bunu beklemek haksızlık olur çünkü kimseye kaldıramayacağından fazla sorumluluk verilmez değilmi siz bu sorumluluğu taşıyamıyorsunuz işler akp il binasından yada belediye başkanlığı makamında oturarak yürütülmüyor.çevre illere gidiyorsunuz görüyorsunuz ama işinize gelmediğinden görmek istemiyorsunuz halkı enayi yerine koymaya devam edin durmak yok

Avatar
kenan 2012-10-11 11:34:34

böyle papağan gibi aynı şeyi tekrarlayan insanlardan bi beklentisi olamaz bu şehrin icraat yok ama laf salatası çok..ulaşım sağlık sosyo ekonomik yapı tarım hayvancılık üniversite sanayi ihracat gibi gibi bu verilere bi baksın fatih bey bi ardahanla karsla mardinle yarış halındeyiz sitenin adresinide vereyim www.kureselrekabet.com bilginize...

Avatar
İsimsiz 2012-10-11 10:08:45

maraş marka şehir olur ancak belediye başkanı millet vekilleri ve fatih erkoç maraşı nezan terk eder maraş ne zaman sömürülmekten kurtulur o zaman maraş marka kent olur büyürde gelişirde 10 yılda belediye bir otogar dahi yapamadı fatih erkoç kaç yıldır il başkanı maraşa ne zaman katkısı oldu ben bir deva yanına gittim yüzüme dahi bakmadı benim değil olan orada olan halktan hiç kimse ile ilgilenmediği gibi olacak işleri bile yokuşa sürüyor hizmet anlayışı bumu yani sadece sömürmek yazıklar olsun maraşı bu kadar yiyip tek liralık iş yapmayanlara

Avatar
yasemin 2012-10-11 00:46:11

Fatih bey10 yılda ne yaptınız ki Maraş için hiçbişey...büyükşehir olunca ne yapacaksın hiç bişey boş sözler le gün geçirmektir yaptığınız...

Avatar
msa 2012-10-10 16:24:57

mrka deilde anca olsa olsa karga şehir olurrrr

Avatar
Mustafa Kalender 2012-10-10 15:54:06

Bir K.Maraş'lı olarak yaklaşı 10 yıldır Marmara Bölgesinde yaşıyorum. Gördüğüm manzarayı size söyleyeyim. Eğer K.Maraş'ta yerel idarecilik yapıyor olsaydım; hiç düşünmeden istifa ederdim. K.Maraş'ın kazası durumunda olan iller bile solladılar Maraşımızı. Utanıpta elimizden almadıkları markalarımız dondurma ve bibere sarılarak gitmez bu işler... Ayrıca son on yıldır (tabi ki sabah akşam televizyon takip etmiyorum) dikkatimi çeken tek Maraş haberi Başkan'ın silahlı saldırı sonucu vurulmasıydı... Puhaha...

Avatar
mkrz 2012-10-10 15:00:39

palavrayla iş yürümez maraşın cevre illerine bir bak gelişmişliği moderini yollarını bir gör hertarafın yolu duble yol daha maraş çevre illere olan bağlantı yollarını yaptıramadı,arkadaşların dediği gibi yapsada veriyorlar yapmasada,altı tane gönderdik ne işe yarıyorlarsa

Avatar
İbrahim EDE 2012-10-10 13:46:31

Bırakın kardeşim bu işleri.Millete söylediğiniz herşeye inanıyor diye bu kadar da pervasız atmayın lütfen. Tamam bu halk size öyle veya böyle kayıtsız şartsız oy veriyor diye bu kadar da yapmayın. Ayıp ya hala marka dan şehircilikten şundan bundan konuşuyorsunuz. Gidin görün şehirciliği belediyeciliği hizmeti.Hemde Maraş'ın yarısı kadar oy veren şehirlere gidin bakın. Ama sizde haklısınız.Nasılsa millet veriyor istemiyor,sormuyor,tepki vermiyor.Ohh. Durmak Yok yola devam. Nasılsa milletin halinden şikayeti yok....

Avatar
Türkoğlu 2012-10-10 12:13:04

Yorumlara bakınca k.maraş'ta akp ye % 80 civarında oy verilmediğini düşüneceğiz neredeyse.. bu işte bir terslik var ama nerde?

Avatar
Metin 2012-10-10 11:34:48

Sallamışsın Başkan sallamış! Ama olsun yinede inanırlar.
HABER 46 nın anketinde niçin savaş istediğini bilmeyen yüzde 35 gibi bir oran var, size enaz iki katı inanan çıkar eminim.

Avatar
saf46 2012-10-10 11:28:01

Bu söze ancak MARAŞLILAR inanır.

Avatar
ARKE 2012-10-10 10:39:57

Ufak at civcivler yiyecek.

Avatar
asım46 2012-10-10 10:28:58

şu aşağıda okuduğum yorumlara bakarak söylüyorum...
demek ki fatih bey vatandaş sizden memnun değil ve eleştiri oldukça fazla...
demokrasiye inanıyorsanız halkın görüşlerini umarım dikkate alırsınız...

Avatar
milletin delisi 2012-10-10 10:18:12

Kahramanmaraş marka şehir OLACAK,CAK,CAK,CAK,CAK,CAK,

Kardeş sen olacaktan başka bir şey bilmezmisin,10 seneden beri söz sahibisiniz,10 seneden beri bu şehri akparti yönetiyor,10 seneden beri ne verdinizde şimdi cak cak caklayıp duruyon.

Avatar
talip 2012-10-10 09:49:47

Ne oluyormuş ne, Önce siz hizmet getirin şehri şehir yapın yatırım yapın, Kahramanmaraş halkınada şaşırıyorum ya kardeşim bir yatırım yok bir hizmet yok belediyecilik hiç yok ve hala bunlar seçimlerden 1. çıkıyor elleriniz titremiyormu sandık başında yerel seçimlerde partiye değil kişiye oy kullanın örnek olarak Ş.urfa belediye başkanını bakın

Avatar
Güccük efe 2012-10-10 09:21:14

biz marka şehirizaksini idda eden varsabelediyeni son bir sene içinde dokuz tirilyon vererek getirdiğisanatcı dansözsosyal aktiviteye baksın hatta türkiyede ikinci olmuşuz belediyeyi ve başkanını kutlarım

Avatar
Ahmet 2012-10-10 09:19:31

Kahramanmaraş marka şehir olmaya aday. Doğru sadece aday olmakla kalır. Adı Büyük şehir olur ama kendi büyük köy olur. Bu köy garajı(otogar) la mı marka olacak yoksa. Şehir girişleriyle mi yoksa önce bölge hastanesi olup sonradan şehir hastanesine çevrilen deprem bölgesine yapılan hastanesiyle mi, yollarıyla mı, spor merkezleriyle mi, sosyal aktiviteleriyle mi , trafiğiyle mi, yoksa yirmi kişilik sınıflı okullarıyla mı, müzeleriyle mi, kusura bakmayın da markayı rüyanızda mı gördünüz.yoksa milletle dalga mı geçiyorsunuz?

Avatar
hasan 2012-10-10 08:55:59

geçin bu hikayeleri artık ya biz dinlemekten sıkıldık siz aynı lafları söylemekten sıkılmadınız...

Avatar
ADNAN 2012-10-10 08:49:17

FATİH BEY BEN BİLDİM BİLELİ BU SÖZ SİZİN AĞZINIZDA KILIŞE OLMUS SİZ EN İYİSİ BUNUN TELEF HAKKINI ALIN EN GÜZELİ BU OLUR

Avatar
ADNAN 2012-10-10 08:44:42

FATİH BEY SİZİN BU SÖZLERİNİZE ANCAK FACEBOOKTA TWITIRDA EN ÇOK TIKLANAN SÖZLERDE GÜLERLER FATİH BEY YADA SAĞIR SULTAN BİLE İNANMAZ SİZİN BU SÖZLERİNİZE AMA BU SÖZLE YİNE BİZİM ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM AMA EN... MARAŞLIMIZ OY VERİRİR YİNE BELEDİYE BŞK SİZLERE

Avatar
Maraşlı 2012-10-10 08:28:14

Başımızda Sen ve senin gibiler olduğu sürece biz ilerlemek şöyle dursun gerileriz bile.İsteresen çevremizdeki illere bak birde bize bak gelişmiş illerin ortasında kalmış bir köyüz.sebebi sahipsiz basiretsiz yöneticilerimiz olması değil mi?

Avatar
MARAŞLI 2012-10-10 07:42:11

ALLAH RIZASI İÇİN BU YAZILAN YORUMLARI OKUYUPTA VATANDAŞIMIN,HALKIMIN,HEMŞEHRİLERİMİN GÖRÜŞÜ NEDİR DÜŞÜNCESİ NEDİR DİYE DÜŞÜNÜYOMUSUNUZ ACABA.YOKSA HABER46 AK PARTİYE KARŞI BİR SİTE DİYE Mİ DÜŞÜNÜYOSUNUZ.MARKA ŞEHİR OLMAYI DÜŞÜNÜYOSUN DEMİYORUM SAYIN BAŞKAN,MARKA ŞEHİR OLMAYI HAYAL EDİYORSUN Kİ HAYATTA OLAMAZSIN.ÇÜNKÜ SEN VE MİLLETVEKİLLERİMİZ GÖRMEK İSTEDİĞİNİ GÖRÜYOR, DUYMAK İSTEDİĞİNİ DUYUYORSUNUZ.DURUM BÖYLE OLUNCA MARKA ŞEHİRDE HAYAL OLURRR.ALLAH RIZASI İÇİN O KADAR ANKARAYA ,İSTANBULA VS. ŞEHİRLERE TOPLANTILARA KATILIYORSUNUZ SEYAHAT EDİYORSUNUZ.HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ACABA HİÇ KIYASLADINIZ MI ACABA O ŞEHİRLERLE K.MARAŞI.İLİMİZİN GELİŞMİŞLİĞİNİ, YOLLARINI,ŞEHRİMİZİN SORUNLARINI ...ÇIKMIŞSIN BİRDE MARKA ŞEHİR DİYORSUN.YANİ ŞEHİR GÖRMESEK İNANACAZ ATTIĞIN PALAVRALARA.YAZIK ÇOK YAZIK.AMA UNUTMAYIN SİZİN PARTİNİZE OY VERMİŞ BİR VATANDAŞ OLARAK ÖNCE POYRAZ OLMAK ÜZERE ÖBÜR DÜNYADA İKİ ELİM YAKANIZDA OLACAK VE HAKKIMI SİZLERE HELAL ETMEYECEĞİM...

Avatar
haluk 2012-10-10 00:28:36

bir tane adam gibi organizasyon yapabileceğiniz 4-5 bin kişilik spor salonumuz bile yok nasıl marka olacaksınız fatih bey?(gidin yer:kayseri... komşu il...7-8 bin kişilik hem kongre hem spor salonu... adamlar dünya şampiyonalarını(dünya basketbol şampiyonası... 2 yıl evvel üstelik) bile şehirlerine alıyorlar...
ya gidin bakın biraz gezin n'olur fatih bey...gerçi siz geziyorsunuz ama işinize gelmiyor...

(ŞİMDİ DİYECEKLER BATI PARK SPOR SALONU VAR DİYE..ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM AMA PİSLİKTEN GEÇİLMİYOR....DİYECEKLER YENİ YAPIYORUZ 1000 KİŞİLİK...YA 1000 KİŞİLİK SPOR SALONU BÜYÜKŞEHİR OLACAK BİR İLE YAKIŞIR MI HEEE?NASIL ORGANİZAZYON YAPACAKSINIZ)

(yıl 1992 yer kütahya spor salonu tertemiz pırıl pırıl maç için gitmiştik... 20 yıl önceden bahsediyorum....20 yıl dilek olay...demek ki kütahyadan bile 20 yıl geridesiniz)

nasıl marka fatih bey?
nasıl marka hee?
yapmayın...

(aklına geldikçe yazacağım)

Avatar
sami ökkeş 2012-10-10 00:13:56

marka şehir olacağız diye tutturmuş gidiyorsunuz. Büyükşehir olunmayla marka şehir olunmaz marka şehir istanbul ankara adana bursa izmir mersindir... antep bile marka şehir değildir. antep doğunun parisidir. okadar maraş ise antepin köyüdür ilçesi bile olamaz sen gelmiş marka şehir diyorsun bakanı bile olmayan şehir demek en doğrusu

Avatar
AHMET 2012-10-09 23:38:01

eger böyle marka şekil olacaksak bırakın kalsın .ne bu arkadaşlar göksun yolunu bıldıgımızden gidip geliyoruz senelerdir aynıı.yemişim böyle belediye başkanınıda başkalarınıda .söylenecek cokseyler var ama neysee....

Avatar
fırat 2012-10-09 23:32:44

sayın başkan kuru boş laf analatma marka kim siz kim siz trabzon cad kaldırımları ayda 3 defa sökün sökün yapın başkada bir işniz yokya ağlanacak haliniz var daha tuturmuşunuz marka şehir olacaz diyosunuz marka şehir kim siz kimsiniz bırakın ALLAHINIZI severseniz saygılar

Avatar
Halis KULYU 2012-10-09 23:11:31

Büyükşehir olunca belediyenin gelirleri artacak.Artık sadece Kıbrıs Meydanında değil ara sokaklarda bile ışıl ışıl kaldırımlarımız olacak.

Avatar
Emre 2012-10-09 22:41:08

yuh be arkadaşım sen kimi marizliyorsun geç bunları sizin yönetiminiz kim marka olmak kim :)vallahi neremle güleceğimi şaşırdım fatih efendi

Avatar
mustafa 2012-10-09 22:23:40

sayın erkoç süslü lafları bırak desene bdp nin istediğini yapıyoruz federasyona doğru gidiyoruz tayyip başkanlık sistemini boşa istemiyor halkı enayi yerine koymayı bırakın

Avatar
HACI MUSTAFA 2012-10-09 22:11:45

Haluk beye katılıyorum,yazdığı az ama çok mana içeriyor.

Avatar
haluk 2012-10-09 21:28:59

k.maraşa giriş yolları pislikten çöpten geçilmiyor...
bu adana antep kayseri giriş yollarıyla mı marka şehir olacaksınız?

10 yıldır iktidardasınız 85 km lik göksun yolunu bile bitiremediniz...
bu yollamı marka olacaksınız?

yapmayın...
yazılacak çok şey var ama neyse...

Avatar
eylül 2012-10-09 20:59:26

son duyumlara göre yeni yapılmış olan şehir hastanesini de konukogluna satıyormuşsunuz ha hadi bakalım durmak yok yola devamm....

Avatar
NİLGÜN OKÇAL 2012-10-09 20:10:38

YAAAçocuk siyaseti bu ne olcak denizmi getirecen tarihi esermi çıkartacan tüm yolları maraştanmı geçirecen hadiii sen inandınmı dedigine sayın başkan karga bile gülmez yaaaa çocuk siyaseti derler buna bizde inandık diyo oglummm

Avatar
ADA 2012-10-09 19:39:51

ama tahammulum yok artik size sayin zati muhterem.yaptiklariniz yapacaklarinizin aynasidir!ati alan uskudari gecti.

Avatar
kahraman 2012-10-09 19:26:44

hadi şehir içerisinde yapamadığınız yollar planlı semtler çarşılar sosyal alanlar büyükşehir olmamamızdan daaaa ya şehirler arası ulaşımın her türünden tutunda tanıtıma kadar bu neden bunlarda büyük büyükşehir yasası falan çıkıncamı yapılacak...ileri görüş lazım memleketime ne kazandırabilirim demek lazım ben ne kazanırım ne koparırım değil ...................

Avatar
mehmet 2012-10-09 19:17:12

ya siz hep ecek-acak la mi is yaparsiniz,bir gun de oldu tamam deyin nolur yani,

gerci sizin kapasiteniz bu.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126