Erkoç: Bu Şehir Türkiye'nin Parlayan Yıldızı Olacak

AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Makine Yüksek Mühendisi Fatih Mehmet Erkoç: “Her Metrekaresinde Farklı Bir Medeniyetin İzlerini Taşıyan Bu Şehir Türkiye'nin Parlayan Yıldızı Olacak”

Erkoç: Bu Şehir Türkiye'nin Parlayan Yıldızı Olacak

AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Makine Yüksek Mühendisi Fatih Mehmet Erkoç: “Her Metrekaresinde Farklı Bir Medeniyetin İzlerini Taşıyan Bu Şehir Türkiye'nin Parlayan Yıldızı Olacak”

16 Aralık 2013 Pazartesi 19:20
Erkoç: Bu Şehir Türkiye'nin Parlayan Yıldızı Olacak
AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Makine Yüksek Mühendisi Fatih Mehmet Erkoç, Kuyumcu ve Bakırcı Çarşısı esnafını ziyaret ederek vatandaşlarla sohbet etti.

Kahramanmaraş'ın turizm potansiyelini ortaya çıkaracak projeler hazırladıklarını ifade eden Erkoç, “Her metrekaresinde farklı bir medeniyetin izlerini taşıyan bu şehir Türkiye'nin parlayan yıldızı olacak” dedi.

Erkoç, Tarihi Kapalı Çarşı içerisinde faaliyet gösteren esnaflara yönelik ziyaretlerini bugünde sürdürdü. Kuyumcu ve Bakırcı Çarşısı esnafıyla buluşup, samimi sohbetler gerçekleştiren Erkoç, bölgenin turizm potansiyelini ortaya çıkartacak projeler hazırladıklarını söyledi.

Kahramanmaraş'ı ziyaret eden yerli ve yabancı her turistin uğrak yeri olan Kapalı Çarşı'nın hak ettiği noktaya getirileceğini ifade eden Erkoç, “700-800 yıllık olan bu çarşılar bizim en büyük zenginliğimiz. Gerçekten buradaki ahilik kültürü yüzyıllardan bu yana babadan oğula geçen bir anlayışla devam etmekte. Yani burası Kahramanmaraş'ın yüz akı. Bir misafirimiz geldiği zaman ilk olarak buraya getirmekteyiz. Çok şükür belediyemiz buralara önemli yatırımlar yaptı. İnşallah biz de yeni dönemde göreve gelirsek buraya daha da önem vereceğiz. Yani kapalı çarşımız şehrimizin kalbi, merkezi olmaya devam edecek. Bu ziyaretlerimizle de esnaflarımızla hasbihal ediyoruz, konuşuyoruz, onları dinliyoruz,anlatıyoruz. Kendileri de bizleri oldukça sıcak karşılıyor. Bu ilgilerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Büyükşehrin önemine de değinen Erkoç, yakalanan bu avantajı en iyi şekilde kullanacaklarını ifade etti. Kahramanmaraş'ı Nevşehir, Hatay, Gaziantep ve Şanlıurfa gibi illerin yer aldığı turizm hilali içerisine sokacaklarını kaydeden Erkoç, sözlerini şöyle sürdürdü:
 
“Biz de Kahramanmaraş'ımıza dev projelerle, büyük projelerle buluşturacağız. Turizm alanında kentimizi hak ettiği yere getirmek için, toprağın altındaki zenginliklerinin ayağa kaldırılmasıyla ilgili yoğun bir çalışma gayreti içinde olacağız.Kültür bakanlığımız ve hükümetimizin de destekleriyle bu tarihi değerleri insanlığın hizmetine sunacağız. Biliyorsunuz burası Kahramanmaraş'ın tarihi yarım adası. İstanbul'un Sultanahmet Meydanı gibi. Ulucamimiz, Kapalı Çarşılarımız, Tarihi Maraş evlerimizle beraber tüm zenginliklerimizi ön plana çıkartacağız. Bu toprakların her metrekaresinde bir medeniyetin izi var. İnşallah yeni dönemde bunları ortaya çıkartacağız. Ayrıca Namık Kemal, Bağlarbaşı ve Dulkadiroğlu mahallelerimizin altında büyük bir zenginlik olan Germenicia mozaikleri var. Yeni dönemde bunları ortaya çıkartacağız. Biliyorsunuz Hatay çok sayıda yabancı turist alan bir şehrimiz, Nevşehir'e turist akını var. Gaziantep ve Şanlıurfa'da öyle. İnşallah bu hilalin içerisine Kahramanmaraş'ı da katacağız. Yeni dönemde bu tarihi değerlerin ortaya çıkartılmasından başka diğer doğal zenginliklerimizle ilgili de çalışmalarımız var. Burada müteşebbislere uygun altyapı hazırlayacağız ve Kahramanmaraş'ımız bacasız sanayi olan turizmden inşallah yeni dönemde büyük pay alacak. Bununla ilgili çok önemli projelerimiz, çok önemli çalışmalarımız var. İlerleyen zamanda projelerimizi halkımıza açıklayacağız. Halkımız ve hükümetimizin de desteğiyle inşallah Kahramanmaraş için bu büyükşehir bir milat olacak.”

Büyükşehir yasasının çıktığı dönemde eleştirilmesini de anımsatan Erkoç, “Geçmişte birileri bu büyükşehir yasasını eleştirdiler. Kahramanmaraşlı hemşehrilerimizin kafasını karıştırmaya çalıştılar ve ”˜bu yasayla hizmet edilmez' dediler. Bu yasayla nasıl hizmet edileceğini halkımız da bize teveccüh ederse 30 Marttan sonra göstereceğiz. Çok güçlü bir ekiple, hükümetimizin de desteğiyle, kentimiz Türkiye'nin parlayan yıldızı olmaya devam edecek” diyerek sözlerini tamamladı.

GALERİCİLERE ZİYARET
Seçim çalışmalarını hafta sonu da sürdüren Erkoç, Galericiler Sitesi esnafıyla buluştu. Buradaki işyeri sahipleriyle de samimi sohbetler gerçekleştiren Erkoç, araçlarını satmak için pazara gelen vatandaşlarla da güzel diyaloglar kurdu.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
maraşlı edeökkeş 2013-12-24 16:24:31

eleştirinin olmadığı yere hizmet yatırım gelmez. bazen kendi kendime diyorum kmaraş neden diğer iller gibi olmuyor.///ya lanetli şehir//ya devlet yatırım yapmamaya yeminli// yada iş bilen yönetici yok. diyarbakırı gördükçe çıldıracağım bu şehir ne zaman hizmet alacak

Avatar
murat kalın 2013-12-23 19:17:46

fatih erkoç maraşa çok hayırlı hizmetler sunacağına gönülden inanıyorum. Allah yolunu açık eylesin

Avatar
ÖKKEŞ 2013-12-23 14:44:32

Her eğitim dönemi sonunda kaç evladımız dereceye giriyor hangi üniversiteleri kazanıyor ? Sonuç

aklımızı başımıza alalım Kahramanmaraş Çarşı başı ile Müftülüğün oradan ibaret değil. Bu soruları cevaplamadan önce etrafımızdaki illere bakalım.

Bu iş parti işi değil dünyanın süper gücü amerika da bile seçimin birini Demokratlar bir sonraki dönem Cumhuriyetçiler kazanıyor. 1984 den beri aynı isimler farklı partilerin kadrolarında yönetimde şimdide Sn Erçok bizi Türkiyenin Yıldızı yapacakmış. Kendimi bir an Nuri alço ya inanmış gazozuna ilaç atılmış genç kız gibi hissettim. Saygılarımla

Avatar
ÖKKEŞ 2013-12-23 14:37:53

Baraj göllerimizde su sporları yapılıyor mu? K.Maraş Kayseri yolu tamamlandı mı? Tamamlanmadıysa yapılmaya başlanalı ne kadar oldu? İtfayecilik meslek lisesi K.Maraş a açılacak mı? K.Maraş ta Polis okulu neden yok. K.Maraş a hava yolları tarafından günde kaç uçuş yapılıyor ? K.Maraş ta kaç tane otobüs firması var ? K.Maraşta Toki kaç tane toplu konut yaptı ? Kaç tane konferans salonu var ve yılda kaç defa konferans düzenleniyor ? K.Maraş taki Hastaneler hastaları hala Balcalıya G.Antep e sevk ediyormu ? K.Maraşın kaç tane bölge bayiliği var? Suriyeli mülteciler hala çadırda mı kalıyor ?

Avatar
ÖKKEŞ 2013-12-23 14:30:03

Kardeşlerime soruyorum K.Maraşta kaç tane battı çıktı var. Yayalar için kaç tane üst geçit var. Varsa bunlar asansörlü mü ? 60 Bin kişilik Futbol stadyumu kaç tane var kapasitesi kaç kişilik ? Ağzımızı açtığımızda ahır dağından bahsediyoruz, ahır dağına kurulmuş kaç tane teleferik var ? Yine en meşhur değerlerimiz arasında deli poyrazımız var. Acaba K.Maraş ta her biri 500 KW kapasiteli olan rüzgar güllerinden kaç tane var ? Adıyaman K.Maraş ve Hatay arasında kaç tane hızlı tren istasyonu var. bölgesel havaalanı nerede bilen var mı ? Kahramanmaraş a misafirifiz geldiğinde nereye götürebiliriz?

Avatar
ede 2013-12-22 14:22:13

benim oyum fatih erkoça bir mhp li olarak

Avatar
ede 2013-12-22 14:21:36

bırakın bu ayakları

Avatar
maraşlı ökkeşede 2013-12-21 13:35:12

inşallah diyarbakırı 50 yıl geriden değilde 10 yıl geriden takip eder devlet yatırım yapar.
hava limanı yapılırmı
45 bin kişilik sydadyum yapılırmı
imar yapılırmı
şehire giriş ve çıkışlar 4 er şeritli yol yapılırmı
yapılırsa 10 yıl geriden takip eder yapılmayacaksa 50 yıl geriden takip

Avatar
ak partili emin 2013-12-21 12:19:27

erkoç tan ne köy olur nede kasaba. onunla geçen yıllara yazık olur.

Avatar
emanet oy 2013-12-21 12:18:26

istemeyerek te olsa oyum akgemciye. erkoç a tepki için.

Avatar
MARAŞ LI 2013-12-21 09:57:55

ERKOÇ KAZANABİLİR AMMA KAYBEDEN DE K MARAŞ OLUR BENCE.BU İŞ OYUNCAK DEĞİL...ERKOÇ A TEPKİ İÇİN İSTEMEYEREK TE OLSA OYUM AKGEMCİYE EMANET OY.

Avatar
hamiyet 2013-12-21 09:54:30

fatih erkoç sadece bir balon göreceksiniz.hüsrana uğrayacak.

Avatar
metin mert 2013-12-21 09:53:22

başbakan erkoç hatasını anlar da olan k maraş a olur başbakanımızı yanılttılar bence.

Avatar
Ümmühan tfk 2013-12-21 00:22:30

Artık söndü Fatih ERKOÇ balonu Kahramanmaraş'tan oy çıkmaz artık size.bunun farkındasınızdır inşallah.

Avatar
asım 2013-12-20 17:20:38

BU ZAMANA KADARKİ BAŞKANLIK HAYATINDA NE GÖRDÜNÜZ DE ÖYLE SÖYLÜYORSUN. BUZAMANA KADAR AKP YE OY VERDİM AMA BU DÖNEM F.MEHMET ERKOÇ ADAY DİYE OY VERMİCEM.

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-12-20 15:26:31

Bu seçimlere madem bu kadar iddialısınız bağımsız girip kazanacağınızı tahmin edebilirmisiniz tabiki RTE nin rüzgarı olmadan size kalırsa böbürlenmenize bakılırsa bu güç olduğunu anlatmaya çalışan bir havanız var bir deneyin isterseniz. Ayrıca şu tv proğramlarında devamlı tek çıkıyorsunuz diğer si,yasilerle niye çıkmıyorsunuz buna cesaret edemiyormusunuz gökçek olayını yaşamak istemiyorsunuz herhalde yada yukardan bir engelleme veya yasakmı var eğer böyle bir olay olmadığını söylüyorsanız kimseyi meydanlarda yormadan hep beraber ekranlara çıkıp orda tartışın millette neyin ne olduğunu görür

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-12-20 15:16:50

buda moda oldu ben eski ülkücüyüm lafı sahi sen gerçekte kimsin onu açıklada ne kadar ülkücü olduğunu görelim ülkücülerin adresi bellidir başka adreslerde gezenin bu sıfatı kendinde ni,şan olarak görmemesi gerekir.Madalyonun öbür tarafına bakılırsa ülkücünün eskisi yenisi olmaz ülkücü ülkücüdür eski bizim bildğimiz atılacak veya atılması gerekendir,onun için bu nişanı taşıyacaksan gerektiği gibi taşı yoksa sır olarak sakla bu şerefi herkes taşıyamaz.BU ne kadar yüce bir şeref olduğunu sizde tescil ediyor ve ayrıcalık olduğunu isminizin önüne eklemeyi şeref görüyorsunuz.

Avatar
aysun 2013-12-19 23:07:18

Madem il baskani degil belediye baskanini icra edecek faaliyette bulunacak poyraza yaptirsalardi poyraz sozlerini dinlemiyorsa da madem marasa faydali degil diye aday gostermeselerdi bu konu da basbakana bilgi verebilirdi kendisi yoksa buna da mi yetkisi yoktu sanirim hicbirseye yetkisi yoktu partide ne yaptigi benide marasi da ilgilendirmiyor maras icin ne yapti ona bakarim o da yok zaten

Avatar
maraşlı 2013-12-19 14:58:37

genç mühendis hemde yüksek mühendis. sonunda bir mühendisin eli değecek maraş belediyesine inşallah. durmak yok yola devam maraş seninle

Avatar
Kahramanmarasli 2013-12-19 12:17:04

Fatih Mehmet Erkocun sehrimiz icin en hayirli bi isim oldugunu dusunuyorum Erkocla memleketimiz 2023 e

Avatar
asim 2013-12-19 09:29:09

Parti basina gelmek te o kadar zor degil nasil geldigini bilmiyoruz bile 12 yildir da denedigimizi dusunuyorum daha ne kadar firsat verilsin

Avatar
Alperen 2013-12-19 00:43:11

AKP Yolsuzluklara ,soygunlara,rüşvete soyunmuş haberimiz yok. Boşa vatandaştan artık oy beklemeyin derim.

Avatar
eski akp li 2013-12-19 00:33:35

iki dönemdir il başkanı degilmiydin fatih bey,, madem bu şehir kalkınması gereken bir şehir iki dönemdir park ve bahçeden başka ne yaptınız onu söyleyin de..yaprıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır deyin..millet artık bu oyunları yemez..maraşlılar artık gözünü açtı..bakalım sen ve vekiller tayyip babaya nasıl hesap verecek

Avatar
eski ülkücü 2013-12-18 16:45:08

ülkücüyüm ama bu seçimde memleketim için erkoçu destekliyorum

Avatar
SELÇUK YARDIMCIOĞLU 2013-12-18 16:11:41

sayın başkan m.fatih erkoç bu görevi alnının akıyla yapacaktır biz güveniyor sonuna kadar destekliyoruz...

Avatar
hakan 2013-12-18 11:57:03

genç mühendis başkanıma başarılar. senden büyük icraatlar bekliyoruz

Avatar
hakan 2013-12-18 11:56:11

bırakın bu ayakları il başkanlığı icracı bir kurum değil. iş yapan belediye. bu zaman hangi il başkanı nereye ne yapmış. sadece önerir. belediye başkanı isterse yapar istemezse yapmaz. poyrazın erkoçun önerilerini dinlediğinide pek sanmıyorum. bu adam genç yaşta ilçe ve il başkanı olmuş. bu süreçtede parti iyi oy almış. tabiki oylar tayyip erdoğanada. ama partide oyu azaltacak bir faliyet olmamış arttırıcı faliyetler olmuş. ben fatih erkoç diyorum .

Avatar
ak partili 2013-12-18 11:48:37

fatih başkan bunların hepsini çözecek inşallah belediye başkanı olduğunda. poyraz kendi kafasına göre çalışıyor olabilirdi ama fatih başkan iyi bir ekip kurup maraşın tüm sorunlarını çözecek Allahın izniyle

Avatar
ede 2013-12-18 11:44:34

il başkanlığı ile belediye farklı kurum . fatih başkan dört dörtlük yönetecek belediyeyi

Avatar
deniz.1 2013-12-18 11:33:35

bir ak partili olarak fatih erkoç u içime sindiremiyorum yazık bu şehre.

Avatar
maraşlı adem 2013-12-18 11:30:32

erkoç kazanırsa k maraş için 5 yıl büyük kayıp olur..

Avatar
ak partili biri 2013-12-18 11:28:48

fatih erkoç bana güven vermiyor.???

Avatar
hançer 2013-12-18 04:43:50

güvenimiz sonsuz sayın erkoç alnınızın akıyla 30 mart inşallah maraşımız için milat olacak.

Avatar
Deşne Kebir 2013-12-18 03:36:00

şimdye kadar bu şehri uzaylılarmı yönetti diyen arkadaşlar bu şehri uzaylılar yönetmedide siz şimdiye kadar uzaydamıydınız acaba ? şimdiye kadar resmi olarak ne istediniz ne talep ettiniz de yapılmadı yapılacak denilen şeylermi yapılmadı ??? yapmayın göz var izan var geçmişte bu şehirde yaşamış bu şehrin eski hallerini bilenler şimdilerde maraşın ne kadar değişmiş ve gelişmekte olduğunu söylüyorlar ama nedense bir sizler mi göremiyorsunuz yapmayın abi kulaktan dolma bilgilerle galeyana gelip bilip bilmeden konuşmayın hataya düşmeyin ayıptır yaa...

Avatar
veli hayman 2013-12-17 23:35:42

o parlayan yıldız kayar gider nereye giderse yada girerse yıldız getirecek olan sonucunu düşünsün? Yıldız bir geceliktir Kahramanmaraşın artık günübirlik yıldız ışıklarına filan ihtiyacı yok kalıcı elektirik ışıkları lazım bu memlekete. O da sayın Erkoç'ta yok. Olmazsa adam ne yapsın günü birlik seçim bitene kadar parlayacak yıldızı var ancak seçimden sonra kahramanmaraş halkı Erkoçu seçerse, 10 yıldır bu ilin ve bu partinin yönetiminde bu zamana kadar ne yıldız gösterdiyse bundan sonrada onu görürsünüz. Demirden Altın olmasını beklemeyin ve ona göre hareket edin.

Avatar
eshabil baba 2013-12-17 23:12:58

Bir gün mustafa poyraza bir gün fatih erkoça bir gün başka birine buluyorsunuz yapmayın bunları işiniz olmadığı zaman kötü olduğu zaman ise iyi diyorsunuz artı menfaat işlerini bırakın kendi hayatınızı kurtarın allahu teala nasip etmiş ki fatih erkoca nasip etmiş adaylığı adam daha kesin belediye başkanı olmadan zedelemeye başladınız adam kesin seçilsin işin başına geçsin yapmazsa ondan sonra yorumlarinizi yazın

Avatar
tanıdık 2013-12-17 21:34:01

hadi canım sende,tanımasak seni belki inanırdık

Avatar
hakan 2013-12-17 16:57:23

Kime sorsam erkoça oy yok diyorlar inş öyle olur maraşın tarihini bir çuval kömüre satmazlar.

Avatar
ugur 2013-12-17 16:28:32

yorumlarım neden yayınlanmıyor bu işi dogru duzgun ve tarafsız yapamıyorsanız bırakın gıtsın bu ne ya..

Avatar
cenk 2013-12-17 15:49:27

akp nin kurulusundan beri destek verdi bu sehir...sizde kabul ediyorsunuz ki hizmet gelmedi.aciklamalariniz oyle.neden daha once yildiz olmadi da siz gelince olacak.sihirli deynek mi var elinizde.bu sehir uyandi artik.

Avatar
mesut 2013-12-17 15:48:30

Yıldız mı.Kuyruklu yalan.

Avatar
vatandaş 2013-12-17 15:38:34

durmak yola devam

Avatar
ahmet 2013-12-17 15:37:55

mühendis bir başkan şehrimiz için iyi olacaktır. fatih beye başarılar

Avatar
Hacı 46 2013-12-17 14:40:50

Şimdiye kadar nerdeydi aklınız bu şehri uzaylılar mı yönetti. ??

Avatar
kahraman 2013-12-17 14:31:09

bana göre k maraş ın ileri gelenleri parti başkanları k maraş a faydallı olmuyorlar acaba şahsi işlerini daha çok mu düşüyorlar demeden geçemiyor insan...

Avatar
ak partili 2013-12-17 14:25:22

fatih erkoç la olmaz bu iş bana güven vermiyor.

Avatar
DeşneKebir 2013-12-17 14:08:51

11 yıldır Mustafa Poyrazın yaptıklarını göremeyenler elbette Fatih Erkoçun yapacaklarını hayal bile edemezler.Bundan sonrada inşallah poyraz başkandan devralacağı görevini layıkıyla halkıyla el ele alnı ak başı dik bir şekilde maraşımızı daha ileriye götürecektir.

Avatar
mustafa 2013-12-17 12:46:33

bu şehre bir civi çakmak için 12 yıldır başkan adaylığını mı beklediniz siz kimi kandırıyorsunuz 12 yıl sen şehirde üst düzey yöneticilik yaptın ne faydan dokundu bu şehre ki şimdi kalkmış başkan olunca yapacaklarından bahsediyorsun siyasetcilerin bir lafı var yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır diye sen ne yaptın senin teminatın ne sayın erkoç hiç koca bir hiç...

Avatar
error 2013-12-17 12:21:02

yazık çok yazık.buşehir fatih erkoç a kaldıysa çok yazık

Avatar
hüseyin 2013-12-17 12:00:16

mühendis genç . bakta gör ne yi eksik hele başkan olsun

Avatar
ali 2013-12-17 11:59:26

fatih erkoç maraşa çok hizmet yapacaktır.

Avatar
METİN 2013-12-17 11:58:43

SİYASETİN PROFESÖRÜ FATİH ERKOÇ. TAHİR HOCANIN ASİSTAN OLDUĞU YAŞTA ADAM SİYASETİN PROFESÖRÜ OLMUŞ. 27 YAŞINDA AK PARTİ(İKTİDAR PARTİ)NİN MERKEZ İLÇE BAŞKANI OLMUŞ BİRİ. 32 YAŞINDADA İL BAŞKANI OLMUŞ. BU YAŞTA BU GÖREVLERİ YAPAN BİRİ SIRADAN BİRİ DEĞİLDİR. KAPASİTESİ ÇOK YÜKSEK BİRİDİR. SİYASET OKUMAKLA ÖĞRENİLMEZ YETENEK İŞİ VE YAŞAYARAK ÖĞRENİLİR. BU ADAM İYİ BİR YETENEK VE MARAŞA ÇOK HİZMETLER YAPACAKTIR. GENÇ VE MÜHENDİS . ADAMA BİR FIRSAT VERİN BİR BAŞKAN OLSUN İCRAATLARINI GÖRÜN SONRA ELEŞTİRİN.

Avatar
sabri 2013-12-17 11:53:44

zefer erkoçun gelmesiyle kürtlerin olacak yaşasın akp yasasın bdp

Avatar
remzi46 2013-12-17 11:33:00

12 yıldır neden yıldız olamadı diye sorarlar adama?

Avatar
kadersiz bahtsız 2013-12-17 11:19:35

k maraş ta partililer birbirine düşman gibi k maraşı düşünen yok. k maraş a yazık oluyor.

Avatar
kayıp şehir.. 2013-12-17 11:17:24

fatih erkoç k maraş ın hakkını saunacak biri değil bana göre. işi de kazanırsa çok zor.kazanamaz inş.

Avatar
bşbldy 2013-12-17 11:14:27

poyrazın erkoç tan neyi eksikti..

Avatar
sadece 2013-12-17 11:12:09

fatih erkoç k maraş için kötünün iyisi sadece.

Avatar
fatih 2013-12-17 11:10:57

poyrazı bile çok aratır erkoç bence. zor dostum zor.

Avatar
haksızlık. 2013-12-17 10:55:57

fatih erkoçun anteplilerden çok şeyler öğrenmesi lazım.. bu iş çocuk işi değil oda yıllar alır.k maraşın kaybedecek zamanı yok.

Avatar
osman 2013-12-17 10:40:19

başarılar fatih bey

Avatar
zalimler 2013-12-17 10:28:49

hırsızlar kale kasabasın da 360 oyumuzu yediler.o başkan da belki bl bakş yardımcısı yaparlar bence.

Avatar
bir ak partili 2013-12-17 10:26:26

fatih erkoç k maraş ta istediği oyu alamaz bence..

Avatar
kaleli biri 2013-12-17 10:22:33

il başkanı olarak k maraş a ne kazandırdın fatih erkoç.?? sen il başkanıken kale kasabasında ak partili başkan mehmet nar rakibinin 360 oyunu sildirip seçimi 200 oyla aldı.ak bunun neresinde .kazanırsan onu da yardımcın yaparsın bence............?????

Avatar
emre aksu 2013-12-17 10:11:26

10 yıllık il başkanlığın da ne verebildin de belediye başkanlığın da onu vereceksin şaşarım

Avatar
ismail YÜCE 2013-12-17 10:09:22

Fatih bey bu kentin bazı beyaz MARAŞLILARI Seni istemediği kesin onun için çok çalışacaksın ilçe ilçe mahalle mahalle sokak sokak hatta fertlerle teke tek görüşmeliyiz kiotuz mart sabahınayüz ümüz AK çıkalım..başarılar.

Avatar
kahraman 2013-12-17 09:30:31

hiç de inandırıcı gelmiyorsun başkan.ak partili biri.

Avatar
nafile 2013-12-17 09:29:14

11 yıldan belli k maraş a ne yaptınız fatih bey bunu ak partili olarak yazıyorum. sen kazanırsan bu şehir çok şey kaybeder bence.

Avatar
mustafa 2013-12-17 09:27:14

kaç yıldan beri il başkanısın niye bu zamana kadar yapmadın diye sormazlarmı adama diyeceksinki ben ilbaşkanıydım yetkim yoktu vardı efendi vardı sandeki yetki valide yoktu istesen bu şehrin bütün yöneticilerini ipe dizerdin nede olsa ikdidar senden yanaydı yani kolluk sende kıllık sendeydi istesen maraş için yaptıramayacan şey yoktu bilerek ve isteyerek yaptırmadın çünkü başkalarının kuklasısın

Avatar
maraşlı murat 2013-12-17 09:18:01

YAZIK OLACAK AKP'YE K.MARAŞTA

Avatar
KÜRŞAT46 2013-12-17 09:13:46

Gölge etmeyin başka ihsan istemezük

Avatar
genç 2013-12-17 09:11:56

heyecanlı dik duruşlu memleket sevdalısı büyük başkan Mehmet fatih ERKOÇ rabbim esirgesin bu ağız dolusu hakaret eden kişilerin nazarından.
durmak yok birileri gelecekmiş diye konuşanlara inat yola devam

Avatar
genç 2013-12-17 09:02:30

fatih baskanımla durmak yok yola devam ...ak parti diger partıler gıbı yerınde saymıyor hızmet uretıyor hızmet verıyor halka...halkta bunun bılıncınde ama bazıları var hala bu durumu anlamak ıstemıyor...

Avatar
Hasan Koç 2013-12-17 08:38:13

Gördük 10 yıldır sizin başkanınız sayesinde şehir yerinde saydı hatta geriye gitti...Uyan ey Maraşlım artık zaman bizi yok sayanlara dersini verme vaktidir her seçimde kandırılmaya son verelim artık kardeşlerim ....

Avatar
Kahramanmaraşlı 2013-12-17 07:51:34

Bugüne kadar neden olmadı acaba

Avatar
Galip yeşil 2013-12-17 01:39:34

Sayın Fatih Erkoç ancak boş vaad ediyorsun . Şu projelerini göster bakalım, yalnız noter tastikli olsun, çünkü laf atmak kolaydır. Gerçi 30 Mart'ta ,sen olmayacaksın MHP nin adayı Sayın Tahir Akgemci bu seçimi kazanacaktır. Bu seçim partiler seçimi değil adaylar seçimdir. Kahramanmaraş merkez sana oy vermez....

Avatar
abdullah 2013-12-16 23:43:49

bu memlekete en büyük dua benden inşallah bu adam gelmez... gelirse kente yazık olur...

Avatar
Ökkeş MARAŞLI 2013-12-16 22:53:43

Hey yavrum yesinler senin yıldızını, sen önce ampülünü sağlama al ondan sonra geçeriz, yıldızlara hayal alemine.Sönmek üzere olan bir ampül ile önce bir ağacın başına çık ondan sonra yıldızlara çıkarız.Ağacın başına çıkarken dikkatli ol dememe gerek yok nasıl olsa sen yüksek makine bilgisine sahipsin.Sonuç:Yükseklik ünvanda değildir, her isminin önünde yüksek yazanda keramet olsaydı şimdiye çoktan uzaya çıkmıştık; demek ki yükseklik ünvanda değil icraattaymış.Görelim endamınızı ondan sonra verelim notunuzu....

Avatar
ELBİSTANLI 2013-12-16 22:52:01

SAYIN ERKOÇ 11 YILDIR SİYASETİN UZAĞINDA BİR KİŞİ GİBİ KONUŞUYORDUNUZ. PARDON AMA SİZ İL BAŞKANI DEĞİLMİYDİNİZ...

Avatar
maraş46 2013-12-16 22:49:33

bilmeyen de muhalif biri konuşuyor zanneder..daha poyrazı eleştiren bir lafını duymadık..bir de yapacaklarını somut olarak söylese belki biraz inandırıcı olur..korkarım poyrazı aratırsın beyefendi...gerisini hemşerilerime bırakıyorum...

Avatar
ibrahim 2013-12-16 22:48:03

bu yıldız bi türlü parlamadı nedense... hep öyle söylerler ama

Avatar
hakan 2013-12-16 22:46:11

başarılar fatih bey

Avatar
seda 2013-12-16 22:43:16

Kahramanmaraş türkiyenin parlayan yıldızı olacaktır.

Avatar
mustafa 2013-12-16 22:25:53

fatih bey şehrimizi kalkındıracaktır.

Avatar
solarenerji 2013-12-16 22:07:47

o parıltı seninle beraber hiç sönmicek inş başkanım

Avatar
HAYDAR TOKİ SAÇAKLIZADE 2013-12-16 21:59:15

Başkan seni toki saçaklızadeye bekliyoruz inşaallah. ama hazırlıklı ol. saçmasapan projelerle gelme gerçekçi ol. ve seçimden önce buranın sıkıntısına çözüm bul. seçim sonrası şunu bunu yapacağım gibi iddialarla buraya gelme gözünü imanını seveyim vallahi inanmam. biz burada anlaştık oyumuzu hep beraber bir partiye vereceğiz ve sen şuan her ne kadar bel. başk. olmasanda iktidarın k.maraş il başkanısın. bunları seçimden önce yaparsan oyumuzu veririz yoksa asla sana buradan 1 tane dahi oy çıkmaz emin ol.

Avatar
halk 2013-12-16 21:52:06

dikkatimi çekti bu adayın haberleri hep ön planda tutuluyor sayın tahir akgemci hakkında hiç haber yok zaten bu yorumuda yorumlamazsınız heralde.

Avatar
furkan 2013-12-16 21:20:59

büyükşehir adayı seçildikten sonra sürekli vaadlerde bulunuyorsunuz inşallah eksiksiz bir şekilde gerçekleştirirsiniz

Avatar
ihsan 2013-12-16 20:16:01

11 yıldır nerdeydin parlayan yıldız şimdimi görüktü beni güldürme ya insanları bukadar koyunda değil salak yerine koymayınya

Avatar
ali demir 2013-12-16 20:10:01

Allah yardımcın olsun fatih başkan. partiye emeğin çok.12 yıldır koştuyorsun. maraşa da büyük hizmet yapacaksın inşallah.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191