Kahramanmaraş ulaşım ağı olarak ciddi merkezlerden biri haline gelecek

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil, Kahramanmaraş-Göksun karayolu üzerine toplam uzunluğu 6 bin 200 metre olacak 4 ayrı tünelin yapılacağını bildirdi.

Kahramanmaraş ulaşım ağı olarak ciddi merkezlerden biri haline gelecek

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Nevzat Pakdil, Kahramanmaraş-Göksun karayolu üzerine toplam uzunluğu 6 bin 200 metre olacak 4 ayrı tünelin yapılacağını bildirdi.

19 Mayıs 2012 Cumartesi 17:59
Kahramanmaraş ulaşım ağı olarak ciddi merkezlerden biri haline gelecek
Pakdil, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kenti ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ni İç Anadolu'ya bağlayan Göksun güzergahında yol çalışmalarının devam ettiğini belirtti. Bölgenin zorlu bir coğrafyaya sahip olduğunu hatırlatan Pakdil, ''Bu zorluğa rağmen devam eden çalışmalarda önemli mesafeler alındı. Karayolları Genel Müdürlüğü kısım kısım ihaleleri gerçekleştiriyor. İnşallah 2 yılda bu güzergah sıcak asfalta da kavuşarak önemli bir ulaşım ağı olacak'' dedi. Kahramanmaraş-Göksun karayolu üzerine 4 ayrı tünelin yapılacağı ve ihalelerin gerçekleştirildiğini belirten Pakdil, söz konusu tünellerin toplam uzunluğunun 6 bin 200 metre olacağını kaydetti. Ana tünelin Kurucuova köyünden olacağını ve yakın bir zamanda çalışmaların başlayacağını bildiren Pakdil, diğer tünellerin Göksun ilçesi Aslanbey çiftliği, Tekir beldesi ve Şahinkayası beldesi kavşağında olacağını ifade etti. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Kahramanmaraş'ın İç Anadolu'ya tünelle bağlanacağını vurgulayan Nevzat Pakdil, şunları kaydetti: ''Önümüzde 2 yıllık bir süre var. İnşallah herhangi bir aksilikle karşılaşmayız. Burası gerçekten çok zor bir coğrafya, ancak elimizdeki teknik imkanlar bunu yapmaya elverişli. Önceden Karayolları Genel Müdürlüğü tünel işine çok sıcak bakmıyordu. Ancak bu dönemde tünel açmak için olumlu bir yaklaşım sergiliyorlar.'' Pakdil, güzergahtaki diğer bölümlerin tamamlanmasıyla birlikte 90 kilometre olan Kahramanmaraş-Göksun arasının 65 kilometreye ineceğini söyledi. Bölge insanının bu çalışmaların tamamlanmasını yıllardır hayal ettiğini belirten Pakdil, ''AK Parti ile birlikte artık hayaller tek tek gerçeğe dönüşüyor. İnşallah önümüzdeki yıllarda bu güzergahımız, Karadeniz'den Akdeniz'e bağlanan ağa bağlanmış olacak. Böylece Kahramanmaraş ulaşım ağı olarak ciddi merkezlerden biri haline gelecek'' diye konuştu. Pakdil, Göksun-Elbistan arasında da bölünmüş yol çalışmalarına başlanacağını sözlerine ekledi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nevzattt 2012-06-09 18:03:43

bu yollar iktidarın ayıbıdır.yoal devam derken ne kasdettikleri ortada,iş yapıyor görünmekten öte bir numaraları yok.o yoolar kaç tane nevzatı daha eskitir,yine bitmez.utanılacak işlere gülerse insanlar,zekasını,ahlakını elevrmiş olur.ye iç ankarada...buraya gel gülücük dağıt...tbmm bşk vekilliğinden vekilliğe oradan da süper emeklililiğe...Allah senin gibi ikinci bir nevzatı maraşa yaratırsa,,,bu yollar kıyamete kadar da bitmez.Bu yollar yol değil...yolsuzlık ne kötü bişey...

Avatar
Yusuf Avcıbaşı 2012-05-22 04:28:55

K.Maraş Göksun arası yolla ilgili projeyi yapan teknik kadro bu güne kadar uyumuş demek. Bu güne kadar tek tünelden bahsedilirken tünel sayısı bu gün neden 4 de çıkıyor? Sonra bu 4 tünelle ilgili bağlantı yolları ne olacak? demek güzergah değişiklikleri var. eski güzergahlara fizuli olarak harcanan paraların hesabını kim verecek. demek güzergah tayinini yapan teknik ekip tamamen uykucu. elindeki türlü ölçekli haritaları değerlendirememiş. Helikoptere binip alternatif güzergah değerlendirmeleri yapamamış. Vah bu ekibe vah.

Avatar
gökhan 2012-05-21 18:00:23

göksun kahramanmaraş yolu yıllardan beri aynı hamam aynı tas,yapılan yerler bir kaç ay içerisinde takrar eski halinden bile kötü olduğunu o yoldan gelip geçen herkes görüyor,kayseriye ankaraya giderken yola yeni çıktığınızdan pek hissedilmiyorda dönüşte o 90 km bitmek bilmiyor,dön babam dön...

Avatar
selçuk 2012-05-21 17:55:41

Kahramanmaraş'lı artık bu verimsiz,faydasız,memlekete hiç bir şey veremeyen,kendini bulunmaz hint kumaşı sanan siz ve sizin gibi siyasilerden bıktı usandı,bu memlekette mehmet sağlam'dan,nevzat pakdil'den başka kimse kalmadımı,bir gidinde artık gençlerin önünü açın,sizden daha donanımlı daha kaliteli insanların önü açılsın,size de sanırım bu yakışır,ne dersiniz.

Avatar
kahraman 2012-05-21 13:34:44

yılda çok değil 10 km yol yapsaydınız bugün göksun kahramanmaraş arası bitmiş olurdu yılda 10 km ayda 1 km bile değil ayıp yahu bırakın bu işleri

Avatar
Ali Kemal 2012-05-21 13:20:11

Hımmm bu lafların altında Büyükşehir Belediye Başkanlığı kokuyor.

Avatar
hasan can 2012-05-21 11:03:47

Her ile yapılan çalışma, sanırım toplantılarda sayın vekillerimiz, tok satıcı gibi "önce diğerlerini halledin, sonra bize bakın." Başka illerde ilçeler arası yollar bile çiftken, bizi başkente bağlayan yol hala berbat. Malum geçit vermez dağlar!!! Birde Gaziantep yolu meselesi var. Böyük, geçit vermez Narlı dağlarını sanırım 10 yıla aşarız..

Avatar
1978 2012-05-21 10:49:20

aceba bu nesil görür mü?

Avatar
veli 2012-05-21 09:02:46

sayın pakdil biz sizden yol istemiyoruz artık ama sizi de istemiyoruz.

Avatar
ALİ TÜRKMEN 2012-05-20 23:27:01

Arkadaşlar geçen sene Van iline gittim bundan 10 yıl önce de gitmiştim geçilmez denen Bitlis deresine abartmasız uçak iner.Sayın vekil adamı uyutmayı iyi biliyor.10yıl geçmiş bırakın göksun yolunu K.Maraş'ımızı Gaziantep e bağlayan yol yapılmadı .Orada damı doğa şartları çetin .Hala narlı içinden gidiliyor.3 Dönemdir AKP ye oy verdim ama Nevzat Bey gibi Kahramanmaraş a çivi bile çakmamış insanlar olduğu sürece oy yok.Nevzat beyede sesleniyorum bu saltanatı yeter artık bırakın da çalışan insanlar gelsin de güzide şehrimizkötü talihinden kurtulsun....

Avatar
Maraşlı 2012-05-20 21:01:40

Sayın Pakdil'e soralım bakalaım, kaç yıldır milletvekili, 10 yıldır neyi beklemiş, kendi ilçesi ile şehir merkezi arasındaki yolu yaptırabilmek için?!!! İllaki 3 dönem vekil olmak mı şart memlekete yol yaptırmak için?!!! Hoş daha iki yıl sonrasının projesini bitmiş gibi yansıtmakta siz değerli basına nekadar yakışıyor?!!! Şahsen benim hiç ümidim yok bizim memlekete böyle bir hizmetin iki yıl sonra yapılacağına?!!! İnanan var mı acaba!!! Değerli haber46 yöneticilerinin yorumumu yayınlayacağını da pek ummuyorom ama bekleyelim. fakirin ekmeği birumut demişler nede olsa!!!

Avatar
Sinan 2012-05-20 19:46:44

Ağzına sağlık Ali Bey çok haklısınız.Bi de Şu siyasiyelerin cak cek cık cik... laflarını memleketelerine gelince değil Ankarada Milletin kürsüsünde söylemelerini isterdik.Yaşasın Kuzey kardeşliği...

Avatar
yolcu 2012-05-20 19:37:06

Ne zaman!!!

Avatar
oz46 2012-05-20 16:04:35

yıllardır oyalama taktiği uygulanıyordu umarım dorrudur.

Avatar
ada 2012-05-20 14:42:29

yeter bir sus allah askina.cikip piskin piskin konusmaz mi? 10 yil oldu yav!

Avatar
MUSTAFA 46 2012-05-20 12:21:20

Sayın vekilim güzel konuşuyor zorlu coğrafya arazi şartları diyor. lakin bu Ülkenin Karadeniz bölgesindeki yolları görmemiş sanırım sayın PAKDİL. bu cümleleri smylemeden önce keşke oreları görsydi sonra Kahramanmaraş için arazi şartları çok zor derdi, sağolsun kahramanmaraşımızı sarp dağların geçilmez kayalıkların olduğu bir yer gibi tanıtıyor su söylemleriyle. doğu anadolu ya giderseniz görürsünüz geçilmez dağların nasıl delindiğini karadenizde zigana geçidinin nasıl gçililp duble yollar yapıldığını, oralara göre Kahramanmaraş dümdüz ova gibi. neresi geçilmez, neresi zorlu aşılmaz yollar bu şehrin. Sayın vekillerimiz çalışmadıklarını söyleyemiyorlarda ağızlarına sakız gibi aldıkları arazi şartlarını çiğneyip çiğneyip kahramanmaraş halkına yutturuyorlar. bu şehrin insanı bunları biliyor vekilim. Lütfen artık Çalışın. Kahramanaraş a geldiğiniz zaman hep Türkiye genelinden konuşuyorsunuz, ama kahramanmaraş için neden se ağızınızı bıçak açmıyor. NE YAPTINIZ BU ŞEHRE. DUBLE YOL DİYORSANIZ LÜTFEN ÜZERİİZE ALINIP BUNU BİZ YAPTIRDIK DEMEYİN. ONU HER BU YOLLARI DEVLETİMİZ HER İLE YAPIYOR. SİZLER BUNU DAHİ BAŞARAMIYORSUNUZ.

Avatar
Ahmet Hüdai ULUTÜRK 2012-05-20 11:29:30

Daha ne kadar kandıracaksınız bu milleti anlamıyorum ki... Pakdil her halde büyükşehir belediye başkanlığına oynuyor.Nasıl olsa 3 dönemi doldu.

Avatar
ali 2012-05-20 00:59:47

yol medeniyettir...
k.maraş'ın medeniyete kavuşmasıdır...
bekleyip göreceğiz....
yıllardır kuzey ilçelerinin özellikle kış mevsiminde çektiklerini bu yolu kışın kullanan bilir.onun için bu yol çok önemlidir.
ya bu yolu yaparsınız yada kuzey ilçeleri en yakın illlere bağlarsınız...
bekliyoruz...bekmeye devam edeceğiz..

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126