Mahir Ünal Milli Eğitim Bakanı mı Olacak?

Yeni yılla birlikte kulislere bomba gibi bir iddia düştü. İddiaya göre Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'in yerine Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal gelecek.

Mahir Ünal Milli Eğitim Bakanı mı Olacak?

Yeni yılla birlikte kulislere bomba gibi bir iddia düştü. İddiaya göre Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'in yerine Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal gelecek.

01 Ocak 2013 Salı 00:00
Mahir Ünal Milli Eğitim Bakanı mı Olacak?

Yeni yılın ilk bombasını Sözcü Gazetesi'nden Veli Toprak patlattı. Erdoğan, “us­ta­lı­k” dö­ne­mi­ olarak adlandırdığı bu son dönemin fi­na­lin­de ka­bi­ne­de de­ği­şik­lik ya­pa­cak.

Gelen bilgilere göre Ömer Din­çer, Meh­met Şim­şek, Re­cep Ak­dağ ve Er­tuğ­rul Gü­nay gi­di­ci”¦

İddiaya göre Ak Parti milletvekillerinin en çok eleştirdiği isim olan Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer yeni kabinede liste dışı kalacak isimlerin başında yer alıyor. Dinçer'in yerine ise Başbakan Erdoğan'ın en çok güvendiği isimlerden halen Grup Başkanvekili olarak görev yapan Ak Parti Karamanmaraş Milletvekili Mahir Ünal'ın adı geçiyor.


Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eDe 2013-01-10 19:31:23

=) Mahir ÜnaLdan Milli eqitim Bakanı olursa biraz klasik olacak Ama ßenden başbakan olur :P elbistanlı koymaz doldurur işeee Maraş için ne yapmış mesleki yaşamı boyunca... hepsi öyLeee

Avatar
tuz 2013-01-07 18:28:53

30 yıl değil beyefendi 3 yıl lütfen iyi bakalım yanlış görmeyelim

Avatar
tuz 2013-01-07 18:28:06

30 yıl olmuş sanki beyefendi

Avatar
KÜRŞAT46 2013-01-06 21:53:53

Bir siyasi irade düşünün ki iktidarından bu yana yanılmıyorsam 4 bakan değişti. Dördü de birbirini beğenmiyor. Uygulamalar ise evlere şenlik.
Gelen gideni aratacak yine galiba

Avatar
maraşlı 2013-01-06 17:52:27

mahir ünal 3 senedir milletvekili acaba maraş için ne yapmış.

Avatar
fatih kılınç 2013-01-03 10:47:41

memleketimiz adın iyi olur inşallah

Avatar
GÖREN GÖZ 2013-01-02 09:49:43

Niye bu kadar kendinizi yıpratıyorsunuz elbette verirler çünkü seçim yaklaşıyor milleti işte size bakanlık verdik diye seçimde biraz böyle uyutacaklar ey milletim sakınm böyle şeylerle kendini, uyutturma.

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2013-01-02 08:32:45

Mahir Ünal Kahraamanmaraş için ne yapmış ki bakan olarak iş yapsın hayal görüyor bazıları gece yatıp rüyasında gördüklerini yazıyor ve gazeteci oluyor kolay işmiş doğrusu önce insan bakar ünal kim ne yapmış ya hu mahir ünal kendine sorulan soruya doğru düzgün cevap veremiyor maraş için bir tek gün adım atmamış bakan olacak gerçi ömer dinçer de bakanlığı sadece bakmak olarak anlıyor ve bakıyor ama gelen gideni aratır misalinden ünal dinçerden iyi değil bu eğitim sistemiyle zaten 5-10 yıla ispanya ya döneriz...

Avatar
meçhul 2013-01-01 23:58:14

boşa heyecanlanmayın delinin biri kuyuya taş atmış 40 akıllı çıkaramamış :):):)

Avatar
misafir 2013-01-01 21:49:28

Uyusun da büyüsün niiinnii. Etmeyin yazıktır, günahtır. Bu milleti daha ne kadar uyutacaksınız, oyalayacaksınız. İnanın artık sıkmaya başladı. Umarım halkımız buna kanmaz.

Avatar
Ali 2013-01-01 21:20:24