MHP'li Sefer Aycan'dan şok üstüne şok ! 2 yıldır hırsızlıkla ilgili hutbe verilmiyor

MHP'den Kahramanmaraş milletvekili seçilen Sefer Aycan Yaklaşık 2 yıldır camilerde hutbelerde hırsızlıkla yolsuzlukla alakalı hutbe verilmediğini iddia etti.

MHP'li Sefer Aycan'dan şok üstüne şok ! 2 yıldır hırsızlıkla ilgili hutbe verilmiyor

MHP'den Kahramanmaraş milletvekili seçilen Sefer Aycan Yaklaşık 2 yıldır camilerde hutbelerde hırsızlıkla yolsuzlukla alakalı hutbe verilmediğini iddia etti.

09 Haziran 2015 Salı 20:10
MHP'li Sefer Aycan'dan şok üstüne şok ! 2 yıldır hırsızlıkla ilgili hutbe verilmiyor

 MHP'den Kahramanmaraş milletvekili seçilen Fahrettin Oğuz Tor ve Sefer Aycan, Afşin ilçe teşkilatını ziyaret etti. Burada açıklama yapan Milletvekili Sefer Aycan, il genelinde ve Türkiye genelinde MHP'nin oylarının yükseldiğini belirterek, “Kahramanmaraş’ta 2 vekilimiz meclise gidiyor. MHP hükümette olduğunda mutlaka hırsızlara hesap sorulacaktır.” dedi. 

13 yıldır insanların ayrıştırıldığına dikkat çeken Milletvekili Sefer Aycan, "İnsanları o kadar ayrıştırdılar ki Cuma hutbelerinde dahi ırkçılığı işlediler. Yaklaşık 2 yıldır camilerde hutbelerde hırsızlıkla yolsuzlukla alakalı hutbe verilmedi. Dini dahi kendilerine göre uyarladılar. Ama bu millet, hesabını sorar. Şimdi bize 'MHP, HDP'yi meclise soktu' diyorlar. Bizim oyumuz düşmedi ki düşen oy kendilerinden düştü. Kendileri milletvekili kaybetti. Kimin kime çalıştığı belli." diye konuştu. 

Mecliste geldiklerinde bugüne kadar haksız yere yatan polis, gazeteci ve savcıların da takipçisi olacaklarını belirten Aycan, "Düne kadar iyi yaptıklarında alkış tutanlar, yanlışlarında eleştiri yaptıklarında zorlarına gitti. Hemen baskı kurmaya başladılar. Artık bu devir kapandı. MHP iktidar veya iktidar ortağı olduğunda, zulüm gören insanlar görevlerine iade edilecek. Bugüne kadar ne yaptı isek millete veremeyeceğimiz hesabımız yok." açıklamasında bulundu.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 09.06.2015 20:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan Ünlükul 2015-06-13 22:26:28

Sefer bey sağlık bürokrasisinde memlekete hizmet etti. Bu söylemler yerine işine odaklansa iyi olur. Akademisyen siyasetçiye soğuk dursam da Sayın Tokuçoğlu ile Sayın Kütükçü de olsa iyi olurdu. Bunlar komisyon başkkanı olacak değerdeler.

Avatar
etik 2015-06-11 14:00:30

bırakın bu ağızları taşra siyasetçileri
lideriniz ne derse o olur. sanki ikitidar oldunuz. düşman arıyorsanız yiyorsa hdpye saldırın. hdp mecliste yanınızda oturuyor olacak

Avatar
46 2015-06-11 13:43:59

bir suçlama yaparken önce iyi bir araştır sefer hoca ,hep tribünlere oynamayı huy edinmişiniz,bu ülkeye bir çivi çakmışlığınız yokkk...

Avatar
armoni 2015-06-11 11:18:59

siz önce ip ten kurtardığınız aponun hesabını verin loooo

Avatar
at 2015-06-10 23:20:50

İmamlar imamlığı bıraktı AKP'nin parti teşkilatına çalışıyor. Hutbe ve vaazlar da afaki konulardan suya sabuna dokunmayan laflar ediliyor.

Avatar
tamirci 2015-06-10 17:00:17

STV "Ülkede 7 Haziran itibariyle herşey yoluna giriyor!" diyor...Eh...Artık kasedi olan sızmalar da gidip kasetlerini geri isteyebilirler...

Avatar
gökalp 2015-06-10 16:50:41

Ölsek de sevinin eve dönsek de!
Sanma bu tekerlek kalır tümsekte!
Yarın elbet
Elbet bizimdir!
Gün doğmuş gün batmış
Ebed bizimdir!

NFK

Avatar
selami 2015-06-10 16:43:46

ABD-İsrail-İngiltere'nin Türkçe konuşan tetikçileri, bizlere "Yargılanacaksınız!" diyorlar. Çünkü çok tecrübeliler. biz Allah ın yargısı her şeyin üstünde

Avatar
nihat 2015-06-10 16:35:12

HDP 26.9 milyon lira tutarında Hazine yardımı alacak. kına fiyat ları ardı

Avatar
ömar 2015-06-10 16:05:42

ak parti için israil gazetesinde bu sabah manset "Israil'in dusmani yenildi!" Olarak atildi!.. sen israil uşagı cemaatın yanında ol

Avatar
sarayaltılı 2015-06-10 16:00:38

Demirtaş'tan MHP'ye Çok Ağır Sözler: HDP İle Yanyana Gelmeniz Size Şeref Kazandırır

Avatar
ökgeş emmi 2015-06-10 15:42:03

ak partiye hırsız dedikosu çıkarıp perelerle bir oldunuz kırkbin kişinin katili hdp yi meclise taşıyıp yirmiyedimilyon lira hazineden pkk ya yardım sagladınız çıkıp konuşuyorsun

Misafir Avatar
maraşlı 2015-06-11 08:48:50 @ökgeş emmi

hdp yi MHP mi taşımış meclise. buna katgalar bile güler. hadp 3 milyon artırırken oyunu akp 3 milyon düşürdü. chp 120.000 artırdı.
MHP 3 milyon artırdı. yani oyu azalan tek parti akp, artan partiler diğerleri hala mı MHP taşımış diyorsan sen de akıl firar etmiş demektir. sen git boyalı basın izle

Beğenmedim! (1)
Avatar
TELCEKER 2015-06-10 13:23:58

Bundan sonra vatan nasıl satılır nasıl ihanet edilir.... başlıklı hutbeler verdirirsiniz....

Avatar
sefer bulut 2015-06-10 12:22:59

ya arkadaş bir mhpli vekile yalan söylemek yakışıyor mu acaba hiç cuma namazına gidiyor mu gidiyorsa hutbeyi dinliyor mu eğer cevap evet ise 27.03.2015 tarihinde hutbenin konusu nne idi acaba ben söyleyeyim hutbenin konusu KUL ve KAMU HAKKI idi
Yorumu sizlere bırakıyorum.....

Avatar
hrt 2015-06-10 11:54:39

amann çok müslümansınızda fetva varişyorsunzz.. siz degilmisiniz başörtülü bacıları meslisten kovan ..MHP li nesrini ya başını açarsın ya meclise giremessin diyen devlet bahçeli degilmi..MHP lilerin alayı cahil müslümandırr.

Avatar
sinan 2015-06-10 11:14:04

daha ne konuşursunuz gidin de ortaklarınızla hükümeti kurun (CHP+MHP+HDP)
ak partiden de hesap sorun camilerde hırsızlıkla ilgili hutbeler verdirin ırkçılıkla ilgili hutbeleri verdirmeyin hadi bakalım Ecevit' e verdiğiniz desteği chp ve hdp'den esirgemeyin asgari ücret artsın işçiler bayram etsin yürü bakalım mhp

Avatar
özgür 2015-06-10 11:01:59

sefer hocam bu millet size ülkeyi soyan hırsızlardan hesap sorun diye oy verdi. doğmamış yetimin hakkını yiyen hırsızlar teşir edilmeliki bir daha olmasın.mehape'nin hükümette yer alması Türkiye için çok önemli.

Avatar
Vatandaş 2015-06-10 10:58:31

Yalan mı? Camilere hutbelere bile siyaset soktular!

Allah'tan korkun! Hesap günü yakındır inşAllah.

Avatar
Ökkeş sarı 2015-06-10 10:30:23

Hırsızlık, yolsuzluk ve rüşvet haram ve günah olmaktan çıkarıldı AKP tarafından ! Haberiniz yok mu ? "Bal tutan parmağını yalar" imiş ...

Avatar