BU habere HP'den cevap gelmesi durumunda yayınlanacaktır. İşte üyemizin şikayeti: Merhaba, HP PAvilion serisi masaüstü bilgisayarım arızalandı. 24 Mart günü 0212 444 0307 numaralı telefonu aradım ve arızayı bildirdim. Kayıt bilgilerini aldılar. En geç 2 gün içerisinde adresimden alınacağını söylediler. İki gün bekledim gelen olmadı. Üçüncü gün tekrar aradım. Tekrar kayıt aldılar. Bir gün sonra cep telefonuma bir mesaj geldi. Mesajda koliyi en yakın "Aras Kargo" servisi ile "Adana İntel Kargo'ya göndermem söyleniyordu. Koliyi aldım ve Aras Kargo'ya teslim ettim. 30 Mart günü cep telefonuma ve mail adresime şu mesaj geldi. [B]"Onarım için gönderdiğiniz CZX708NRB5 seri numara ve RR879AA model numaralı ürün, onarım merkezimize ulaşmıştır. En kısa sürede onarıma başlanacaktır. Ürününüzün durumunu pavilion.servisportal.com internet adresinden sorgulayabilirsiniz"[/B] Hele şükür dedim ve beklemeye başladım. Bu arada [B]"pavilion.servisportal.com"[/B] sitesinden günlük kontrol de yapıyorum. Sitede arıza durumuyla ilgili kontrol yaptığımda [B]"onarımınız devam ediyor"[/B] yazıyor. Lütfen dikkat. "Onarımınız devam ediyor" yazıyor. Herhangi bir belge beklendiği yazmıyor. [IMG]http://www.haber46.com.tr/galeriler/443-hp/1.jpg[/IMG] 13 gün sonra 9 Nisan günü cep telefonuma ve mail adresime şu mesaj geldi. [B]"Onarım merkezimize göndermiş olduğunuz; kayıt numarası 426601, seri numarası CZX708NRB5 olan ürününüzün onarımına, tarafınızdan henüz yazılı onay alınamadığı için başlanamamıştır." [/B] Şok oldum. 10 Nisan günü telefon açtım ve durum hakkında bilgi edinmek istedim. Bana [B]"data onay yazısı olmadan onarım başlamaaz"[/B] dediler. Bu konuda neden daha önce bilgilendirmediniz diye sorduğumda önce mutlaka bilgilendirilmiş olmalısınız dediler. [B]Ses kayıtlarını inceleyin[/B] dedim. Bana ilk aradığım gün, saat ve dakikayı söylerseniz bakabilirz. O kadar kayıt var nerden bakacağız dediler. Daha sonra görüştüğüm kişilerse data onay yazısı ile ilgili mail gönderildiğini söylediler. Oysa ne gelen kutuma ne spam mail kutuma öyle bir mail gelmedi. Neyse faks çekmeye karar verdim ve verdikleri faksa 10 nisan günü 3 ayrı fakstan faks çektim ve hepsininden de alındı onayını aldım. 13 Nisan'da tekrar aradım. Faksınız gelmemiş dediler. Tekrar bir faks numarası verdiler. Her iki faksa da ikişer faks çektim. Tekrar sordum. Faksınız gelmemiş ama biz bu telefon görüşmesiyle onay vermiş sayalım dediler. Bir defa daha şok yaşadım. Madem telefonla onay vermek onay yazısı yerine geçiyordu ben 18 gündür neden bekliyordum. Bir gün sonra tekrar aradım. Onaylanmış görülüyor dediler. 2-5 gün içinde arızayla ilgili tarafıma bilgi verileceği söylendi. 6 gün geçti ama tarafıma bilgi verilmedi. 25 Mart tarihinden bu yana HP tarafından mağdur ediliyorum. 70-80 liralık bir harddiks için nerdeyse 200 TL lik telefon parası ödedim. Şimdi aşağıdaki soruları sormak istiyorum: 1. İlk aramamda bilgisayarın adresimden alınacağı söylendi mi söylenmedi mi? 2. Bilgisayar neden adresimden alınmadı? 3. Kayıt alınırken neden "data onay yazısı" göndermem gerektiği söylenmedi? 4. "Onarım için gönderdiğiniz CZX708NRB5 seri numara ve RR879AA model numaralı ürün, onarım merkezimize ulaşmıştır. En kısa sürede onarıma başlanacaktır. Ürününüzün durumunu pavilion.servisportal.com internet adresinden sorgulayabilirsiniz" mesajı ne anlama geliyor. Bu mesajı alan kişi onarımla ilgili bir sorun olmadığını anlamış olmuyor mu? 5. İlgili "pavilion.servisportal.com" internet adresinden sorgulama yaptığımda aşağıdaki resimde de görüneceği gibi neden [B]"Onarımınız devam etmektedir"[/B] yazıyor. Data onay yazısı bekleniyorsa neden [B]"data onay yazısı bekleniyor"[/B] yazmıyor. [IMG]http://www.haber46.com.tr/galeriler/443-hp/1.jpg[/IMG] 6. Ses kayıtlarını inceleyin dediğim halde neden ses kayıtları incelenmiyor ve benden "ilk aradığım kişinin ismi, gün, saat ve dakikası" isteniyor. 7. 3 ayrı fakstan toplam 6 faks çektiğim halde neden hiç biri ulaşmıyor? 8. Faks çekme imkanı olmayanlar için neden daha farklı bir imkan sunulmuyor? 9. Telefonla onay neden onay sayılmıyor? Onay vermediysem bilgisayarı neden göndereceğim? 10. Bu sorularımın cevaplanmasını ve mağduriyetimin "telefon paraları da dahil" giderilmesinin istiyorum. Ama bu güne kadarki tavrıyla HP nin cevap vermesi bile pek mümkün görülmüyor. Saygılarımla Evet, üyemizin şikayeti bu. HP'den konuyla ilgili cevap bekliyoruz. Aksi halde "HP alırken bir defa daha düşünün" tezinin gerçekliği ispatlanmış olacaktır. Sizler de HP ile ilgili yaşadığınız sorunları yazabilirsiniz.