Türkoğlu'nda ihtiyaç sahibi ailelere kavurma

Türkoğlu'nda, Türk Hava Kurumu (THK) tarafından gönderilen kavurmalar ihtiyaç sahibi ailelere dağıtılacak.

Türkoğlu'nda ihtiyaç sahibi ailelere kavurma

Türkoğlu'nda, Türk Hava Kurumu (THK) tarafından gönderilen kavurmalar ihtiyaç sahibi ailelere dağıtılacak.

01 Ağustos 2012 Çarşamba 16:54
Türkoğlu'nda ihtiyaç sahibi ailelere kavurma
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Orhan Bağcı, yaptığı açıklamada, kavurmaların kendileri aracılığıyla vakfa kayıtlı ihtiyaç duyan ailelere dağıtılacağını belirtti. Bağcı, kavurma paketlerinin ramazan dolayısıyla evlere yemek servisi yapan vakıf personelleri tarafından vatandaşlara teslim edileceğini kaydetti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hakan 2012-08-23 14:17:36

ya arkadaşlar devlet millet icin vardın devletin verdigi yardımı bazı arkadaşlar ceplerinden veriyorlarmış gibi reklam yapıyorlar ayıp yapmayın kaymakamınız size birşey demiyor galima o da memnun herhalde

Avatar
UTANMAZLARA CEVAP 2012-08-03 17:18:16

ELEŞTİRİNİN BÖYLESİ DAHA BÜYÜK UTANMAZLIKTIR...

Avatar
Selim, 2012-08-02 16:23:48

Bunları yönetici ve memur yapan zihmiyeti sogulamak lazım, bunlardan birinin kafası çalışmıyormu yoksa orucun etkisimi merak ettim

Avatar
FAKİR 2012-08-02 13:50:17

ARKADAŞLAR UTANMADAN SIKILMADAN 1 KĞ KAVURMA İÇİN POZ VERİYORSUNUZ GARİBAN ARANIZDA SIKIŞMIŞ KALMIŞ SİZ RESİMDE GÖRÜNESİNİZDİYE SİZİN KAYMAKAMINIZ BU RESMİ GÖRMÜYORMU AYIP AYIP SİZ AÇINIZDAN ÖLÜYORSUNUZ BİRDE ANAMA KAVURMA VERMİŞİNİZ O GARİBİMİ KULLANMIŞSINIZ UTANMAZLAR SAN Kİ CEBİNİZDEN VERİYORSUNUZ

Avatar
emre 2012-08-02 10:39:32

kavurmadan ziyade deklanşör.. resimdeki arkadaşlar güzel poz vermişler..

Avatar
Ömer 2012-08-02 09:36:36

Birine yardım ediyonuz guya yardimmi rencidemi ediyonuz bu fotoğrafları çeken insanda kime yaranmak icin cekiyor acaba

Avatar
ÇAYIROĞLU 2012-08-02 09:28:00

ŞAŞIRDIM KALDIM NE BU BÖYLE YA

Avatar
Gizli ve Saklı 2012-08-02 09:04:48

Hani sağ elin verdiğini sol el görmeyecekti. Hani isteyemeyene gizliden yardım yapılacaktı. Nerde kaldı. Birde fotoğraf çektirmişler. Maşallah size, birşeyler olursunuzda ben zor görürüm.

Avatar
ahmetorhan 2012-08-01 18:36:05

1 kavurma vermişler 4 kişide kameraya poz vermiş... sanki memlekti kurtarmışlar... hani bir elin verdiğini diğeri bilmeyecekti...!

Avatar
hakan 2012-08-01 18:32:26

bunlar yardım mı yapıyorlar insanları rencide mi ediyorlar!!!yardımlar böyle açıktan mı yapılmalı!!!

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126