Başkan Poyraz: Araç filomuzu 10 kat genişlettik

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, göreve geldikleri günden bu yana araç parkını genişlettiklerini ve araç sayısını 10'a katladıklarını söyledi.

Başkan Poyraz: Araç filomuzu 10 kat genişlettik

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, göreve geldikleri günden bu yana araç parkını genişlettiklerini ve araç sayısını 10'a katladıklarını söyledi.

14 Kasım 2012 Çarşamba 00:00
Başkan Poyraz: Araç filomuzu 10 kat genişlettik

MALATYA (AA) - Bölgesel Amatör Futbol Ligi 3. Grup'ta mücadele eden 44 Malatyaspor ile Kilis Belediyespor 1-1 berabere kaldı. 

Yeşiltepe Stadında oynanan karşılaşmayı, Mehmet Beytekin, Cihan Tel ve Burak Kanat hakem üçlüsü yönetti.

 44 Malatyaspor'dan 15. dakikada Erkan Levent'in gölüne, Kilis Belediyespor'dan 61. dakikada Uğur Gezer cevap verince, karşılaşma 1-1 sona erdi.

 Karşılaşmanın 36. dakikasında rakibiyle çarpışan Kilis Belediyespor'dan Mehmet Ali Yücel'in sağ kolu kırıldı. Yücel, ambulansla Malatya Devlet Hastahanesine kaldırıldı.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2012-11-17 06:45:38

kazma bağlarının neresi çift kat asfalt.sadece öğrenci yurduna kadar asfaltı iyi oradan ötesi berbat.bence tüm yollar yeniden asfaltlanmalı.hiç ayırım gözetmeksizin. hatırlayalım başbakan 12 şubat stadyumuna geldiği zaman yolun sadece gidiş yerini asfaltlamış diğer şerit öyle kalmıştı.bu zihniyet olduktan sonra daha çok hizmet bekleriz.bu seçimde benden oy yok.......

Avatar
misafir 2012-11-16 12:26:38

kiralık araçlar bu toplama dahıl edilmişmi ben öyle görüyorum. çünkü bir bisiklet dahi alsalar belediyenin önünde teşhir edilirken bunları görmedik.

Avatar
misafir 2012-11-15 09:30:58

evet arkadaşın biri çok güzel konuşmuş kazma bağlarının yolları çift kat asfalt dökülmüş merkezdeki yolara bak ne yazıkki bir türlü bu yollara bakım yok o araç filosu ile kaldırım park bahçe yapar zenginlerin evlerinin önüne bakım yapılır adı büyük şehir olduk büyük şehir olmanın bir faydası olmayacak neden derseniz vergiler artacak her şey zamlı olacak belediye kalkınacak ama hizmet dersen sıfır olacak yakın çevremizdeki illere bakın herşeyi ile aşmış yapacakları bir şey kalmamış ama daha memleketime ne yaparız diye düşünen iller antep kayseri adana daha neleri sayayım bizim maraşdaki vekillerde ankarada otrup geliyorlar belediyede nerde park yapılacak nerede kaldırım yapılacak onunla uğraşıyor bizim maraş yıllarda geçse bir hizmet veren bir belediye hizmet yapacak bir vekil bulamayacak ne yapalım bu devran böyle devam edecek

Avatar
misafir 2012-11-15 05:54:54

görgüsüzün bir çocuğu olmuş tutmuş pi sini kopartmış

Avatar
misafir 2012-11-14 22:22:06

kahraman maraşın merkez yolu sanayi yolları çukur ile dolu o kadar iş makinası o çukurları kapatamıyor filomuz geniş ama hizmet yok , kazma baglarının yolu çift kat asfalt nedense zengn kesime yarıyo bu filo

Avatar
misafir 2012-11-14 18:09:01

ne yani... böylesine gövde gösterisi yapmaya çalışmakla...makina parkım çok geniş... makina parkına ihityacım yok'mu demek istemekte..!!!

demek'ki bunca yıldır görevde.. sayın poyraz ...daha AĞLAMAYI BECEREMEMEİŞ...!!

Avatar
misafir 2012-11-14 17:06:48

araç parkı genişlemiş evet güzel bir şey ama; bir yağmur yağdımı sular kanalizasyona gidemiyor önce buralara el atın bence / Mustafa G.

Avatar
misafir 2012-11-14 16:09:40

ekmek parası isterim

Avatar