Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinden 106 bin aileye yardım

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesince 106 bin 410 aileye yardım yapıldı.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinden 106 bin aileye yardım

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesince 106 bin 410 aileye yardım yapıldı.

16 Mayıs 2016 Pazartesi 15:29
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinden 106 bin aileye yardım

 Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, son 2 yılda belediyece 86 bin 229 Türk, 20 bin 181 Suriyeli olmak üzere 106 bin 410 aileye yardım ulaştırıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, sosyal belediyeciliğin bir gereği olarak hizmetlere aksatmadan devam ettiklerini belirtti.


"Halka hizmet Hak'ka hizmettir" anlayışıyla yola çıktıklarını kaydeden Erkoç, "Sosyal belediyeciliğin bir gereği olarak sorumluluk alanımızda bulunan kimsesizlerin kimsesi olmaya devam ediyoruz. Bu yolda aç yatan hiçbir vatandaşımız olmayıncaya, bacası tütmeyen hiçbir ocağımız kalmayıncaya kadar gece gündüz demeden çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz." açıklamasında bulundu.Ev eşyasından gıdaya, yaşam malzemelerine, kişisel bakım hizmetlerinden otobüs biletine kadar vatandaşların ihtiyacını karşılayan Büyükşehir Belediyesince bu hizmetler için 13 milyon lira harcama yapıldı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kazım Koyuncu 2016-05-17 16:39:02

Daha cok akp ye yüzde 90 oy cikar

Avatar
yazıkbe 2016-05-17 16:10:49

benim düşüncem belediye böyle yardımları yapmaması bu yardımı başka kurumlar yapmalı.mesala müftülük vs. sonrada bakıyoruz belediyeden hizmet diyor bence bu hizmet değil.

Avatar
Fatma 2016-05-17 13:14:39

Gercek fakirini görmez hep suruyeli 3 tane ògrenci okutuyorum çalışan bitane başvurdum alabilrmiyim diye 2 kere verdiler suruyeliler geldikten sonra onda kestiler ben yavrularima 2 aya bi et de degil tavuk yedirebilen biriyim

Misafir Avatar
cenk 2016-05-17 18:17:55 @Fatma

Ne dediğinizi bir de anlayabilsek Fatma Hanım....İyi niyetli olduğunuz dışında yazdıklarınızdan hiçbir şey anlamadım...

Beğenmedim! (0)
Avatar
gölkent li 46 lı 2016-05-17 10:31:36

istemiyorum vatan haini surilere yapılan yardımları benim verdiğim vergiyle yapılıyosa hakkımı asla helal etmiyorum çok isteyen varsa kendi cebinden çıkarsın paraları onlarla yapsın yardımları önce can canımız dururken canana bakmaya ne gerek var adamlar keyf yapıyo ya gezin görün piknik alanlarını bakın vatan haini surileri istemiyorum başkan daha hala gölkentin sorununu bitiremedin ya

Avatar
jo dalton 46 2016-05-17 10:18:49

bırakın bu işleri ya kime nasıl gittiği belirsiz habire milletin parasını çarçur ediyonuz.onun yerine millete balık tutmayı ögretin.

Avatar
erdem 2016-05-17 09:47:38

insanlara balık vermeyin balık tutmayı öğretin. sadaka niyetine herkesi kendinize muhtaç bıraktıktan sonra verilen yardımı ne öneme kalır. ayrıca sanki bunu kendi cebinden karşılıyormuş gbi de reklamını yapıyorsun

Avatar
mustafa 2016-05-16 23:44:52

millete balık vereceğinize balık tutmasını öğretin... milleti yatmaya alıştırdınız... yiyecek devletten giyecek devletten yakacak devletten biz çalışanları enayi yerine koymuş oluyorsunuz...

Avatar
SİNEEEEEK 2016-05-16 17:33:26

Sayın BŞB şehirin caddelerindeki agaclar pislik kaynıyor.bunlar ne zmn ilaçlanacak.bunu ne zaman göreceksiniz.bir işinizide reklam olmadan yapın maraşa.illa buralardan mı duyuracagız sesimizi.

Avatar
cenk 2016-05-16 16:09:37

Bunun 80 bini Suriyeli'dir eminim bundan...

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126