Onikişubat Belediyesi'nden kavşaklara saat

Onikişubat Belediyesi tarafından kavşaklara yerleştirilen saatler, estetik görüntüsüyle caddelere renk kattı.

Onikişubat Belediyesi'nden kavşaklara saat

Onikişubat Belediyesi tarafından kavşaklara yerleştirilen saatler, estetik görüntüsüyle caddelere renk kattı.

30 Eylül 2014 Salı 22:00
Onikişubat Belediyesi'nden kavşaklara saat
Kahramanmaraş Merkez Onikişubat Belediyesi, ilginç icraatlar” gerçekleştirmeye devam ediyor. Hanefi Mahçiçek başkanlığında “Model ilçe” parolasıyla çıkılan yolda, birbirinden farklı icraatlarıyla kamuoyunun takdirini toplayan Onikişubat Belediyesi, ilçenin çeşitli noktalarına yerleştirdiği saatlerle de, çevreye estetik kazandırdı.

Uygulama hakkında açıklamada bulunan Başkan Mahçiçek, “Bunlar küçük ama hayatımıza renk katan uygulamalar. Elbette ki bir yerleşim yerinin hayat standardının kalitesi yolları, altyapısı, çevre düzenlemesi ve sosyal faaliyetlerin fazlalığıyla ölçülür. Ancak bu tür çalışmalarda ilçenin estetiğine katkı sağlar. İlçemize, şehrimize farklı kentlerden gelen insanlarda güzel bir algı oluşturur. Ben saatlerimizin hayırlı olmasını diliyor, benzer çalışmalarımızın bundan sonra da devam edeceğini ifade etmek istiyorum” diye konuştu.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
caner46 2014-10-05 20:24:31

büyük projeler yapılmalı urfa antep malatya Adıyaman Diyarbakır gibi mega proje yapılmalı.

Avatar
northeastwind 2014-10-02 14:05:45

saatin rakamları türkçe rakamlar olsa daha iyi olurdu
roma rakamlarını bilmeyen vatandaşlar var
bu rakamların olması bana itici geldi

Avatar
MAHMUT 2014-10-02 11:03:19

HELAL OLSUN MAHÇİÇEK GERÇEKTEN ÇALIŞIYOR

Avatar
kahraman 2014-10-02 10:07:01

herkes kendisine yakışanı yapar

Avatar
maraşlı 2014-10-01 19:56:42

helal olsun... dulkadiroglu belediye başkanından hiç çalışma yok seçimden sonra bi çalışma görmedim daha...k.maraşta yok galiba kendisi.

Avatar
şehri okuyan 2014-10-01 18:53:40

Ufak Makyajlarla uyutun insanları birde haklı konuma geçim neden saat konulan kavşaklar köprülü kavşak değil ? Saat konulan kavşaklar en uzun süreyle ışık beklenen kavşaklarladan bazıları köprülü kavşak yerine mantar gibi trafik ışıklarıyla dolu. umarım bu yazılanları sayın yöneticiler okuyordur ama olsun onlar okumasada yalakaları okuyordur.

Avatar
ilker 2014-10-01 18:26:51

gerçekten harika bir fikir sinanında dediği gibi antepte görseniz vay be adamlar nasıl çalışıyor dersiniz.

Avatar
delilalil 2014-10-01 17:25:13

bir yapmurda yollar venediğe dönüyor evin önüne yaptıkları asfaltın dahi parasını tahsil ediyorlar hiç sıkıntımız kalmadı saatimiz eksik kalmıştı onuda babasının hayrına yaptırdı senin cebinden çıkmıyor. yok böyle bir deha ne diyelim şimdi sana tu kaka

Avatar
delilalil 2014-10-01 17:23:10

.avar evin önünden geçen yola yaptığı asfaltın bile parasını senden alan belediye o saatleri babasının hayrına yaptırdı ya sevin. ulaşım sorununu çözemedik yağmurda yollar venedike dönüyor. ne diyeyim tu kaka senin gibi zihniyete.

Avatar
46lık 2014-10-01 16:32:41

Çalar saat miymiş bari. Ne zamanlar çalacak acaba!!!!

Avatar
kapukaya 2014-10-01 16:30:53

güzel düşünce beğendim.

Avatar
Ela 2014-10-01 15:45:07

Alt yapi o kadar mukkemmel ki (!) Sehri suslemekle ugrasiyoruz

Avatar
niye veriyonuz 2014-10-01 14:50:46

Hem €i veriyor hem dert yazıyorsunuz.vermeyin kardeşim.

Avatar
Bir güzel adam 2014-10-01 13:55:21

Yüzbin kere söyledim. ya bırakın şu antep kıyaslamasını. daha temmuzda antep'teydim. öyle ahım şahım bir şey yok. zengin bir şehir olabilir ama güzel değil. maraşa varmak için dakika kaybetmedim. ayrıca, antep gavur şehri değil, o da bizim şehrimiz. gelişmişliğinden ve iş adamlarından çok şey öğrenebiliriz. Onları kıskanmayı bırakalım, onlardan öğrenelim, onlarla işbirliği yapalım. şu antep kıyaslaması baydı artık.

Avatar
a 2014-10-01 13:26:52

alt yapı işiyle kaski ilgilenir canım belediyelerin sorumluluk alanlarını bilmeden sallayıp duruyorlar.

Avatar
delialil 2014-10-01 12:37:17

caddelere önce ışıklı ağaç diktiler şimdide saat € oy veren maraşlılar bunlar size mustehak

Avatar
sinan 2014-10-01 12:36:26

Bu hizmeti Antepte görseniz "helal olsun adamlara her kavşağa bir saat koymuşlar" der, öve öve bitiremezsiniz Maraşta olunca tu kaka ediyorsunuz, sanki bu saatlaer için sizden birşey isteyen varmış gibi yorumlar yazıyorsunuz ben ilk gördüm hoşuma gitti değişik bir hava vermiş düşünmeleri bile yeterli bence

Avatar
XP 2014-10-01 12:22:25

HİKAYEDEN TEYYARE SELAM SÖYLE O YARE..........

Avatar
Ahmet 2014-10-01 11:54:23

Dulkadiroğlu belediyesi ve Büyükşehir belediyesi hiç çalışmıyor oniki Şubat biraz çalışıyor antep belediye başkanı Fatma Şahin hiç evine uğramıyor twiterdan takip edin görün yakında antep çok daha güzel olacak maraş yerinde saymaya devam

Avatar
as 2014-10-01 11:51:34

sayın başkan saat işiyle uğraşacağına insanın konut,yol,alt yapı işiyle uğraş

Avatar
başkan 2014-10-01 11:43:11

hikaye...

Avatar
gören göz 2014-10-01 10:23:17

mahçiçek işi biliyor hani hatırlarsınız memleketim insanından istekleri sorulduğunda RAMAZANDA SAHURA KALKAMIYORUZ ONUN İÇİN KALEMİZE BİR TOP demişler şimdide bir parmak bal misali adım ız büyükşehir ama düşüncelerimiz yaptıklarımız ve yapacaklarımız büyük değil.Büyük düşünen insanları güzel memlektimize kavuşturmayı cenab-ı Allah bize nasip eylesin.Ne büyük bir yatırm ne büyük bir hizmet bunları gördükçe içim sızlıyor ama hep yazık olan memleketime oluyor.

Avatar
ökkeş46 2014-10-01 08:42:01

çok yazık ALLAH sorar kıytırık işler unlar köyler asfalt bekliyor.alt yapı bekliyor.birde utanmada afiş asıyorlar belediye çalışıyor diye , icraat saatle afişle olmaz bu memlekette askari ücretle çalışan milyonlar var.ey onikişubat belediyesi sen önce market önlerindeki dilencileri doyur ve önlemini al.yazık israf etme o paralar bizim paralarımız.yazık.ben hakkımı helal etmiyorum.oy verdim ama haram olsun.

Avatar
ASLANBEY MAH.33.SOKAK 2014-10-01 08:29:24

Güzel bir çalışma emeği geçenlere teşekkürler ...Küçük ama estetik ve güzel bir görüntü (DULKADİROĞLU BELEDİYESİ NERDE ACABA KOLTUKTAN KALKIP BİRŞEY YAPSALAR YA SYN HANİFİ MAHÇİÇEKLE EKMEK YİYİN :D BELKİ FAYDASI OLUR) SEÇİMDEN ÖNCE ATIP TUTAN BAŞKAN VEYARDIMCILARI ŞİMDİ KIVIRIYOR...

Avatar
Kamuran 2014-10-01 08:27:12

Adam çalışıyor beyler, gerek var mı yok mu tartışmasına girmeye gerek yok. Şehre değişik bir mimari hava veriyor.

Avatar
kahramanmaraşlı 2014-10-01 08:25:21

dulkadiroğlunun belediye başkanı mı vardı..Allah Allah yeni öğrendim :D

Avatar
vatandaş 2014-10-01 05:44:37

memleketin çözülmesi gereken onlarca konuları varken bir belediye olarak kavşaklara saat takılması çok saçma.. herkesin telefonunda kolunda yeterince var zaten

Avatar
başkan 2014-09-30 23:41:56

başkan çalışıyor, oy vermemiştim ama icraatlarını genel olarak beğeniyorum; bir de çevreyi gezmeye vs giderken yanında götürdüklerinin sayısını az tutsa ah...

Avatar
vatandaş 2014-09-30 22:44:12

darısı Dulkadiroğlu belediyesine ....

Avatar
mehmet g. 2014-09-30 22:38:53

bizim belediye başkanımızı(Dulkadiroğlu) gören var mı?:)))

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126